Gönderen Konu: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi  (Okunma sayısı 11104 defa)

yalçınn

  • İleti: 3390
VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« : Şubat 09, 2011, 11:01:56 ÖS »
Arkadaşalar ne  dersiniz sadece performans açısında değerlendirirsek drag ve roll de hangisi alır...



ozN

  • İleti: 1147
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #1 : Şubat 09, 2011, 11:06:37 ÖS »
:d abi bu iş vti vs boing 747 ye kadar gidecek herhalde :d

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #2 : Şubat 09, 2011, 11:07:46 ÖS »
:d abi bu iş vti vs boing 747 ye kadar gidecek herhalde :d

f16 kadar bile gider :)

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #3 : Şubat 09, 2011, 11:14:00 ÖS »

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #4 : Şubat 09, 2011, 11:17:49 ÖS »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #5 : Şubat 09, 2011, 11:32:26 ÖS »
İyide bu Rover 200 HP 236 NM Tork Önden Çekişliymiş.VTI 160 HP.Nasıl Kafa tutacak Rover'a ???

fearless.32

  • İleti: 584
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #6 : Şubat 09, 2011, 11:37:57 ÖS »
:d abi bu iş vti vs boing 747 ye kadar gidecek herhalde :d

Aynen katılıyorum. Şu VTİ'yi çekemeyenler aracı karşılaştırmadık araba bırakmadılar. dediğin gibi uçaklarla falan karşılaştırmaya başlayacaklar sonunda. Konuyu açan arkadaşa değil lafım yanlış anlaşılmasın. Bu sitede 1-2 kişi var da bu şekilde o bakımdan söyledim.
Honda aşkına...

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #7 : Şubat 09, 2011, 11:42:35 ÖS »
Gece gece erinmedim, üşenmedim sizler için teknik verilerini bir araya getirdim.
Resmi daha büyük görmek isterseniz
http://www.alitunc.net/ef/rovervshonda.jpg


Arkadaşlar abartmanın alemi yok. Modlanmamış bir Vti için çokta beklenti içine girmek yanlış. Bence objektif olmak lazım.
Konu o alır bu alır meselesinden değil, yalçın abimiz ile 16.000 liraya rover 220 turbo mu yoksa vti mi konusunu konuşmamız ile başladı.
Yoksa o mu alır bu mu alır rolling yada drag gibi bir konu mevzu bahis değildir. Bunu üzerine basa basa söylüyorum.

Benim tercihim rover olur. Birgün alırsam yollarda falan artistlik yapmayın valla tokatlarım. demedi demeyin :D
« Son Düzenleme: Şubat 09, 2011, 11:46:12 ÖS Gönderen: a_tunc »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #8 : Şubat 09, 2011, 11:51:14 ÖS »
Bir yanlışlık var.VTI 1992 model değil.

Hangisi alır mevzusuna hiç girmiyorum :D

Rover'ın fotoğraflarına baktımda çok tipsiz bir araç bence.Motor her ne kadar iyi olsada...

VTI belki ondan güçsüzdür falan ama hiç değilse bir karizması var.
« Son Düzenleme: Şubat 09, 2011, 11:54:16 ÖS Gönderen: aRas »

fearless.32

  • İleti: 584
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #9 : Şubat 09, 2011, 11:58:45 ÖS »
Roverdaki turbo Honda da olsa nasıl olurdu sonuç bende onu merak ettim şimdi..?
Yani ikisi de turbolu olsa..?

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #10 : Şubat 10, 2011, 12:01:39 ÖÖ »
Roverdaki turbo Honda da olsa nasıl olurdu sonuç bende onu merak ettim şimdi..?
Yani ikisi de turbolu olsa..?

VTI'da da Turbo olsa caddeler seyran olurdu :)


Şunu eklemek istiyorum; Herşey beygir değildir. :) Ben VTI'dan yanayım açıkçası.Rover isterse 250 HP olsun :) Tip olmadıktan sonra,makyajlamaya kalksan bile adama benzemez.
« Son Düzenleme: Şubat 10, 2011, 12:02:46 ÖÖ Gönderen: aRas »

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #11 : Şubat 10, 2011, 12:10:26 ÖÖ »
Arkadaşlar teknik bilgideki VTi yazısının 1992 yılına ait demesi sizi yanıltmasın. Avrupa için Vti, Japonya için SiR motorlar üretilmiş.
Vti'da turbo olsa falan kısmı detaylarına girmeyelim. O zaman rover'daki garrett'i söküp yerine G35 taksak, boruları ve soğutmayı, rayları, pompayı değiştirip 1,5 bar bassak falan de deriz.
Onun ucu bucağı yok. Boğulur gideriz Allah esirgesin. :D

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #12 : Şubat 10, 2011, 12:24:08 ÖÖ »
Araçları stock olarak ele alıyoruz.

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #13 : Şubat 10, 2011, 12:30:42 ÖÖ »
VTI diyorum başka bişey demiyorum.

fearless.32

  • İleti: 584
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #14 : Şubat 10, 2011, 06:14:04 ÖS »
Arkadaşlar teknik bilgideki VTi yazısının 1992 yılına ait demesi sizi yanıltmasın. Avrupa için Vti, Japonya için SiR motorlar üretilmiş.
Vti'da turbo olsa falan kısmı detaylarına girmeyelim. O zaman rover'daki garrett'i söküp yerine G35 taksak, boruları ve soğutmayı, rayları, pompayı değiştirip 1,5 bar bassak falan de deriz.
Onun ucu bucağı yok. Boğulur gideriz Allah esirgesin. :D

Benim VTİ'de turbo olsa dediğim mesele yanlış anlaşılmasın. Rover'in üstündeki turbonun tıpatıp aynısını VTİ'ye taksak sonuç ne olur onu soruyorum. Yani iki aracı da turbo beslemeli yapsak diyorum. Benim merak ettiğim bu. Ya da rover'in üstündeki turboyu sökelim :)) öyle karşılaştıralım bakalım. demek istediğim anlaşılmıştır umarım.

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #15 : Şubat 10, 2011, 07:04:40 ÖS »
Benim VTİ'de turbo olsa dediğim mesele yanlış anlaşılmasın. Rover'in üstündeki turbonun tıpatıp aynısını VTİ'ye taksak sonuç ne olur onu soruyorum. Yani iki aracı da turbo beslemeli yapsak diyorum. Benim merak ettiğim bu. Ya da rover'in üstündeki turboyu sökelim :)) öyle karşılaştıralım bakalım. demek istediğim anlaşılmıştır umarım.

Ben seni anlıyorum. Ama araçları stock olarak ele alıyoruz.
Yani cebimizden 15.000 lira çıkacak. Ve sadece bu paraya stock bir honda yada rover alacağız diye düşün.

gazapd216

  • İleti: 432
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #16 : Şubat 10, 2011, 07:28:25 ÖS »
üzülerek rover diyorum. :(

chevasil

  • İleti: 1454
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #17 : Şubat 10, 2011, 09:02:35 ÖS »
tabi rover olur nıyesı rover 2000 motor + hemde turbo beslemesi var , vti ise 1600 motor atmosferik aynı kategoride değiller. yinede vti roverin dibinden ayrılmaz derim. bu kadar farka.

civic_dream

  • İleti: 467
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #18 : Şubat 10, 2011, 09:18:12 ÖS »
ne kadar VTI diyesim olsada rover alır götürür ama chevasile katılıyorum dibinden ayrılmaz çok fark yemez diye düşünüyorum

Eren53

  • İleti: 788
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #19 : Şubat 10, 2011, 10:00:20 ÖS »
sonuçta arada bi kategori farkı var biri turbo beslemeli 2000 cc biri 1600 cc karşılaştırmak adil olmaz...

ben şahsen iki seçenek arasında olsam vtı derdim...

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #20 : Şubat 10, 2011, 10:58:55 ÖS »
Arkadaşlar siz olayı rolling yada drag olarak değerlendiriyorsunuz. Konuyu tekrar açıklıyorum. Lütfen yorumları ona göre yapalım.
Yalçın abimize akşam bir rover linki yolladım. 220 turbo coupe. O da bana "16.000 TL verip rover alacağıma, VTi alırım" dedi. Ben rover o vti derken konu foruma taşınmış oldu.
Bir bakalım arkadaşlar bu konuda ne düşünüyor diye konu böylece açılmış oldu.
Kesinlikle drag yada rolling amaçlı alınması düşünülmüyor. Gündelik kullanım için alınacak bir araç.

Ben rover diyorum çünkü turbo motor olması, takılacak güzel bi blow off ile zevkli bir kullanım sunacağını düşünüyorum.
Hem de trafikte bir çok çapulcuyla dalga geçmek de zevkli olur. Özellikle turbolu beyaz şahincilerle :D
VTi kasa olarak güzel olsada, motor ve segment olarak Rover ondan bir kaç gömlek üstün diye düşünüyorum.
Bir honda kullanıcısı olarak rover'daki motor Vti kasada olmuş olsa tereddütsüz Honda derdim.
Ama honda sevgisi başka, mantıklı olarak araçları değerlendirmek başka.
VTi Peşinden ayrılmaz diyen arkadaşlar içinde şunu söyleyebilirim stock araçlarla yapılan denemelerde maalesef Rover Honda'ya 3 boy fark atmış. Skor 2-0. (Yorumsuz)

mcolgecen

  • İleti: 1881
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #21 : Şubat 11, 2011, 01:17:26 ÖÖ »
konfor ve performans olarak rover ayrıca turbolu hks blow of çok yakşır ama şekli ucuz ve bol yedek parça olaraksa kesinlikle vti

2010civic

  • İleti: 732
J
« Yanıtla #22 : Şubat 11, 2011, 06:15:45 ÖÖ »
 Hayatimda hic rover kullanmadim fakat bahsettiginiz arac icin forumlardan edindigim bilgileri buraya aktariyorum. Turbosu sik sik ariza cikariyormus,yagini suyunu sik sik kontrol etmek gerekiyormus aksi taktirte yuksek ivmeden dolayi hararet yapiyormus. Sik sik conta yaktigi soyleniyor. Diger parcalar acisindanda cit kirildim bir yapiyo sahipmis. Acikcasi bas agrisi yapan bir aracmis. Gunluk kullanima uygun olmadigi söylenip,ikinci bir arac olarak fazla yormadan zevki amacli kullanilabilirmis.

chevasil

  • İleti: 1454
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #23 : Şubat 11, 2011, 11:12:03 ÖÖ »
ben o parayı baglamam rover'a model eski başını agrıtır insanın tabi maddiyat meselesi.

gazapd216

  • İleti: 432
Ynt: VTİ mi ROVER 220 turbo cupe mi
« Yanıtla #24 : Şubat 11, 2011, 04:01:59 ÖS »
ben ilkten sadece katılımlar için rover demiştim.şimdi boyut değişti, performans olarak her ne kadar rover üstün olsada günlük kullanım ve katılımlar için vti derim arkadaş... efsane vtı kasaya binmek var birde rovera binmek var. "2010civic" arkadaşımız açıklamış aracın çıkarttığı sıkıntıları ben olsam hiç bulaşmam rovera. roverla bi kere devir çevirip geri kalan günümü sanayide geçirceksem vti la 9000 rpm'de raks ederim :))  >%6rol

Saygılar.