Gönderen Konu: Vti& E220 CDi  (Okunma sayısı 20448 defa)

alphan

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« : Ekim 25, 2005, 06:25:34 ÖS »
Bi arkadasım ayarlamıs 19km lık bı yol ama yolun 7-8kmsı dag yolu  vırajlı tırmanma kalanıda pıst gıbı dumduz cocuk saalam para koyuyo ne dyosnz?



ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #1 : Ekim 25, 2005, 06:29:39 ÖS »
tırmanısta kesin zorlancaksın hatta arkasına duseceksin..bu biraz sakat bence

alphan

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #2 : Ekim 25, 2005, 06:41:32 ÖS »
ben tırmanıstan dııl duz yoldan korkuyrm max hızını bılmıom cunkı

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #3 : Ekim 25, 2005, 06:56:15 ÖS »
Bence tırmanıştan korkman gerek. Eğer tırmanış kısmı virajlı ve darsa dizellerin büyük avantajı var o konuda. Düzlüğe çıktıktan sonra sen daha seri olarak hızlanırsın. Ağırlık ve yakıt avantajın var. Bi de 220 CDI. Eğer 270 CDI olsaydı o zaman uzak dur derdim. Düzlüktede arkandan ayrılmaz. Yapman gerekene gelince. Dağ yolu daha önceyse o zaman katılıma arkadan başlamandır. Hızını öndekine göre ayarlıyarak hem ona baskı yapıp yorarsın hemde hata yapmasına neden olursun hata yaptıkça zaten lastiklerinin tutunma oranı azalır ve yoruldukça daha çok hata yapar ve hızı yavaşlar düzlüktede geçersin. Ama düzlükte başlayıp ondan sonra dağlık kesim olursa o zaman önde başla ve farkı açmaya bak. Dağ başlangıcında arkada olursan o zaman geçmene izin vermez zaten. Tamamen kullandığınız güzergahla alakalı.

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #4 : Ekim 25, 2005, 07:06:03 ÖS »
Zevkli, tehlieli, uzun bir yol..  Kolay gelsin valla...  Zorlansa da alır derim.  Dikkatli olsun yine de

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #5 : Ekim 26, 2005, 09:39:19 ÖÖ »
walla dostum düzlükte ve virajda korkma derim ama düzlük rampada sıkıştırabilir nede olsa tork var ama dikkat et derim dostum , para işi durumu biraz riske sokuyor tehlikeli olabilir. AMA SONUCU BİLDİR HAAA

HONDA

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #6 : Ekim 26, 2005, 11:05:05 ÖÖ »
270 CDI olsa kesin derdim ama 220 CDI hakkında bir fikrim yok.
Düzde max hızı VTI'dan iyi olacaktır. Yokuş yukarı güzergahta ise
tork avantajını kullanır. Ben olsam iddiaya girmezdim.

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #7 : Ekim 26, 2005, 11:20:45 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "kelalper"
Bence tırmanıştan korkman gerek. Eğer tırmanış kısmı virajlı ve darsa dizellerin büyük avantajı var o konuda. Düzlüğe çıktıktan sonra sen daha seri olarak hızlanırsın. Ağırlık ve yakıt avantajın var. Bi de 220 CDI. Eğer 270 CDI olsaydı o zaman uzak dur derdim. Düzlüktede arkandan ayrılmaz. Yapman gerekene gelince. Dağ yolu daha önceyse o zaman katılıma arkadan başlamandır. Hızını öndekine göre ayarlıyarak hem ona baskı yapıp yorarsın hemde hata yapmasına neden olursun hata yaptıkça zaten lastiklerinin tutunma oranı azalır ve yoruldukça daha çok hata yapar ve hızı yavaşlar düzlüktede geçersin. Ama düzlükte başlayıp ondan sonra dağlık kesim olursa o zaman önde başla ve farkı açmaya bak. Dağ başlangıcında arkada olursan o zaman geçmene izin vermez zaten. Tamamen kullandığınız güzergahla alakalı.


+1

alphan

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #8 : Ekim 26, 2005, 11:29:27 ÖÖ »
Bende pek girmeyi düsünmyrm ama bi fikir aliyim dedim ztn 270 olsa hıc yanasmam cunkı 200metre kalkıs dııl 19kmlk yol yani.

HONDA

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #9 : Ekim 26, 2005, 11:33:20 ÖÖ »
220 CDI bildiğim kadarıyla 4 silindir.
270 CDI ise 5 silindir bu aradaki fark bir ihtimal
yokuşta bayılmasına neden olsa da VTI'dan çok
daha üstün torku olduğundan o açığı rahatlıkla
kapatır gibi geliyo bana.

dd1777

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #10 : Ekim 26, 2005, 11:55:58 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "ALG"
Alıntı yapılan: "kelalper"
Bence tırmanıştan korkman gerek. Eğer tırmanış kısmı virajlı ve darsa dizellerin büyük avantajı var o konuda. Düzlüğe çıktıktan sonra sen daha seri olarak hızlanırsın. Ağırlık ve yakıt avantajın var. Bi de 220 CDI. Eğer 270 CDI olsaydı o zaman uzak dur derdim. Düzlüktede arkandan ayrılmaz. Yapman gerekene gelince. Dağ yolu daha önceyse o zaman katılıma arkadan başlamandır. Hızını öndekine göre ayarlıyarak hem ona baskı yapıp yorarsın hemde hata yapmasına neden olursun hata yaptıkça zaten lastiklerinin tutunma oranı azalır ve yoruldukça daha çok hata yapar ve hızı yavaşlar düzlüktede geçersin. Ama düzlükte başlayıp ondan sonra dağlık kesim olursa o zaman önde başla ve farkı açmaya bak. Dağ başlangıcında arkada olursan o zaman geçmene izin vermez zaten. Tamamen kullandığınız güzergahla alakalı.


+1


harika anlatmışsın10+

ama işin içinde para olunca her türlü pislikte girer para olmasa yap ama para...

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #11 : Ekim 26, 2005, 03:26:35 ÖS »
bi sn ya VTI lar 240 kadran vurmuyor mu. Sen 240 vurduktan sonra dizelin o hızlara gelip seni geçene kadar düzlük biter zaten.Bi de kullanan nasıl kullanıyor o önemli.

HONDA

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #12 : Ekim 26, 2005, 03:28:16 ÖS »
Alıntı yapılan: "kelalper"
bi sn ya VTI lar 240 kadran vurmuyor mu. Sen 240 vurduktan sonra dizelin o hızlara gelip seni geçene kadar düzlük biter zaten.Bi de kullanan nasıl kullanıyor o önemli.

Bundan o kadar emin olma.

Srkn®

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #13 : Ekim 26, 2005, 03:40:22 ÖS »
VTI'ı o tarz bir arabayla yormak :roll:

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #14 : Ekim 26, 2005, 03:47:40 ÖS »
Ömer neden emin olmiim. 220 CDIda o kadar performanslı bir dizel değil.  Zırt die 200 lü hızlara çıkamaz.

HONDA

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #15 : Ekim 26, 2005, 03:48:58 ÖS »
Alıntı yapılan: "kelalper"
Ömer neden emin olmiim. 220 CDIda o kadar performanslı bir dizel değil.  Zırt die 200 lü hızlara çıkamaz.

Çıkıyo çıkıyo zart diye de çıkıyo zurt diye de...

G60

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #16 : Ekim 26, 2005, 03:57:01 ÖS »
Yeni nesil dizel araçlar hakkında ön yargılı olmayın.Heleki Mercedes-Benz dizel motoru ise.

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #17 : Ekim 26, 2005, 04:12:34 ÖS »
Alın E 220 CDI değerleri

Max hp: 147 bhp at 4200 rpm
Max tork 343 kgm at 2000 rpm
Ağırlık: 1630 kg

0-100: 11:47 sn test değeri 14:4 sn.
 max hız: 210 km/s

Dizeller iyi gider biliyorum kuzenim S3 satıp E 270 CDI aldı. Kullandım ama 220 CDI da bu kadar gider zaten.

G60

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #18 : Ekim 26, 2005, 04:14:27 ÖS »
Ağırlık bitirmiş olayı :D

dd1777

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #19 : Ekim 26, 2005, 07:56:29 ÖS »
Max tork 343 kgm at 2000 rpm
dikkat edin arkadaşlar
ayrıca
genelde 520 kullanıyorum 2.200cc we çok da iyi yürüyo we ağırlık 1570kg

ama bu koşuşturmanın sonucu bence type-r

HONDA

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #20 : Ekim 27, 2005, 09:45:29 ÖÖ »
Type R  #-o

dd1777

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #21 : Ekim 27, 2005, 09:59:57 ÖÖ »
pardon yanlış yazdım vti

alphan

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #22 : Ekim 27, 2005, 12:54:36 ÖS »
Bayramda lastik alıyım istanbula gelınce dönüste denerz artık

SPoRTeXHauST

  • TeamHondaTurkey
  • Administrator
  • *****
  • İleti: 161
    • Volkswagen Türkiye
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #23 : Ekim 27, 2005, 01:59:29 ÖS »
Alıntı yapılan: "erischman®"
Alıntı yapılan: "kelalper"
Ömer neden emin olmiim. 220 CDIda o kadar performanslı bir dizel değil.  Zırt die 200 lü hızlara çıkamaz.

Çıkıyo çıkıyo zart diye de çıkıyo zurt diye de...


aynı şeyi yazmayı düşünüyodum ;) zart diyede çıkıyo zurt diyede.

kelalpar max hız: 210 km/s  ?

bu kadrandaki son hızmı, yoksa ulaşabildiği son hızmı ?

hiç denenmedi ama 210 da kalacağına inanmam.

HONDA

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #24 : Ekim 27, 2005, 02:05:39 ÖS »
Alıntı yapılan: "SPoRTeXHauST"
Alıntı yapılan: "erischman®"
Alıntı yapılan: "kelalper"
Ömer neden emin olmiim. 220 CDIda o kadar performanslı bir dizel değil.  Zırt die 200 lü hızlara çıkamaz.

Çıkıyo çıkıyo zart diye de çıkıyo zurt diye de...


aynı şeyi yazmayı düşünüyodum ;) zart diyede çıkıyo zurt diyede.

kelalpar max hız: 210 km/s  ?

bu kadrandaki son hızmı, yoksa ulaşabildiği son hızmı ?

hiç denenmedi ama 210 da kalacağına inanmam.

Ben 220 CDI ile çok rahat 220 km/h yaptım kadranda sapma olur ama
onu bilemem belki fazlasını da yapabilir çok da zorlamamıştım ve zemin
düzlüktü.
270 CDI ise 250 km/h ları çok daha rahat yapıyor.

Not: Tekrar söyliim bu hızlar kadranda görünen hızlardır.