Gönderen Konu: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?  (Okunma sayısı 5461 defa)

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« : Eylül 08, 2009, 11:23:24 ÖS »
 arkadaşlar si ile vtec i kalkış-uzunyol  otomatik manule gibi durumları da düşünerek  karşılaştıran var mı?



delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #1 : Eylül 09, 2009, 09:06:40 ÖÖ »
karsılastıran oldumu bılmıyorum ama temız bı si alır dıeye dusunuyoum yanı sonucta vtec abısıne ayıp etmez :)

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #2 : Eylül 09, 2009, 09:07:27 ÖÖ »
Vtec dediğimiz 1.60 160 bg olan VTI mı?

Öyleyse manuel Si ın 0-100 8.5  olması lazım Vti ınki ise

HB      0-100 7.3
Sedan 0-100 7.4

diye hatırlıyorum.Si da 130 bg 145 nm tork, vti da 160bg 159 Nm tork olması lazım.Ki Manuel Si ın verisi bunlar.Otm aklımda değil.

Her türlü vti alır, ki teknik veriler ortada.

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #3 : Eylül 09, 2009, 11:56:35 ÖÖ »
vti değil vtec hocam

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #4 : Eylül 09, 2009, 04:42:25 ÖS »
ewet çok merak ediyorum nasıl bişi olmuştur acaba

REDSTAR

  • İleti: 268
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #5 : Eylül 09, 2009, 05:04:25 ÖS »
vti değil vtec hocam

vti o kasanın versiyon adıdır,vtec motor özelliğidir . yani vtec die bir model yanlıs olur vti modeldir. vti de her turlu alır rahat rahat ;)

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #6 : Eylül 09, 2009, 06:07:27 ÖS »
vti değil vtec hocam

vti o kasanın versiyon adıdır,vtec motor özelliğidir . yani vtec die bir model yanlıs olur vti modeldir. vti de her turlu alır rahat rahat ;)

dostum su sohc vtec lerden bahsedıyor arkadas yanı arkdasın avatarındakı aractan

Fusion35

  • İleti: 200
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #7 : Eylül 09, 2009, 06:19:53 ÖS »
Tabiki Si alır. Sonuçta kilo, Hp ve tok farkı var.

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #8 : Eylül 09, 2009, 06:46:18 ÖS »
Karşılaştırmaya gerek yok

VtecII - SI karşılaştırmasında SI
VTI - SI da VTI alır arkadaşlar teknik verilerinin birbiriyle alakası yok aracların ki denemeyle ortaya cıksın çekişsinler..

bluestain

  • İleti: 217
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #9 : Eylül 09, 2009, 06:51:12 ÖS »
kalkış,uzun kısa otomatik düz farketmez VtecII Sİ ile karşılaştırılmaz

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #10 : Eylül 09, 2009, 06:57:24 ÖS »
si sedan manuel sahibiyim 0-400 m denemek isteyen var ise dener görürüz mekan maltepe

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #11 : Eylül 09, 2009, 07:02:39 ÖS »
Sen eğlence arıosun :)

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #12 : Eylül 09, 2009, 07:07:22 ÖS »
Sen eğlence arıosun :)

sıkıldım be asker napalım
ılla gormek ıstıyorlarsa 17 jantlarımla yurıcem bak :)

MHMT-16

  • İleti: 209
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #13 : Eylül 09, 2009, 10:24:30 ÖS »
Karşılaştırmaya gerek yok

VtecII - SI karşılaştırmasında SI
VTI - SI da VTI alır arkadaşlar teknik verilerinin birbiriyle alakası yok aracların ki denemeyle ortaya cıksın çekişsinler..

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #14 : Eylül 10, 2009, 08:49:45 ÖÖ »
Si ın temizinden bahsediyorsak sedan da olsa otm da olsa std sohc vtec i yer.İster drag ister rolling.

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #15 : Eylül 10, 2009, 10:07:28 ÖÖ »
Sİ  ile vtec2  farklı kulvarlarda  karşılaştırmak mantıksız  hertürlü  si ne gider

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #16 : Eylül 10, 2009, 10:09:33 ÖÖ »
+ olarak  vtec2  ile 1.6 ies sohc denemeleri vardır  onu bile zaman zaman geçemesken nasıl olur da dohc  si ile karşılaştırılır
« Son Düzenleme: Eylül 10, 2009, 10:10:40 ÖÖ Gönderen: 16 EC 913 »

MHMT-16

  • İleti: 209
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #17 : Eylül 15, 2009, 05:15:04 ÖS »
cbu 1.6ies si ı geçerdi :D :D :D

geçmezmyidi mair emmi :)

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: vtec ile Sİ yi karşılaştıran var mı?
« Yanıtla #18 : Eylül 15, 2009, 05:16:58 ÖS »
Sanmam kanka SI zor be 26 hp yi neremize alıcaz zemzem de koysam ya allah ta desen olmaz ama VTEC II denk gelmesin CBU ya şakacı cocuk :)