Gönderen Konu: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)  (Okunma sayısı 13277 defa)

mali

  • İleti: 8034
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #25 : Ağustos 30, 2009, 07:56:50 ÖS »
gerçekten iyi sonuç
civiğin her modeli hakkını veriyor...



LovableTolga

  • İleti: 80
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #26 : Haziran 06, 2010, 04:25:43 ÖS »
bugün 2.0 vectra ile 130-200 arası yaptım tekirdağ yolunda. 130-150 arası kafayı vectra öne verdi. 150-200 arası ben 2 boy ayırdım. araçta tek ben varım yarım depo dolu. vectradada aynen 1 kişi var sonuçta ben aldım. yeni civicler kalkışta biraz zayıf kalıyor ancak 100-200 arası gerçekten çok başarılı. bu arada benim araç stock vectradan deli bir ses geliyordu s2000 gibi ötüyordu :) vectrada 19 jant vardı bu arada.

yeni civic ağır olduğundan kendini kaldırması toparlaması uzun sürüyor ama toparladımıda bitirmeden bırakmıyo :D

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #27 : Haziran 07, 2010, 12:25:50 ÖÖ »
dragta 1-2-3 ies önde gider sonra yeni civic alır

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #28 : Haziran 07, 2010, 12:28:59 ÖS »
200 km ye kadar ies alır eğerki ies in motoru düzgünse.

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #29 : Haziran 07, 2010, 04:57:42 ÖS »
arkadaşlar uzuunnca bir zamandır ies ile 0-100 denememiştim,aslında her gün otobanda işe gidip geliyorum ama aklıma gelmiyordu, geçen gün denedim, bu arada aracım 2000 model ies 107 binde, sadece cai var, bu arada lpg mevcut ,yani extradan 60-70 kilo ağırlık var, bu vereceğim ölçümleri en az 4-5 defa tekrarladım,otobanda bir hızlandım bir kenara aldım, sonuç olarak 0-100 değerlerim aşağıdaki gibi çıktı

lpg    9,8 sn
        10,1 sn
        9,9 sn  gibi değerler oldu
 
benzinde ise 9,6sn
                 9,7sn
                 9,4sn
                 9,4 sn ölçtüm
 son hız olarak aracım lpg de 205-210 arasına kadar çıktım,daha gidermiydi bilmiyorum,ama gitse bile kesinlikle çok ama çok uzun yol gerekir onu anladım, 190-195 den sonra zor hızlanıyor,tabi bu hız 4. viteste, benzinde hiç denemedim daha :) zaten yolun kalabalıklığından nadir olarak fırsat oluyor bu max hız denemeleri,

 şimdi asıl konuya dönecek olursak,birden fazka defa yeni civicle kapıştım,hatta baya sık olmaya başladı son 2 aydır, daha şehir içinde beni geçen civiğe denk gelmedim,son hızda hiç kapışmam olmadı,yeni civicler muhtemelen daha rahat uzuyordur,ama 0-170km aralığında ben yeni civiğe şans tanımıyorum,belki sonrasında yol bulursa geçer,
  sataşma olarak kesinlikle algılanmasın mesaj sahibi arkadaş tarafından ama eskiden 2.0 vectra kullanan birisi olarak, eğer yeni civicle vectra 2.0 ı geçtiğini düşünüyorsa gerçekten çok büyük yanılgı içinde,heleki roll da, 1.6 vectralar küçük bir yapıştırmayla 2.0 oluyor unutmalayım :) 2.0 vectra son hız ve rollda yeni eski (vti hariç tabiki :) yada type-r, ) her civiği geçer,son hız 230 görüyor çünkü,sadece 0-100km hızlanması 10,5 saniye falan,kalkışta geride kalır,sonrasında fena gider

angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #30 : Haziran 07, 2010, 07:56:33 ÖS »
dragda ies roll de yeni civic tartışmasız

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #31 : Haziran 07, 2010, 08:57:32 ÖS »
dragda ies roll de yeni civic tartışmasız
aynen

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #32 : Haziran 08, 2010, 08:00:00 ÖÖ »
arkadaşlar uzuunnca bir zamandır ies ile 0-100 denememiştim,aslında her gün otobanda işe gidip geliyorum ama aklıma gelmiyordu, geçen gün denedim, bu arada aracım 2000 model ies 107 binde, sadece cai var, bu arada lpg mevcut ,yani extradan 60-70 kilo ağırlık var, bu vereceğim ölçümleri en az 4-5 defa tekrarladım,otobanda bir hızlandım bir kenara aldım, sonuç olarak 0-100 değerlerim aşağıdaki gibi çıktı

lpg    9,8 sn
        10,1 sn
        9,9 sn  gibi değerler oldu
 
benzinde ise 9,6sn
                 9,7sn
                 9,4sn
                 9,4 sn ölçtüm
 son hız olarak aracım lpg de 205-210 arasına kadar çıktım,daha gidermiydi bilmiyorum,ama gitse bile kesinlikle çok ama çok uzun yol gerekir onu anladım, 190-195 den sonra zor hızlanıyor,tabi bu hız 4. viteste, benzinde hiç denemedim daha :) zaten yolun kalabalıklığından nadir olarak fırsat oluyor bu max hız denemeleri,

 şimdi asıl konuya dönecek olursak,birden fazka defa yeni civicle kapıştım,hatta baya sık olmaya başladı son 2 aydır, daha şehir içinde beni geçen civiğe denk gelmedim,son hızda hiç kapışmam olmadı,yeni civicler muhtemelen daha rahat uzuyordur,ama 0-170km aralığında ben yeni civiğe şans tanımıyorum,belki sonrasında yol bulursa geçer,
  sataşma olarak kesinlikle algılanmasın mesaj sahibi arkadaş tarafından ama eskiden 2.0 vectra kullanan birisi olarak, eğer yeni civicle vectra 2.0 ı geçtiğini düşünüyorsa gerçekten çok büyük yanılgı içinde,heleki roll da, 1.6 vectralar küçük bir yapıştırmayla 2.0 oluyor unutmalayım :) 2.0 vectra son hız ve rollda yeni eski (vti hariç tabiki :) yada type-r, ) her civiği geçer,son hız 230 görüyor çünkü,sadece 0-100km hızlanması 10,5 saniye falan,kalkışta geride kalır,sonrasında fena gider


benim roll yaptığım vectra 156 hp olan gt modeli değil yalnız belirtmek isterim. 2.0i 136hp motorlu olan ile denedim 100-200 arası 2 boy fark açılıyor. Vectra maksimum devri 5600 , hondanın 6800. Ben zaten 3.viteste 100-180 arası gidiyorum vectra o arada yaklaşık 2 kere vites değiştiriyor. Basmadı dalgasına gitti desemde olmaz çünkü adam motoru zorluyordu. Vectra gt konusunda haklısın ama normal 2.0i vectra ile civic yürüyor bizzat roll denedim. Yeni civicte son hız olarak 240 gören bir araç , forumda çok örneği var. Konuyu dağıtmayalım ies kalkışta çok az farkla alabilir ama rollde 90% civic alır. Deneyen video çeken varsa paylaşabilir.

surez

  • İleti: 162
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #33 : Haziran 25, 2010, 10:20:04 ÖÖ »
arkadaşlar aracın iyi günü kötü gününün teknik bir açıklaması var mı?
arabay her binişimizde acaba kötü gününde mi, şua arabayı sollasam mı, sağdaki ile kalkışa girişsem mi diye düşünecek miyiz.
bu arada bununla ilgili bir konuyu baya bi önce açtım preformans tutarsızlığı diye. Alında ben de inanıyorum iyi gün kötü gün olayına ama neden biz yaşıyoruz. Her arabanın böyle günleri oluyor mu???
bugün focus tdci ile kalkış yaptım bayağı bir zorladı ama 3 boy farkı attım 120ye kadar.focus sürekli patinaj çekiyor acaip torka sahip. ama herşey tork değildir :) daha sonra sağa çekildi bıraktı inadı. bir tanede clio hb yanaşmaya çalıştı 5 boyda o yedi :) bizim araçlar cidden iyi uzuyor piyasadaki çoğu araca göre.benim araçta full depo benzinde vardı. normalde çeyrek depo gezerim araç daha hafif olur 30-40 kilo kadar. birde bilirsiniz aracın iyi kötü günü farklı olur. bugün biraz kötü günündeydi yinede üzmedi beni.

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: 98-01 1.6 İes Vs Yeni Civic ( Drag, Roll ??)
« Yanıtla #34 : Haziran 25, 2010, 12:43:34 ÖS »
iyi gün kötü gün olayı kesinlikle var. Aracın gününde değilse önceden 1-2 boy attığın araçlar kötü gününde kafa kafaya gidebilir seninle. Bende mesela çarşamba günü hissedilir bir düşüş hissettim aracımda. Ama bugün işe gelirken canavar gibi gidiyordu. İyi gün kötü gün neye göre değişir onu bilemem.