Gönderen Konu: vtec2 vs 520 6 silindir bmw  (Okunma sayısı 84655 defa)

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #25 : Ekim 14, 2011, 09:52:58 ÖS »
fanatizm değil. denenmiş olaylar bunlar. 520 1500 kilo vtec 1200 kilo.

O kasaya 2000 motor ancak yetiyor.



rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #26 : Ekim 14, 2011, 10:20:50 ÖS »
aynen ya taktınız fanatikliğe sacmalamayın allah askına. e39 kasa 5.20 gelsin 160 a kadar gecsin beni hele bi de otomatik... peeeeeh alırım anahtarını mayk.

e39 kasa otomatik 5.20 160 a kadar yırtsa alamaz vtec2yi. hantal hem de cok hantal. e39 kasa üzerinden konusuyorum ama.. modeli bi solese konuyu acan arkadas daha net konusuruz

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #27 : Ekim 14, 2011, 10:35:44 ÖS »
ayrıca 520 motoru en az 200,000 dedir. o km den sonra kompresyonu kaybolmaya başlıyor.

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #28 : Ekim 14, 2011, 10:46:42 ÖS »
bmw 2000 cc 150 hp fakat kilosu  otm olası ve arkadan itişli olması hep olumsuz. illaki yuksek hızlarda hacımden dolayı gecıcek zaten son hızıda civicden yuksek. 320 olsaydı civic hiç sansı olmazdı.

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #29 : Ekim 14, 2011, 11:22:53 ÖS »
ies yok mu oralarda... ies olsa kesin geçer... ama ES7 için bir şey diyemeyeceğim...    >%6rol

Arkadaşlar hakketen ya... 5.20 A/T 6 silindir BMW başkaca da bilgi yok ve hepiniz (bir iki arkadaş hariç) tespit yapabiliyorsunuz...

Şimdi Ciddi iki kelam edecem lütfen dikkatli okuyun... Bu BMW de Vanos diye bir sistem var... Bilmeyenler için yazıyorum... Honda Motor larında ki VTEC olayı gibi sübap zamanlaması ile ilgili bir sistem... Daha çok ekzantiriğin dereceleri ile ilgili bir durum...VANOS emme supaplarının açılış zamanını değiştiren bir sistemdir. 92 de 5 kasalardan M50 de uygulandı . . . Bildiğim kadarı ile...  ÇİFT VANOS ise hem emme hem de egzost sübap zamanlarını değiştirme kabiliyetindedir ve 96 dan sonra uygulandı. (çok net bilmiyorum ama araştırmak lazım) Bu da her değişen devirde extra güç üreten bir sistem demektir... Ancaakkk Honda Vtec gibi sorunsuz çalışan bir sitem değildir... BMW nin çok başını ağrıttığı bilinmektedir.

VTECII ya da ES7 nin VTEC açtı açmadı, ya da VTEC açtıktan sonra gibi durumları wallahi öğrenemedim... Bilen varsa anlatsın...

Ha bu arada BMW nin cinsi cibilliyeti hakkında bilgi gelirse ES7 ile 0-160 denemsini yorumlarız...


fastest40

  • İleti: 827
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #30 : Ekim 14, 2011, 11:36:01 ÖS »
ies yok mu oralarda... ies olsa kesin geçer... ama ES7 için bir şey diyemeyeceğim...    >%6rol

Arkadaşlar hakketen ya... 5.20 A/T 6 silindir BMW başkaca da bilgi yok ve hepiniz (bir iki arkadaş hariç) tespit yapabiliyorsunuz...

Şimdi Ciddi iki kelam edecem lütfen dikkatli okuyun... Bu BMW de Vanos diye bir sistem var... Bilmeyenler için yazıyorum... Honda Motor larında ki VTEC olayı gibi sübap zamanlaması ile ilgili bir sistem... Daha çok ekzantiriğin dereceleri ile ilgili bir durum...VANOS emme supaplarının açılış zamanını değiştiren bir sistemdir. 92 de 5 kasalardan M50 de uygulandı . . . Bildiğim kadarı ile...  ÇİFT VANOS ise hem emme hem de egzost sübap zamanlarını değiştirme kabiliyetindedir ve 96 dan sonra uygulandı. (çok net bilmiyorum ama araştırmak lazım) Bu da her değişen devirde extra güç üreten bir sistem demektir... Ancaakkk Honda Vtec gibi sorunsuz çalışan bir sitem değildir... BMW nin çok başını ağrıttığı bilinmektedir.

VTECII ya da ES7 nin VTEC açtı açmadı, ya da VTEC açtıktan sonra gibi durumları wallahi öğrenemedim... Bilen varsa anlatsın...

Ha bu arada BMW nin cinsi cibilliyeti hakkında bilgi gelirse ES7 ile 0-160 denemsini yorumlarız...


valla kaç kere baktım bilgi gelcekmi die hala bişi yok bunlar bilinmededen nasıl yorum yapılıyor anlamışda değilim...

olcaytobulut

  • İleti: 311
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #31 : Ekim 14, 2011, 11:48:09 ÖS »
3.20 e 36 kullanıcısıydım vtec 2 den once .sunu soleyeyım arkadaslar ..5 kasa tabıkı agır ..hantallık soz konusu .otomatık sanzumanana gelınce..
bence pesın pesın konusmayın. kotu bısey olsaydı m serısıne koyulmazdı..
e 36 spor mod a alınca 6500 devır goruyodum..audı a6 2000 motor dızel tork canavarı sanırım 160 hp manuel ..3.20  150 hp ıken sabıha gokcen yolunda kafa kafaya gıttık cok zorladım ama 150 den sonra gecmeye basladı ..
bence otomatık sanzumanı yabana atmayın ama vtec 2   5.20 yı zorlar .sofor maharetıne fazla gerek yok .zaten 5 kasalardakı en dusuk motor 2000 dır ..keske deneyebılsek..


GökhanAlbayrak

  • İleti: 215
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #32 : Ekim 15, 2011, 08:52:56 ÖÖ »
sözün bittiği yere gelindi bence. denenip görülecek sonuç. ben bmw nin önde bitireceğini düşünüyorum boy boy fark olması imkansız hem0-160 olduğu için hemde honda nın atikliği ve bmw nin oto oluşundan dolayı. arkadaşlar bmw de model soruyo bu soru vanosun çift mi tek mi olduğunu anlamak içindir diye düşünüyorum. e34 ve altı olsaydı zaten kapışma teklifi gelmezdi e60 ve üzerinde ise honda zaten harcanır (e60+ 5.20 2200cc olduğu için)

sonucu beklemek bence daha iyi.

video paylaştım 520 vs 2,4 accord vardı accordu zorluyodu bmw ona kimsenin yorumu yok. honda geç kalkmış, sonuç değişmedi ama görüldüğü gibi bmw de boş beleş bi araç değil...

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #33 : Ekim 15, 2011, 10:24:19 ÖÖ »
sözün bittiği yere gelindi bence. denenip görülecek sonuç. ben bmw nin önde bitireceğini düşünüyorum boy boy fark olması imkansız hem0-160 olduğu için hemde honda nın atikliği ve bmw nin oto oluşundan dolayı. arkadaşlar bmw de model soruyo bu soru vanosun çift mi tek mi olduğunu anlamak içindir diye düşünüyorum. e34 ve altı olsaydı zaten kapışma teklifi gelmezdi e60 ve üzerinde ise honda zaten harcanır (e60+ 5.20 2200cc olduğu için)

sonucu beklemek bence daha iyi.

video paylaştım 520 vs 2,4 accord vardı accordu zorluyodu bmw ona kimsenin yorumu yok. honda geç kalkmış, sonuç değişmedi ama görüldüğü gibi bmw de boş beleş bi araç değil...

şuraya bak ya konuyu açan arkdaşın konuyla alakası yok
denenmesi lazım arkdaşlar

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #34 : Ekim 15, 2011, 10:25:35 ÖÖ »
bmw nin modelini kasa tipini tam bi yanıtlasa 3 aşagı5 yukarı belli olcak aslında

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #35 : Ekim 15, 2011, 10:41:13 ÖÖ »
vtec2 0-160 ta geçecek

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #36 : Ekim 15, 2011, 10:42:24 ÖÖ »
yusuf aslında 5,20 nin specleri önemli değil. Senin vtec ile deneseler hiç bi sıkıntı kalmaz :D

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #37 : Ekim 15, 2011, 10:42:54 ÖÖ »
vtec2 0-160 ta geçecek

tamam abi
resmen konuya noktayı koydun :)

turkboy1903

  • İleti: 71
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #38 : Ekim 15, 2011, 11:19:03 ÖÖ »
Gönül elbette VTEC-II alsın der ama, 4 silindir motor ve 6 silindirli motoru aynı klasmana sokmak Honda'ya haksızlık olur.

Her türlü 5.20 alır. Honda forumundayız diye çok da abartmanın mantığı yok arkadaşlar. Her aracı kendi klasmanında araçlar ile kıyaslamak gerekir.


Ya şu silindir muhabbetini bi geçin ya S2000 de 4 silindir ama performansını biliyorsunuz bu cevap yeterli sanırım ???

turkboy1903

  • İleti: 71
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #39 : Ekim 15, 2011, 11:21:50 ÖÖ »
ayrıca 520 motoru en az 200,000 dedir. o km den sonra kompresyonu kaybolmaya başlıyor.
ya bırakın hocam şu ayakları yok 200.000 den sonra kompresor gidiyormuş yok efendim 300.000 de bitermiş nice motorlar biliyorum ben 60.000 de 70.000 de motor değişen nice motorlar biliyorum 270.000 km de 2000 model 1.4 civic ile 1.6  motor arabalarla kafa kafaya gittiğim günler !!!

turkboy1903

  • İleti: 71
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #40 : Ekim 15, 2011, 11:24:25 ÖÖ »
evet arkadaşlar stoc vtec2 kat iptali dahi yok,herşeyi ile orjinal
aynı şekilde bmw de stoc herşeyi ile orjinal

bwm 6 silindir 5.20 ama otomatik
vtec2 japon ls düz
0-160 yapıcaz,sizce ne olur ?



Bizzat kendim denemiştim bir zaman bmw sahibini tanımıyorum e-5 te gördüm E39 kasa 5.20i yazıyordu arkasında bende ise 2006 ES manuel vardı.o sol şeritten ben ise en sağ şeritten ikimiz başladık 190 a kadar geldim tabi trafik şartları bazen o öne geçti bazen ben orası belli olmuyor.190 a geldikten sonra ise fazla gidemedim.Harem sapağına girdim.

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #41 : Ekim 15, 2011, 11:33:39 ÖÖ »
ayrıca 520 motoru en az 200,000 dedir. o km den sonra kompresyonu kaybolmaya başlıyor.
ya bırakın hocam şu ayakları yok 200.000 den sonra kompresor gidiyormuş yok efendim 300.000 de bitermiş nice motorlar biliyorum ben 60.000 de 70.000 de motor değişen nice motorlar biliyorum 270.000 km de 2000 model 1.4 civic ile 1.6  motor arabalarla kafa kafaya gittiğim günler !!!

sakin ol şampiyon. :D

5,20 motoru her zaman daha çabuk yıpranır.

rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #42 : Ekim 15, 2011, 11:48:04 ÖÖ »
ayrıca 520 motoru en az 200,000 dedir. o km den sonra kompresyonu kaybolmaya başlıyor.
ya bırakın hocam şu ayakları yok 200.000 den sonra kompresor gidiyormuş yok efendim 300.000 de bitermiş nice motorlar biliyorum ben 60.000 de 70.000 de motor değişen nice motorlar biliyorum 270.000 km de 2000 model 1.4 civic ile 1.6  motor arabalarla kafa kafaya gittiğim günler !!!

sakin ol şampiyon. :D

5,20 motoru her zaman daha çabuk yıpranır.

sakinlik iyidir aynen. aralarında 10 yas fark olan 2 aractan bahsederken yıpranma payını düsünmeden konusamazsın..

rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #43 : Ekim 15, 2011, 12:10:33 ÖS »
300 kilo agırlık farkı, 5-10 yas daha yaslı, otomatik..
0 100 degerleri 2 saniyeden fazla farklı...
tamam ucamaz ama 0 160 ı vermez vtec2.

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #44 : Ekim 15, 2011, 12:52:19 ÖS »
arkadaşlar kimisi konuyu açan ortalıklarda yok,bilgi verilmiyor denmiş ama inanın şu mesajı bile cevaplarınızın hepsini tek tek okumadan yazıyorum vakit sıkıntısı yüzünden,buna istinaden, açtığı konu ile ilgilenmiyor,arkasında durmuyor olarak gözüktüğüm için özür dilerim,
bahsettiğimiz bwm evet çift vanos,tam olarak bilgilerini alıp burda sizinle paylaşıcam,
bu arada havaların açması ile kalkmamız bir olacak,idda öyle böyle değil,2 tarafta çok kızıştı :) anahtarına olarak diretildi ama tabi o mevzuya hiç mi hiç yanaşmadım,sonuç olarak bin ile beşbin arasında bir para üzerine kalkılacak,2 araçta stoc..
fırsat bulduğum ilk vakit konu hakkında uzun uzun bilgilendirme yapacağım sizlere.
hepinize ilgisi için ayrı ayrı tşk.

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #45 : Ekim 15, 2011, 01:06:34 ÖS »
kardeşim bu olayda bi işde olabilir eğer drag olarak katılımcaksanız ve adam bunları göze alabiliyosa motorda bişi olmuş olabilr yada bazı serilerin motoru farklı olabiliyo dikkat et

rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #46 : Ekim 15, 2011, 02:20:17 ÖS »
aracın modelini ögren bi ama 5 yap sen onu ;) 160a kadar zıplasa yakalayamaz seni.

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #47 : Ekim 15, 2011, 05:54:26 ÖS »
+5500

benden vtec2  ye bin lira :)


şaka biyana dikkatli olun karşı tarafın motorunun stok oldugunada emin olun


bi örnek vermek isterim arkdaşımda 2010 model 3.20 bmw war otomatik vites
başka bi arkdaşımda vtec2 wardı vtec2 de egzos kat iptali ve filtre vardı size sadece şunu
sölim vtec2 50 km/h den sonra bmw yi gözlerimin önünde ayırdı resmen inanadım bn bmwnin içindeydim we bmw yi
süren arkdaşımın ayagına baktım resmen gaz pedalını motordan çıkarıcak neredeyse
yani hiç korkma diyorum yapıştır.




BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #48 : Ekim 15, 2011, 06:44:11 ÖS »
Bahis fena. Videoyu sabırsızlıkla bekliyorum.

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #49 : Ekim 15, 2011, 06:50:09 ÖS »
Aynen öyle, S2000 ya da Accord ile BMW 5.20 kıyasına eyvallah derim.

Ama 1.6 motorla 2.0 motoru üstelik 6 silindirli BMW'yi kıyaslamak bence yanlış. Tabiki her araç birbiriyle kıyaslanabilir, ancak kıyas yaparken mümkün olduğunca denge aranmalı diye düşünüyorum.

Daha geçen gün arkadaşımın BMW 3.20 d otomatik vites arabasına bindim, araç kalkışta resmen koltuğa yapıştırıyor. Benim araba da 1.6 motor, otomatik vites. Bende böyle birşey olmuyor. Tabi dizelin torku daha yüksek. İşte bu sebeple bu iki aracı kıyas yapmıyorum ben.
Girin Fa*ebook tan JDM İzmir'e 1.6 VTi ın 325 ve 328 le videosunu görün ......

Yani Herşey 1.6 veya 2.0 oluşuna bağlı değildir. ben VTEC2 Diyorum...
« Son Düzenleme: Ekim 15, 2011, 06:51:04 ÖS Gönderen: PearL GreY MoNsteR »