Gönderen Konu: Vtec2 den sonra i-vtec 1.8 HB nasıl olur?  (Okunma sayısı 2090 defa)

ufuk_acar

  • İleti: 155
Vtec2 den sonra i-vtec 1.8 HB nasıl olur?
« : Eylül 21, 2011, 08:58:30 ÖÖ »
4.5 yıldır zevkle bindiğim halada heycan aldığım sedan 2004 model (makyajlı kasa) vtec2 mi satıp (yada babama kakalayıp :D ) 2006-2011 vs arasında  HB i-vtec 1.8 140hp civic almayı çok gözüme kestirdim. ne yalan söyliyim çoğu kişi o kasayı hiç beğenmedi ama yolda görünce hep bi gözüm o arabada kalıyor:D

sormak istediğim şeyler ise şu;
1) 2006-2011 yılları arasında bir makyaj gördü bu araç ve tam otomatik - yari otomatik -manuel olarak üretildi.  ve duyduğum kadarı ile bunların bi modelinde şanzımanda sorunlu olmuş ancak sonra düzeltilmiş.  bilmek istediğim hangi yıl ve şanzıman tipi en sorunsuzu olur?
2)vtec2 den 1,8hb e gecmek ne kadar mantıklı olur. (yakıt sarfıyatı aynı dıyorlar. bır tek vergisi fazla olacak) peki parça arıza mekanik durumu kalite vs...

bilgisi olan varmı arkadaşlar.  birde tabi varsa araba tavsiyeniz ne olurdu?



Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Vtec2 den sonra i-vtec 1.8 HB nasıl olur?
« Yanıtla #1 : Eylül 21, 2011, 09:23:04 ÖÖ »
SOrduğunuz sorular forumda çok sıklıkla konuşuldu. İncelemenizi öneririm. Ayrıca bende katılıyorum size bu araç yollardaki en iyi kasa ve konsol tasarımına sahip araç. hayırlısı olsun.

redmoon

  • İleti: 312
Ynt: Vtec2 den sonra i-vtec 1.8 HB nasıl olur?
« Yanıtla #2 : Eylül 21, 2011, 10:12:29 ÖÖ »
2007 1.8 140 ps İ-shift kullanıcısıyım. aracı anlatmaya gerek yok :) üst düzey bir araba tüm özellikler var. çok memnunum yakıtta lpgde 0,20 krş yakıyorum şehir içi. aracım şu an 100.000e yaklaştı sıfırken almıştım. allaha şükür bakım haricinde servise hiç uğramadım.

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: Vtec2 den sonra i-vtec 1.8 HB nasıl olur?
« Yanıtla #3 : Eylül 21, 2011, 10:21:35 ÖÖ »
ah ah bu vtec2 ciler sıkıldım diyiö değiştiriyor sonra tekrar vtec2 ye dönüyor :D
şaka bi yana bence çok mantıklı bir seçim olur  >=ok
eğer ben manuel ve siyah renkte bulabılırsem 1.8 almayı düşünüyorum :)

floyd

  • İleti: 327
Ynt: Vtec2 den sonra i-vtec 1.8 HB nasıl olur?
« Yanıtla #4 : Eylül 21, 2011, 10:41:25 ÖÖ »
4.5 yıldır zevkle bindiğim halada heycan aldığım sedan 2004 model (makyajlı kasa) vtec2 mi satıp (yada babama kakalayıp :D ) 2006-2011 vs arasında  HB i-vtec 1.8 140hp civic almayı çok gözüme kestirdim. ne yalan söyliyim çoğu kişi o kasayı hiç beğenmedi ama yolda görünce hep bi gözüm o arabada kalıyor:D

sormak istediğim şeyler ise şu;
1) 2006-2011 yılları arasında bir makyaj gördü bu araç ve tam otomatik - yari otomatik -manuel olarak üretildi.  ve duyduğum kadarı ile bunların bi modelinde şanzımanda sorunlu olmuş ancak sonra düzeltilmiş.  bilmek istediğim hangi yıl ve şanzıman tipi en sorunsuzu olur?
2)vtec2 den 1,8hb e gecmek ne kadar mantıklı olur. (yakıt sarfıyatı aynı dıyorlar. bır tek vergisi fazla olacak) peki parça arıza mekanik durumu kalite vs...

bilgisi olan varmı arkadaşlar.  birde tabi varsa araba tavsiyeniz ne olurdu?
İshift i deneyip kararinizi ona gore verin. Yari otomatik sanziman Bazilerinin hosuna gitmiyor. Ama bence guzel, benim hosuma gidiyo. Manuel olarak kullanmaya daha elverisli. Hemde normal otomatiklerden az yakiyor. Hb ivtec bence su an piyasada dolasan en guzel arac, kesinlikle tasarim harikasi, cikti cikali uzay araci gibi geliyo bana. Zaten o egsoz tasarimi bence devrim, ferraride oyle guzel tasarim yok. Ayrica donanim olarak fd6 eleganslardan daha doludur. Ornegin fd6 larda yol bilgisayari tam fonksiyonlu degil ama bunda oyle, katlanir ayna var, engine start dugmesi filan bence cok hos, sonra klima kontrol grubu cok daha sade ve efektif yapilmis. Bagaji sedan civiclerden bile buyuk. 415 lt. Hatchback arabalarda daha buyuk bagaji olan yok. fd6'lar 395 olmasi lazim.
Aracin lastikleri 225 45 17. Bu nedemek lastik alirken 1.5 kat fala para harcanir. Ama araci cok guzel gosteriyo malum. Hem fren mesafesi hem de yol tutusu cok artirir o lastikler. Motoru buyuk zaten vergi demissiniz ama bakim maliyetide fazla olabilir. Yokus kalkis destegi olmasi lazim,emin degilim eger yoksa ishift sanziman can sikabilir bilginiz olsun. Alin binin bence memnun kalirsiniz..vtec2 ile duygusal baginiz yoksa ilk firlamasi disinda biseyini aramazsiniz:)

ufuk_acar

  • İleti: 155
Ynt: Vtec2 den sonra i-vtec 1.8 HB nasıl olur?
« Yanıtla #5 : Eylül 21, 2011, 03:12:55 ÖS »
çok teşekkür ederim aydınlatıcı bilgileriniz için=) sanırım manuel ve olası arızaları yok etmek en mantıklı olanı...  bu 1,8 140hp yı de bı kac ıslem ıle vtec2 den ıyı fırlatabılırız:D sonucta 0-100 ü 8sn cıvarında dıye hatırlıyorum =)

goldbergbrk

  • İleti: 756
Ynt: Vtec2 den sonra i-vtec 1.8 HB nasıl olur?
« Yanıtla #6 : Eylül 21, 2011, 05:22:11 ÖS »
modifiye bakımından vtec 2 daha önü açık 1.8lere göre. en fazla yapacağın bu araca filtre komple egsoz headers felan olur bulabilirsen oda dışardan egzantrik vs getirtebilirsen o yane bunlar seni tatmin edecekse al derim. dediklerimin yanına zage kit yaparsan tadından yenmez olur araç manuel tercih et bu arada.