Gönderen Konu: TYPE-R VS BMW 530İ  (Okunma sayısı 25884 defa)

2010 vtec

  • İleti: 156
TYPE-R VS BMW 530İ
« : Ekim 01, 2009, 08:07:45 ÖS »
evt arkadaşlar hangisi alır. 530i yi ben 3000cc ve 6 silindirli diye bilirim.ama torku ve hp sini bilmiyorum.tayyarı ise 2.0 motor 225 hp 4 silindir olarak biliyorum.evt arkadaşlar hangisi alır. performans yönünden karşılaştıralım



fahr!!

  • İleti: 143
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #1 : Ekim 01, 2009, 08:15:33 ÖS »
içimden tayyar geciyo :)ama malesaf 530i alır

2010 vtec

  • İleti: 156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #2 : Ekim 01, 2009, 08:18:56 ÖS »
valla tayyarın 0-100 6.6 saniye son hızı 235 diye biliyorum.ama bmw ninkini bilmiyorum. evt arkadaşlar tartışılması uzun bir konu

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #3 : Ekim 01, 2009, 08:22:04 ÖS »
1- Type R 225 hp değildir. 200 hp dir. 225'likler Japonya'da bulunan JDM'lerdir.
2-5.30i 258 hp ve 300 nm torkla ciddi makinedir. 1.5 tonuna rağmen 0-100 6.5 saniyedir.Dolayısıyla rolle başlandığında Type R ufaktan kafa çıkarsada BMW alıp gidecektir. Eğer drag yaparlarsa Type R kilosu ve manuel vites avantajını kullansada eğer yol uzunsa BMW yine alır.

2010 vtec

  • İleti: 156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #4 : Ekim 01, 2009, 08:26:44 ÖS »
peki  dediğim bmw nin son hızı nedir. ve peki bu dediğim bmw ye s2000 kafa tutamazmı.yada tayyara turbo taksak hangisi geçer.

2010 vtec

  • İleti: 156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #5 : Ekim 01, 2009, 08:27:19 ÖS »
ha bide japonyodaki 225 hp jmd ler geçemezmi? bu bmw yi

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #6 : Ekim 01, 2009, 08:48:21 ÖS »
Bak abicim bu senin dediğin işler öyle hop diye olmaz. Turbo taksak felan bunlar zor bir o kadar da zahmetli işler. Turbo takınca zırt diye beygirler gelmiyor arabaya. Çok fazla etken vardır bir arabanın diğer arabayı geçmesi için. Tork,Hp,ağırlık,vites değiştirme,o anki ruh halin vs vs.Bunların hepsi birer etkendir. Biz benzer arabaların kıyaslamalarında kesin şu geçer diyemeyiz.Çünkü birbirine çok yakın değerleri vardır. Örneğin yeni civicle yeni corolla gibi. Dolayısıyla burda biz 3000 cc lik 258 hp ve 300 nm tork gibi ciddi değerlerden bahsediyoruz. Bunlar atmosferik bir arabanın başa çıkması için zor şeyler. Ama imkansız değil tabi ki.

Ha Type R'a turbo taksak ne olur demişsin.Tr'de örneği var Adana'da. 600 hp civarlarında. Ve Racer motorları bile ayıklıyor. Ki bahsettiğimiz motorlar Ferrari F430 bile daha hızlıdır.

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #7 : Ekim 02, 2009, 11:35:51 ÖÖ »
type-R bastan önde olur ama bmw düz yolu buldumu kimseyi tanımaz....hele 5 kasa....hiç affetmez...

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #8 : Ekim 02, 2009, 11:40:24 ÖÖ »
bmw 5.30 çok sağlam gider. bende mini cooper varken denemeye çalışmıştım. adam 200 den sonra öyle bir hızlandıki gözden kayboldu. en azından 260 km/h yapabilecek bir araçtır. 200e kadar kafa kafaya gider ama son hızda type-r kesinlikle yetişemez. s2000 dersen berabere derim.

2010 vtec

  • İleti: 156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #9 : Ekim 02, 2009, 12:11:56 ÖS »
yaw bu hondanın motorlarını çok seviyorum atmosferikte bile o kadar hız yapıyo.bmw sıkıysa atmosferik gelsin vız gelir tırız gider tayyar karşında demi beyler

doan

  • İleti: 1605
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #10 : Ekim 02, 2009, 09:32:14 ÖS »
5.30i zaten atmosferik...

ERT

  • İleti: 1156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #11 : Ekim 02, 2009, 09:35:36 ÖS »
5 30 alır :)

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #12 : Ekim 02, 2009, 09:44:48 ÖS »
tabiki 5.30 alır bence adil bi karşılaştırma olmamış en başta biri 2.0 diğeri 3.0
Honda nın Legend modeli muadil 5.30 la diyebiliriz...

adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #13 : Ekim 02, 2009, 10:03:27 ÖS »
Tr'de örneği var Adana'da. 600 hp civarlarında. Ve Racer motorları bile ayıklıyor. Ki bahsettiğimiz motorlar Ferrari F430 bile daha hızlıdır.

helal olsun hemşerime :) :)

honda121

  • İleti: 747
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #14 : Ekim 02, 2009, 10:17:44 ÖS »
BMW atmosferik motorlarla aldığı güçlerle ünlü motorlar yapar. Lütfen arkadaşlar yapmayın. BMW nin bir sürü efsane motoru vardır atmosferik olarak. Zaten son günlerde komik karşılaştırmalar aldı başını gidiyor, saçma sapan alakasız bir şekilde...

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #15 : Ekim 02, 2009, 10:30:11 ÖS »
BMW atmosferik motorlarla aldığı güçlerle ünlü motorlar yapar. Lütfen arkadaşlar yapmayın. BMW nin bir sürü efsane motoru vardır atmosferik olarak. Zaten son günlerde komik karşılaştırmalar aldı başını gidiyor, saçma sapan alakasız bir şekilde...

Doğru tesbit.

ilkay

  • İleti: 117
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #16 : Ekim 02, 2009, 10:35:48 ÖS »
bence karşılaştırma s2000 vs 530i olmalıydı typerin hiç şansı yok ha hondata beyin headers felan yaparsanız onu bilmem bu hondalara civata taksan yarıyo:)

ayti_CIVIC

  • İleti: 556
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #17 : Ekim 02, 2009, 11:24:11 ÖS »
Haklısın tabıkı ama bılıyosun bmw yolunu buldumu alıp basını gıdıyor. Ama hondada öldürmez yani...

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #18 : Ekim 03, 2009, 12:26:17 ÖÖ »
arkadaşlar gerçekten haksız bir mukayese olmuş, iki araç motor olarak aynı büyüklükte değil, fakat ürettikleri gücün ve torkun kilo dağılım oranı birbirine yakın olabilir hondanın ezileceğini sanmıyorum fakat emin olmamakla birlikte bmw alabilir diyorum.

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #19 : Ekim 03, 2009, 03:55:40 ÖÖ »
bu karşılaşmada stock type-r kesinlikle zayıf kalıyor. 5.30 bmw nerdeyse m3 ayarında bir motora sahip. üst sınıf sedan olarak görünsede o motor fazla geliyor kasaya :)  1 hafta kadar önce benzinciden çıkarken m3 geldi yanıma , dalgasına basıyım biraz dedim , 30 boy fark atmıştır en azından :) bmw 3.25 vs type-r daha adil olurdu.  ayrıca bizim civicler 3.16 bmwleri rahatlıkla geçiyor. hacim kıyaslaması yaparsak honda düşük hacimden daha fazla beygir çıkarıyor.

2010 vtec

  • İleti: 156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #20 : Ekim 03, 2009, 09:59:14 ÖÖ »
bencede adil olmamış biri 2.0 motor 4 silindir. birisi 3.0 motor 6 silindir :D. ha bide m3 ü type  r geçermi yada s2k geçermi

2010 vtec

  • İleti: 156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #21 : Ekim 03, 2009, 10:02:25 ÖÖ »
bişey sorcam. hondanın 2.0 dan büyük motoru yokmu. crv modeli hariç onunki 2.2 motor o hariç böyle 2.0 dan büyük motoru yokmu

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #22 : Ekim 03, 2009, 10:47:13 ÖÖ »
BMW atmosferik motorlarla aldığı güçlerle ünlü motorlar yapar. Lütfen arkadaşlar yapmayın. BMW nin bir sürü efsane motoru vardır atmosferik olarak. Zaten son günlerde komik karşılaştırmalar aldı başını gidiyor, saçma sapan alakasız bir şekilde...

Kesinlikle katılıyorum.
Misal olarak 1990 yılında Bmw, M3 Evo sport modelini çıkarmıştı ve araç ortalığı kasıp kavurmuştu. Yanlış bilmiyorsam 2,5 lt - 238 Hp'ydi motor gücü. 0-100 km hızlanması 5,9 saniyeydi.

yunusferman

  • İleti: 82
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #23 : Ekim 03, 2009, 11:24:14 ÖÖ »
2010 vtec sakıncası yoksa yaşın kaçtı senin ?

2010 vtec

  • İleti: 156
Ynt: TYPE-R VS BMW 530İ
« Yanıtla #24 : Ekim 03, 2009, 12:35:10 ÖS »
15 yaşındayım. biliyorum çocukça şeyler yazıyorum ama merak ediyorum