Gönderen Konu: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm  (Okunma sayısı 11376 defa)

civic72

  • İleti: 197
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #25 : Şubat 15, 2009, 12:05:16 ÖÖ »
tarafsız olmam gerekirse paraya kıyar o arabayı alırım çok güzel yapışıyor yola yol tutuşuda çok iyi



infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #26 : Şubat 15, 2009, 12:32:49 ÖÖ »
woswosmu aman kalsın.kalas.

CioBassWorLd

  • İleti: 713
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #27 : Şubat 15, 2009, 03:06:27 ÖÖ »

woswosmu aman kalsın.kalas.

almanlardan nefret ederim
param olsada almam alanada mani olmam saygıda duymam ;)

gxb

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #28 : Şubat 23, 2009, 04:20:36 ÖS »

hiç arabası olmayan biri gidip civic elegance ve golf tsi denesin , kesinlikle civic tercih eder.Herşey sürat değildir ama süratsizde olmaz , herşeyde dış güzellik değildir kalbinde olmazsa.Bunun manası birşeyi kalpten seversin ruhu vardır ama diğerinin sadece görünüşü güzeldir geçici seversin.Honda böyle birşey.

Merhaba. Bende tam civic hb&Golf tsı arasında birini almayı düşünüyordum. Aracım Captiva 2.0 dizel otomatik vites. Eşime bir araç düşünüyorum, beraber araştırıyoruz. Golf VI highline 1,4 tsi DSG 55000 TL. Arabanın performansı ve vites geçişleri süper. 10 puan. Ama tipi ofsayt. Görüntü 5 puan bile alamaz. Eski kasası daha göz dolduruyor.
Civic hb görüntü ve donanımına bayıldık.10 puan. Test aracı yokmuş yerine jazz 1,4 i-shift sürdük. Motoru fena değil ama vites geçişleri facia. Tam gaz kalkarken vites geçişinde birisi frene basıyormuş gibi araba yığılıyor. i-shift için yeni program yükleniyor, 3.nesil yazılım vb söylentiler var. Acaba civic hb 1,4 i-shift vitesi jazz'ın kinden farklımı? Yada yeni yazılım vb uygulamalarla vites geçişleri hızlandırılıp, yığılmadan düzgün bir hızlanma sağlanabilirmi? Olmazsa 1,8 in 5 ileri otomatiğinin performansı göz doldururmu?

Quantum

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #29 : Şubat 23, 2009, 04:46:14 ÖS »
i-shift için bir şey diyemem ama honda nın tam otomatik olan şanzımanında vites geçişlerini sadece devir saatinden anlarsınız, oldukça da seri dir.. :)

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #30 : Şubat 24, 2009, 12:43:27 ÖÖ »

valla pek zorlamak demeyelim:) bayağı tokatlandık
  Slm Arkadaşlar Biliyormuydunuz bunu Bilmiyorum ama Ben yinede sölemeden geçemiyorum WV Düşmanı olarak Almanlar O modelde TSİ  Yani (Turbocharger-Süpercharger-İntercolling) Kullanmış yani Çift Turbo Gibi Akıllıca ama Yinede Bi başarısı yok Hiç denemeye kalkanı gördünüzmü Honda ya Hem Turbo Hem Süpercharger, İnanın Silindir Kapağı dayanmaz buna ARP saplama kullansanız bilee Basıncı Düşük tutarsanız orası ayrı tabi ama Almanlar beceremiyo bunu Cangüder Arkadaşın dediği gibi Sıkıysa Bi B20 veya B16B Motora Atmosferik kafa tutsunlarda görelim 185 beygir B16B motor Turbosuz Süperchargersiz Atmosferik ama Akıllıca 1600cc motor 185 beygir iii dimi Hele B20 VTİ  WV neya!...... Biz Daha üstlerde karşılarştıralım ama Motorunuz DOCH olsun babaaaa!...yeterkii

gxb

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #31 : Şubat 24, 2009, 09:01:07 ÖÖ »


valla pek zorlamak demeyelim:) bayağı tokatlandık
  Slm Arkadaşlar Biliyormuydunuz bunu Bilmiyorum ama Ben yinede sölemeden geçemiyorum WV Düşmanı olarak Almanlar O modelde TSİ  Yani (Turbocharger-Süpercharger-İntercolling) Kullanmış yani Çift Turbo Gibi Akıllıca ama Yinede Bi başarısı yok Hiç denemeye kalkanı gördünüzmü Honda ya Hem Turbo Hem Süpercharger, İnanın Silindir Kapağı dayanmaz buna ARP saplama kullansanız bilee Basıncı Düşük tutarsanız orası ayrı tabi ama Almanlar beceremiyo bunu Cangüder Arkadaşın dediği gibi Sıkıysa Bi B20 veya B16B Motora Atmosferik kafa tutsunlarda görelim 185 beygir B16B motor Turbosuz Süperchargersiz Atmosferik ama Akıllıca 1600cc motor 185 beygir iii dimi Hele B20 VTİ  WV neya!...... Biz Daha üstlerde karşılarştıralım ama Motorunuz DOCH olsun babaaaa!...yeterkii

İyide pratikte ben hangisini alayım? Civic hb 1,4 i-shift vs civic hb 1.8 arasında.
Civic hb test aracı yokmuş yerine jazz 1,4 i-shift sürdük. Motoru fena değil ama vites geçişleri facia. Tam gaz kalkarken vites geçişinde birisi frene basıyormuş gibi araba yığılıyor. i-shift için yeni program yükleniyor, 3.nesil yazılım vb söylentiler var. Acaba civic hb 1,4 i-shift vitesi jazz'ın kinden farklımı? Yada yeni yazılım vb uygulamalarla vites geçişleri hızlandırılıp, yığılmadan düzgün bir hızlanma sağlanabilirmi? Olmazsa 1,8 in 5 ileri otomatiğinin performansı göz doldururmu?
Sonuçta ikisi arasında 10000 tl fark var. Değermi?

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #32 : Şubat 24, 2009, 04:04:48 ÖS »
Tek Söyleyeceğim ne yaparsan yap ama Otomatik vites  alma babacan Manuel koştur ben ce Otomatik Şanzumanın arızası oldumu cebin çok yanar En iisi Manuel!.....

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #33 : Şubat 24, 2009, 06:30:27 ÖS »
i-shift geçişlerinin iyi olmadığını bir çok sürücüden duydum.Bende civic elegance var otomatik , ister f1 ister D modda kullanın vites geçişleri çok hızlı ve her vites attığında araç yığılmıyor manuel vites kadar seri bu şanzıman.Ama i-shift daha farklı.Teknik olarak yorum yapamam ama 1.4 i-shift civic çok yığılır ( tahminimce).Performans için 1.8 manuel civic hb mükemmel olur.10000 ytl fark vermeye değermi değmezmi sizin araçtan istediğinizi almanıza bağlı.Eğer performans için alacaksanız 1.8 manuel çok iyidir.Performans değilde efendi efendi yolumda giderim kapışmalara girmem konforu sakinliği ön planda tutarım derseniz 1.4 alın.Golf tsi motorları çok yeni.Bir kaç yıl geçmesini beklemek lazım çünkü bu motorlar göründüğünden daha fazla performans ve yakıt tüketimi sağlıyor, arıza çıkarırsa başınız çok ağrır.Golfe kötü araba demiyorum ama civic hb kadar iyi değil.1.8 otomatiklerinde performansı iyidir.

gxb

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #34 : Şubat 24, 2009, 06:35:37 ÖS »

Tek Söyleyeceğim ne yaparsan yap ama Otomatik vites  alma babacan Manuel koştur ben ce Otomatik Şanzumanın arızası oldumu cebin çok yanar En iisi Manuel!.....

Otomatik vitesin rahatlığına alıştım, bidaha manuel vites zor alırım. Zaten I-shift' te, DSG'de otomatikleştirilmiş manuel vites. Şu VW deki performans ve vites geçiş hızı Civic hb'de olsa tadından yenmez.
Bırak B16B'yi, hb'de B16a (150 Hp) olsa ben onada razıyım.

gxb

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #35 : Şubat 24, 2009, 06:40:15 ÖS »

i-shift geçişlerinin iyi olmadığını bir çok sürücüden duydum.Bende civic elegance var otomatik , ister f1 ister D modda kullanın vites geçişleri çok hızlı ve her vites attığında araç yığılmıyor manuel vites kadar seri bu şanzıman.Ama i-shift daha farklı.Teknik olarak yorum yapamam ama 1.4 i-shift civic çok yığılır ( tahminimce).Performans için 1.8 manuel civic hb mükemmel olur.10000 ytl fark vermeye değermi değmezmi sizin araçtan istediğinizi almanıza bağlı.Eğer performans için alacaksanız 1.8 manuel çok iyidir.Performans değilde efendi efendi yolumda giderim kapışmalara girmem konforu sakinliği ön planda tutarım derseniz 1.4 alın.Golf tsi motorları çok yeni.Bir kaç yıl geçmesini beklemek lazım çünkü bu motorlar göründüğünden daha fazla performans ve yakıt tüketimi sağlıyor, arıza çıkarırsa başınız çok ağrır.Golfe kötü araba demiyorum ama civic hb kadar iyi değil.1.8 otomatiklerinde performansı iyidir.

Ralliye katılacak değilim, zaten aşırı hızıda sevmem. Ama trafikte şerit kapmak için ani kalkış falan gerekebilir. Birde uzunyolda araba dolu iken yokuşta sollamada falan arabada biraz güç çeviklik olsun istiyorum

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #36 : Şubat 24, 2009, 06:55:46 ÖS »
trafikte 1.4 iş görür ama uzun yolda tatmin etmez.Araç dolu iken uzun yolda en azından 1.6 lazım. 1.3 fiat punto multijet kullanmıştım uzun yolda rezaletti.Onun dışında uzun yolda hep 1.6 araçlara bindim. Ben sizin demek istediğinizi anladım 1.4 i-shift almayın o zaman pişman olursunuz.

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #37 : Şubat 24, 2009, 09:04:23 ÖS »
kesinlikle 1.8 hb manuel....fena araç...

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #38 : Şubat 24, 2009, 09:07:20 ÖS »
arkadaşlar honda niye tork a önem vermiyor veya yapmıyor...tsi gibi bi teknoloji geliştirse çok iyi olur.yoksa bu vw tsi lar tam bas belası olucak....ama bi vti a kesinlikle kafa tutamazlar...

CioBassWorLd

  • İleti: 713
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #39 : Şubat 24, 2009, 09:51:43 ÖS »

arkadaşlar honda niye tork a önem vermiyor veya yapmıyor...tsi gibi bi teknoloji geliştirse çok iyi olur.yoksa bu vw tsi lar tam bas belası olucak....ama bi vti a kesinlikle kafa tutamazlar...

bence yapamıyor honda devire onem verıyor cunku hondanın butun motorları tork fukarası

sence honda bundan snra turbo bi arac cıkaracakmı ??
 hatta şoyle soliim bu saatten snra ben hondanın 201hpden guclu bi arac cıkaracagını sanmıyorum ..

muRatpasa

  • İleti: 482
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #40 : Şubat 24, 2009, 10:19:06 ÖS »
bahsettiğiniz gibi eşinize alacaksanız VW tsi alın, arada sizde kullanacaksanız Honda 1.8 alın, ama güvenlik,çocuk aile diyorsanız alman almanızı ( başımızdan geçen bir kaza tecrübesi ile ) tavsiye ederim.

valla pek zorlamak demeyelim:) bayağı tokatlandık
   Slm Arkadaşlar Biliyormuydunuz bunu Bilmiyorum ama Ben yinede sölemeden geçemiyorum WV Düşmanı olarak Almanlar O modelde TSİ  Yani (Turbocharger-Süpercharger-İntercolling) Kullanmış yani Çift Turbo Gibi Akıllıca ama Yinede Bi başarısı yok Hiç denemeye kalkanı gördünüzmü Honda ya Hem Turbo Hem Süpercharger, İnanın Silindir Kapağı dayanmaz buna ARP saplama kullansanız bilee Basıncı Düşük tutarsanız orası ayrı tabi ama Almanlar beceremiyo bunu Cangüder Arkadaşın dediği gibi Sıkıysa Bi B20 veya B16B Motora Atmosferik kafa tutsunlarda görelim 185 beygir B16B motor Turbosuz Süperchargersiz Atmosferik ama Akıllıca 1600cc motor 185 beygir iii dimi Hele B20 VTİ  WV neya!...... Biz Daha üstlerde karşılarştıralım ama Motorunuz DOCH olsun babaaaa!...yeterkii
İyide pratikte ben hangisini alayım? Civic hb 1,4 i-shift vs civic hb 1.8 arasında.
Civic hb test aracı yokmuş yerine jazz 1,4 i-shift sürdük. Motoru fena değil ama vites geçişleri facia. Tam gaz kalkarken vites geçişinde birisi frene basıyormuş gibi araba yığılıyor. i-shift için yeni program yükleniyor, 3.nesil yazılım vb söylentiler var. Acaba civic hb 1,4 i-shift vitesi jazz'ın kinden farklımı? Yada yeni yazılım vb uygulamalarla vites geçişleri hızlandırılıp, yığılmadan düzgün bir hızlanma sağlanabilirmi? Olmazsa 1,8 in 5 ileri otomatiğinin performansı göz doldururmu?
Sonuçta ikisi arasında 10000 tl fark var. Değermi?

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: Yeni Kasa Golf Tsi-Civic Elegance Otm
« Yanıtla #41 : Şubat 24, 2009, 10:53:19 ÖS »
Turbolu Bende zannetmiyorum çıkarmaz ama İzliyomusunuz bilmiyorum 2000cc motorla bile Dünya devlerine kafa tutuyo HONDA istesin Ferrari,Lamborgini,Viper neymiş yaww ama yapmıo işte Hondanın en büyük V8 ini gördüm oda Formula 1 de ama istesin bir V12 yapsın oda DOCH İ V-TEC olsun 4 Exantrik yani turboya da gerek yok 6000cc motor la rahat bi 1800 2000 beygir Güç ürettirir ona ama turbosuz yapmıo abicim gerek duymuyo azıyla bile neler yapılabildiğini görüyo da ondan