Gönderen Konu: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..  (Okunma sayısı 81007 defa)

-Serhat

  • İleti: 351
Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« : Mayıs 29, 2010, 03:24:37 ÖS »
Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar..Herekes gibi bende Honda tutkunuyum..Gördüğümüz gibi Lüks Sedan ve Sw diyince aklımıza hep Mercedes,Audi,Bmw vs geliyor bende uyuz oluyorum..Bizim Japon arabalarının ne eksiği var diye,Bende Japon otolarının(lüks olur ,Olmaz)listesini çıkarmaya karar verdim..

D

Daihiatsu
-Altis(Toyota Camry)
Genel özellikler
Motor hacmi:2362 cc
PS:123 kW (167 ps)
Yakıt türü:Benzinli

F

Fuji Heavy(Subaru)

-Legacy
Genel özellikler
Motor hacmi:1994 cc
PS:203 kW (280 PS)
Yakıt türü:Benzinli

-Impreza WRX STi
Genel özellikler
Motor hacmi:1994
PS:227 kW(308 ps)
Yakıt türü:Benzinli

H

Honda'mız

-Accord
Genel özellikler
Motor hacmi:2354
PS:206
Yakıt türü:Benzinli

-Civic
Genel özellikler
Motor hacmi:1799 cc
PS:103 kW (140 ps)
Yakıt türü:Benzinli

-Civic Euro Type-R (HB)
Genel özellikler
Motor hacmi:1998
PS:201
Yakıt türü:Benzinli

-Civic Type-R Sedan
Genel özellikler
Motor hacmi:1998
PS:165 kW(225 ps)
Yakıt türü:Benzinli

-Crz
Genel özellikler
Motor hacmi:1496 cc
PS:113 ps Benzinli 14 ps elektrikli.
Yakıt türü:Hybrid


-Fit(jazz)
Genel özellikler
Motor hacmi:1496
PS:120
Yakıt türü:Benzinli

-Stream
Genel özellikler
Motor hacmi:1997
PS:150
Yakıt türü:Benzinli

L

Lexus


-Is 350
Genel özellikler
Motor hacmi:3456
PS:234 kW (318 ps)
Yakıt türü:Hybrid

Is-F
Genel özellikler
Motor hacmi:4968
PS:311 kW (423 ps)
Yakıt türü:Benzinli

Ls600hL
Genel özellikler
Motor hacmi:4968
PS:290 kW (394 ps)
Yakıt türü:Hybrid

M

Mazda

-Atenza(6)
Genel özellikler
Motor hacmi:2488
PS:125 kW(170 ps)
Yakıt türü:Benzinli

-Axela(3)
Genel özellikler
Motor hacmi:1498
PS:111
Yakıt türü:Benzinli

Rx-8
Genel özellikler
Motor hacmi:1300
PS:173 kW (235 ps)
Yakıt türü:Benzinli

M

Mitsubishi

-Galant fortis(Lancer)

Genel özellikler
Motor hacmi:1998
PS:177 kW (240 ps)
Yakıt türü:Benzinli

Lancer Evolution X
Genel özellikler
Motor hacmi:1998
PS:221 kW(300 ps)
Yakıt türü:Benzinli

N

Nissan

Farilady-Z(370 Z)
Genel özellikler
Motor hacmi:3696 cc
PS:336
Yakıt türü:Benzinli


Fuga
Genel özellikler
Motor hacmi:2495 cc
PS:225
Yakıt türü:Benzinli

Skyline sedan
Genel özellikler
Motor hacmi:2495
PS:225
Yakıt türü:Benzinli

Gt-R
Genel özellikler
Motor hacmi:3799 cc
PS:353 kW(480 ps)
Yakıt türü:Benzinli






dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #1 : Mayıs 29, 2010, 11:13:52 ÖS »
Japonlar iyi güzel hoş ama saydıklarınızdan bahsedersek hiçbir dizel motor yok..ve de ben fikrimi söylüyorum hiçbir anlamları da yok bana göre alınacak durumda değiller..Ayrıca almanlar her zaman daha konforludur..yapma arkadaşım hadi vw i geçtim bahsettiğiniz araçlar merso ve bmw..kalkıp ta honda bu araçlardan daha konforlu kaliteli derseniz ve de bunu alanlara uyuz oluyorum honda almıyorlar derseniz hakikatten çok gülerim...

-Serhat

  • İleti: 351
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #2 : Mayıs 30, 2010, 07:48:38 ÖÖ »
Kardeş sadece lüksleri kıyaslamadım ama japonların gerçektenten lüks sınıfları dizel yerine hybrid ve konfor ustası..

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #3 : Mayıs 30, 2010, 10:16:45 ÖÖ »
Merso BMW ve de Audi den konforlu olduklarına asla katılmıyorum..hadi bmw ve audi yi de geçtim sizin için ama merso derseniz asla ve asla derim :)

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #4 : Mayıs 30, 2010, 10:20:36 ÖÖ »
Lüks olmayan sınıflra gelirsek zaten fikir ayrılığı asıl orada çıkıyor..Ben bizzat civic i de kendi aracımı da astrayı da focus u da denediğim için golf ün c segmentinin lideri olduğunu düşünüyorum..Ancak sınıflar düştükçe ve de ulaşılabilirlik arttıkça işin içine subjektif kriterler de giriyor..örneğin golf ü sevmezsiniz sizin için en kötü araçtır gider civic alırsınız..ama gidip te c kasa mercedesi sevmedim abi ya bi türlü alışamadım diyerek gider accord veya passat bile alsanız millet size güler kedi ciğer meselesi :)

-Serhat

  • İleti: 351
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #5 : Mayıs 30, 2010, 10:23:54 ÖÖ »
Ama Lexusu unutmamak gerek ayrıca Toyotanın Crown ve crown majesta mark x gibi nıssanın fuga ,slyphy  gibi kozları var motorları ise 300 psden başlıyor..

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #6 : Mayıs 31, 2010, 11:46:04 ÖÖ »
Merso BMW ve de Audi den konforlu olduklarına asla katılmıyorum..hadi bmw ve audi yi de geçtim sizin için ama merso derseniz asla ve asla derim :)

Legend bmw 7 dende, mercedes S, A8 dende daha konforludur. Avensis passattan konforludur (+1000km de test ettim, bacak ağrılarım, bel ağrılarım, sırt kasılmalarımında tepkileriyle) Camry A8 den rahattır, SAĞLAMDIR. Camry sağlamlığını ingilizceniz iyise google dan aratabilirsiniz.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #7 : Mayıs 31, 2010, 11:47:02 ÖÖ »
Japonlar iyi güzel hoş ama saydıklarınızdan bahsedersek hiçbir dizel motor yok..ve de ben fikrimi söylüyorum hiçbir anlamları da yok bana göre alınacak durumda değiller..Ayrıca almanlar her zaman daha konforludur..yapma arkadaşım hadi vw i geçtim bahsettiğiniz araçlar merso ve bmw..kalkıp ta honda bu araçlardan daha konforlu kaliteli derseniz ve de bunu alanlara uyuz oluyorum honda almıyorlar derseniz hakikatten çok gülerim...

Üst sınıf araçlarda dizel aranmaz. O arabaya binen adam yakıt düşünmez. Düşünüyorsa gitsin albea alsın.

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #8 : Mayıs 31, 2010, 03:40:55 ÖS »
Merso BMW ve de Audi den konforlu olduklarına asla katılmıyorum..hadi bmw ve audi yi de geçtim sizin için ama merso derseniz asla ve asla derim :)

Size göre at arabsı da japon olsa mersodan daha konforludur herhalde..Yani hiçbir Alman arabası merso dahi olsa japonlardan konforlu olamaz mı yahu sizin literatürünüzde???


Legend bmw 7 dende, mercedes S, A8 dende daha konforludur. Avensis passattan konforludur (+1000km de test ettim, bacak ağrılarım, bel ağrılarım, sırt kasılmalarımında tepkileriyle) Camry A8 den rahattır, SAĞLAMDIR. Camry sağlamlığını ingilizceniz iyise google dan aratabilirsiniz.
Japonlar iyi güzel hoş ama saydıklarınızdan bahsedersek hiçbir dizel motor yok..ve de ben fikrimi söylüyorum hiçbir anlamları da yok bana göre alınacak durumda değiller..Ayrıca almanlar her zaman daha konforludur..yapma arkadaşım hadi vw i geçtim bahsettiğiniz araçlar merso ve bmw..kalkıp ta honda bu araçlardan daha konforlu kaliteli derseniz ve de bunu alanlara uyuz oluyorum honda almıyorlar derseniz hakikatten çok gülerim...

Üst sınıf araçlarda dizel aranmaz. O arabaya binen adam yakıt düşünmez. Düşünüyorsa gitsin albea alsın.
:D bu yorumunuza cidden güldüm sizin 3.0 dizellerden 320 cdi lardan haberiniz yok galiba:D herkes japonlar gibi ille de atmosferik yapacağım diye düşünmüyor neden illa o kasayı alan adam ille de benzinli alsın ki gerçekten çok saçma ne demek sizde dizel motor yok diye ille de albeacılar mı dizele binecek? ayıptır yahu

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #9 : Mayıs 31, 2010, 03:45:11 ÖS »
ha bir de hadi avensis passattan konforlu bindim diyorsunuz-ki ona da inanmıyorum bi yakınımız aldı benim golf ü kullandı hayran kaldı da neyse inanmış gibi yapayım- legend a da mı bindiniz ya da s kasa ya da a 8 e :D mercedes konforda dünyanın 1 numarasıdır kardeşim gidipte çekik gözlü japonlarınızı mersoyla aynı kefeye koymayın herkes haddini bilmeli honda da toyota da gerektiğinde bmw dw audi de..dünyada insanların önüne ahanda bu yaratık arabadır diye karl benz çıkarmıştır yıl 1904 aracın max hızı 14.5 km dir...mercedes her zaman mercedestir...

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #10 : Mayıs 31, 2010, 03:48:52 ÖS »
Arkadaşlar bir de şunu söylemeliyim:tamam hondayı seviyorsunuz ben de seviyorum gerçekten iyi sağlam bir markadır bizzat yaşadım kullandım 10 sene..acemiliğimin aracıdır her zaman da hayatımda yeri vardır hondanın..ancak öyle yorumlar yapılıyor öyle çamurlar atılmaya çalışılıyor ki gerçekten alman araçlarınızı kıskandığınızı düşündürtüyorsunuz..yahu mercedesin konforuna kim laf edebilir???kalkıp ta legend la bilmem neyle karşılaştırıyorsunuz..mercedesin s klasse konforu 7 kasa bmw yi de katlar aklınıza gelecek tüm araçları da..bu kadar.

egc

  • İleti: 646
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #11 : Mayıs 31, 2010, 04:06:26 ÖS »
Arkadaşlar bir de şunu söylemeliyim:tamam hondayı seviyorsunuz ben de seviyorum gerçekten iyi sağlam bir markadır bizzat yaşadım kullandım 10 sene..acemiliğimin aracıdır her zaman da hayatımda yeri vardır hondanın..ancak öyle yorumlar yapılıyor öyle çamurlar atılmaya çalışılıyor ki gerçekten alman araçlarınızı kıskandığınızı düşündürtüyorsunuz..yahu mercedesin konforuna kim laf edebilir???kalkıp ta legend la bilmem neyle karşılaştırıyorsunuz..mercedesin s klasse konforu 7 kasa bmw yi de katlar aklınıza gelecek tüm araçları da..bu kadar.
peki bir vw kullanıcısı her 3 dk'da bir ha birde su var diye niye HONDA formunda karşıt görüş bildir?

Bende burdan vw almışsın ama sanki pişman oldunda aklın hondada kalmıs sonucunu mu çıkarmayalım senın mantıgınla????

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #12 : Mayıs 31, 2010, 06:16:12 ÖS »
:)yok arkadaşım pişman değilim aracımdan çok menunum çok şükür..yazılanların hepsine tek tek cevap vereyim dedim sadece:)

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #13 : Mayıs 31, 2010, 06:22:06 ÖS »
Yine 'bir de' diye başlayacağım ama söylediklerinize cevap vermek istiyorum:honda forumuysa eğer objektif bilgiler ya da farklı fikirlerin paylaşılmadığı bi platform mu burası? Yani golf kullanıyorum diye at arabası mı kullanıyorum diye düşünüyorsunuz honda değil diye :D nolursa olsun BANA GÖRE vw golf c segmentinde rakipsizdir..Bunu bizzat ben denediğim araçlar arasından söylüyorum..zira almadan önce 6 ay araç denedim kah yakınlarımda olan kah bayilerdeki araçları..golf en iyisidir..benim vw den bi kazancım yok denediğim için söylüyorum..iyi forumlar

egc

  • İleti: 646
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #14 : Mayıs 31, 2010, 10:48:09 ÖS »
Yine 'bir de' diye başlayacağım ama söylediklerinize cevap vermek istiyorum:honda forumuysa eğer objektif bilgiler ya da farklı fikirlerin paylaşılmadığı bi platform mu burası? Yani golf kullanıyorum diye at arabası mı kullanıyorum diye düşünüyorsunuz honda değil diye :D nolursa olsun BANA GÖRE vw golf c segmentinde rakipsizdir..Bunu bizzat ben denediğim araçlar arasından söylüyorum..zira almadan önce 6 ay araç denedim kah yakınlarımda olan kah bayilerdeki araçları..golf en iyisidir..benim vw den bi kazancım yok denediğim için söylüyorum..iyi forumlar
golf c segmentinde neye göre kime göre en iyi o tartışlılır.6ay önce vw bayisine gittim golfü test ettim yetmedi a3'e baktım,oradan çıktım bravoya bakmaya gittim bilenler bilir pendik köprüsü oncesinde vw ve fiat karsı karsıya sayılırlar.derken hemen yakınlarındaki toyotaya bakıym dedim ertesi gun opele gittim astaraya bakıyım diye test aracını kullandık eve donucem karsıda honda bayisi var bide şuna bakıyım dedim test sürüşüne çıktım sonuc olarak ne mi oldu ertesi gün beyaz CİVİC siparişini verdim.Şimdi ben istesem, begenmiş olsam aynı zamanda sana gore c segmenti lideri golfü alamazmıydım 3 asagı 5 yukarı aynı paralardı zaten kaldıkı a3'e 28 bin euroyu gözden çıkarmıştım lakin hanıma a3'ü beğendiremedim :) neyse sonuç olarak golf kesinlikle lider falan değil aksine civic c mi yoksa d segmenttemi yeralsam şeklinde arada kalmış bir arabadır bana göre.6aylık deneyimim de beni haksız çıkarmadı.Arabamı kullanırken keyif alıyorum ve inan bana yanıma yıkamacıda yada herhangi bir yerde arabanın basında beklerken vs yanıma 20-25 yas civarındaki genclerin gelip abi araba süper hayalımdeki araba demeleri bile bana haz veriyor golf ise yolda farkedilmeyen silik bir yapıya sahip,yani bana göre sıradan bir araba.

Ama diyorum ya zevk meselesi bana göre civic sana gore golf bunda bir sorun yok, benim katılmadıgım tek nokta bu sınıfta golf asla ve asla lider degil

fzthgosm

  • İleti: 2228
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #15 : Mayıs 31, 2010, 11:05:45 ÖS »
egc nickli arkadaşım benim yazacaklarıma aynen tercüman olmuşun.aynı zamanda golf diyen arkadaşım ya senin golf özel yapım yada benim bindigim 2008 golf(turbosuz düz motor olan) getz üzerine vw amblemi yapıştırılmış gibiydi.yalıtımda süspansiyonda.ha hakkını yememek lazım freni daha iyi geldi bana yol tutuşu kasanın küçük olmasından dolayı daha iyi geldi çok az bir farkla.performns dersen getz e bile hakaret sayarım kesinlikle eline su bile dökemez getzin.(dikkat edin golf 1,6 motor getz 1,4 motor)ha dersen ki bana turbolu golfe bin ona bişey diyemem  binmedim ama süspansiyon,yalıtım aynıdır sadece performns değişmiştir.bu sorunuda şuan mevcut civiclere veya herhangi bir markaya 4-5 bin tl ye turbo takılıyor diye duydum ancak burada motor ömrü turbolu vw ler gibi 120-150 bin sınırından sonra sorun çıkarmaktansa 500 bin km gidecek motor yapmak ve onu kullanmak daha mantıklı.
« Son Düzenleme: Mayıs 31, 2010, 11:08:10 ÖS Gönderen: fzthgosm »

fzthgosm

  • İleti: 2228
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #16 : Mayıs 31, 2010, 11:20:46 ÖS »
ha bide şu var diye bende yazayım bari dikkat edersen konuyu açan arkadaş performnsı ön planda tutmuş araç özelliklerini çıkarırken. olaya bu yönden baktıgında atmosferik motorla 1.6 motorda 160 hp gücü üreterek bu alanda rekoru elinde bulunduran bir honda var ve hala bu gücü yapabilen bir marka yok.aynı zamanda araç üretilirken ön planda tutulan özellikler markalara göre değişir.dilinden düşürmedigin mercedesin 1700-1800 kg dan az arabası yok.agırlık ne alaka deme kaportadan yalıtıma kadar çok şey değişiyor o agırlıkta.birde fiyatlarına bak derim karşılaştırma yaparken bir mercedes fiyatına 2 accord veya 3 civic 1 jazz alınıyor.o kadar para verilipte o konforu alamazsa insanlar o araba satılmaz zaten.

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #17 : Mayıs 31, 2010, 11:49:18 ÖS »
honda legend ve lexus'ün bir çok modeli mercedes bmw audi ile aynı kalitededir. Türkiyede kimsenin almayacağını bildiği için japonlar bu araçları amerikada , avrupada satıyor ve insanlar bu araçları alıp nerdeyse hiç zarar etmeden satabiliyorlar ( dikkat amerikada bazen 2.el araçlar 500-1000 dolara satıldığı olur) Honda ve toyota en az değer kaybeden araçlar. Bir amerikalı veya bir türk bmw aldığı zaman direk olarak ortalama 10.000 lira kaybeder. Ama şu anda honda alan bir yabancı veya türk en fazla 5.000 lira zarar eder ve en kısa sürede satar. Tamam mercedes kalitelidir iyidir buna sözümüz yok ama legend gibi bir aracı asla kötüleyemezsiniz. Legend ile vw passat cc karşılaştıralım. Legend direk olarak 3.5 motor ile sunuluyor Passat cc ise bir çok seçeneği olmasına rağmen en güçlü motoru 2.0 tsi. Burda zaten sınıf ve kalite farkı ortaya çıkıyor.Benim bazı forumlarda okuduğuma göre honda legend birçok lüks sınıf araçtan daha üstün konfor performans ve donanıma sahip.

tpmyo157

  • İleti: 545
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #18 : Haziran 01, 2010, 01:17:56 ÖÖ »
Yine 'bir de' diye başlayacağım ama söylediklerinize cevap vermek istiyorum:honda forumuysa eğer objektif bilgiler ya da farklı fikirlerin paylaşılmadığı bi platform mu burası? Yani golf kullanıyorum diye at arabası mı kullanıyorum diye düşünüyorsunuz honda değil diye :D nolursa olsun BANA GÖRE vw golf c segmentinde rakipsizdir..Bunu bizzat ben denediğim araçlar arasından söylüyorum..zira almadan önce 6 ay araç denedim kah yakınlarımda olan kah bayilerdeki araçları..golf en iyisidir..benim vw den bi kazancım yok denediğim için söylüyorum..iyi forumlar

sadece konforuyla değerlendirip golf C segmentinde rakipsiz diye bir iddiada bulunursanız herşeyiyle rakipsiz anlamına gelir. Ama sadece konforla bitmiyor, araba alırken ilk etapta dış görünüme bakıyor herkez. civicin dış görünümünü anlatmaya gerek yok zaten dönüp bakılan bir araba, o zaman bende derimki civic C segmentinde rakipsizdir.

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #19 : Haziran 01, 2010, 04:34:18 ÖÖ »
Zaten ben kendime göre rakipsiz dediğimden dolayı gittim aldım..Ancak birçok karşılaştırmada hep 1. gelmiştir golf..Tamam tasarımı size basit veya civic kadar renkli farklı dikkat çeken-ki aracım çok dikkat çekiyor herhangi bi mod u falan hiçbir şeyi yok- olmayabilir ama 70 li yıllarda bu segmentin öncüsü olmuştur vw golfle..bunu kimse inkar edemez..

Yukarıda bir arkadaşım getz le karşılaştırmış gerçekten çok güldürdü beni..o karşılaştırdığı motor 25-30 yıl öncesi önden çekişli 180 i geçen ilk aracın motorudur günümüzde de bir seçenek olarak mevcuttur alan alır almayan almaz..

Sonuç olarak bence civic özellikle sedan versiyonu asıl bana trafikte daha sıradan gibi geliyor bu konuda farklı düşünüyoruz..Ben ikisini de denedim golf bütün sürüş dinamikleri bakımından bana daha üstün geldi gittim aldım..yine olsam yine alırdım..arızadan bahsediliyor doğuş bursa da satış müdürü hem hastam olur hem de önceden tanıdığım dsg si aşağıya indiğinde gerekirse bırakırım kapının önüne yenisini alırım arkadaşım bu kadar memnunum..

Geçenlerde geçerken uğramıştım doğuş a ufak bi işim vardı her neyse bi golf geldi fena şekilde pert olmuş tek araba taşıyan küçük kamyonlar vardır ya onun üzerinde..sonra da bi arabadan bi çift indi baktım adam değneklerle yürüyor,arkadaşım ben demeye kalmadan bu golf ün sahibi bu adam kamyona arkadan bindirip arabayı pert etmiş dedi..ve adam tekrar bi golf bakıyordu zannedersem o gün kaparosunu vermişti :) sizin hondanız da size güzeldir laf etmek bana düşmez sizin paranız sizin zevkiniz beyler...

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #20 : Haziran 01, 2010, 06:15:25 ÖÖ »
ha bir de hadi avensis passattan konforlu bindim diyorsunuz-ki ona da inanmıyorum bi yakınımız aldı benim golf ü kullandı hayran kaldı da neyse inanmış gibi yapayım- legend a da mı bindiniz ya da s kasa ya da a 8 e :D mercedes konforda dünyanın 1 numarasıdır kardeşim gidipte çekik gözlü japonlarınızı mersoyla aynı kefeye koymayın herkes haddini bilmeli honda da toyota da gerektiğinde bmw dw audi de..dünyada insanların önüne ahanda bu yaratık arabadır diye karl benz çıkarmıştır yıl 1904 aracın max hızı 14.5 km dir...mercedes her zaman mercedestir...

Ya bindiysem? Neden bilmeden konuşayımki? Geçmiş yıllarımda işim gereği lüks araçlarla çok haşır neşir oldum mecburen. C6, Legend, Vel Satis, Camry, A8, gibi araçları kısa sürelide olsa kullandım. Avensisle passat olayınıda dibine kadar test ettimde konuşuyorum yani...

Honda delisi değilim. Cumartesi günü aşırı hızlı indiğim rampada fren resmen boşaldı (4 kişiydik-2 si şişman) Nefret ettirdi yine mesela

fzthgosm

  • İleti: 2228
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #21 : Haziran 01, 2010, 10:38:25 ÖÖ »
Zaten ben kendime göre rakipsiz dediğimden dolayı gittim aldım..Ancak birçok karşılaştırmada hep 1. gelmiştir golf..Tamam tasarımı size basit veya civic kadar renkli farklı dikkat çeken-ki aracım çok dikkat çekiyor herhangi bi mod u falan hiçbir şeyi yok- olmayabilir ama 70 li yıllarda bu segmentin öncüsü olmuştur vw golfle..bunu kimse inkar edemez..

Yukarıda bir arkadaşım getz le karşılaştırmış gerçekten çok güldürdü beni..o karşılaştırdığı motor 25-30 yıl öncesi önden çekişli 180 i geçen ilk aracın motorudur günümüzde de bir seçenek olarak mevcuttur alan alır almayan almaz..

Sonuç olarak bence civic özellikle sedan versiyonu asıl bana trafikte daha sıradan gibi geliyor bu konuda farklı düşünüyoruz..Ben ikisini de denedim golf bütün sürüş dinamikleri bakımından bana daha üstün geldi gittim aldım..yine olsam yine alırdım..arızadan bahsediliyor doğuş bursa da satış müdürü hem hastam olur hem de önceden tanıdığım dsg si aşağıya indiğinde gerekirse bırakırım kapının önüne yenisini alırım arkadaşım bu kadar memnunum..

Geçenlerde geçerken uğramıştım doğuş a ufak bi işim vardı her neyse bi golf geldi fena şekilde pert olmuş tek araba taşıyan küçük kamyonlar vardır ya onun üzerinde..sonra da bi arabadan bi çift indi baktım adam değneklerle yürüyor,arkadaşım ben demeye kalmadan bu golf ün sahibi bu adam kamyona arkadan bindirip arabayı pert etmiş dedi..ve adam tekrar bi golf bakıyordu zannedersem o gün kaparosunu vermişti :) sizin hondanız da size güzeldir laf etmek bana düşmez sizin paranız sizin zevkiniz beyler...


dostum sınıfının en iyisi dediginde getzle karşılaştırılacak bir motor seçenegi ile çıkma hakkına sahip olamaz bir araba.o zaman benim bindigim sürdügüm 2008 golf gerçekten çakma antep veya çin malı bir golftü.konfor deniliyor bir cazibesini göremedim.görsem neden görmedim diyeyim ki.bak diyorum frenleri iyi yol tutuşu bizim bindigimiz sedan civiclerden iyi(hb civicleri bilmem) ama performns gerçekten çok gülünç ve sen nasıl getzle karşılaştırdım diye güldüysen bende o golfe binince gülmekten agzım kulaklarımdaydı.hep derler golf şöyle böyle diye ve içimde bir uhde kalmıştı ama düz motor seçenegi ile sunulan golfü ister gül ister agla getzle kıyaslarım.eger hala inanmıyorsan 1,6 102 bg lik bir golfe bin git birde 1,4 benzinli getz e bin dene ne demek istedigimi anlayacaksın.

qwertylion

  • İleti: 89
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #22 : Haziran 01, 2010, 11:24:13 ÖÖ »
konu gene dağılıyor

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #23 : Haziran 01, 2010, 12:12:55 ÖS »
Merso BMW ve de Audi den konforlu olduklarına asla katılmıyorum..hadi bmw ve audi yi de geçtim sizin için ama merso derseniz asla ve asla derim :)

Legend bmw 7 dende, mercedes S, A8 dende daha konforludur. Avensis passattan konforludur (+1000km de test ettim, bacak ağrılarım, bel ağrılarım, sırt kasılmalarımında tepkileriyle) Camry A8 den rahattır, SAĞLAMDIR. Camry sağlamlığını ingilizceniz iyise google dan aratabilirsiniz.
hahahah :D sadece gülüyorum bu mesaja hiçbir japon almandan daha komforlu ve güvenli değil japonun tek avantajlı olduğu yer yaptığı motorun sağlamlığı bununda sebebi hala daha turbolu araç yapmayı bilmiyorlar veya sık arıza yapacağını düşündükleri içinyappmaya cesaret edemiyorlar.nissan ve mitsubishi hariç şimdi subaru diyen çıkıcak al bi subaru gör bakalım motora harcadığın parayı subarunun motorları güçlü eğlenceli fakat çok arıza yapıyor.

smtkrgz

  • İleti: 402
Ynt: Türkiye ve Alman otolarına bağımlılık..
« Yanıtla #24 : Haziran 01, 2010, 12:57:00 ÖS »
konu her yere değinmiş..
1-) C segmentinde golf un liderliğe oynıcak bi araç olduğunu düşünmüyorum..
2-) Honda Legend vs modelleriyle rahatlıklı bmw - mercedes - audi sınıfının içine girmiştir ve her türlü karşılaştırılabilir ve mutlaka üstün olduğu konularda olacaktır.
3-) teknolojide o kadar yol almış olan japonları turbolu araç yapmayı bilmemekle suçlayan arkadaş sen beni güldürdün allahta seni güldürsün yıkıldım gülmekten :D :D :D :D  adamlar atmosferik olarak 1.6 motora 160 hp yapabiliyorlar sen neden bahsediyosun.. koskaca japon mühendislerini hem cesaretsizlikle hem bilgisizlikle suçlayana güler geçerim :D