hoppala burdan yakın şimdi, kımsenın wv kotuledıgı flan yok sadece burda honda seven ınsanlar var ve wv aracları kendı adıma konusayım saglam ama hantal araclar, ikincisi wv markası atmosferık motordan ıstedıgını alamadıgı için turbo araclar yapıo yalıssam söle sonrada cıkıp wv cıler bızım tsı motorumuz var vtı falan cıvata dıyolar elmayla armutu topluyolar, sankı honda turbo arac yapsa baska markalar yanına yaklasabılecek baska markaların turboyla alamadıgı hp yı honda atmosferık olarak alıo, bana gösterırmısın 1000 cc basına 120 hp atmosferık güç üreten baska bır motor s2000 den baska hakkaten cok merak ettım varda benmı bılmıorum
Donanım aracın ağırlığını arttırır, araç ağırlığı da arttığı için aracın çekiş gücünü sağlamak için torka ihtiyaç vardır. Tork da atmosferik motorlarda belli oranda elde ediliyor, turbo araçtaki kadar tork vermiyorlar. Bu nedenle VW ve artık birçok marka turbo araca dönüş yapıyor bence.
Yanlış anlama lafım sana değil de hep bu kanı vardır, Honda turbo yapsa rakibi kalmaz diye.
Hocam emin ol Honda fabrikasyon turbo otomobil üretse diğer firmaların yaptığı güçlerde araçlar üretirdi. Birçok insan sonradan turbo takılan 500 - 600 hp güç veren civiclerle, type r larla kıyaslıyor bunu nedense.
Honda, fabrikadan 500 - 600 hp lik bir araç üretse fantazi denebilecek bir fiyata sahip olur, yakıt tüketimi zaten uçuk değerlerde olur, yani anlayacağın bu tip araçlar çok tutulmaz.
Artı her firmanın bir motor üretim politikası var, her firma litre başına yüz beygir ve daha fazlasını alayım diye uğraşmıyor ki ve emin ol günümüzde, hatta bundan belki on yıl önce bile bir çok motor üreticisi litre başına yüz beygirlik motorlar üretebilirdi, dediğim gibi her firmanın kendi politikasıdır bu. Sen belki küçük hacimli motorlu aracınla 8000 ve üstü devirlerde gitmekten haz alırsın, ben de daha 2000 - 3000 devirlerden itibaren arabayı çeken götüren torka sahip büyük hacimli atmosferik veya turbo bir araçtan keyif alırım. İşte fabrikalar da bu sebeple her kullanıcı kitlesine sahip motorlar ve araçlar üretmektedir.