Gönderen Konu: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?  (Okunma sayısı 12782 defa)

LION

  • İleti: 854
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #25 : Kasım 30, 2010, 12:14:44 ÖS »
linea palio bunları yabana atmayın hafif araç ve fiat motorları çok atiktir kısa mesafede yanii 100km hıza kadar da yanınızda gelir ;)



canguder

  • İleti: 3873
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #26 : Kasım 30, 2010, 12:16:36 ÖS »
dostlar linea-civic-corolla denedik dün, linea ve civic bizde var, corolla yolda denk geldi,sonuçlar şöyle oldu, 0-100km hıza kadar linea götürdü,ardından civic geldi,en sonda corolla geldi,100-150 arası bu düzen değişmedi,lineayla civic arasında20-25 metre mesafe vardı bu korundu,corolla biraz daha geride kaldı,150-190 arası linea civic arası sabit kaldı,corolla iyice geriye gitti,neredeyse bu iki aracı 200 metreden takip ediyordu,190 üzeri civic biraz yaklaştı,sonra yolun müsaitliği bitti,bu arada yol dümdüzdü,eğim rampa yok,mesafe biraz daha uzun olsaydı galiba civic lineayı yakalayacaktı,ama corolla malesef baya geride kaldı,ama turbo motorlu araçlarla atmosferik motorlu araçlar arasında fark var,özellikle ara hızlanmada çok çabuk toparlayıp götürüyor turbolar,bu civicğe acilen turbolu bir 1.4 yada 1.6 motor lazım, şöyle tork 220-240 Nm arası olursa tadından yenmez, beygir gücü 120-130 arası olacak yeter,

yeni civic zaten 125 hp turboya gerek yok. şoför iyi olursa uzunda civic alır. corollanın o kadar fark yediğine şaşırdım doğrusu.

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #27 : Kasım 30, 2010, 12:27:51 ÖS »
linea palio bunları yabana atmayın hafif araç ve fiat motorları çok atiktir kısa mesafede yanii 100km hıza kadar da yanınızda gelir ;)



Haklısın ama sonuçta fiat kısada bişi diemem tartısılır ama uzunda civic e yanaşamaz belkide bu fikrim civic kullanıcısı oldugumdandır :)

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #28 : Kasım 30, 2010, 02:22:58 ÖS »
corolla muhtemelen otomatikti ondan geride kaldı,yoksa bu kadar geride kalması normal değil,ama şunu diyeyim ikiside bizde var,kalkış ve ara hızlanmada turbo linea çok atik bir araç,civicte 125 beygir var ama malesef tork yok,oda ara hızlanmada en büyük etken,hem benzinli hem torklu olunca araç yerinde durmuyor,şimdi t-jet'e chip de düşünüyoruz,hazır aparat getiriyorlar ve garantili olarak güç 120'den 142-145 beygir aralığına çıkıyormuş,torkta 206nm'den 250-255 aralığına çıkıyormuş,standardında 0-100km 9 saniye,o zaman 7,7-8,0 saniye bandına ineceğini hesapladık,şimdilik fiyatta anlaşamadık,1000 lira dediler ,500 liraya anlaşma çabamız var,istanbulda olsak chip-tuningi yaptırmıştık ama malesef adanada bu işi hakkıyla yapan yer olduğunu sanmıyorum,ama görünen o ki biz hızda lineayı,konforda ve güzellikte civiği kullanacağız :)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #29 : Kasım 30, 2010, 02:31:49 ÖS »
civic 180'den sonra çok rüzgar yer , fiatların nerdeyse tüm modelleri 140'tan sonra rüzgar yemeye başlar istediğin kadar spor yay tak geniş taban lastik kullan rüzgardan ötürü çok sarsılır ve sürtünme katsayısı artar buda aracın hızını keser. bmw rüzgarı en az yiyen araç olacaktır. F1 araçlarını inceleyin en az rüzgar yiyen araç hafif olan her zaman eniyisidir. bu arada fiat'a hafif diyen arkadaşların biligisi olsun linea 1200 kg.

LION

  • İleti: 854
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #30 : Kasım 30, 2010, 02:35:26 ÖS »
uzunda da güçlü turbo dizel raçları gelir diye düşünüyorum çünkü genelde ticari amaçlı kıullanıldığından tork yüklüyorlar ama yüksek hızda viraj olur falan ne kadar sağlam çıkar bilinmez fiat :)
linea palio bunları yabana atmayın hafif araç ve fiat motorları çok atiktir kısa mesafede yanii 100km hıza kadar da yanınızda gelir ;)



Haklısın ama sonuçta fiat kısada bişi diemem tartısılır ama uzunda civic e yanaşamaz belkide bu fikrim civic kullanıcısı oldugumdandır :)

LION

  • İleti: 854
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #31 : Kasım 30, 2010, 02:43:31 ÖS »
hocam ek kasalar 1000kg zaten şuanki civiclerin ağırlını sölemiyorum bile... fiatların araçlarında 1ve2 viteslerin devirleri çabuk doldurmasına rağmen atikler ve tork fazla olduğu için kısa mesafede gelir diyorum zaten, civic e uzunda 5boy atar demedim ;)
civic 180'den sonra çok rüzgar yer , fiatların nerdeyse tüm modelleri 140'tan sonra rüzgar yemeye başlar istediğin kadar spor yay tak geniş taban lastik kullan rüzgardan ötürü çok sarsılır ve sürtünme katsayısı artar buda aracın hızını keser. bmw rüzgarı en az yiyen araç olacaktır. F1 araçlarını inceleyin en az rüzgar yiyen araç hafif olan her zaman eniyisidir. bu arada fiat'a hafif diyen arkadaşların biligisi olsun linea 1200 kg.

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #32 : Kasım 30, 2010, 11:24:28 ÖS »
civici kullananada bağlı diorum ben çünkü 4500 5000 rpmden aşası yalan new civiclerde ama kalkışda 5000rpmde bi kalk tadından yenmiyo o devirin redline vurup vurup sayması yokmu herşeye bedell 1 2 3 4 185 sonrasında civic zaten affetmez diorum öncesindede sürücü en büyük etken

forbid55

  • İleti: 58
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #33 : Aralık 11, 2010, 01:27:29 ÖS »
3.16 bmw nin en dandik arabası gitmiyor, 5.20 de gitmiyor. bmw de giden araç 5.30xd
linea ile hiç kapışmadım ve kullanmadım ama multijet 1.9 doblodan biliyorum fiat da iyi gidiyor. denemek lazım..

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #34 : Aralık 11, 2010, 03:57:35 ÖS »
uzunda civic kısada belki linea (birazda şoföre bağlı) hepsinde son olarak 3.16 :D

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: yeni civic mi?-- linea t-jet mi?--bmw 3,16i mi?
« Yanıtla #35 : Aralık 16, 2010, 06:34:27 ÖS »
arkadaşlar bu konuda denemeler yapıldı,kalkış,210 kmye kadar hız,bu hızlarda 10 dakika kadar yolculuk,nasıl olursa olsun t-jet tokatlıyor,yolda karşılaşırsanız dikkatli davranın derim,yoksa götürünce şaşırmayın ,linea beni nasıl geçer diyede üzülmeyin,eni sonu turbo motorlu 120 beygir, 210 NM torku olan bir araç,yorum yapan arkadaşlara teşekkürler