Gönderen Konu: standart TYpe-r (fn2) ve M3  (Okunma sayısı 4071 defa)

.Ali.

  • İleti: 13
standart TYpe-r (fn2) ve M3
« : Şubat 04, 2011, 12:56:13 ÖS »
2008 Type r ımla M3 ve 320d gazlamazını sonucunu vermek ısterım ;   m3 typer la kalkıs ve rollıngte aynı gıdıyo ara acılmıyor , m3 ü kullanan eleman vırajdan tırsıp yavaşladıgı  ıcın  suadıye vırajında gecebıldım, ancak 320 d baya arkada kaldı ama kopmadı , 350nm torku olan bı araba kendisi , kullanmıstım  cok cok fena koltuga yapıstırıyo  normal bı hondayla gazlamayı sakın denemeyın derım :D   bır civic  ıle 2 tane sağlam bmw yı gerıde bırakmak paha bıcılemez  :D  paylasmak ıstedım..   



Co Black

  • İleti: 750
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #1 : Şubat 04, 2011, 01:00:25 ÖS »
paylaşım için saol, m3 konusunda hayal kırıklığına uğradım.Hayalerimdeki arabaydı :)

yalçınn

  • İleti: 3389
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #2 : Şubat 04, 2011, 01:23:30 ÖS »
m3 ün plotajında bi sorun olmadığına eminmisiniz...

hakangunister

  • İleti: 6836
    • www.osgun.com.tr
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #3 : Şubat 04, 2011, 01:42:34 ÖS »
BMW M3 ü ama hangi kasa?  E36? E46? E92?

Tahminim E36 M3. Yoksa birlikte yürümeniz imkansız eşit plotajda. E36 M3 leri bile s2k lar ile karşılaştırıyorlar. Ben arabada yada plotajda bir sorun olduğunu düşünüyorum.

Sakın yanlış anlamayın beni. Siz o araçları geçmiş olabilirsiniz bu da çok sevindirici inanın bende çok sevindim ama ben N.Ş.A. da konuşuyorum.

3.20d 'yi bir kere kullanma fırsatım oldu. Gerçekten torku yüksek güzel bir makina. Fena da gidiyor. Fakat Type-R ın onu geçmesi normal. Type-R ondan daha ii yürüyen bir makina. Ama benim kafam hala M3 ü nasıl geçtiğinizde :) :)  :)

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #4 : Şubat 04, 2011, 01:47:18 ÖS »
enteresan, tebrikler :)

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #5 : Şubat 04, 2011, 02:37:28 ÖS »
standart bir type-r ın M3 karşısında zerre kadar şansı olmaz,aradaki güç farkını kapatmayada ne pilotaj yeter nede başka bişey, 320 beygir nereeeee?? 200 beygir nereeee??? ya araba M3 değilde onun benzetilmişiydi,kasa olarak falan 320 coupe leri M3 e benzetmek çok kolay, yada gerçekten bitik,motorunda ancak %60 verim alınan M3 tür, benim tahminim benzetme olayı gibi,ama 320 dizeli geçmeniz hoş olmuş,2010 modelini bende kullandım,gerçekten fena kaçıyor,yazdıklarımdan lütfen sizi yalanlıyormuşum gibi bir şey anlamayın,kesinlikle öyle bir şey demiyorum,sadece fikrimi yazdım,zaten 320 dizeli geçmek bile emin olun başarıdır,

.Ali.

  • İleti: 13
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #6 : Şubat 06, 2011, 11:12:06 ÖÖ »
yazilanlara bakiyorumda ne kadar komik seyler ozellikle gazladigim arabayi  m3 sandigimi dusunmeniz .. inanin bir m3 u ikiyuzmetreden tanirim ben gazlayip gazlamadiginida cook iyi  anlarim... eleman sinirden direksiyonu isiriyodu enson.. arti bu kadar suphe duymaniza sasirdim hic youtube fln bakmiyormusunuz orada birsuru video var ayni gittiklerini gorebilirsiniz..

civicci35

  • İleti: 498
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #7 : Şubat 06, 2011, 12:07:05 ÖS »
yok artık!!! ali:))sami alkış

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #8 : Şubat 07, 2011, 12:28:36 ÖÖ »
kardeş gece üstünü iyi ört üşütüp acayip rüyalar görme  standar typer ın e36 m3 karşısında bile şansı yok  ;)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #9 : Şubat 07, 2011, 12:35:48 ÖÖ »
e36 m3 (96 model öncesi) 286 hp 320 nm tork    0-100 5.9 sn    max hız 250 (limitör)

e36 m3 (96 model ve sonrası) 321 hp 350 nm tork    0-100 5.5 sn    max. hız 250 (limitör)

e46 m3 343 hp 365 tork    0-100 5.2 sn    max hız 250 (limitör)

sanırım bundan sonrasını da yazmaya gerek yoktur arkadaşlar.

.Ali.

  • İleti: 13
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #10 : Şubat 07, 2011, 10:43:22 ÖÖ »
insanı yalancı yerıne koymanız hıc hos değil,  hıcbırnızle tartısmayacagım, kendı bıldıgını en dogru sananların yerı bu siteler..  neyi bilip ınanıyorsanız ınanmaya devam edın umrumda değil..

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #11 : Şubat 07, 2011, 02:35:49 ÖS »
ya tamam veriler ortada da arkadaş denemiş geçmiş işte öyle ya da böyle sonuç güzel, uzatmaya gerek yok bence de

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: standart TYpe-r (fn2) ve M3
« Yanıtla #12 : Şubat 07, 2011, 04:36:21 ÖS »
arkadaşım seni istemeden kırdıysam özür, ama şimdi ortada rakamlar var, şimdi aradaki farklar 20-30 beygir olsa, hadi diyelim 50-60 beygir olsa, diyelimki pilotaj ve sürüş etki eder,biri önden çeker,diğeri arkadan itişli,aktarma organı falan diyip farkın nasıl kapandığı hakkında yorumlarımızı yazalım, şimdi aradaki güç farkı o kadar açık ve büyük ki, en eskisinde 90 beygir fark var, yenilerde 150 beygir fark var, bu fark öyle kolay kapanacak bir fark değil, zaten 0-100 hızlanmalar yada ara hızlanma rakamları ortada,

bizim demek istediğimiz şey STANDART bir type-r ın bu araçlar karşısında şansı olmaz, yoksa video sitelerinde tabiki izliyoruz hondaları, bırak type-r ı, civiler var ferraileri yiyor bitiryor, heleki modifiyeli type-r lar resmen uçuyor, ama standardından M3 ü geçen type-r daha ne gördüm,ne denk geldim, nede duydum, M3 denilen araç S2000 den daha hızlı bir araç, S2000 denen araçta hondanın top modeli, şimdi sen bize kızdın ama yeniden düşününce belki bizlere hak verirsin, dışardan bakıldığında M3 den ayırt edilemeyecek ne BMW ler var, 3000 liralık iş emin ol, daha fazla değil, hadi 5000 liralık de, adamlar cm sine kadar aynı yapıyorlar, ve bu iş oldukça fazla yapılıyor,

bazı modeller böyle,yapacak bişe yok, BMW 3 serisinin M3 yapılması, mitsubishi lancer'ların evo yapılması, ies civiclerin vti yapılması,bence kuvvetle muhtemel böyle bir olaydı senin karşılaştığın, burda sen arabadan anlamıyorsun demiyorum ama bak, adamlar öyle bir yapıyolarki kimse anlayamıyor,sen-ben yada sitedeki herkes,