Gönderen Konu: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?  (Okunma sayısı 8064 defa)

R-13239

  • Ziyaretçi
SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« : Aralık 12, 2006, 12:00:49 ÖÖ »
Short Ram Intake : Aem V2

Cold Air Intake : Aem'in cold air intake'i  , Simota , yada Pipercross

Çok Özel Intake : Pipercross v-force


sizce hangisi?

arabayı her koşulda kullandığımı göz önünde bulunduralım.




@wesome

  • Ziyaretçi
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #1 : Aralık 12, 2006, 12:45:18 ÖÖ »
ne istedigine bagli

performans artmasin ama kafam rahat olsun diosan hem ses hem motorun goruntusu acisindan SRI
performans olsun biraz, suya girmem diosan CAI
COI'nin avantajlarini ve dezavantajlarini bilmiorum  ;D

Bende Injen SRI var memnunum.

IMPREZA MANIAC

  • İleti: 95
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #2 : Aralık 12, 2006, 12:49:21 ÖÖ »
Cold air kullanırken kışın dikkat etmek lazım tamponun arkasına olduğundan kışın su çekme riski yüksek.Filtreden su çekip motoru gümleten çok.
Dikkat ederim kışında yağmurlu havada fazla gazlamam dersen cold air intalke kit al.Injen yada aem derim..

V-force güzel bir kit ama bence o paraya değmez.

@wesome

  • Ziyaretçi
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #3 : Aralık 12, 2006, 12:53:25 ÖÖ »
CAI'de cok bi beygir eklemiyor zaten. 1-2 anca. o riski almaya degmez bence. Bi sri al bi de heatshield ile kapa etrafini tamam. cok da guzel ses alirsin. motoru actin mi da guzel durur...

IMPREZA MANIAC

  • İleti: 95
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #4 : Aralık 12, 2006, 01:19:13 ÖÖ »

erischman

  • Ziyaretçi
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #5 : Aralık 12, 2006, 09:56:22 ÖÖ »
Typer'da V2
Yazın Aem CAI

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #6 : Aralık 12, 2006, 11:39:22 ÖÖ »
ben cai kullanıyorum bence v2 den gaha iyi  görüntü yok ama soğuk hava var
kışın yağmurda binmiyorum ama
« Son Düzenleme: Aralık 12, 2006, 11:41:46 ÖÖ Gönderen: type-RRR »

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #7 : Aralık 12, 2006, 06:17:42 ÖS »
Short Ram Intake : Aem V2

Cold Air Intake : Aem'in cold air intake'i  , Simota , yada Pipercross

Çok Özel Intake : Pipercross v-force

sizce hangisi?

arabayı her koşulda kullandığımı göz önünde bulunduralım.


   Short Ram Intake; AEM V2 veya Injen

   Cold Air Intake; AEM veya Injen

   Çok Özel Intake; Pipercross V-Force, GruppeM, BMC Carbon Box

Bence:

   1) Pipercross V-Force
   2) GruppeM
   3) AEM CAI (tabi su çekme ihtimalini saymazsak)
   4) AEM SRI


R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #8 : Aralık 12, 2006, 08:33:27 ÖS »
Abi BMC 'nin ismi biraz soğutuyo beni :) Vardı ya eskiden bence BMC diye ... böyle bi ön yargı kalmış :)


Ya pipercross alıyorum , yada aem 'i soğuk havayla besliyorum , herşey cuma belli olacak :)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #9 : Aralık 12, 2006, 08:45:14 ÖS »
injen diyorum, alt devirler hala var..
alt devir var huzur var..

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #10 : Aralık 13, 2006, 08:49:32 ÖÖ »
dün gece dyno ya girdim aem cai var komple egzoz var 206 hp verdi ama vtec açarken aynı yukardaki dyno verisi gibi bi zikzak yapıyo normal mi bu acaba

vti18

  • İleti: 639
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #11 : Aralık 13, 2006, 10:55:42 ÖS »
206 az digil mi ya bu parcalarla  ??? komple egzost derken headers yok heralde?

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #12 : Aralık 13, 2006, 11:30:02 ÖS »

   Headers yok.. Zaten stock bir CTR'ı dynoya çıkardığında 200 hp vermiyor diye biliyorum ben, daha düşük veriyor yani..

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #13 : Aralık 14, 2006, 12:02:17 ÖÖ »
Filtre egzos 10 beygir verir en fazla , 206 süper çıkmış..

vti18

  • İleti: 639
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #14 : Aralık 14, 2006, 12:41:19 ÖÖ »
ewet ben onu goz onunde bulundurmamiştim #-o şimdi supersprintin sitesine baktimda 195,8 olcmusler galiba yanliş bakmadiysam...sonuc gayet iyi  ozaman =d>

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #15 : Aralık 14, 2006, 09:24:42 ÖÖ »
teşekkürler aracımda  headers yok onur kardeşim saolsun bana bi V-afc II de ayarladı
bakalım onlarla neler olucak  :twisted:

vti18

  • İleti: 639
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #16 : Aralık 18, 2006, 10:30:09 ÖS »
vafc den memnun kaldin mi sonuclari yazarsan sevinirim...

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #17 : Aralık 18, 2006, 11:08:32 ÖS »
ya kesin etkilicek de hondata gibi falan etki beklemicen 5 hp 6hp falan ekler ama kazandırdığı güçten önemlisi dyno çizgisindeki eğrilikleri düzeltir
bence headers ve hava filtren yoksa hiç takma ama
« Son Düzenleme: Aralık 18, 2006, 11:09:38 ÖS Gönderen: type-RRR »

erischman

  • Ziyaretçi
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #18 : Aralık 19, 2006, 07:53:41 ÖÖ »
Vafc verilen paraya oranla aldığın + açısından verimli bir cihaz değildir, özellikle i-vtec'de.

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #19 : Aralık 19, 2006, 11:43:12 ÖÖ »
v-afc II bendeki i-vtec 'e uyumlu
 ben onu 350 ytlye aldım ;)  hertürlü parasına göre iyi bi cihaz bence beyin alamıyosan bu en mantıklısı
« Son Düzenleme: Aralık 19, 2006, 11:49:43 ÖÖ Gönderen: type-RRR »

erischman

  • Ziyaretçi
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #20 : Aralık 19, 2006, 11:58:13 ÖÖ »
 :d

vti18

  • İleti: 639
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #21 : Aralık 19, 2006, 11:59:52 ÖS »
aslinda ben headers, komple egzost falan dusunuodum ama kararsiz kaldim sonucu ne olucagini kestiremedigimden ve su para-verim olayindan emin olamadigimdan o yuzden vafc ye mi yonelsem diye bi dusunce dogdu ama...

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #22 : Aralık 20, 2006, 06:52:01 ÖÖ »

   Ya zaten ne yapılacaksa yapılsın baştan headers, komple egzos, filtre gibi basit uygulamalar yapılmalı.. Vafc'den verim almak istiyorsanız en azından bu saydığım parçalara sahip olmalısınız benim kanaatimce.. Yoksa herkes 400-500$'a gider bir Vafc alır, olur biterdi değil mi..

vti18

  • İleti: 639
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #23 : Aralık 20, 2006, 01:20:57 ÖS »
benim vafc ye yonelme dusuncem ole cok fazla bi verim bekledigimden degildi zaten maksat vtec sesi erken duyulsun:D

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: SRI , CAI , ÇÖİ hangisi?
« Yanıtla #24 : Aralık 20, 2006, 04:29:59 ÖS »
sen önce filitre headers komple egzoz yap  en son v-afc