Gönderen Konu: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı  (Okunma sayısı 42246 defa)

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı
« Yanıtla #125 : Ocak 16, 2012, 10:35:32 ÖS »
Kapak taşlama dediği port  & polish olması lazım.

Vti üzerinde mugen kapak vardı. orjinali zaten polished olabilir.



CRUEL9

  • İleti: 9
Ynt: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı
« Yanıtla #126 : Ocak 16, 2012, 10:39:56 ÖS »
ilkercom açıklama için teşekkürler:) o gün gördn filtre kutum bile orjnal pimaşla kendim bişiler yapıyorm araca:) o günki vti ise headerslıydı headers ın vti da ne kdr etkili olduğunu sölememe gerek yok:) o günki aracın afr ile oynandığını gördm önceki sahibinin bi forumda ayrıca motor yapılmş taşlanmadan o kapak kapatılmamıştır herhalde?.jantlarıda hafif.ağırlığı ben aldığımda kısa bi videomuz var hemen hemen aynı gidiyoruz o şekildede önüme geçemedi virajı içten aldığnda kapısına geriledm sadece virajı ben içten alsam tersi olcakdı herneyse bunlar önemli deil. ben headers filtre egsozlu vti ile yanyana headerssız olanında önünde gittiğimi sölüyorum:) ha başka 206 öle gidemez yada başka vti böle gidemez orası tartışılır bu tür araçlarda biriyle dieri arasnda çok fark var.. neyse bu forumda son mesajımdır Allaha emanet olun:)
vtı yükleyen hangi kazma kapak taşlatıpta sıkıştırma arttırır acaba, ben hiç vtı yükleyıp sıkıştırma artsın dıye kapak taşlatanı görmedim 11.5 cr 12.5 cr piston varken , siz vti ı şahin sanıyo olabılırsınızde , vtı yükleyen adam bilir işi
Ne kadar saçma yazıyorsun yahu Aracı yüklemek amacıyla yapılmş demiyorumki?motor yapmş adam yaparken kapağı taşlamış mecburen sıkıştırması artmştr diyorm ne pistonunudan bahsediyosun

CRUEL9

  • İleti: 9
Ynt: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı
« Yanıtla #127 : Ocak 16, 2012, 10:40:55 ÖS »
mugen kapağı hesaba katmıyorum nedir bilmiyorm he diğer türlüyse daha kötü ya dolusu bile geçememiş:D

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı
« Yanıtla #128 : Ocak 16, 2012, 10:47:42 ÖS »
ilkercom açıklama için teşekkürler:) o gün gördn filtre kutum bile orjnal pimaşla kendim bişiler yapıyorm araca:) o günki vti ise headerslıydı headers ın vti da ne kdr etkili olduğunu sölememe gerek yok:) o günki aracın afr ile oynandığını gördm önceki sahibinin bi forumda ayrıca motor yapılmş taşlanmadan o kapak kapatılmamıştır herhalde?.jantlarıda hafif.ağırlığı ben aldığımda kısa bi videomuz var hemen hemen aynı gidiyoruz o şekildede önüme geçemedi virajı içten aldığnda kapısına geriledm sadece virajı ben içten alsam tersi olcakdı herneyse bunlar önemli deil. ben headers filtre egsozlu vti ile yanyana headerssız olanında önünde gittiğimi sölüyorum:) ha başka 206 öle gidemez yada başka vti böle gidemez orası tartışılır bu tür araçlarda biriyle dieri arasnda çok fark var.. neyse bu forumda son mesajımdır Allaha emanet olun:)
vtı yükleyen hangi kazma kapak taşlatıpta sıkıştırma arttırır acaba, ben hiç vtı yükleyıp sıkıştırma artsın dıye kapak taşlatanı görmedim 11.5 cr 12.5 cr piston varken , siz vti ı şahin sanıyo olabılırsınızde , vtı yükleyen adam bilir işi
Ne kadar saçma yazıyorsun yahu Aracı yüklemek amacıyla yapılmş demiyorumki?motor yapmş adam yaparken kapağı taşlamış mecburen sıkıştırması artmştr diyorm ne pistonunudan bahsediyosun
vtı da sıkıştırma arttırmak için kapaktan ne kadar taşlanması gerektiği hakkında bır bılgın varmı ??? o senın dedıgın taşlama operasyonu contanın kalıntılarını temızlemek için düz satıh yakalamak için yapılır ve max. 0.2mm yı geçmez , 0.2 mm 81mm piston çapında 77.4 stroke ıle sıkıştırma ne kadar artar converter ler var google da orda bı hesaplatıver

yaa herşeyi geçtim 2.0cc de 136 hp diye cıkardıgı arabanın bagajına GTI  yazısı yazmaya utanmayan bır markadır pejo ;D

CRUEL9

  • İleti: 9
Ynt: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı
« Yanıtla #129 : Ocak 16, 2012, 10:58:13 ÖS »
ilkercom açıklama için teşekkürler:) o gün gördn filtre kutum bile orjnal pimaşla kendim bişiler yapıyorm araca:) o günki vti ise headerslıydı headers ın vti da ne kdr etkili olduğunu sölememe gerek yok:) o günki aracın afr ile oynandığını gördm önceki sahibinin bi forumda ayrıca motor yapılmş taşlanmadan o kapak kapatılmamıştır herhalde?.jantlarıda hafif.ağırlığı ben aldığımda kısa bi videomuz var hemen hemen aynı gidiyoruz o şekildede önüme geçemedi virajı içten aldığnda kapısına geriledm sadece virajı ben içten alsam tersi olcakdı herneyse bunlar önemli deil. ben headers filtre egsozlu vti ile yanyana headerssız olanında önünde gittiğimi sölüyorum:) ha başka 206 öle gidemez yada başka vti böle gidemez orası tartışılır bu tür araçlarda biriyle dieri arasnda çok fark var.. neyse bu forumda son mesajımdır Allaha emanet olun:)
vtı yükleyen hangi kazma kapak taşlatıpta sıkıştırma arttırır acaba, ben hiç vtı yükleyıp sıkıştırma artsın dıye kapak taşlatanı görmedim 11.5 cr 12.5 cr piston varken , siz vti ı şahin sanıyo olabılırsınızde , vtı yükleyen adam bilir işi
Ne kadar saçma yazıyorsun yahu Aracı yüklemek amacıyla yapılmş demiyorumki?motor yapmş adam yaparken kapağı taşlamış mecburen sıkıştırması artmştr diyorm ne pistonunudan bahsediyosun
vtı da sıkıştırma arttırmak için kapaktan ne kadar taşlanması gerektiği hakkında bır bılgın varmı ??? o senın dedıgın taşlama operasyonu contanın kalıntılarını temızlemek için düz satıh yakalamak için yapılır ve max. 0.2mm yı geçmez , 0.2 mm 81mm piston çapında 77.4 stroke ıle sıkıştırma ne kadar artar converter ler var google da orda bı hesaplatıver

yaa herşeyi geçtim 2.0cc de 136 hp diye cıkardıgı arabanın bagajına GTI  yazısı yazmaya utanmayan bır markadır pejo ;D
0.3de olsa 0.5de olsa artarmı artar ben onu belirttm sadece yüklü anlamında söylemedm ama çekmişin konuyu bilmişlik yapmak için:)
son cümlenden anladm ztn tarzını muhabbet etmeye gerek yok burda toplanıp pejo yu kötüleyedurun belki egolarınız biraz daha tavan yapar:D

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı
« Yanıtla #130 : Ocak 16, 2012, 11:03:03 ÖS »
ilkercom açıklama için teşekkürler:) o gün gördn filtre kutum bile orjnal pimaşla kendim bişiler yapıyorm araca:) o günki vti ise headerslıydı headers ın vti da ne kdr etkili olduğunu sölememe gerek yok:) o günki aracın afr ile oynandığını gördm önceki sahibinin bi forumda ayrıca motor yapılmş taşlanmadan o kapak kapatılmamıştır herhalde?.jantlarıda hafif.ağırlığı ben aldığımda kısa bi videomuz var hemen hemen aynı gidiyoruz o şekildede önüme geçemedi virajı içten aldığnda kapısına geriledm sadece virajı ben içten alsam tersi olcakdı herneyse bunlar önemli deil. ben headers filtre egsozlu vti ile yanyana headerssız olanında önünde gittiğimi sölüyorum:) ha başka 206 öle gidemez yada başka vti böle gidemez orası tartışılır bu tür araçlarda biriyle dieri arasnda çok fark var.. neyse bu forumda son mesajımdır Allaha emanet olun:)
vtı yükleyen hangi kazma kapak taşlatıpta sıkıştırma arttırır acaba, ben hiç vtı yükleyıp sıkıştırma artsın dıye kapak taşlatanı görmedim 11.5 cr 12.5 cr piston varken , siz vti ı şahin sanıyo olabılırsınızde , vtı yükleyen adam bilir işi
Ne kadar saçma yazıyorsun yahu Aracı yüklemek amacıyla yapılmş demiyorumki?motor yapmş adam yaparken kapağı taşlamış mecburen sıkıştırması artmştr diyorm ne pistonunudan bahsediyosun
vtı da sıkıştırma arttırmak için kapaktan ne kadar taşlanması gerektiği hakkında bır bılgın varmı ??? o senın dedıgın taşlama operasyonu contanın kalıntılarını temızlemek için düz satıh yakalamak için yapılır ve max. 0.2mm yı geçmez , 0.2 mm 81mm piston çapında 77.4 stroke ıle sıkıştırma ne kadar artar converter ler var google da orda bı hesaplatıver

yaa herşeyi geçtim 2.0cc de 136 hp diye cıkardıgı arabanın bagajına GTI  yazısı yazmaya utanmayan bır markadır pejo ;D
0.3de olsa 0.5de olsa artarmı artar ben onu belirttm sadece yüklü anlamında söylemedm ama çekmişin konuyu bilmişlik yapmak için:)
son cümlenden anladm ztn tarzını muhabbet etmeye gerek yok burda toplanıp pejo yu kötüleyedurun belki egolarınız biraz daha tavan yapar:D
hadi hadi senın savundugun marka baştan bı 2000cc den n/a 240 hp çıkarsın ööle tartışalım , benım bilmişlik yapmama gerek yok bıraz matematiğin varsa benım söylediğim formülü hesaplarsın sıkıştırma artarmı atrmazmı görürsün , sen şu aracını bı dynoya sok ta fabrıka sana özel 206 mı yapmış diğer platformda da görülsün, haala stock gtı dıye yemeye çalışıyosun mılletı , buyur bursaya gel mısafır edeyım , bı stock vtı lada ben deneteyım bakalım sonuç ne olacak, gerilmeye gerek yok sen hemen geriliyosun , ben senın aracının stock olduguna ınanmıyorum diğer sitede de kımsenın ınanmadıgı gibi (ayrıca inanmamaktada özgürüm)

CRUEL9

  • İleti: 9
Ynt: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı
« Yanıtla #131 : Ocak 16, 2012, 11:12:46 ÖS »
peugeot babamın firması değil ben marka savunmuyorum.sadece ilahlaştırılan araçlar hakknda konuşuyorum:) ben isteyen baksn dedm bitti kimsenin ayağına gidemem. tabiki inanmazsn özgürsün buda benm hoşuma gider inanılmaz bi aracım var:D:D

deniz

  • Co-Admin
  • İleti: 4891
Ynt: 1.6 ies nin 206 gti yi geçme şansı
« Yanıtla #132 : Ocak 16, 2012, 11:13:53 ÖS »
Tartışmanın daha fazla  uzamaması adına konuyu kitliyorum...
« Son Düzenleme: Ocak 16, 2012, 11:25:16 ÖS Gönderen: deniz »