Gönderen Konu: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?  (Okunma sayısı 5494 defa)

hoondaa

  • Ziyaretçi
Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« : Nisan 30, 2008, 06:03:49 ÖS »
Honda Jazz, Yeni Opel Corsa, Volkswagen Polo, Skoda Fabia II, Seat İbiza, Renault Clio III, Peugeot 207, Suzuki Swift, Toyota Yaris, Nissan Micra, Citroen C3, Ford Fiesta, Mitsubishi Colt...

Bildiğimiz gibi bu araçlar B segmentinde yer alıyorlar arkadaşlar.Sizin sıralamanız nasıl olur merak ediyorum.Objektif olacağınıza eminim arkadaşlar.Görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim...



buura

  • İleti: 1869
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #1 : Nisan 30, 2008, 06:11:20 ÖS »
bnim için her zmn ilk sırada b segmentinde toyota yaris olur

hoondaa

  • Ziyaretçi
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #2 : Nisan 30, 2008, 06:13:50 ÖS »
Bu arada Fiat Grande Puntoyu unutmuşum :)

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #3 : Nisan 30, 2008, 07:24:46 ÖS »
vw,skoda,seat 1.4 3silindir dizel kullanıyorlar ve acaip de az yakıyormuş.polo pahalı o yüzden çıkarırım kendi listemde, ya skoda fabia ya da seat ibiza  yı tercih ederdim, ha kardeş yakıt sorun değil derseniz 1.4 fiat grande punto tabi turbo jet miydi neydi ondan :)

sislibirgece06

  • İleti: 135
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #4 : Nisan 30, 2008, 08:43:37 ÖS »
evet bencede toyotaa yaris fakat citroen c3 te fena değil

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #5 : Nisan 30, 2008, 09:07:32 ÖS »
bence fiesta st :D :D

hoondaa

  • Ziyaretçi
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #6 : Mayıs 01, 2008, 01:32:54 ÖÖ »

vw,skoda,seat 1.4 3silindir dizel kullanıyorlar ve acaip de az yakıyormuş.polo pahalı o yüzden çıkarırım kendi listemde, ya skoda fabia ya da seat ibiza  yı tercih ederdim, ha kardeş yakıt sorun değil derseniz 1.4 fiat grande punto tabi turbo jet miydi neydi ondan :)


bende fabia derim fakat fabia dediğiniz gibi polodan ucuz değil aksine B segmentinin en pahalı aracı.Fabia 1.4 TDI 80 BG sport modeli belki inanması güç ama anahtar teslim fiyatı 42000 YTL ki bu fiyata 600 YTL metalik boya farkı dahil değil.Ayrıca birde tavanı beyaz alırım diyosanız extra 1500 YTL daha giriyo işin içine.Toplam 44000 YTL' yi buluyor.C segmentindeki diesel full bir araç parası ediyor.Peugeot 207 ve Opel Corsa' da favorilerim arasında.Honda Jazz' ında yeni kasasını merakla bekliyorum bu arada :)

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #7 : Mayıs 02, 2008, 04:16:57 ÖS »


vw,skoda,seat 1.4 3silindir dizel kullanıyorlar ve acaip de az yakıyormuş.polo pahalı o yüzden çıkarırım kendi listemde, ya skoda fabia ya da seat ibiza  yı tercih ederdim, ha kardeş yakıt sorun değil derseniz 1.4 fiat grande punto tabi turbo jet miydi neydi ondan :)


offffffff o kadar pahalı mıymış yahu :O tamam tamam direk cevabım cliodur :D bi eski kasanın satışı hala varsa eğer dizel sedan olsun mümkünse :D

bende fabia derim fakat fabia dediğiniz gibi polodan ucuz değil aksine B segmentinin en pahalı aracı.Fabia 1.4 TDI 80 BG sport modeli belki inanması güç ama anahtar teslim fiyatı 42000 YTL ki bu fiyata 600 YTL metalik boya farkı dahil değil.Ayrıca birde tavanı beyaz alırım diyosanız extra 1500 YTL daha giriyo işin içine.Toplam 44000 YTL' yi buluyor.C segmentindeki diesel full bir araç parası ediyor.Peugeot 207 ve Opel Corsa' da favorilerim arasında.Honda Jazz' ında yeni kasasını merakla bekliyorum bu arada :)

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #8 : Mayıs 02, 2008, 04:18:36 ÖS »
clio al  derim ..

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #9 : Mayıs 02, 2008, 04:21:55 ÖS »
Yanlış olmuş üstteki mesaj

yorum :

offffffff o kadar pahalı mıymış yahu :O tamam tamam direk cevabım cliodur Cheesy bi eski kasanın satışı hala varsa eğer dizel sedan olsun mümkünse

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #10 : Mayıs 02, 2008, 08:05:55 ÖS »
buura sana katılıyorum toyota yaris  ;) ;)

CemVteC

  • Ziyaretçi
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #11 : Mayıs 02, 2008, 10:59:27 ÖS »
arkadaslar bence colt bı bı kenara atmayın yaman arabadır ;) czt ııdır

alfaus007

  • İleti: 1127
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #12 : Mayıs 04, 2008, 02:32:13 ÖS »
ford fiesta

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Size göre B segmentinde ki en iyi araç hangisi?
« Yanıtla #13 : Mayıs 04, 2008, 09:15:33 ÖS »
psa veya ford grubundan ilk hangisi 1.6 tdci 109 luk motoru B  segmenti araclarına koyarsa bence odur birinci zira o motor hem yakıtı kokluyor hemde cok guzel gidiyor hele 11050-1100 kg lık bir kasada chipli 140 beygir olan o makine GTI killer olur tam :)