enzo ile diğer iki araba arasında şu fark var arkadaşlar. Enzo özel olarak tamamen el yapımı olarak üretilen bir araba ve dünyada sadece 400 adet üretildi. İlk üretimi 399 adet sonradan vatikan rica ederek yardım amacıyla 1 adette üretilerek vatikan a verildi geliri. İsteyen herkesin sahip olamadığı bir araba. Daha önce ferrari sahibi olmanız gibi değerlere bakılmıyor ya da ne kadar hızlı kullanabileceğiniz çok önemli değil. Bu işin koleksiyonunu yapıyor musunuz. Koleksiyonunuzda ne tip arabalar var onlara bakılıyor. Veyron kullanabilecek herkese satılan bir araba. Testler bu yönde. Carrera GT herkese satılıyor. GTR da öyle. GTR porschenin bütün 911 segment satışını öldürecek cazibede fiyat avantajına sahip ve öylede oldu. Ferrari satışlarını ise hiçbir şekilde etkilemedi. Çünkü Ferrari tamemen bir koleksiyon arabası. İster alırsın koleksiyon yaparsın istersen kullanıp harcarsın. Ferrariyi 30 sene sonra fiyatının bilmem kaç katına satarsın diğerleri seninle kardeş olur. O nedenle Ferrari alan adam performansı dışında diğer avantajlarına bakar. Ferrari ayrı bi statüdür.
bu karşılaştırmayı yapmaktaki amacım, nissan'ın nasıl da böyle yüksek fiyatlı, büyük hacimli, hafif ve güçlü arabalara kafa tuttuğunu göstermek. elbetteki parası olan ferrariyi porscheyi seçecek. bu iki arabadan biri ferrari'nin diğeri porsche'nin en hızlı modeli. ama bu kadar ucuz, düşük hacimli, ağır bir araba nasıl da kafa tutuyo bunlara. enzo ve carrera gt daha hızlı değil mi? tabi ki öyle ama japon teknolojisi nasıl da gt-r'ı onlara yaklaştırıyo. Nasıl mı? gt-r'ın öyle bir süspansiyon ve traction sistemi var ki. bu kadar ağır olmasına rağmen gücünü yola mükemmel bi şekilde aktarıyomuş ve porsche 911 turbo'ya ayarın kralını veriyomuş... bu arada gt-r'ın 520 beygirli ve 1600 kiloluk versiyonu da çıkacakmış yakında. onu da artık veyronla, ccx ile kıyaslıycaz heralde...