Her malın her zama bir alıcısı vardır. Madem Honda Turbolu FN2 ürettiğinde kimse Golf, Cupra gibi araçları almayacak, o zaman bu fabrikalar iflas edecek, Honda dünyadaki tek üretici olacak, istisnasız herkes Honda kullanacak. Tabi bu durumda inanılmaz karlar edecek. O zaman neden Honda yapmıyor sence bunu??? Bu kadar kolay olsaydı bu iş eminim çoktan yapardı. Biz BMW'nin M serilerinin atmosferik olmasına alışmışız mesela, kim derdi ki bir gün bir M5 turbo motrlu olacak diye. Ama oldu işte, 507 Hp'lik amosferk motoru bırakıp, 550 Hp'lik (ve tabiki 700 küsur NM'lik devasa bir torkla) turbo M5 geliyor piyasaya.
Bir önceki kasayı daha performanslı hale getirebilmek için ya 6 - 7 litre motor koyup atmosferik olarak gücünü arttıracalardı M5'in, ya da turbo motor koyup eskisinden daha düşük hacimden daha yüksek güç amyı deneyecekti. Daha düşük hacimli birturbo ile daha yüksek güç almayı tercih etti sonuçta BMW. Bunu bir gün Honda'nın yapacağını da düşünüyorum. Neden dersen artık güvenlik çok daha önemli hale geliyor, güvenlik arttıkça araçlar ağırlaşıyor, ağırlaştıkça performans düşüyor haliyle. Ağırlaşn araçları da atmosferik araçlar kaldıramıyor artık. Bu sebeple bir çok marka performans modellerine turbo motor koyuyor. Kim derdi ki turbo ir araç, atmosferikten az yakar diye, bu eskiden söylendiğinde insanlar inanmaz, gülerdi. Ama yukarıdaki teknik verilerde dörüyoruz ki iki tane 2 litre araçtan turbo olan Cupra, atmosferik olan Type r'dan bariz derecede daha az yakıt tüketiyor. Bu da demek oluyor ki teknoloji ilerliyor, bir çok firma gelenekçi üretimden vazgeçip, güncel ve modern olan yolları deniyor.