Gönderen Konu: S2000-Porsche Boxter  (Okunma sayısı 9819 defa)

HONDA

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« : Ağustos 20, 2005, 03:28:59 ÖS »
S2000'mi
Porsche Boxter'mı
Karşılaştıralım bakalım...  :wink:


Model S2000  
Motor 2.0, su soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC VTEC,
16 supap, uzunlamasına yerleştirilmiş, 4 silindir
Yakıt sistemi PGM-FI
Çap ve strok (mm) 87 x 84
Hacim (cc) 1997
Sıkıştırma oranı 11 : 1
Maksimum güç 240 PS / 8300 rpm
Maksimum tork 208 Nm / 7500 rpm
Şanzıman Altı ileri düz şanzıman
Yarı kilitli differansiyel yoluyla arkadan itiş
Frenler Ön: Hava soğutmalı disk
Arka:Disk
Süspansiyon Ön: Çift salıncak
Arka: Çift salıncak
Ebatlar Uzunluk (mm) 4135
Genişlik (mm) 1750
Yükseklik (mm) 1285
Aks mesafesi (mm) 2405
Ön tekerlek izi (mm) 1470
Arka tekerlek izi (mm) 1515
Boş ağırlık (kg) düz - otm 1223
Lastikler Ön: 215/45 R17
Arka: 245/45 R17
Yakıt deposu (lt) 50
Bagaj hacmi (lt) 143
Maksimum sürat (km/s) düz - otm 240
Hızlanma 0-100 km/s (sn) düz - otm 6.2
Yakıt tüketimi (lt/100 km)* Şehir içi (lt) 13.7
Şehir dışı (lt) 8.0
Birleşik (lt) 10.0
Donanım Elektrikli tamamen açılabilir tavan
Xenon farlar
"Engine Start" kontak düğmesi
Dijital Hız Ekranı
Sürücü ve yolcu hava yastıkları
ABS fren sistemi
Elektronik fren gücü dağıtımı (EBD)
EPS - Elektronik kontrollü direksiyon sistemi
Klima (Polen filtreli)
Alüminyum alaşımlı 16' jantlar
Elektrik kumandalı camlar
3 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri
Ön ve arkada disk frenler
Ön ve arkada viraj denge çubukları
Aktif gergili ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
Değişken kodlu immobilizer
VIN (Araç tanıtım numarası)
Uzaktan kumandalı merkezi kilit
İçeriden açılır yakıt deposu kapağı
Radyo/CD çalar
4 adet hoparlör
Sürücü ve yolcu güneş siperliklerinde aynalar
Deri direksiyon
LED stop lambaları
Isıtmalı ve elektrikli dikiz aynalar
Çift harita lambaları
12 v. güç soketi




Porsche Boxter
Silindir düzeni  Yatay olarak karşılıklı      
Konum  Ortada      
Silindir sayısı  6
Silindir hacmi  2,687 cm³      
Azami güç (DIN)  240 bg (176 kW)      
elde edildiği devir  6,400   6,200    
Azami torku  270 Nm   320 Nm    
elde edildiği devir  4,700 - 6,000    
Sıkıştırma oranı  11.0:1  
Şanzıman    
Düzen  Arkadan çekiş      
Manuel şanzıman  5-ileri      
Tiptronic S (opsiyonel)  Evet  
Şasi    
Ön aks  McPherson      
Arka aks  McPherson      
Direksiyon  Güç destekli (hidrolik),
değişken dişli oranlı      
Dönüş çapı  11.1 m      
Frenler  Dört pistonlu monoblok alüminyum önde ve arkada sabit kaliperler, diskler içten hava soğutmalı ve delikli      
Araç stabilite sistemi  PSM (ABS 8.0 ile)      
Jantlar  Ön: 6.5J x 17
Arka: 8J x 17      
Lastikler  Ön: 205/55 ZR 17
Arka: 235/50 ZR 17  
Ağırlıklar Manuel    Tiptronic S  
Boş ağırlık (DIN)   1,295 kg  1,355 kg      
Boş ağırlık (EC)*   1,370 kg  1,430 kg      
İzin verilen brüt ağırlık  1,610 kg  1,655 kg  
*  Ağırlık geçerli EC Şartnameleri doğrultusunda ölçülmüştür ve sadece standart özelliklere sahip araçlar için geçerlidir. Opsiyonel ekipman toplam ağırlığın artmasına neden olur. Belirtilen değere sürücü için 68 kg ve bagaj için 7 kg dahildir.  
Performans Manuel    Tiptronic S  
Azami hız  256 km/s  250 km/s    
0 -100 km/s  6.2 saniye  7.1 saniye    
80 -120 km/s ara hızlanma        
ikinci en yüksek vitesle  6.9 saniye (4.vites)  7.7 saniye (4. vites)    
100 -200 km/s ara hızlanma          
ikinci en yüksek vitesle  22.5 saniye (4.vites)  23.0 saniye (4. vites)  
Yakıt tüketimi/emisyonlar Manuel    Tiptronic S
Şehir içi (L/100 km)  13.9 (20.3)  15.2 (18.6)      
Şehir dışı (L/100 km)  6.9 (40.9)  7.8 (36.2)      
Ortalama (L/100 km)  9.6 (29.4)  10.5 (26.9)      
CO2emisyonları (g/km)  229  250  
*  Yayın tarihinde geçerli olan 80/1268/EC şartnamesi doğrultusunda**
 



VTEC_BOY

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #1 : Ağustos 20, 2005, 04:33:50 ÖS »
ikişemde kaldım ama sole soylıyım bıraz konu dısı olabılır standartları karsılastırıyoruz ama s2000 yuklu olursa ve porsche standart olursa s2000 tokatlar ama standatta sorlanır gıbıme gelıyo ama bılemıyorum ıkılemde kaldım :?  :?  :?  :?  :?  :?

HONDA

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #2 : Ağustos 20, 2005, 04:38:32 ÖS »
Alıntı yapılan: "VTEC_BOY"
ikişemde kaldım ama sole soylıyım bıraz konu dısı olabılır standartları karsılastırıyoruz ama s2000 yuklu olursa ve porsche standart olursa s2000 tokatlar ama standatta sorlanır gıbıme gelıyo ama bılemıyorum ıkılemde kaldım :?  :?  :?  :?  :?  :?

O zaman seni ikilemden kurtaralım şöyle söyliim Porsche Boxter sadece Boxter yani "S" versiyonu değil.  :wink:

HONDA

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #3 : Ağustos 22, 2005, 03:18:34 ÖS »
Evet arkadaşlar bence çok dişe diş bir karşılaştırma fikirlerinizi alalım...

93si

  • İleti: 743
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #4 : Ağustos 22, 2005, 03:41:47 ÖS »
Valla porche gibime geliyo oldukça torklu bi makina olduğu söleniyo.
Ama bilemicem tabi ikisinide verseler bi deneme için, ne güsel olur :lol:
Söleyin arkadaşlar haksızmıyım 8)  8)

ReD_JaZZ

  • İleti: 396
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #5 : Ağustos 22, 2005, 03:42:20 ÖS »
pistte s2000'in fark atıcaına adım gbi eminim ama düz yolda kafa kafaya gderler die düşünüorm...tabi boxster'ın manuel versiyonundan bahsediorm...
almaya kalksam hiç düşünmeden s2000 derim,boxster'a param yetse bile...

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #6 : Ağustos 22, 2005, 03:47:32 ÖS »
boxter kaç para?

HONDA

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #7 : Ağustos 22, 2005, 03:53:12 ÖS »
95000 Euro

ReD_JaZZ

  • İleti: 396
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #8 : Ağustos 22, 2005, 03:54:12 ÖS »
abi boxster s 110bin yurocuk...normal olanı sanırm 97bin yurocuk civarında...

HONDA

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #9 : Ağustos 22, 2005, 03:58:05 ÖS »
S değil S'le karşılaştırmak yalan olur biraz sanırım düz Boxter çıplak fiyatı 95.000 Euro.

V-Tec MMM

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #10 : Eylül 21, 2005, 01:44:52 ÖÖ »
S değilse S2000 derim ben..

EvReN

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #11 : Eylül 21, 2005, 08:30:43 ÖÖ »
s2000 boxster i fena üzer

RuSHeR_RaCeR

  • İleti: 535
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #12 : Eylül 21, 2005, 09:16:09 ÖÖ »
s2000 rulezzzz

CaddeboyCan

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #13 : Eylül 21, 2005, 10:32:16 ÖÖ »
s 2000 fiyat performans ilişkisinde boxer ın önüne geçer!

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #14 : Ekim 25, 2005, 06:28:20 ÖS »
S2000 ayırır...
S2000 daha hafif...boxster ın tork avantajı burda biraz zayıflıo gibi..

G60

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #15 : Ekim 25, 2005, 06:47:33 ÖS »
Ya arkadaşlar çok basmakalıp çok basit yorumlar yapıyorsunuz.Farkındamısınız.Yok s2000 ayırır yok bilmemne.Bu konuyada girmek istemiyorum :D Dikkat ederseniz araçlar hakkında hiçbir yorum yapmadım ;)

VWci

  • İleti: 661
    • http://www.vwtr.net/forum
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #16 : Ekim 25, 2005, 06:56:03 ÖS »
S2000, Z4, Boxster karsilasmasinda...Top Gear da Boxster pistte ikisinide ayirdi.....;) 5 vites olmasinda ragmen....;)

kelalper

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #17 : Ekim 25, 2005, 07:08:04 ÖS »
arkadaşlar top gear testinde boxster pistte daha hızlı. Neden derseniz torku ona büyük avantaj sağlıyor. S2000 torkunu çok yüksek devirlerde veriyor ve keskin girilen virajlarda motoru o tork bandında tutmak zor ne kadar heel and toe yaparsanız yapın. Bunların dışında dünyanın en iyi fren sistemi üreticilerinden bir tanesi Porsche ve üzerindeki frenler çok iyi. Düzlükte kafa kafaya olur ama virajlı yerlerde Porsche torkunun ve frenlerinin avantajını iyi kullanır.Ayrıca aralarındaki kilo farkı 60 kg. Bide üzerindeki denge kontrol ve anti badanaj sistemi pilotaj konusunda yardımcı oluyor. O yüzden Boxster daha ağır basıyor. Bide ben Boxster a sığabiliyorum. :)

G60

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #18 : Ekim 25, 2005, 07:13:15 ÖS »
Ahaha hayırdır kaklıp büyükmü biraz :D

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #19 : Ekim 25, 2005, 07:21:28 ÖS »
Alıntı yapılan: "G60"
Ya arkadaşlar çok basmakalıp çok basit yorumlar yapıyorsunuz.Farkındamısınız.Yok s2000 ayırır yok bilmemne.Bu konuyada girmek istemiyorum :D Dikkat ederseniz araçlar hakkında hiçbir yorum yapmadım ;)

sana oyle gelebilir...yorum benim yorumum..ayrıca mantıgınıda yazdım zaten :) yani bence nie ayıracagını...basma kalıbını bosver..nasolsa edebi makaleler yazmıoruz burda 8)

kelalper

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #20 : Ekim 25, 2005, 07:35:43 ÖS »
mantığını yazmışsın ama mantığı yazarken başka şeylere dikkat etmemişsin. Pistte her zaman torkun devir bandı genişliği daha önemlidir. F20C dünyada en sevdiğim motorlardan biri ancak zayıf noktası tork bandı. Devir düştükçe torku hızla düşüyor yani torkunu devirle kazanan bi makina. Ama porsche üzerindeki makina öyle değil. Düşük devirlerdeki torku S2000 e oranla çok daha yüksek olduğu için viraj çıkışındaki ivmelenmesi S2000 den daha iyidir. Bu yüzden de pist performansı daha iyi olacaktır. Bu porsche çok daha üstün anlamında değildir. Aralarında hacim farkı var. Bu da en büyük etken. S2000 saygı duyulacak bi araba.

VWci

  • İleti: 661
    • http://www.vwtr.net/forum
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #21 : Ekim 25, 2005, 08:34:18 ÖS »
S 2000 iyi makina...;)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #22 : Ekim 26, 2005, 08:28:30 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "kelalper"
mantığını yazmışsın ama mantığı yazarken başka şeylere dikkat etmemişsin. Pistte her zaman torkun devir bandı genişliği daha önemlidir. F20C dünyada en sevdiğim motorlardan biri ancak zayıf noktası tork bandı. Devir düştükçe torku hızla düşüyor yani torkunu devirle kazanan bi makina. Ama porsche üzerindeki makina öyle değil. Düşük devirlerdeki torku S2000 e oranla çok daha yüksek olduğu için viraj çıkışındaki ivmelenmesi S2000 den daha iyidir. Bu yüzden de pist performansı daha iyi olacaktır. Bu porsche çok daha üstün anlamında değildir. Aralarında hacim farkı var. Bu da en büyük etken. S2000 saygı duyulacak bi araba.

S2000de tork devir bandi en buyuk dezavantaji kabul ediorum ama yazdigin gibi virajlarda sadece, bu arada agirlik bana daha fazla gibi geldi boxter icin yani boxster daha agir olmali ve elktrnk ivir zivir donanimi daha fazla, tum bunlar gucten calan faktorler.ii bir pilotaj ve duzlukte s2000 daha sansli gibi, bu arada s2000 in yorulacagi yer kuskusuz virajli kisim, zaten cok ii pilotaj orada istior...ben bu konuyu arastirmistim biraz, bu yuzden s2000 daha sansli die yazdim..ortak gorusler hep S2000in gececegi yonunde ama Boxster S de durum degisir tabii..
ama sunuda kabul ediorumki tork en buyuk handikapi S2000 in...
bu arada fren ve yol tutus boxsterda daha iyi..

kelalper

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #23 : Ekim 26, 2005, 03:31:49 ÖS »
pist katılımları drag gibi değildir. Pistte tork yol tutuş çok önemli. S2000 yol tutuş olarak çok iyi bir araba tabe kullanmasını bilene. Nerede ne yapacağını çok iyi belli ediyor. Ama tork yüzünden porsche avantajlı ve pist değeride daha iyi. Ama aralarında fark çok değil.

EwO

  • Ziyaretçi
S2000-Porsche Boxter
« Yanıtla #24 : Ekim 26, 2005, 03:44:32 ÖS »
s2000 ayırsa bileee tabiki de PORSCHE derim. ondaki o karizma S2000 de yoq :D:D:D