Gönderen Konu: Passat 2.0 tdi 140bg. otomatik vs. skoda yeti 105 bg. manuel vs. fd6 otomatik  (Okunma sayısı 6019 defa)

irfan gökçek

  • İleti: 27
kalkışta uzunda sizce neler olur arkadaşlar... bir de bişey daha soracağım: fd6 otomatik ile katılım yaparken vites s modunda mı olsun yoksa f1 modunda mı olsun?



irfan gökçek

  • İleti: 27
passat 2006 model, skoda yeti 2012 model, fd6 2010 model bu arada

irfan gökçek

  • İleti: 27
skoda yeti de 1.6 tdi bu arada...
« Son Düzenleme: Mayıs 07, 2013, 03:35:36 ÖS Gönderen: irfan gökçek »

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887

Passat.

ozN

  • İleti: 1147
biri aynı firmanın 140 bg arabası dieride aynı firmanın ürettiği 105 beygirlik araba mantıken onu gecmesi imkansız gibi agırlık farkı cok yok

irfan gökçek

  • İleti: 27
biri aynı firmanın 140 bg arabası dieride aynı firmanın ürettiği 105 beygirlik araba mantıken onu gecmesi imkansız gibi agırlık farkı cok yok

fd6 ile durum ne olur peki?

alican_07

  • İleti: 1821
biri aynı firmanın 140 bg arabası dieride aynı firmanın ürettiği 105 beygirlik araba mantıken onu gecmesi imkansız gibi agırlık farkı cok yok

fd6 ile durum ne olur peki?
fd6 alır  :kiskis

mertkan677

  • İleti: 770
FD6 muhtemelen passatın 1 2 boy arkasında olur

Cree20

  • İleti: 258
biri aynı firmanın 140 bg arabası dieride aynı firmanın ürettiği 105 beygirlik araba mantıken onu gecmesi imkansız gibi agırlık farkı cok yok

fd6 ile durum ne olur peki?
Burda şoförlükte önemli sonuçta ama bence 1-Passat 2- Civic 3- Yeti Fark yer hatta

godhimself

  • İleti: 25
FD6 manuel olsa 1-2 boy arkasında olurdu Passat'ın..
Ama otomatikse ara çok açılır..

FD6 sportta kalsın, F1'de olursa vites yükseltmeyi kaçırabilirsiniz.
VSA'yı devre dışı bırakın bir de..

Bir de kalkışta mı uzunda mı? :)

Uzundan kastınız 200+ mı?
« Son Düzenleme: Mayıs 07, 2013, 07:43:09 ÖS Gönderen: godhimself »

bbhnda

  • İleti: 4095
vala benim amcada 2.0 tdi suberp var dsg li.140 mı 170 likmi tam bilmiyorumda iyi gidiyor.hacim beyigr ve tork avantajı var passatta.ağırlıkta var gerçi ama... tam kestiremedim şimdi ne olur ne biter kısada öne atılabilir turbodan dolayı da uzunda da uzunuma güvenirim ama karşıdaki de 2 litre.1 boyda takip olabilir diye düşünüyorum passatla.düz 105 lik yeti pek yetişemez civice.

ozN

  • İleti: 1147
yeti nin nefesi yeti şmez :D

accord55

  • İleti: 322
Passat 2.0 tdi'ler benim 2.4 accorda kafa tutuyor kalkışta torku yüksek olduğu için, tabi sonuç hep hüsran passat için:)

irfan gökçek

  • İleti: 27
Passat 2.0 tdi'ler benim 2.4 accorda kafa tutuyor kalkışta torku yüksek olduğu için, tabi sonuç hep hüsran passat için:)

abi 2.4 accord'ların benzin tüketimi nasıldır. bir de 2.4 olduğu için vergisi çok mu? bir de almak istesem kaç bin km.ye kadar olmalı. otomatiğinde sıkıntı olur mu? lpg uyumu var mı? valla accord'lar çok hoşuma gidiyor...

irfan gökçek

  • İleti: 27
FD6 manuel olsa 1-2 boy arkasında olurdu Passat'ın..
Ama otomatikse ara çok açılır..

FD6 sportta kalsın, F1'de olursa vites yükseltmeyi kaçırabilirsiniz.
VSA'yı devre dışı bırakın bir de..

Bir de kalkışta mı uzunda mı? :)

Uzundan kastınız 200+ mı?

valla buralarda 200+ yapabilecek yol pek yok. muhtemelen yolun sonuna kadar passat 200+ olur ama ben 200+ yapamam...
not: buralar dediğim van

accord55

  • İleti: 322
Passat 2.0 tdi'ler benim 2.4 accorda kafa tutuyor kalkışta torku yüksek olduğu için, tabi sonuç hep hüsran passat için:)

abi 2.4 accord'ların benzin tüketimi nasıldır. bir de 2.4 olduğu için vergisi çok mu? bir de almak istesem kaç bin km.ye kadar olmalı. otomatiğinde sıkıntı olur mu? lpg uyumu var mı? valla accord'lar çok hoşuma gidiyor...

2004 model 2.4 accordlar 2.0 vergisi ödüyor, bu da yılda 1.050 tl falan, bizim arabalar basmazsan çok yakmıyor, uzun yolda 8 lt yakıtı var, lpg de ortalama 10-11 lt yakarsın karışık, bu da 2400 cc bir araç için gayet normal, otomatik şanzumanı 200 binden sonra revizyon isteyebilir diye biliyorum, bu birazda kullanıma bağlı ama şunu sölim mekanik problem minimum olan bir araç accord, hondalar genelde böyle ama accord bu konuda zirve bence, biraderde 2006 2.0 mondeo var 115 bin km de şanzuman arıza yaptı, 2.500 tl masrafı oldu, keza ben mercedes c200'e binerken 100 binde şanzuman arıza verdi ama bu ikinci 2.4 accordum çok şükür en ufak bir şey yok. Lpg de prins, tartarini gibi kaliteli kitlerde sorun olmuyor, gayet uyumlu.