Gönderen Konu: otomatikk  (Okunma sayısı 4096 defa)

surez

  • İleti: 162
otomatikk
« : Ocak 22, 2010, 07:34:13 ÖS »
en yeni golf kullandım dsg .. inanılmaz müthişti. ancak civic otomatik kullanmadım.

kullananlar hangisini tercih edersiniz?
 bu arada civic otomatik ies ---- es ---- elegance--- serilerinde sırasıyla ne gibi değişikliğe uğradı.

bu arada toyota multi mode kullandım. berbet ötesi idi.



tricky

  • İleti: 448
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #1 : Ocak 22, 2010, 08:06:08 ÖS »
Dsg sanzuman efsane zatenn... Hıc vıtes gecıslerını hıssetmessın ve cok serı vıtes gecıslerı saglar. Honda da o gecıslerı hıssedemessın ama genede gayet basarılıdır.

mehmet1971

  • İleti: 1600
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #2 : Ocak 22, 2010, 09:47:01 ÖS »
ikisini de kullandım. VW çok ama çok farklı

EMİRVE

  • İleti: 102
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #3 : Ocak 23, 2010, 09:30:10 ÖÖ »
Dsg şanzıman başka bi bişey.Hem vites geçişleri mükemmel hemde yakıt ekonomisi sağlıyor.Yani manuel ile Dsg şanzımanın yakıt değerleri aynı.Ayrıca  Dsg sizin gaza basışınıza göre ne yapmak istediğinizi algılayıp ona göre vites değiştiriyor.Yani ani hızlanmalardaki gaza basışınızda vitesi daha yüksek devirlerde arttırıyor.Bence şuandaki en iyi otomatik şanzıman DSG' dir.

surez

  • İleti: 162
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #4 : Şubat 14, 2010, 12:42:50 ÖS »
az önce vw forumlarını inceledim ve çoğu kullanıcı 7 ileri dsg den sıkıntı çekiyor. ve yine çoğu 18.000 30.000 de şanzuman değiştiriyor.
20 milyar şanzuman. peki ya garanti bitince????
herhalde yine de civic daha az sorunlu gibi.

geçenlerde denizlide kullandım. ivtes geçişleri fena değildi.

şu ses izolasyon sınıtısı olmasa hemen almak istiyorum ancak başıma dert alacakmışım gibi geliyor. o yüzden 2000 ies e devam galiba.

mehmet1971

  • İleti: 1600
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #5 : Şubat 14, 2010, 05:53:46 ÖS »
evet ben de gnlük vwtürk forumuna girerim bugünlerde gündem dsg şanzuman arızası bir çok kişi şikayetçi ve korku içinde. Şanzumanı değişen benim okuduğum en az 20 kişi maliyet garantin yoksa 20000 tl

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #6 : Şubat 15, 2010, 10:42:56 ÖÖ »
20.000 lira ,korkusu yeter :) uzak olsun,3-5 bin olsa hadi neyse,ama 20.000 lira,yuh...

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #7 : Şubat 15, 2010, 12:44:11 ÖS »
Bir de mümkünse başlık yazarken biraz daha özenli olursak iyi olur sanırım .Dışarıdan arayan için kolay olsun :)

statik

  • İleti: 1121
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #8 : Şubat 15, 2010, 12:49:47 ÖS »
Bir de mümkünse başlık yazarken biraz daha özenli olursak iyi olur sanırım .Dışarıdan arayan için kolay olsun :)

+1600

XeL

  • İleti: 736
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #9 : Şubat 16, 2010, 11:52:06 ÖÖ »
arkadasımda yenı kasa ıbıza var.. ben pek ısınamadım dsg'ye .. ne kadar VW grupta olsa.. ıbızada kalıte dusuklgu parcalarında oldgu gıbı sanzımanda da yasanır mı bılmıorum.. golflerdekı veya daha ust sınıftakıler farklıdır emınım..
ıbızadan sonra tabkı cvc muthıs geldı..

cıvıcem

  • İleti: 709
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #10 : Şubat 16, 2010, 12:30:59 ÖS »
 dsg şanzuman çok başarılı fakat 20.000 tl masraf çıkarması ne demek... inanılmaz bi rakam... benim cıvıc ov 2010 ve herşeyinden çok memnunum,vites geçişleri falan cıvıctede hissedilmiyor

hunace

  • İleti: 583
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #11 : Şubat 17, 2010, 02:52:39 ÖS »
DSG (Direct Shift Gearbox) nin dayanıklılığı ve arıza maliyetini bilmiyorum ama vites geçişleri gerçekten çok hızlı. hangi viteste iseniz bi sonraki vites dişlisi hazırlanıyor ve hazırda bekletiliyor. 1,3 ve 5.vitesler için bir debriyaj;2 ve 4 için bir başka debriyaj var ve siz mesela 3 le giderken 4 öbür debriyajda kavranmış olarak bekliyor, bunun gibi bi çalışma sistemi var. ayrıca geçişlerler gerçekten sarsıntısız. galiba kavramayı dişliler haraket halinde değilken yaptığı için sarsıntıda olmuyor.

honda121

  • İleti: 747
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #12 : Şubat 17, 2010, 06:09:38 ÖS »
SMG vites DSG nin üstünden atlar bence :) , hatta bence değil herkesce :)

honda121

  • İleti: 747
Ynt: otomatikk
« Yanıtla #13 : Şubat 17, 2010, 06:10:40 ÖS »
Dsg şanzıman başka bi bişey.Hem vites geçişleri mükemmel hemde yakıt ekonomisi sağlıyor.Yani manuel ile Dsg şanzımanın yakıt değerleri aynı.Ayrıca  Dsg sizin gaza basışınıza göre ne yapmak istediğinizi algılayıp ona göre vites değiştiriyor.Yani ani hızlanmalardaki gaza basışınızda vitesi daha yüksek devirlerde arttırıyor.Bence şuandaki en iyi otomatik şanzıman DSG' dir.


Arkadaşım dediğin olay 1991 otomatik civic te bile mevcut, gaza ne kadar asılırsan vites o kadar geç atar.