Gönderen Konu: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?  (Okunma sayısı 8476 defa)

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« : Ağustos 16, 2008, 01:10:45 ÖS »
arkadaslar ben dıyarbakırda yasıorum.yasadıgımız sehır kucuk,herkes bırbırını tanır bende yakın zamanda araba alıcam ama kararsız kaldım beyaz rengı sevıorum.beyaz alsam rahat durmam modlarım.modlayıncada araba farklı oluo ve ıster ıstemez goze batıo.bıde doguyu bılırsınız arabayı aıle bıreylerı ortak kullanır.araba baskasına verılır ısını gormesı ıcın.bende cogu zaman verıorum sımdıkı arabamı.arabamı annem ve ablamda kullanıo ara sıra onun ıcın nası bı tıp araba alıp ole kullancagıma bı turlu karar veremıorum.sız olsanız ne yapardınız?



Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #1 : Ağustos 16, 2008, 01:17:40 ÖS »
hafif modlu beyaz civic ;)

buura

  • İleti: 1869
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #2 : Ağustos 16, 2008, 01:18:39 ÖS »
accord düşünmüomusun berat abim modlayamada gerek yok hemde güzel araba

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #3 : Ağustos 16, 2008, 01:19:40 ÖS »

hafif modlu beyaz civic ;)
hafıf modu gümüş alsam yaparım beyazı donatmadan bırakmam

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #4 : Ağustos 16, 2008, 01:26:13 ÖS »
accord düşünmüomusun berat abim modlayamada gerek yok hemde güzel araba
accord guzel ama pahalı babam vermez o kadar para bıde dıyarbakırda hos karsılanmaz 18 yasında bı gencın 70.000 ytl lık arabay bınmesı.bu sene unı. kazanırsam abım rav4 nu verebılır bana
« Son Düzenleme: Ağustos 16, 2008, 01:27:05 ÖS Gönderen: bErAt y!G!t »

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #5 : Ağustos 16, 2008, 05:17:00 ÖS »
...

muRatpasa

  • İleti: 484
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #6 : Ağustos 16, 2008, 05:23:40 ÖS »
o zaman biraz sabret şimdilik sade gri al,göze batma,sen göze batsan sorun değil ailenin bayanlarıda kullanıyor ise kesinlikle mod lu araba verme derim şahsen.

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #7 : Ağustos 16, 2008, 05:32:55 ÖS »

o zaman biraz sabret şimdilik sade gri al,göze batma,sen göze batsan sorun değil ailenin bayanlarıda kullanıyor ise kesinlikle mod lu araba verme derim şahsen.
sagol abı fıkrın ıcın bakalım artık cok kararsızım beyaz cıvıc beyaz jant panjur angel bunları bı dusundukce beyaz alsam mı dıe tereddut edıorum

muRatpasa

  • İleti: 484
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #8 : Ağustos 16, 2008, 05:35:09 ÖS »


o zaman biraz sabret şimdilik sade gri al,göze batma,sen göze batsan sorun değil ailenin bayanlarıda kullanıyor ise kesinlikle mod lu araba verme derim şahsen.
sagol abı fıkrın ıcın bakalım artık cok kararsızım beyaz cıvıc beyaz jant panjur angel bunları bı dusundukce beyaz alsam mı dıe tereddut edıorum


gri civic, sade 16 veya 17" jant,ufak tefek tamponda , ön panjurda derken çok şık bişey yaparsın,tabi sen bilirsin

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #9 : Ağustos 16, 2008, 05:38:26 ÖS »
alırsam yapmak ıstadıgım araba bu ;

ama kanat takmam

muRatpasa

  • İleti: 484
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #10 : Ağustos 16, 2008, 06:00:33 ÖS »
:) kardeş sen bilirsin, ben fikrimi söyledim,ama beyaz son 3 senedir benimde ilgimi çekmeye başladı.

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #11 : Ağustos 16, 2008, 06:43:09 ÖS »
sagol abı


baska fıkrı olan yok mu

Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #12 : Ağustos 16, 2008, 06:44:51 ÖS »
Berat abi bu fazla abartı deilki kanatta takmıyacaksın bişey olmaz bence :)

alfaus007

  • İleti: 1127
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #13 : Ağustos 16, 2008, 08:24:03 ÖS »
gümüş civic bence bnde doğuda olduum için biliom :)

Quantum

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #14 : Ağustos 16, 2008, 08:39:41 ÖS »
gümüş alırsan hem aklın hem gözün kalacak..
en iyisi mi beyaz al sen :)

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #15 : Ağustos 16, 2008, 10:58:47 ÖS »
beyaz almam bıle yeterınce goze batmam anlamına gelıo dıyarbakırda ıkı tane tek beyaz cıvıc var

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #16 : Ağustos 16, 2008, 11:14:09 ÖS »

gümüş civic bence bnde doğuda olduum için biliom :)
ne gıbı ? benım sımdı kullandıgım arabanın rengı ve plakası dıkkat cekıo onun ıcın daha az gosterıslı bısey ıstıorum

SERVET

  • İleti: 869
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #17 : Ağustos 16, 2008, 11:16:06 ÖS »
SİYAH ...

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #18 : Ağustos 16, 2008, 11:19:17 ÖS »
siyah araba guzel ama plazadayken.bana hıc gelmez sıyah araba.hıc dusunmedım bıle sıyah rengı yınede cok sagol servet abı

SİYAH ...

SERVET

  • İleti: 869
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #19 : Ağustos 16, 2008, 11:22:22 ÖS »
;)

siyah araba guzel ama plazadayken.bana hıc gelmez sıyah araba.hıc dusunmedım bıle sıyah rengı yınede cok sagol servet abı

SİYAH ...


hell_spawn

  • İleti: 57
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #20 : Ağustos 17, 2008, 12:22:44 ÖÖ »
tek kelime beyazzz..18" jant angel far led stop kırmızı kaliper boyama logo iptali baska bırsey yapmana gerekk yok superr olur

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #21 : Ağustos 17, 2008, 09:02:18 ÖÖ »

tek kelime beyazzz..18" jant angel far led stop kırmızı kaliper boyama logo iptali baska bırsey yapmana gerekk yok superr olur
ustam bunlerı bende ıstıorum ama benım nedenlerım ar beyaz alamamam ıcın bana ona gore yorum yaparsanız sevınırım ;)

umut

  • İleti: 673
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #22 : Ağustos 17, 2008, 09:40:05 ÖÖ »
bencede beyaz al
üzülme sonra

hell_spawn

  • İleti: 57
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #23 : Ağustos 17, 2008, 11:23:35 ÖÖ »
bu yapacakların modifiyeyee gırmıokı dooru durust sadece belirli seylerr yapıcaksın yhane ailecek kullanabılırsın sonucta alacagın araba zaten spor bı model sayılır

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: modlu beyaz civic mı yoksa sade gümüş civic mi?
« Yanıtla #24 : Ağustos 17, 2008, 01:40:07 ÖS »
Beyaz aracı diri gösteriyor ;)