Gönderen Konu: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi  (Okunma sayısı 12657 defa)

onurALT

  • İleti: 79
Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« : Nisan 09, 2014, 09:26:27 ÖÖ »
Megan eskiden kalp araba tabirinden bulunduğumuz sert koşullara aliskin yipranmasi zor arabalardan biriydi tek eksiği teknolojisi ydi simdi vaktim kullandim direksiyon sertliği tam kivaminda kalkis fb7 le kiyasladim daha seri mazotlu ile benzinli olmadi gerçi ama hayran kaldigim suydu bir yaylaya surduk 6.vites banamisin demedi 170 yokuş yukari ben civicle 110-120 bagirta bagirta full versiyonu olması çok etkiledi yakit civic totalde 11.7 litre megan 9 litre sizcede iyi degilmi

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #1 : Nisan 09, 2014, 10:16:14 ÖÖ »
aracın 6 ileri olması şanzuman oranlarının kısalmasına sebep olur buda araçı dha seriymiş gibi gösterebilir size fb7 dediğiniz araçla siz nasıl yokuş çıkamadınız şaşırdım. meganı bir fb7 ile yanyana getirip deneyin bence

ysr

  • Yasir
  • İleti: 311
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #2 : Nisan 09, 2014, 12:50:59 ÖS »
dizel olduğu için torkun etkisi ile atak olabilir ama bir de araçları 100 bin kmden sonra görmek lazım :D

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #3 : Nisan 09, 2014, 01:09:27 ÖS »
130 luk dolu megane ile civi'in sadece kasaları aynı kategoridir, ne malzeme kalitesi, ne motoru, ne donanımı, nede konforu aynıdır, megane her yönden üstündür, ama üzerine basa basa 130 luk full megane diyorum, zaten fiyatlarından da bu fark belli olur, aralarında en az 15 bin lira fiyat farkı var, ama full megane gerçekten güzel araç, hele ki sport tourer (station gibi ama çok sportif duruyor) bagajlı falan sahiden çok güzel, ama o parayı vermem o araca ayrı mesele :) 80 bin lira

onurALT

  • İleti: 79
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #4 : Nisan 09, 2014, 05:28:54 ÖS »
beyler 130l uk megan bu arada 330 NW TORK MUS oha dedım yokusta ınanın mınıcık bır zorlanma olmuyor bızım cıvıc baygınlık gecırdı desem yerıdır  kullandıgım arac sırket aracı suan 220 bın km dı bakımları sadece servıste yapıldı satılması yakın ıstenen fıyat 30 bın tl duyurulur orjınal boya :d

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #5 : Nisan 09, 2014, 06:21:43 ÖS »
dizel olduğu için torkun etkisi ile atak olabilir ama bir de araçları 100 bin kmden sonra görmek lazım :D

güzel bir yaklaşım 100 k dan sonra fransız patlar

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #6 : Nisan 09, 2014, 06:22:13 ÖS »
beyler 130l uk megan bu arada 330 NW TORK MUS oha dedım yokusta ınanın mınıcık bır zorlanma olmuyor bızım cıvıc baygınlık gecırdı desem yerıdır  kullandıgım arac sırket aracı suan 220 bın km dı bakımları sadece servıste yapıldı satılması yakın ıstenen fıyat 30 bın tl duyurulur orjınal boya :d

megane mı ?

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #7 : Nisan 09, 2014, 06:25:13 ÖS »
130 luk dolu megane ile civi'in sadece kasaları aynı kategoridir, ne malzeme kalitesi, ne motoru, ne donanımı, nede konforu aynıdır, megane her yönden üstündür, ama üzerine basa basa 130 luk full megane diyorum, zaten fiyatlarından da bu fark belli olur, aralarında en az 15 bin lira fiyat farkı var, ama full megane gerçekten güzel araç, hele ki sport tourer (station gibi ama çok sportif duruyor) bagajlı falan sahiden çok güzel, ama o parayı vermem o araca ayrı mesele :) 80 bin lira

130 luk ile 110 luk arasında malzeme kalitesi farkı yokki bildiğimiz megane kasası sert plastik. konfor olarak ben civici daha rahat yayla gibi geniş buluyorum meganeda pür dikkat yola kesiliyor insan tedirginlikle. civicte içeride mangal atcam nerdeyse :D motor olarak dizel torku o şekilde hissettiriyor i-dtec mi 130 luk megane mı tabi honda

onurALT

  • İleti: 79
Ynt:
« Yanıtla #8 : Nisan 09, 2014, 08:07:17 ÖS »
Aynen malzeme kalitesiz ama motor kesinlikle güçlü ve yeterli ve 220k km sayaci motor ölçüldü /93 bence gayet makul yani onermiyorum ama yokuş yukari yaninizdan geçerse sasirmayin:)

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #9 : Nisan 09, 2014, 09:47:51 ÖS »
Otomatik dizellein dusuk ve duraklama hizlarinda gaz gec tepkisi yok mu cok sinir bozucu.
Subap ayari bozuk vtec gibi


honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #10 : Nisan 09, 2014, 09:50:21 ÖS »
Dizel in tek artisi dusuk devirdeki yuksek cekis gucuyle gelen kolay ve sessiz surus ve lpg ye gore uzun menzil.

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #11 : Nisan 10, 2014, 08:22:45 ÖÖ »
full meganın malzeme kalitesini civicten kötü bulduysanız diyecek bişe kalmamış :) heralde ben yanlış araca bindim baktım showroom da, yanlışlıkla latitude falan inceledim, neyse görüşlere saygı esastır, birde renaultun dci motorunu kim 100 binde pert edebiliyormuş hele bir anlatsın, hayatımda renault aracım olmadı bu arada, ama beğenmediğiniz ve 100 binden sonra görelim dediğiniz o dci motoru mercedes aldı ve yeni A serisinde çatır çatır kullanıyor, yeni A serisinin fiyatlarının 100 binden yukarı olduğunu biliyoruz zaten, mercedesin testlerinden geçen motoru siz 100 binde yediniz ya ne diyim :) piyasada 400-500 binde gezen symboller var, şirket araçları, taksiler, 1.5 70-75 beygir lik hemde, nasıl kullanıldıklarını siz düşünün şirket araçlarının, 4000 devirden aşağı vites atmıyorlar maşallah dizelde, benim şahsi fikrimdir ama renaultun dci dizelleri ve fiatın multijet dizelleri şu anda dünyada ki (bmw nin 2.0 dizelini ayırıyorum bir kenara) en iyi dizeller, hele o kangoo yada doblo tarzı araçlara koyup (1,5 ve 1,3 leri) 2 tonluk toplam yüklü ağırlıkla çatır çatır 300-400 bin km yapıyorlar ki, heralde yoruma gerek kalmıyor,

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #12 : Nisan 10, 2014, 08:51:24 ÖÖ »

Renault eski teneke tabiri edilen araçlardan değil artık.. Şuan tüm modelleri neredeyse 5 yıldız güvenlik standardı ile yüksek motor teknolojisi kullanıyor. Nissanda Renault motoru kullanıyor. Bence güzel araçlar üretiyor Renault. 2003 yılında Megane 2 çıktığında kendi sınıfında ilk 5 yıldız güvenlik standardı olan modellerdendi. 1 ay boyunca işim gereği Renault bayi eğitimlerine katılmıştım. Adamlar güzel işler başarıyorlar. Türkiyede servis ağı ve bayi sayısı en geniş markadır.

onurALT

  • İleti: 79
Ynt:
« Yanıtla #13 : Nisan 10, 2014, 09:26:29 ÖÖ »
Ben kullanırken çok zevk aldim dediğimiz gibi motor belki 1milyona gider ama plastik kalitesi bence iyi değil kullanilmis şirket aracinda bu belirgindir koltuklar konfor için değilde sanki uzun gitsin diye yapilmis göğüs kismi çok sade yenilik istiyor ses izalasyonu vasat dizelde içerde kamyon havasi :) tamam abarttim ama benzinliye gore hesap kitap bizimki civic konfor ve rahatlik megan motor az yakut güç desek yerindedir

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

zakkum

  • İleti: 12
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #14 : Nisan 10, 2014, 10:04:59 ÖÖ »
Dizel arabanın torkuyla hiç bir benzinliyi kolay kolay kıyaslamayın isterseniz. Kaldı ki bizim civiclerde tork çok düşük.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #15 : Nisan 10, 2014, 08:00:24 ÖS »
dizel olduğu için torkun etkisi ile atak olabilir ama bir de araçları 100 bin kmden sonra görmek lazım :D

güzel bir yaklaşım 100 k dan sonra fransız patlar
acaba kaç tane fransız araç patlattınız da bu kanıya vardınız çok merak ettim?bu zamana kadar fransız olarak megane 2 407 ve c5 kullanmış biri olarak söylüyorum (407 sahibi oldum diğerleri ilede uzun km ler kat ettim uzun süredir akrabalarım kullanıyor)407 aracımı 178 bin km de aldım 248 bin km de sattım ne aktı ne koktu alan adam da komşum hala daha kullanıyor hiç bi sıkıntısını görmedik.ayrıca bu fransız şöyle böyle mevzuları artık bitti en beğenilmeyen fransız peugeot bile mercedes e motor veriyor pug da thp olarak geçen motor mercedes c180 e180 araçlarınında motoru şimdi bu nasıl oluyor mercedes c180 veya e180 desem ooooo çok güzel araba denir üzerindeki amblem pug olunca ooooo hiç bulaşma patlar çatlar.Yapmayın allah aşkına.Tek 300.000 gören araçları merso honda mazda vs falan yapmıyor.

ysr

  • Yasir
  • İleti: 311
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #16 : Nisan 10, 2014, 08:53:10 ÖS »
hayır ben orda motor patlar çatlar demiş miyim yoksa gözlerim mi bozuk? megane dahil hiçbir renaultun aynı sınıftaki honda kadar iç kalitesi yok 100 bin km de sadce aracın motoru mu dökülür sen o renaultdaki plastiklerin sesini 100 binden sonra bi dinle tamam kendini geliştirmiş olabilir ama hiçbir zaman konfor olarak kalite olarak veya sorunsuzluk olarak bir honda etmez diyorum. hı o kadar geliştirdiğini iddaa ediyorsanız bence dereyi görmeden pacayı sıvamayın...
kaç tane fransızın patladığını soran arkadaş vtec 2 in var sanırım 2004-2006 arası meganelerle bir kıyasla bakayım kaç tane senin aracın durumunda bulabileceksin?
« Son Düzenleme: Nisan 10, 2014, 08:55:24 ÖS Gönderen: ysr »

onurALT

  • İleti: 79
Ynt:
« Yanıtla #17 : Nisan 11, 2014, 11:06:01 ÖÖ »
Ysr te katiliyorum iç kalite bence düşük konfor hissi yaratmak yerine bence tikirti cikaran kapi hissi veriyorlar:) neyse Honda konfor reno motor diyelimmi?

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #18 : Nisan 11, 2014, 04:01:12 ÖS »
bence konfor konusunda direkt fransız diyelim biz :) zaten konforu ön planda tuttukları için yıllardır çürük denir ya, ama artık ikisini de sağlıyorlar emin olun, dediğim gibi bu arada ben honda sahibi oldum, ama asla fransız aracı sahibi olmadım :) benim dokunuşuma göre full megane nın kalitesi civicten üstün, kimi arkadaşıma göre tersi olabilir, zaten herkes aynı şeyi hissetse dünyada tek marka olurdu :)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #19 : Nisan 11, 2014, 04:19:54 ÖS »
doğru dci motorlar kendilerini kanıtlamış üniteler ona bir lafım yok bazı şeyleri kabul etmek erdemdendir motorlarını psa grubu veriyor zaten mesleğim dolayısıyla üretim ile içli dışlıyım biliyorum. ama gözünüzü seveyim lütfen konfor ile fransızı yan yana getirmeyin. şöyle bir örnek vereyim arkadaşımda megane vardı araç tabiri caiz ise kalas gibi mezarlığa çıktık ya :D hatta alt düzeni türkiye için yapmışlar ben honda ile çıksam sıkıntı olurdu. farklı fikirlere herzaman saygılıyım benim çevremde reno eskiten yokta 180k da bi tane 307 sw var aracın içi içler acısı aile aracı zaten hani ekstrem bi kullanım yok. plastikler gevşemiş solmuş falan rezalet. ha konfor ile fransız lafını şöyle düzelteyim pejo reno falan alırken bol donanım veriyor opelde öyle ancak iç aksam çok çabuk yıpranıyor dostlar onu demek istiyorum.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #20 : Nisan 11, 2014, 04:21:00 ÖS »
full meganın malzeme kalitesini civicten kötü bulduysanız diyecek bişe kalmamış :) heralde ben yanlış araca bindim baktım showroom da, yanlışlıkla latitude falan inceledim, neyse görüşlere saygı esastır, birde renaultun dci motorunu kim 100 binde pert edebiliyormuş hele bir anlatsın, hayatımda renault aracım olmadı bu arada, ama beğenmediğiniz ve 100 binden sonra görelim dediğiniz o dci motoru mercedes aldı ve yeni A serisinde çatır çatır kullanıyor, yeni A serisinin fiyatlarının 100 binden yukarı olduğunu biliyoruz zaten, mercedesin testlerinden geçen motoru siz 100 binde yediniz ya ne diyim :) piyasada 400-500 binde gezen symboller var, şirket araçları, taksiler, 1.5 70-75 beygir lik hemde, nasıl kullanıldıklarını siz düşünün şirket araçlarının, 4000 devirden aşağı vites atmıyorlar maşallah dizelde, benim şahsi fikrimdir ama renaultun dci dizelleri ve fiatın multijet dizelleri şu anda dünyada ki (bmw nin 2.0 dizelini ayırıyorum bir kenara) en iyi dizeller, hele o kangoo yada doblo tarzı araçlara koyup (1,5 ve 1,3 leri) 2 tonluk toplam yüklü ağırlıkla çatır çatır 300-400 bin km yapıyorlar ki, heralde yoruma gerek kalmıyor,

abi şunu demek istedim full olunca kalite değişmiyorki kullanılan plastik aynı sadece donanım artıyor. bilmiyorum benmi yanlış biliyorum ?

ysr

  • Yasir
  • İleti: 311
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #21 : Nisan 11, 2014, 09:44:19 ÖS »
doğru dci motorlar kendilerini kanıtlamış üniteler ona bir lafım yok bazı şeyleri kabul etmek erdemdendir motorlarını psa grubu veriyor zaten mesleğim dolayısıyla üretim ile içli dışlıyım biliyorum. ama gözünüzü seveyim lütfen konfor ile fransızı yan yana getirmeyin. şöyle bir örnek vereyim arkadaşımda megane vardı araç tabiri caiz ise kalas gibi mezarlığa çıktık ya :D hatta alt düzeni türkiye için yapmışlar ben honda ile çıksam sıkıntı olurdu. farklı fikirlere herzaman saygılıyım benim çevremde reno eskiten yokta 180k da bi tane 307 sw var aracın içi içler acısı aile aracı zaten hani ekstrem bi kullanım yok. plastikler gevşemiş solmuş falan rezalet. ha konfor ile fransız lafını şöyle düzelteyim pejo reno falan alırken bol donanım veriyor opelde öyle ancak iç aksam çok çabuk yıpranıyor dostlar onu demek istiyorum.
aynen altına imzamı atarım her türlü her yerde :D marka fanatikliği yapmıyorum yanlış anlaşılmasın ben beğendikten sonra bir dünya beğenmese umruma gelmez aracımı ama fransızlar çabuk dökülüyor.
« Son Düzenleme: Nisan 11, 2014, 09:46:03 ÖS Gönderen: ysr »

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #22 : Nisan 12, 2014, 08:37:28 ÖÖ »
Arkadasimda var manuel vites degistirirken bildigin plastik dislilere vitesi geciriyomus hissi veriyor

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: Megan 3 2010 dizel 130 luk sürüş deneyimi
« Yanıtla #23 : Nisan 12, 2014, 09:41:59 ÖÖ »
2007 dci symbol aracım vardı ve sıfır almıştım 16binde sattım, yaklaşık olarak 18 ay kadar kullandım, benim gibi yılda 20bin km yapan birisi dizel bu aracın kullanım rahatsızlığından dolayı 1,5 yılda 16 binde sattım gitti, önceki uno sx ie aır condatıon aracım daha keyifliydi, ilk yılında plastik aksamlardan ses gelmeye gıcırtılar olmaya başlamıştım göğüsten geliyordu sesler, şimdi aracım 2010 civic bunu da sıfır aldım 93bine geldi tık yok, çok şükür, hangi dci motor 3yüz 4yüz bin gidiyormuş arkadaşlar rica ederim arkadaşlarımızı ve siteye konuk olan insanları yanıltmayalım, 100bini geçen dcı motorun şakır şakır motor sesinden bahsedildiğini bilmeyen yoktur, 60bini bulmadan turbo yemiş, pompa arızası yapmış yüzbini geçince motor isteyen dcı motorlar hangi markanın, sıfır aldığım aracın 1000 kontrolüne gittiğimde şanzumandan yağ kaçağı tespit ettiler ve motoru indirdiler, kliması soğutmuyordu gide gele tiksindim komple sistemi değiştirdiler kompresör iç dış petekler vs vs yine soğutmadı, sattım kurtuldum, hangi kaliteden bahsediyoruz, megan 2 sedan var bizde her yerinden şakırtılar kütürtüler onu bırak donanım eksiklikleri arka cam manuel, polen filtresini parayla sattı bana servis sıfır aldığımda polen filtresi yokmuş, insaflı olalım, aynı sınıfın aynı parası renault, civiğin verdiği nimetleri vermez veremez, fransızlar donanım zenginidir fakat çalışmaz arızalanır, araba parfüm sıkıp masaj yapıyormuş ne yapayım özellik mi yani, olur sen masajını yaptırt, civic üzerinden atlar içinden geçer. yolda bastın bastın tıkandı gitmedi diğeri yürüdü gitti arkadan baktın kaldın, aynı sınıf hatta üst sınıf ve motorları tokatlayan bizzat kendim tokatladım biliyorum, bir araç mı istersin yoksa ağır olsun önemli değil bana masaj yapıp parfüm mü sıksın istersin, bu arada o parfümü dünya bir paraya okutuyordur renault, 2006 da polen filtresine 30 tl girdirmeye çalışan markadan beklenir.
« Son Düzenleme: Nisan 12, 2014, 09:46:25 ÖÖ Gönderen: kacaman »

onurALT

  • İleti: 79
Ynt:
« Yanıtla #24 : Nisan 12, 2014, 01:46:57 ÖS »
:) tabiki haklisin sende ağa:)

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi