2007 dci symbol aracım vardı ve sıfır almıştım 16binde sattım, yaklaşık olarak 18 ay kadar kullandım, benim gibi yılda 20bin km yapan birisi dizel bu aracın kullanım rahatsızlığından dolayı 1,5 yılda 16 binde sattım gitti, önceki uno sx ie aır condatıon aracım daha keyifliydi, ilk yılında plastik aksamlardan ses gelmeye gıcırtılar olmaya başlamıştım göğüsten geliyordu sesler, şimdi aracım 2010 civic bunu da sıfır aldım 93bine geldi tık yok, çok şükür, hangi dci motor 3yüz 4yüz bin gidiyormuş arkadaşlar rica ederim arkadaşlarımızı ve siteye konuk olan insanları yanıltmayalım, 100bini geçen dcı motorun şakır şakır motor sesinden bahsedildiğini bilmeyen yoktur, 60bini bulmadan turbo yemiş, pompa arızası yapmış yüzbini geçince motor isteyen dcı motorlar hangi markanın, sıfır aldığım aracın 1000 kontrolüne gittiğimde şanzumandan yağ kaçağı tespit ettiler ve motoru indirdiler, kliması soğutmuyordu gide gele tiksindim komple sistemi değiştirdiler kompresör iç dış petekler vs vs yine soğutmadı, sattım kurtuldum, hangi kaliteden bahsediyoruz, megan 2 sedan var bizde her yerinden şakırtılar kütürtüler onu bırak donanım eksiklikleri arka cam manuel, polen filtresini parayla sattı bana servis sıfır aldığımda polen filtresi yokmuş, insaflı olalım, aynı sınıfın aynı parası renault, civiğin verdiği nimetleri vermez veremez, fransızlar donanım zenginidir fakat çalışmaz arızalanır, araba parfüm sıkıp masaj yapıyormuş ne yapayım özellik mi yani, olur sen masajını yaptırt, civic üzerinden atlar içinden geçer. yolda bastın bastın tıkandı gitmedi diğeri yürüdü gitti arkadan baktın kaldın, aynı sınıf hatta üst sınıf ve motorları tokatlayan bizzat kendim tokatladım biliyorum, bir araç mı istersin yoksa ağır olsun önemli değil bana masaj yapıp parfüm mü sıksın istersin, bu arada o parfümü dünya bir paraya okutuyordur renault, 2006 da polen filtresine 30 tl girdirmeye çalışan markadan beklenir.