Gönderen Konu: kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R  (Okunma sayısı 16955 defa)

STP

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« : Kasım 12, 2005, 04:03:01 ÖS »
2  lıtreye 2 lıtre.. ee deyın bakalım beyler taypırmı  megane mı  :eek:  :lol:  :D  8)  :P



STP

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #1 : Kasım 12, 2005, 08:01:22 ÖS »
muhahaha nerde bu FyediRci yaaaa

meganecoupe20

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #2 : Kasım 12, 2005, 08:20:03 ÖS »
Sen arabanı doldurmaya devam et,F7R neymiş,306 Gti yıda yalan etmişsiniz.Siz karşılaştırmayı Porche ile açsanıza.
Hiç unutmam forumlardan birinde kendini kaybetmiş bir vtec savunucusu vardı,en son dedimki ,sen vteci geçebilecek arabaları yaz diye.Belki o kahraman burada da vardır,nickini hatırlamıyorum.
Adam yazmış ;
1-Daha dolu bir vtec
2-Şöförü daha iyi bir vtec
3-Formula 1 aracı
4-Jet veya ufo
Allah yardım etsin. :shock:

Onu-R

  • İleti: 3113
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #3 : Kasım 12, 2005, 08:25:26 ÖS »
:D:D:D . . . . .

meganecoupe20

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #4 : Kasım 12, 2005, 11:44:37 ÖS »
Bu arada makineyi biraz daha tanıtmak babından bilgiler sunayım.Üzerindeki Motor sadece Clio Williams F1,Spider ve Phase 1 Megane Coupe 2.0 modellerinde kullanılan bir makine.

Yani şööle oluyor;




Code: F7R
Manufacturer: Renault
Type: S-4
DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 82.70mm × 93.00mm
Bore / stroke ratio: 0.89
Displacement: 1998 cc 121.92 cu in
Compression: 10.00:1
Fuel system: MPFi
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 155 PS (150.0 bhp) (109.4 kW)@6000 rpm
Max. torque: 185.0 Nm (136 lbft) (18.9 kgm)@4500 rpm
Coolant: Water
Specific output: 73.9 bhp/litre
Specific torque: 92.59 Nm/litre








EwO

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #5 : Kasım 13, 2005, 12:28:54 ÖÖ »
bisi soliimmm ikisinide begenmedim  :mad:  :mad:   abi TYPE-r dan sasmıcan :D:D:D

meganecoupe20

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #6 : Kasım 13, 2005, 12:46:05 ÖÖ »
Renault Maxi Mégane O Bir F7R
TEKNİK ÖZELLİKLER

Engine
F7R-A710- 4 cylinders, 16 valves Capacity (cc) 1995 Bore x stroke (mm) 84 / 90
Maximum power (bhp)
280 at 8000 rpm
Maximum torque (kg/m)
25,8 at 5900 rpm
Transmission
7-speed sequential gearbox, Viscous Coupling differential (Tarmac)
6-speed sequential gearbox, Viscous Coupling differential (Gravel)
Suspension
Front MacPherson struts with custom-made uprights, springs and dampers
Rear Transverse links, trailing arms, custom-made uprights, springs and dampers
Brakes
Front / gravel : DV280
Front / asphalt : DV355
Rear / gravel : DV265
Rear / asphalt : DV254
Dimensions & Capacity
Length (mm) : 3952
Widht (mm) : 1835
Height (mm) : 1350
Wheelbase (mm) : 2492
Front track (mm) : 1598
Rear track (mm) : 1598
Weight (kg) : 960
Safety Equipment
Matter Roll cage
OMP driver seat
6 points harnesses
Extinguisher
Electronical battery switch









meganecoupe20

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #7 : Kasım 13, 2005, 01:33:55 ÖÖ »
Bir daha düşünmek gerekecek sanırım.



GENİM'DEN YENİ REKOR 49.030...

STS (Sakarya Telekomünikasyon Sistemleri) ana sponsorluğunda Elf, CMS, Kent Olips, Omsan ve Michelin'in katkılarıyla mücadele eden RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, bugün yapılan sıralama turlarında RENAULT MAXI MEGANE ile kaydettiği 49.030'luk zamanı ile bir kez daha kendi rekorunu geliştirerek Yarımca Körfez Pisti'nin en hızlı ismi olduğunu kanıtladı...

Sıralama turlarında Maxi Evo pilotu Celal GÜLERHAN 49.709 ile ikinci, EVO IV ile Korgün ŞENGÜN üçüncü ve RENAULT PERFORMANS TEAM’in diğer RENAULT MAXI MEGANE'ını kullanan Aykut KUTLUEL de dördüncü zamanı kaydetti...

Bu zamanı ile 01 Ağustos Pazar günü saat 13:00’de başlayacak olan 2004 Türkiye Pist Şampiyonası Grup Maxi katılımına ilk sırada başlama hakkı elde eden Ethem GENİM katılım içerisinde bu zamanını 48’lere çekmeyi hedeflediğini ve zirve mücadelesinde Celal GÜLERHAN ile keyifli bir mücadele sergileyeceklerini açıkladı.

TÜRKİYE PİST ŞAMPİYONASI GRUP MAXI SEEDING SONUÇLARI

1. Ethem GENİM … Renault Maxi Megane … 49.030
2. Celal GÜLERHAN … Mitsubishi Lancer EVO VIII … 49.709
3. M.Korgün ŞENGÜN … Mitsubishi Lancer EVO IV … 51.321
4. Aykut KUTLUEL … Renault Maxi Megane … 51.674
5. Mehmet BESLER … Honda Civic Type-R … 53.414
6. Osman UĞUR … Opel Astra Kit Car … 54.219
7. Merih ERKAL … Opel Vectra … 54.248
8. Nuray ESENER … Fiat Tipo 2.0 … 57.131
9. Ömer ERCAN … Fiat Tipo 2.0 … 58.071


Türkiye Ralli Sınıf 7 Birinciliği Puan Durumu (Hitit Rallisi sonrası)

1. Ethem GENİM - Atıl ATILGAN ... Renault Maxi Megane ... 37.95
2. Güven BOSTANCI - Haluk ETEL ... Ford Focus Kit Car ... 17.9
3. Emre ERGÖR - Can ÇELEBİ ... Peugeot 306 GTI ... 12.2
4. Gökhan TEKMEN - Aykan ALAKOÇ ... Ford Focus Kit Car ... 10.2
5. Tarık ÖKTEM - Bahadır GÜCENMEZ ... Opel Astra Kit Car ... 9
6. Osman TÜTER - Murat SÖĞÜT ... Ford Focus Kit Car ... 7.6
7. Uğur KIZIL - Kaan CAGALI ... Renault 19 16s ... 3


Sınıf birincisi


28.Genoto Yeşil Bursa Rallisi Genel Klasmanı

1. Serkan YAZICI - Can OKAN ... Ford Focus WRC ... A/8...1.14.24.9
2. Volkan IŞIK - Erkan GÜLEREN ... Fiat Palio S 1600 ... A/6... 1..16.21.3
3. Ender ALKOÇLAR - İsmet ÖZBAKIR ... Mitsubishi Lancer EVO VI ... N/4 ...1.17.33.4
4. Ercan KAZAZ - Serdar KURBANZADE ... Citroen Saxo S 1600 ... A/6 ...1.18.04.7
5. Nejat AVCI - Özden YILMAZ ... Fiat Palio S 1600 ... A/6 ...1.18.06.9
6. Burhan KURU - Renan BARIŞICI ... Mitsubishi Lancer EVO VII ... N/4... 1.19.27.8
7. Emre ERGÖKÇEN - Cem BAKANÇOCUKLARI ... Subaru Impreza ... N/4 ...1.20.11.7
8. Tansel ÜRÜNDÜL - Özcan OPÇİN ... Mitsubishi Lancer EVO VI ... N/4 ...1.21.07.5
9. Ethem GENİM - Atıl ATILGAN ... Renault Maxi Megane ... A/7 ...1.21.16.2
10. Cengiz YILDIZ - Cavit ÖNEN ... Mitsubishi Lancer EVO VI ... N/4... 1.21.19.5


GENEL KLASMAN

GRUP A
1. Ethem GENİM - Renault Maxi Megane
2. Uğur KIZIL - Renault 19 16s
3. Aykut KUTLUEL - Fiat Tipo 2.0

GRUP SUPER PRODUCTION
1. Cengiz Yıldız - Nissan Primera GT
2. Emre Ergökçen - Nissan Primera GT
3. Can Pekcan - Nissan Primera GT

GRUP F3
1. Hakan Kopan - Opel Corsa Kitcar
2. Selim Bacıoğlu - Fiat Palio
3. Selen Taner - Fiat Palio

GRUP N
1. Korgün Şengün - Mitsubishi Lancer Evo4
2. Erdem Çenesiz - Fiat Coupe
3. Celal Gülerhan - Honda Civic

Körfez'de GENİM'den Pist Rekoru 49.374...

Türkiye Pist Şampiyonası ikinci ayak katılımları 30 Mayıs - 01 Haziran tarihlerinde İMK tarafından Körfez katılım Pisti'nde gerçekleştirildi. Türkiye Pist Grup A Şampiyonası lideri olarak Körfez'e gelen Renault Performans Team pilotu Ethem GENİM, Renault Maxi Megane ile Cumartesi günü gerçekleştirilen sırlama turlarında 49.777'lik zamanı ile pole pozisyonu elde ederken, aynı zamanda da otomobil kategorisinde bugüne kadarki en hızlı tur zamanını kaydederek tur rekorunun yeni sahibi oldu.

Pazar günü katılıma ilk sırada başlayan ve start ile birlikte ele geçirdiği liderliği uzun süre koruyan GENİM, bu arada ikinci turda kaydettiği 49.374'lik zamanı ile kendi rekorunu da geliştirmeyi başardı. STS (Sakarya Telekomünikasyon Sistemleri) ana sponsorluğunda Kent Olips, CMS, Elf ve Omsan katkıları ile katılıman GENİM, 10 turda rakibi İbrahim OKYAY ile farkı neredeyse yarım tur açmışken, finişe 4 tur kala sol ön lastiği patlayınca pite girmek zorunda kaldı. Renault Performans Team pilotu servis ekibinin başarılı çalışması ile kısa sürede piste dönse de kaybettiği zaman nedeni ile ikinci sırada finiş gördü. İbrahim Okyay'ın birinciliği kazandığı Grup A kategorisinde bu katılımın ardından 35 puana yükselen Ethem GENİM şampiyona liderliğini korurken katılımın ardından günü şöyle değerlendirdi;

"İyi başladığımız ve normal şartlar altında açık ara birinci sırada tamamlayabileceğimiz bir katılımtı, fakat bu katılım öncesinde lastiklerimiz yetişmeyince, eski lastikler ile start almak zorunda kaldık. O lastikler de maalesef 20 turu çıkaramadı. Herhangi bir kaza yaşamadan finişe gelmiş olmaktan ve liderliğimizi korumaktan memnunuz ama tabi ki günü birincilikle tamamlamak isterdik."

Herkesin hakkı verilmeli.

STP

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #8 : Kasım 13, 2005, 12:06:24 ÖS »
ulan ne adam yaa. mehmet abının kullandıgı typerın stock makıne oldugunu  dogrusu pıst supansıon  cage ve egsoz sıstemınden ıbaret bı araba oldugunun farkındamısın sen... fıt dynamıt road legal bı araba 2 lıtre 265 270 kusur hp 3 pıstlık degıl ama sen hala nerelerde dolasıyosun. fıt dynamıtı race legal only mode a donustursen neler olacagının farkındamısın... bu arada ethemn abı cok saglam pıstte ustune olmıyan sofordur benım acımdan. mehmet beslerle onu aynı kefeye koayamassın PISTTE... aynı arabayı ethemn abının aynı sıklıkla kullandıgını farzedıp o sekılde karsılastırma yapmak zorundasın. bu arada stock k20 ve f7r yı karsılastırmak ıcın bu konuyu actım. top lımıtlerdekılerı karsılastıracaksak ben sana bugun ıcınde k20 lerı bulup koyarım.. sen genısh ol... bı tane maxı megane var  o kurtarıyo senı baska bı cacık yok...

SONE-R

  • İleti: 2064
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #9 : Kasım 13, 2005, 12:47:02 ÖS »
Alıntı yapılan: "STP"
bı tane maxı megane var  o kurtarıyo senı baska bı cacık yok...

+1907.. Selçuk sadece o değil F1'den de bahseder yarın görürsün bak...

STP

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #10 : Kasım 13, 2005, 12:48:52 ÖS »
koysun koysun... overboosted F7R cıkarsın bana nolur.. gozune sokacak cok mal var bızde....

SONE-R

  • İleti: 2064
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #11 : Kasım 13, 2005, 12:54:41 ÖS »
Reno zaten hondayla aşık atabilecek bir marka değil. Fazla önemsememek lazım aslında.

STP

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #12 : Kasım 13, 2005, 12:59:57 ÖS »
675 WHP civic Turbo





B20 topping out at a sick 675.3 whp and 455.4 lb-ft of torque. Max boost was 30 psi. The fuel used was C-16 race gas.

kelalper

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #13 : Kasım 13, 2005, 01:22:24 ÖS »
Ya elmalarla armutları aynı sepete koymakta üstünüze yok yani. Maxi Megane ın wheel base i nedir bilio musun. Hafifliğini biliyor musun. Üstünde kullanılan parçalardan dolayı hiç bir emisyon ve atık gaz testinden geçemiyeceğini biliyor musun. Ve körfez pistinin tam ona göre cuk oturduğunu biliyor musun. Körfez pisti çük kadar kısa ve virajlı.  Maxi Megane ı çok iyi biliyorum iki tur yedim tipo 2.0 la . Ethem Genim o piste göre en iyi araba ne olur die kaç gün çalıştı ben biliorum. Astra Kit Car da geldi ona kafa tutsun die ama benzin kalitesinden dolayı motor kırdılar 2 kere sonra geri yollandı. Megane artık yürüyemiyo eskisi kadar. Motor yapmaktan bıktılar. Körfez tamamda istanbul parkta katılımı zor tamamlar maxi megane. Tamamlayacağı setuplada derece yapamaz.

kelalper

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #14 : Kasım 13, 2005, 01:27:33 ÖS »
Her zaman söylerim Fransızdan bir karı bir de araba almam. Araba bi kere aldım Saxo VTS o da yetti.

meganecoupe20

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #15 : Kasım 13, 2005, 04:46:50 ÖS »
İstediğinizi alın,istediğinizi almayın,madem konuyu açan birader motor kodlarını koymuş bizde nedir ne değildir anlatalım dedik.Ayrıca Maximegane ıda iyi çok iyi tanırım.Az önce yine egale edilemeyen bir rekor daha kırdığı Pınarbaşından geldim.
Ayrıca bu aracın 0-100 3.1 sec.Siz doldurun daha kendinizi,zaman gelir atmosferikten ne güçler aldık konuşulur şimdi turbocu olmuş gördüm sizi.

STP

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #16 : Kasım 13, 2005, 05:02:01 ÖS »
ya bana su g******ı avrupa yakası tıpınde konusma *****. kendın ol kendı tabırlerınle konus ... 0-100 unun 3.1 sec oldugu sanzımanla top speed 156 km cıvarı opnuda bılıomusun aslan kardesım sen...

hee bıde turbocu olduk dorudur.. hanı sen demıssınya f7r yı konusuyoruz madem acıkladık dedınya madem bızde b serıeslerden konusuyoruz lımıtlerı felan yazayım dedım...  brandonun b18c1 turbosunu koymadım dagha mesela 2 lıtre 880whp cık canım nekı yane dımı.. ıstersenız trıble turbo yapın f7r yı o hplere ulasamassınız.. hade cnm hade

kelalper

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #17 : Kasım 13, 2005, 05:21:11 ÖS »
Ya megane ya ben sana anlatamıorum ya da sen anlamıosun. Karşılaştırdığın şeyler aynı şeyler değil. Maxi megane rally için üretilmiş bi araba. Onun yol versiyonuda senin kullandığın araba. Bunu anlayabilio musun.  O arabanın senin benim gittiğim yollarda gitmesi için özel olarak federasyondan izin alması nakliye olacağı güzergahta izin alması ve saatte 60 km yi geçmemesi şartı var. Ve o arabanın maliyeti 100 bin euronun altında değil. 100 bin euroya Type R ın katılım versiyonunu yapar Maxi Meganın içinden geçersin. Hemde road legal bi araban olur. Anlamak istememeni bilgisizliğine ve hazmedememene bağlıyorum. Senin dediğine gelirsek o zaman körfez pistinde Modenalar 52 saniye civarında dönüyor. O zaman senin megane motoru F360 R den daha mı iyi motor sence. Bu mudur demek istediğin. O motor daha iyi ama Ferrari motoru nedense Renaultdan almayıp kendisi daha kötüsünü çok daha pahalıya üretip satıyor. Ama o kadar çok salak varki gidip Ferrari alıyor. Gülerim sana başka bişey değil.

SONE-R

  • İleti: 2064
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #18 : Kasım 13, 2005, 07:22:44 ÖS »
Ogün artık yazma, yazdıkça dibe batıyorsun. Bligilerin yetersiz.. İki üç yerden duyduğun okuduğun şeylerle buradaki kimseye bilgi olarak üstün gelemezsin. Klasman farkı var. Senin klasmanın arabalar değil, bilgisayarlar bence onlarla ilgilen... Maxi megane dan başka neyi var bu F7R'nin?

Arızalı-rahatsız

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #19 : Kasım 13, 2005, 08:10:20 ÖS »
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: HONDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

meganecoupe20

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #20 : Kasım 13, 2005, 08:31:42 ÖS »
Bir veya 2 tane aklı başında adam dışında ne forum standartlarında nede insanlıktan nasibini alamamışlar forumu olarak nitelendiriyorum ve sizi banlıyorum.Forumlarda birbirine hakaret etmeyi alışkanlık haline getirmiş,aile terbiyesinden bir haber,saygı ve sevginin sözlük anlamlarını bile bilmeyen bir zavallılar grubu olduğunuz bizzat bazı Honda sahipleri ve forum üyeleri tarafından şahsen ve pm yöntemiyle söylenmişti ama belki dedim admin veya modlar işe el koyar.
O zevzek ve bilimum kelimelerini sana buradan iade ediyorum,aslında kılıcı topraktan çekip verdiğin adreste sana temiz bir sopa atmak lazım stp ama seninle veya senin gibilerle uğraşacak ne vaktim nede yakınlığım var.Ulan ne utanmaz bebelermişsiniz ki millete diğer forumlarda katılım için bile engel uygulanırken buradan kavga etmeye adres ve saat veriyorsunuz.Durun bakalım bunun birde yasal süreci olacak.20 küsür yaşında ana baba parasıyla aldığın arabayla artistlik edin.
Takacak kulp bulamadınız Maxi F7R ye.Buradan admine sesleniyorum,zamanında konuşmuştuk ,benim sitemde fanatizm olmaz ,seviyeli ve düzgün demişti.
Seviyeli ve düzgün hali buysa ötekini düşünemiyorum bile.

meganecoupe20

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #21 : Kasım 13, 2005, 08:33:30 ÖS »
Alıntı yapılan: "SONER-VTI"
Ogün artık yazma, yazdıkça dibe batıyorsun. Bligilerin yetersiz.. İki üç yerden duyduğun okuduğun şeylerle buradaki kimseye bilgi olarak üstün gelemezsin. Klasman farkı var. Senin klasmanın arabalar değil, bilgisayarlar bence onlarla ilgilen... Maxi megane dan başka neyi var bu F7R'nin?

Sanada gelince msn de ayrı burada ayrı konuşma ,yaşına yazık.Çocukla çocuk oldun,yakında bir Ankara seyahatim olacak.

SONE-R

  • İleti: 2064
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #22 : Kasım 13, 2005, 09:04:32 ÖS »
Ogün çolukla çocukla karıştırma işleri, sana dostça söylüyorum. Yazdıklarından görüldüğü üzere arabalar ile ilgili bilginin zayıf olduğu aşikar. Ha bu bir ayıp değildir, hiç kimse herşeyi bilemez, kimse de anasının karnında bilgileri öğrenmez. Ben sana tavisye veriyorum, uyarsın uymazsın sen bilirsin. Bak hiç yazmasaydın ne kadar huzurlu rahat olacaktın. Niye kendini huzursuz ediyorsun, boşver gitsin...

TEAMHONDATURKEY

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #23 : Kasım 14, 2005, 09:52:01 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "meganecoupe20"
Bir veya 2 tane aklı başında adam dışında ne forum standartlarında nede insanlıktan nasibini alamamışlar forumu olarak nitelendiriyorum ve sizi banlıyorum.Forumlarda birbirine hakaret etmeyi alışkanlık haline getirmiş,aile terbiyesinden bir haber,saygı ve sevginin sözlük anlamlarını bile bilmeyen bir zavallılar grubu olduğunuz bizzat bazı Honda sahipleri ve forum üyeleri tarafından şahsen ve pm yöntemiyle söylenmişti ama belki dedim admin veya modlar işe el koyar.


Forum ile ilgili söyleme hakkınız olmayan tabirler kullanmışsınız. Bu
tabirleri kullanmak foruma ve forum üyelerine hakarettir. Ayrıca bu tip
yakıştırmaları tekrar tekrar kullanmanız gerçekten forum hakkında art
niyet barındırdığınızın bir göstergesidir. Yönetim tarafından uyarı almış
bulunuyorsunuz. Tekrarının olmamasını dileriz iyi forumlar...

STP

  • Ziyaretçi
kımsenın hakkı yenmesın K20A vs F7R
« Yanıtla #24 : Kasım 14, 2005, 12:10:54 ÖS »
Alıntı yapılan: "meganecoupe20"
Bir veya 2 tane aklı başında adam dışında ne forum standartlarında nede insanlıktan nasibini alamamışlar forumu olarak nitelendiriyorum ve sizi banlıyorum.Forumlarda birbirine hakaret etmeyi alışkanlık haline getirmiş,aile terbiyesinden bir haber,saygı ve sevginin sözlük anlamlarını bile bilmeyen bir zavallılar grubu olduğunuz bizzat bazı Honda sahipleri ve forum üyeleri tarafından şahsen ve pm yöntemiyle söylenmişti ama belki dedim admin veya modlar işe el koyar.
O zevzek ve bilimum kelimelerini sana buradan iade ediyorum,aslında kılıcı topraktan çekip verdiğin adreste sana temiz bir sopa atmak lazım stp ama seninle veya senin gibilerle uğraşacak ne vaktim nede yakınlığım var.Ulan ne utanmaz bebelermişsiniz ki millete diğer forumlarda katılım için bile engel uygulanırken buradan kavga etmeye adres ve saat veriyorsunuz.Durun bakalım bunun birde yasal süreci olacak.20 küsür yaşında ana baba parasıyla aldığın arabayla artistlik edin.
Takacak kulp bulamadınız Maxi F7R ye.Buradan admine sesleniyorum,zamanında konuşmuştuk ,benim sitemde fanatizm olmaz ,seviyeli ve düzgün demişti.
Seviyeli ve düzgün hali buysa ötekini düşünemiyorum bile.



bla bla bla.....