Gönderen Konu: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı  (Okunma sayısı 3376 defa)

piscocuk

  • İleti: 3205
kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« : Eylül 23, 2009, 11:40:51 ÖÖ »
arkadaşlar kısmetse aracımı bu haftaiçi veriyrorum.5k bir honda alıcam.annemin kullanabilmesi için otomatik tercih ediyorum aslında.kararsız kaldım 1,4 ile 1,6 arasında..birtane 1,4 ıs buldum araba full inanılmaz temiz şaka gibi kazasız boyasız ve kaçırmak istemiyroum 97 model 98000 civarında bir km si var.bayandan derlerya gerçekten de bayandan.sizden istediğim yardım 1,4 ile 1,6 arasında dağlar kadar fark varmı??aracın çok performanslı olmasına gerek yok.bu aracı ben sadece 1 sene kullanıcam daha sonra aklımda farklı şeyler var.bu aracı komple anneme bırakıcam.yorumlarınız önemli benim için.kullanan arkadaşlar araçların +/- özelliklerini yazarsa çok sevinirim

saygılar



canguder

  • İleti: 3873
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #1 : Eylül 23, 2009, 12:11:04 ÖS »
araç dediğin gibiyse hiç 1.6 arama direk al. 1.4de o kadar zayıf değildir. 170-180 rahat görürsün.

endlessnihilist

  • İleti: 251
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #2 : Eylül 23, 2009, 02:01:45 ÖS »
bende 98 is tek kapı otomatik var... düz yolda vs gayet güzel rampada biraz can sıkıyor ama çok da değil katlanılabilir ölçülerde bayılması... düz yolda ama gayet keyifli özellikle 120den sonra çok atak olduğunu düşünüyorum sadece 80-110 km arası ve yokuş yukarı zayıf... kronik olarak tek kapılarda sağ koltuk sallanması ve emniyet kemerlerinin toplanması problemi var... 5 kapılarda emniyet kemeri toplanma problemi duydum ama koltuk sallanması olmuyor. birde herkesin bildiği benzin göstergesi problemi var ama benim aracaım da oldukça sağlıklı bir şekilde çalışıyor benzin göstergesi. herşeyi ile memnunum 1.4 olmasından yakıtı şehir içi 25 kuruş la 30 kuruş arası değişiyor.
« Son Düzenleme: Eylül 23, 2009, 02:04:16 ÖS Gönderen: endlessnihilist »

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #3 : Eylül 23, 2009, 02:24:29 ÖS »
uzun süre kullanmıcam performans v.s. çok önemi yok diyorsanız temiz bir 1,4 asla kacırılmaz

cery

  • İleti: 76
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #4 : Eylül 23, 2009, 02:29:44 ÖS »
cidden dediğin gibi temizse 1.4 alınır ki zaten 1 sene kullanıcam demişsin. sonra Allah ne verdiyse alırısn :)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #5 : Eylül 23, 2009, 02:41:05 ÖS »
performans olarak aradığım birşey yok açıkcası.ama 1,6 almazsam ne kaybederim bilmek istiyorum.araç sunroofa varana kadar full istediğim renkte yani almam için herşey uygun gibi.sigortadan araştırmasını yaptırdım kazası yok.tek eksik klimasız araba.alırsam yapacaklarım 99-00 ön tarafı komple çevirmek ve 16 jant almak.başka birşeye ihtiyacı yok

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #6 : Eylül 23, 2009, 02:49:54 ÖS »
aracın ikinci sahipleri aldığım kişiler 7 senedir kendilerinde araç.1,4 90 hp olan motor

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #7 : Eylül 23, 2009, 10:17:27 ÖS »
Araç dediğin gibi ise kaçırma al. Bakma 1.4 olduğuna. Ayağını yerden kesiyorsa sorun yok :) Madem Valide hanım kullanacak diyorsun hızlı gitmesine gerek yok o zman. hem azda yakar sizin için daha ii olur bence

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #8 : Eylül 23, 2009, 10:23:30 ÖS »
Şimdi araba full demişsin sonra klimasız demişsin ve sanruf var yazmışsın ben anlamadım açıkcası bende 1.4 ies var performans aramıyosun direkt al derim ki normal bi insanı rahat kesecek bi performası var.

Klimasız olması büyük - (eksi)

Bu araçların full ü ABS, Cift Airbag ve Klima'dır

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #9 : Eylül 24, 2009, 09:55:21 ÖÖ »
Şimdi araba full demişsin sonra klimasız demişsin ve sanruf var yazmışsın ben anlamadım açıkcası bende 1.4 ies var performans aramıyosun direkt al derim ki normal bi insanı rahat kesecek bi performası var.

Klimasız olması büyük - (eksi)

Bu araçların full ü ABS, Cift Airbag ve Klima'dır

klimaya dikkat etmediğim için sormadım.daha sonra aklıma geldi baktım yok.bu zamana kadar klima ayrımı yapmadım hiç oyüzden dikkat etmiyorum klimaya.

Ege3580

  • İleti: 321
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #10 : Eylül 24, 2009, 10:04:23 ÖÖ »
klima önemli bence. Birde 1.4 ler 1.6 lardan fazla yakıyor bence. Kasa ağır geliyor.

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #11 : Eylül 24, 2009, 10:10:33 ÖÖ »
klima önemli bence. Birde 1.4 ler 1.6 lardan fazla yakıyor bence. Kasa ağır geliyor.

araba hızlı kullanılmayacak.bende şuanda sport var ben onunla 220 kuruş yakıyorum.hızdan zevkimide nasibimide aldım zamanında artık yeter.benimki birazda vefa borcu gibi birşey ;) keşke imkanlar olsada daha iyisini alabilsem.birde aracım krediliydi artık sıkıldım kredi ödemekten oyüzden böyle bir yol seçtim.aracı alınca yapacaklarım dediğim gibi makyajlı kasa ve jant hepsi okadar.ilerleyen günlerdede coilover kesinlikle.aracın kesinlikle boyaya ihtiyacı yok pasta cila bile kendini gösterir ama ben mart nisan gibi komple boyayada sokmayı düşünüyorum.bakalım yarın arkadaş antalyadan geliyor aracı almaya kısmetse önümüzdeki hafta içide ben düşündüğüm bu aracı alıcam

numb87

  • Ziyaretçi
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #12 : Eylül 24, 2009, 02:52:17 ÖS »
bende 1.4 is var ve aracamından çok memnunum. Yalnız bende hızı sevdiğim için vtec almayı düşünüyorum. Aracım satılık. Dışı full modifiye emsalsizdir. Senin alacağın aracın bütçesi nedir bilmiyorum ama eğer ilgilenirsen bendeki aracı sana tavsiye ederim dostum. Araç performans olarakda çokda kötü deil. kullanımı çok keyifli. Hem annen kullanıcaksa sonradan 1.4 daha idealdir.

burak87

  • İleti: 292
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #13 : Eylül 24, 2009, 03:31:25 ÖS »
performans çok önemli değil diyorsan 1.4 al ama klima olması her zaman artı bi durumdur fakat ben olsam 1.6 düşünürüm

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #14 : Eylül 24, 2009, 04:43:25 ÖS »
Klima senin için önemli olmasada satarken önemli oluyor ;)

alwayssecret

  • İleti: 2
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #15 : Eylül 24, 2009, 08:55:45 ÖS »
yahu dostlar ne demek annesi binecekse 1.4 ü al diyosunuz sanki burda 1.4 lere bayan arabası yakıştırdınız gibi mi yoksa ben mi abartıyorum ,canavar yahu bende var 2000model tamam dogru kasa agır geliyor ama senin brodway şahin gruplarına 1000çeker öyle tırmanmada filanda problem yaşamadım ee tabi 1600 gibi zaten olamaz ama bir 1600 şahinden dogandan da iyi kaçıyor adamlar kırmızıda benden önce kalkıyor dalga geçiyolar arkadan sonra toz yutturuyorum zavallılara abi müthiş rahatlık süper vollahi bunca zaman ne dandik arabalara biniyorum bu arada benimki uzun yolda 17tl 100km de dostlar 

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #16 : Eylül 24, 2009, 08:59:51 ÖS »
yarın antalyadan arabayı almaya geleceklerdi..hayvanın teeki az önce sağ arka çamurluğuma girdi.isyan edicem kendimi zor tutuyorum.

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #17 : Eylül 24, 2009, 10:21:59 ÖS »
Geçmiş olsun problem olmaz sanırım satarsın yine alır adam ama can sıkıntısı ya.

Ege3580

  • İleti: 321
Ynt: kararsızım 1,4 mü 1,6 mı
« Yanıtla #18 : Eylül 25, 2009, 09:01:03 ÖÖ »
yahu dostlar ne demek annesi binecekse 1.4 ü al diyosunuz sanki burda 1.4 lere bayan arabası yakıştırdınız gibi mi yoksa ben mi abartıyorum ,canavar yahu bende var 2000model tamam dogru kasa agır geliyor ama senin brodway şahin gruplarına 1000çeker öyle tırmanmada filanda problem yaşamadım ee tabi 1600 gibi zaten olamaz ama bir 1600 şahinden dogandan da iyi kaçıyor adamlar kırmızıda benden önce kalkıyor dalga geçiyolar arkadan sonra toz yutturuyorum zavallılara abi müthiş rahatlık süper vollahi bunca zaman ne dandik arabalara biniyorum bu arada benimki uzun yolda 17tl 100km de dostlar 

dostum kendini tanıtmadıysan aşağıdaki linkten tanıtır mısın :)

http://www.teamhondaturkey.com/forum/sizi_taniyalim/yeni_uyelerin_dikkatine-t3183.0.html