Gönderen Konu: ies & mitsıbishi karizma  (Okunma sayısı 6049 defa)

smtkrgz

  • İleti: 403
ies & mitsıbishi karizma
« : Haziran 13, 2009, 12:24:01 ÖS »
2000 model civic 1.6 ies & 99 model mitsubishi karizma 1.8 gdi her türlü sonucunu merak ediyorum deneyeniniz var mı



cobra34

  • İleti: 1427
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #1 : Haziran 13, 2009, 01:33:37 ÖS »
her türlü mitsu alır.gdi ler baya performanslı.

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #2 : Haziran 13, 2009, 04:30:27 ÖS »
kim alır kim geçer bilmem de ben honda yı tercih ederim.

mali

  • İleti: 8035
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #3 : Haziran 13, 2009, 08:45:35 ÖS »
mitsubishi nın performansına yorum yapamam ama ikisini yan yana koysak ies daha bi başka duruyo

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #4 : Haziran 13, 2009, 09:17:24 ÖS »
eeee arkadaş lar 1.8 125 hp ile 1.6 120 karşılaştırıyoruz ama gdı nin 0-100 ü 10sn ies in 0-100 ü 10.3 sn yani arada bişey yok pilotaja bakar...

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #5 : Haziran 13, 2009, 10:51:24 ÖS »
kafa kafaya gider

King.10

  • İleti: 76
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #6 : Haziran 14, 2009, 01:02:39 ÖÖ »
olay sadece 0-100 den ibaret değilki mitsu ayırır..

mali

  • İleti: 8035
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #7 : Haziran 14, 2009, 07:49:04 ÖÖ »
ies lpg de 0-100 9-9.3 sn civarı
üstelik modifiyesiz.

plotaja baksada ies şansı daha yüksek

RaMsEs

  • İleti: 1122
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #8 : Haziran 17, 2009, 05:22:14 ÖS »
ies lpg de 0-100 9-9.3 sn civarı
üstelik modifiyesiz.

plotaja baksada ies şansı daha yüksek
Bu değerlerde bi yanlışlık olmalı bence..Yolun eğimli olması ya da hafif hareket halindeyken
( durmaya yakın bile olsa ) başlanması bile çok fark ettiriyor.Senin verdiğin değer Vtec2 nin değeri.Kaldı ki vtec2 iesi stockta geçtiğine göre bu işte bir yanlışlık var.Ben headers + filtre + egsozt ile ancak yakalayabiliyorum bu değerleri.. Sadece fikrimi beyan ediyorum.Seni yalanlamıyorum dostum yanlış anlama sakın.. >=ok

sislibirgece06

  • İleti: 135
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #9 : Haziran 17, 2009, 09:43:21 ÖS »
arkadaşlar carisma sanırsam dizel bu yüzden tork olarak ies ten yüksek olması gerek carisma nın verileri böyle

carisma 1.8 gdi
Motor Hacmi (cc) 1834
Silindir sayisi 4
Beygir Gücü (BG)/(d/d) 125/5500
En Yüksek Tork (Nm)/(d/d)174/3750
0-100 km/s Hızlanma (sn) 200
Son Hız (km/sa) 10,2

civic ies i hepimiz biliyoruz o yüzden yazmadım verilerede bakılırsa kafa kafaya bir durum görünüyor ama ies daha performanslı ve daha hızlı devir çeviren bir araba arkadaşlarında dediği gibi pilot farkı burda ön plana çıkar bence

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #10 : Haziran 17, 2009, 09:57:25 ÖS »
ies devir uzunlugunda (7200)  goturur gibime geliyor carisma vites attıgında ies hala 6000 lerde gidiyor olacak ve vites attıgında olacgı devir gene 5000-5500 civarından baslayacak ve pilotaj baya önemli durumda olacaktır.

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #11 : Haziran 17, 2009, 10:42:09 ÖS »
sislibirgece06 kardeşim carizma dizel değil sadece modeli gdi 1.8 125hp benzinli...

nd400

  • İleti: 18
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #12 : Haziran 18, 2009, 07:20:17 ÖÖ »
kafa kafaya kalkıs, ileri hizlarda mitsubishi ayırır...

DENON

  • İleti: 2021
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #13 : Haziran 18, 2009, 07:36:29 ÖÖ »
ies kımın ies i olcak, eger mahırın ies olursa değil gdi mıtsu  colt czt bıle havagazı ahuhauha :D :D

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #14 : Haziran 18, 2009, 07:58:29 ÖÖ »
mitusbishi dizel değil , devir oranlarını kendinde yazmışsın 5500 devirde maksimum güç sağlayan dizel motor hiç görmedim. Ayrıca dizeller torku daha düşük devirlerde verirler.Bu benzinli motordur.

Erhan-R

  • İleti: 108
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #15 : Haziran 25, 2009, 03:50:19 ÖS »
manuel ies her türlü ayırır eğer filtre komple eksoz varsa... bence uzun yoldada ayırır :D çünkü arkadaşımdada mitsu var 1.8 carisma her türlü ayırıyorum komple eksoz yok sadece son susturucu anca arkama geçebiliyo :D  yanıma dahi gelemiyo :D istanbuldan çorluya kadar virajlarda felan kovaladık birbirimizi ama gelemiyo.. ve cidden virajdaki yüksek hızlarda kabiliyeti çok zayıf kalıyo mitsu nun :)

cobra34

  • İleti: 1427
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #16 : Haziran 25, 2009, 04:32:50 ÖS »
ben şiddetle idda ediyorum mitsu carisma gdı motor ies yi geçer..

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #17 : Haziran 25, 2009, 07:03:57 ÖS »
http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=167 bu test verisine göre pilot işi belirler :)

geniusman34

  • İleti: 158
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #18 : Haziran 26, 2009, 02:23:59 ÖÖ »
mitsubishi'nin eksisi -süspansiyon (yumuşak) -ağırlık 1170kg bana kalırsa bir artısı torku.

fastmarley

  • Ziyaretçi
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #19 : Temmuz 04, 2009, 05:06:07 ÖS »
 Şöföre baqlı mıtsu uzun yolda itekler bence hondayı :)

Kemall

  • Ziyaretçi
Ynt: ies & mitsıbishi karizma
« Yanıtla #20 : Temmuz 04, 2009, 05:42:18 ÖS »
carisma her koşulda ve her açıdan daha üstün