Gönderen Konu: Honda mı ?Mercedes mi?  (Okunma sayısı 44674 defa)

bychef2712

  • İleti: 23
Honda mı ?Mercedes mi?
« : Ağustos 29, 2011, 01:43:02 ÖÖ »
2011 Sıfır Honda civic elegans mı daha mantıklı?
Yoksa 2001-2002 Mercedes E200 komp mü daha mantıklı.
Biri sıfır ama diğeride merso siz olsanız hangisini seçerdiniz ikiside aynı fiyatta hemen hemen. >=ok



fth3382

  • İleti: 251
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #1 : Ağustos 29, 2011, 01:55:35 ÖÖ »
sıfır olan ve 6 yıl garantisi olan her zaman daha iiyidir mercedesin parça ve serviside pahalıdır unutma

cobra34

  • İleti: 1427
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #2 : Ağustos 29, 2011, 08:38:18 ÖÖ »
BEN OLSAM MERCEDES DERİM.2000-2001 KOMP. HER YONDEN CİVİCTEN DAHA ÜSTÜN BİR ARAÇ.PERFORMANS DONANIM KONFOR ...

HondaCivic10

  • İleti: 800
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #3 : Ağustos 29, 2011, 09:14:18 ÖÖ »
Servis,yedek parça,yakıt,performans,piyasadaki satış durumu vs vs bunları düşünerek honda derim çünkü aynı paraya 0 araç alıp istediğin kadar binip zorlanmadan satarsın ama mercedese bindin yıllarca zaten aldığında 11 yaşında bide senin kullandığınıda koy üstüne.Karar senin...

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #4 : Ağustos 29, 2011, 09:26:01 ÖÖ »
sıfır araç en az beş sene masraf etmemek demek öteki on yaşında  başka araçlarıda karşilaştırsan sıfırı tercih ederim

logıcthıs

  • İleti: 761
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #5 : Ağustos 29, 2011, 09:49:33 ÖÖ »
km si az mercedes bulursan mercedes alınır.

kabardey54

  • İleti: 26
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #6 : Ağustos 29, 2011, 10:40:53 ÖÖ »
sıfır honda derim.

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #7 : Ağustos 29, 2011, 10:56:30 ÖÖ »
sıfır honda derim.
+1905 bencede.. mercedes'te olsa 11 yaşındaki çocukla yeni doğmuş bebek bir olmaz dimi :) ;)
« Son Düzenleme: Ağustos 29, 2011, 10:57:36 ÖÖ Gönderen: MerT01__civic »

abdakar

  • İleti: 45
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #8 : Ağustos 29, 2011, 04:13:51 ÖS »
Honda bence.

Can_GnyL

  • İleti: 283
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #9 : Ağustos 29, 2011, 04:39:33 ÖS »
honda

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #10 : Ağustos 29, 2011, 04:44:06 ÖS »
bu iş hesap kitap işidir. vergisi yakıtı vs. bahsettiğiniz araçtan alan bi arkadaş var o görürse konuyu size deha çok yardımcı olur.
şahşi görüşüm mercedes

corvette_57

  • İleti: 11
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #11 : Ağustos 29, 2011, 05:18:43 ÖS »
mercedes yada accord

ursus

  • İleti: 681
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #12 : Ağustos 29, 2011, 05:33:40 ÖS »
mercedes kardeşim. zaten 2001 kompressörler W210 ların son temsilcisi. makyajlı kasa oluyorlar. hiç arıza hatası da yok. isterse 500.000 km olsun rahatlıkla alıp binebilir torununa saklayabilirsin. ayrıca mercedes dediğin araç piyasada en az değer kaybettiren tek otomobildir.

pinqes

  • İleti: 12
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #13 : Ağustos 29, 2011, 11:00:07 ÖS »
mercedes kardeşim. zaten 2001 kompressörler W210 ların son temsilcisi. makyajlı kasa oluyorlar. hiç arıza hatası da yok. isterse 500.000 km olsun rahatlıkla alıp binebilir torununa saklayabilirsin. ayrıca mercedes dediğin araç piyasada en az değer kaybettiren tek otomobildir.


+5500 . . .


honda ile adı yan yana yazılması bile komik...

2001 kompresör, şirket aracı olarak kullanılıyor, 390.000 de periyodik bakım harici derdi yok.... 

fd kasalar dökülüyoor....   kaç tane fd biliyorsunuz 200.000 i geçmiş ?


MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #14 : Ağustos 29, 2011, 11:02:30 ÖS »
mercedes kardeşim. zaten 2001 kompressörler W210 ların son temsilcisi. makyajlı kasa oluyorlar. hiç arıza hatası da yok. isterse 500.000 km olsun rahatlıkla alıp binebilir torununa saklayabilirsin. ayrıca mercedes dediğin araç piyasada en az değer kaybettiren tek otomobildir.


+5500 . . .


honda ile adı yan yana yazılması bile komik...

2001 kompresör, şirket aracı olarak kullanılıyor, 390.000 de periyodik bakım harici derdi yok.... 

fd kasalar dökülüyoor....   kaç tane fd biliyorsunuz 200.000 i geçmiş ?


nerde dökülüyor :D ? kaç tane gördünüz dökülmüş ? :) bizim araç geçicek 200.000'i inşallah o zamana kadar burda olursak yazarım :D o mercedesse buda Honda motoru yani ;) adamlar zaten 150.000'i garanti ediyor..
« Son Düzenleme: Ağustos 29, 2011, 11:04:09 ÖS Gönderen: MerT01__civic »

pinqes

  • İleti: 12

avans

  • İleti: 558
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #16 : Ağustos 29, 2011, 11:24:15 ÖS »
aynısını arkadasım yapt,,,sıfır aldı lagunasına 8 ay bındı,sonra sattı,2001 e kasa aldı makam aracıydı gercekten temız sorunsuzdu,, ama bız ole sanıyoduk,,sonra sag solunu bı yaptrım dıye basladı sunrooftan otomatık sanzuman beynıne kadar gırdı ısın..sonuc ıse,1,sene zor dayandı sattı,,hee bu arada nerdeyse honda kadar yakıyodu hberın olsun,,alırsan bı tesellı,ama adamlar o,yıllarda anlatmak ıstedını gostermıs,,arabada koltuk ısıtmadan tut yagmur sensoru esp falan fılan ne ararsan arka perdelık falan,,catır catır doldurmus,,ama ben herzaman sunu derım eskının yenısı olmaz yenı hep yenıdır,,

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #17 : Ağustos 29, 2011, 11:35:40 ÖS »
bencede 0 km civic daha mantıklı geliyor,o yaşta alıcağınız bi mercedesin mazisini nasıldır? Bu soru işareti bile civic almayı mantıklı kılıyor, hee iş karşılaştırmaya gelince civic ezilir tabi ama bence e 200 alıcam derseniz çok güvendiğiniz birinin tavsiye ettiği araç olabilir...

chevasil

  • İleti: 1454
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #18 : Ağustos 29, 2011, 11:43:04 ÖS »
performans ve konfor bakımından mercedes. ama gelgelelım arac 11 yasında o araca 48.000 tl verırmıyım vermem. 11 yasında arabanın ne cıkaracagı bellı olmaz mercedes sorun cıkardımı öyle 600 1000 tl ıle kurtaramazsın.konfor ve performans acısından bakarsak mercedes ama bir yandada sıfır arac var. 48.000 tl az bır rakam degıl 2001 model araba ıcın

floyd

  • İleti: 327
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #19 : Ağustos 29, 2011, 11:44:08 ÖS »
aynısını arkadasım yapt,,,sıfır aldı lagunasına 8 ay bındı,sonra sattı,2001 e kasa aldı makam aracıydı gercekten temız sorunsuzdu,, ama bız ole sanıyoduk,,sonra sag solunu bı yaptrım dıye basladı sunrooftan otomatık sanzuman beynıne kadar gırdı ısın..sonuc ıse,1,sene zor dayandı sattı,,hee bu arada nerdeyse honda kadar yakıyodu hberın olsun,,alırsan bı tesellı,ama adamlar o,yıllarda anlatmak ıstedını gostermıs,,arabada koltuk ısıtmadan tut yagmur sensoru esp falan fılan ne ararsan arka perdelık falan,,catır catır doldurmus,,ama ben herzaman sunu derım eskının yenısı olmaz yenı hep yenıdır,,


+1

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #20 : Ağustos 29, 2011, 11:44:21 ÖS »
ya şöyle de bi durum var... 10 yaşında arabayı alınca mevcut otomobil konseptinden uzaklaşmış oluyosun... bazı detaylar senin beğenini karşılamaz oluyor. merso da olsa neticede eski bi merso, ne bileyim niye navisi yok diceksin, yok niye konsolun tipi böyle diyeceksin, orası öyle burası böyle diceksin soğuyacaksın. yoksa bi merso her daim piyasadaki çoğu arabadan üstündür elbet... ama akranlarıyla mukayeseyle üstündür... nihayetinde mersonun yaptığını 5-6 sene sonra diğer cücükler de kopyalamış oluyor... dolayısıyla aralarında 10 yaş olan bu iki araç hemen hemen denk durumda kalıyor... üstüne bi de mersonun temiz olması gibi bi gereklilik biniyor... yani koca bi risk aslında aldığın, ha cidden temizi denk gelirse eyvallah da ufak arızaları bile cidden can yakar, asap bozar... zor bir karar cidden... o açıdan aracına göre değişir demek istiyorum... sen ilan linki ver biz araca bakalım en iyisi, yoksa farazi olur muhabbet

floyd

  • İleti: 327
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #21 : Ağustos 29, 2011, 11:47:36 ÖS »
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-161000-km-de-temiz-e-200-elegance-compresor-57861426/detay/

hay maşallah....  hazır LPG li ...
2000 model 160 binde kıyamamış heralde binmeye:) 250 binden aşağı ise kıllanırım, tanımadığım adamsa hayatta inanmam yetkili servis kayıtlarını görmedikçe..

floyd

  • İleti: 327
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #22 : Ağustos 29, 2011, 11:48:31 ÖS »
ya şöyle de bi durum var... 10 yaşında arabayı alınca mevcut otomobil konseptinden uzaklaşmış oluyosun... bazı detaylar senin beğenini karşılamaz oluyor. merso da olsa neticede eski bi merso, ne bileyim niye navisi yok diceksin, yok niye konsolun tipi böyle diyeceksin, orası öyle burası böyle diceksin soğuyacaksın. yoksa bi merso her daim piyasadaki çoğu arabadan üstündür elbet... ama akranlarıyla mukayeseyle üstündür... nihayetinde mersonun yaptığını 5-6 sene sonra diğer cücükler de kopyalamış oluyor... dolayısıyla aralarında 10 yaş olan bu iki araç hemen hemen denk durumda kalıyor... üstüne bi de mersonun temiz olması gibi bi gereklilik biniyor... yani koca bi risk aslında aldığın, ha cidden temizi denk gelirse eyvallah da ufak arızaları bile cidden can yakar, asap bozar... zor bir karar cidden... o açıdan aracına göre değişir demek istiyorum... sen ilan linki ver biz araca bakalım en iyisi, yoksa farazi olur muhabbet
doğru..

floyd

  • İleti: 327
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #23 : Ağustos 29, 2011, 11:56:56 ÖS »
2011 Sıfır Honda civic elegans mı daha mantıklı?
Yoksa 2001-2002 Mercedes E200 komp mü daha mantıklı.
Biri sıfır ama diğeride merso siz olsanız hangisini seçerdiniz ikiside aynı fiyatta hemen hemen. >=ok
birde bütçeden bahsedersen daha yönlendirici olur. ayrıca manuel, otomatik. ilerde tüp takar mısın? hatchback e karşımısın. motor sıfır için en fazla kaç cc olmalı gibi soruları cevaplarsan başka araçlara da yönlendirebiliriz.
mesela fd6 nın otomatiği benzini içiyor denilen insignia 1550 kiloluk 1.6 turbodan fazla yakar. ama fd6 ya tüp takarsın sorun olmaz ama insigniaya takarsan başın belaya girebilir.

goldbergbrk

  • İleti: 756
Ynt: Honda mı ?Mercedes mi?
« Yanıtla #24 : Ağustos 30, 2011, 12:31:50 ÖÖ »
48 bütcen varsa biraz daha ekliyerek 55 58 lere  bmw 520 530 2004 model ve üstünden alabilirsin.