Gönderen Konu: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ  (Okunma sayısı 29757 defa)

doan

  • İleti: 1605
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #50 : Şubat 21, 2010, 01:48:55 ÖS »
arkadaşlar her şey kağıtlarda yazıldığı gibi olmuyor işte, araba da arabayı tutmuyor bazen iki tane aynı model araba bile aynı gitmeyebiliyor. videolarda da görüldüğü gibi bazen birisi geçmiş bazen de birisi, vti'ın stok halini bu saatten sonra bulmak gerçekten zor, o yüzden tam istenen deneme zaten yapılamaz. bence olması gereken tsi'ın turbo ve süpersarjla boy boy ayırması, ancak öyle olmuyor işte, almanlar bu performans işini bence o kadar önemsemiyorlar bu klasman araçlarda. yani tsi bir chiple 200hp oluyor ancak gerçekten bir 200hp gibi davranmıyor. forumları takip ediyorsanız sciroccoların da benzer problemleri mevcut. o yüzden vti'ya bu şartlarda bu yaşlı teknolojiye saygı duymak gerekir bence.
Herşey beygirden ibaret değil ki bunun bi çok etkeni var ağırlık tork vtec, turbo açılış devri sanzıman sistemi vs. gibi. bkz. m3 yiyen typer araştırın sitede çıkıcaktır 249 hp araba 300küsür hp m3ü alıyor..  ayrıca vti devride bana göre kolay kolay kapanmaz. hala efsane o arabalar..



statik

  • İleti: 1121
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #51 : Şubat 21, 2010, 01:54:18 ÖS »
Arkadaşlar kıyasın bir adabı vardır!

Japonların kanında her zaman en iyi performans veren motor üretme hastalığı vardır!

VTI'nın emsali Golf GTI'dır. 1.8 motora turboyla 150 hp verebilen yüz karası bir teknolojiye sahip aracınızı getirip vti'yla kıyaslayın. 95-96 yıllarının teknolojisiyle çırılçıplak 160 hp veren arabadan tüm otomobil aleminin utanması ve hondanın elini eteğini öpmesi gerekir.

Burada kimse duyguyla değil mantıkla hareket eder. Performanssa performans, hadi 1.6 golf getirinde benim vtec2 ile biraz kapışalım ne dersiniz?

Almanların torku japonların yanında her zaman geridedir. Öyleki 1.6 hiç bir alman 1.6 japonların hiç birinden daha iyi değildir.

Kıyas yaparken supercharger ya da turbolanmış arabalarla atmosferik arabaları kıyaslamak kıyas hukukuna aykırıdır.

Japon almanı her zaman yer.


şakamı yapıyorsun japonların tork üreten aracı yok almanların arbalarının torku herzaman japondan yüksektir doğru 1.6 hiçbir alman japondan iyi değildir ama 1.4 alman japondan iyidir konuyu saptırmanın alemi yok arkadaşlar vti mı tsi mı diye konu açılmış sen tutmuşsun japonların 95 yılındaki teknolojisi bilmem nedir diye konu japonların 95 yılındaki teknolojisi değil he bu arada japon almanı her zaman yer demişsin video da kimin yediği gözüküyor vti ın varsa başa çıkacağın araçlarla kapış yeni teknoloji ürünü arabalarla değil çünkü vti dönemi kapandı artık.

Audi A4 1.6 max tork: 148 NM
BMW 3.16   max tork: 150 NM
Citr. C4 1.6 max tork: 147 NM
Marea   1.6 max tork: 145 NM
Vectra  1.6 max tork: 150 NM
307      1.6 max tork: 147 NM
Megane 1.6 max tork: 152 NM
CİVİC    1.6 max tork: 152 NM

SUBARU İMPREZA 1.5  107 HP - 142 NM TORK  0-100 HIZLANMA 13.7 SANİYE


Yani buyur torklar ortada dostum. Odun değiliz biz.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #52 : Şubat 21, 2010, 01:57:42 ÖS »
cobra34 bende arkadaşın sözlerine katılıyorum burda maksat kimseyi kırmak değil objektif olarak değerlendirmek fakat bazı arkadaşlar sırf honda diye ne bulursa tokatlayacağını sanıyor allah aşkına söle bu nedir hastalıktır ki hem hastalığın daniskasıdır sürekli fanatiklik yapan arkadaşlar varbi arabanın sınırları vardır a aracının sınır 240 dır hondanın sınırı 250 dir tamam geçersin şaka yaparsın eyvallah fakat başka bi aracın sınırıda 260 dır geçilirsin bunuda kabul edersin fakat bazı arkadaşlar bunu kabul etmiyor bu da insanın ister istemez tepki vermesine sebeb oluyor.

Objektiflik turbo+superchargerli arabayla atmosferik arabayı kıyaslamak mı ayrıca? Fanatiklik yaptığım yok, diğer mesajlarımı incelersen hondayı yerden yere vurduğumu görebilirsin. Ama iş performansa gelince daha iyisi yok. Lafa bakarsak adam 2.0 mareayla type r a 3 boy attığına yemin ediyor..

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #53 : Şubat 21, 2010, 02:28:15 ÖS »
Arkadaşlar kıyasın bir adabı vardır!

Japonların kanında her zaman en iyi performans veren motor üretme hastalığı vardır!

VTI'nın emsali Golf GTI'dır. 1.8 motora turboyla 150 hp verebilen yüz karası bir teknolojiye sahip aracınızı getirip vti'yla kıyaslayın. 95-96 yıllarının teknolojisiyle çırılçıplak 160 hp veren arabadan tüm otomobil aleminin utanması ve hondanın elini eteğini öpmesi gerekir.

Burada kimse duyguyla değil mantıkla hareket eder. Performanssa performans, hadi 1.6 golf getirinde benim vtec2 ile biraz kapışalım ne dersiniz?

Almanların torku japonların yanında her zaman geridedir. Öyleki 1.6 hiç bir alman 1.6 japonların hiç birinden daha iyi değildir.

Kıyas yaparken supercharger ya da turbolanmış arabalarla atmosferik arabaları kıyaslamak kıyas hukukuna aykırıdır.

Japon almanı her zaman yer.


1,8 150 Hp olan modeller 90lı yıllarda kaldı diye biliyorum, belki 2000lerin başında da bir süre daha üretilmiştir. Yüzkarası demişsin ama blok değişmeden o motordan 400 küsur hpler alınabiliyor. Takılıp kalmışın küçük hacimden yüksek beygir çıkartmaya, bunu teknoloji olarak görmek mantıksız, formula 1 araçlarında litre başına 100 hp'lerden çok daha fazla güç çıkartan markalar var. Bana yüksek devirde yüksek güç veren küçük hacimli motorlar hitap etmiyor. Ben araba kullanırken torku hissetmek isterim, alt devirlerden itibaren gaza bastığında aracı alıp götürecek hemen hızlandıracak bir motor isterimö, herkesin bir tarzı var. Gti tarzı bir arabada ise benim istediğim hangi viteste olursam olayım vites küçültmeden gaza basar basmaz hızlanan bir araç isterim, 5000li devirleri beklemek istemem. Yani gördüğüm gibi herkes 7000 - 8000 devirlerde araba kullanmak istemiyormuş, bu yüzden her firmanın motor üretme amacı farklıdır. Başka markalara, litre başına 100 hp güç çıkarmadı diye teknolojisi yetersiz denemez.
1,6 Golf ile Vtec2'yi kıyaslamışın, performans konusunda haklı  olabilirsin ama iki araç arasındaki kontrol farkı, yol tutuş farkı, güvenlik farkı, donanım farkı gerçekten çok açık ortada. Vtec2 ile viraj alırken cidden çekinirdim, bu konuda Golf'ün eline su dökemez Vtec2. Frenler de aynı şekilde, konfor da aynı şekilde. Bu yüzden güvensiz ama salt performans beni hiç cezbetmiyor. Artı olarak bu sınıfta kimse en hızlı olmak için araç almaz. Performans arıyorsan Gti, gsi, vi, vti tarzı araçlara bakarsın. Ben focus ile yolda giderken civicin biri gelir de beni geçer mi diye hiç düşünmedim açıkçası...
Turbo araçla kıyaslanmaz diye birşey yok, drag kategorisi sınıflandırma yapılmaz. Golf ile Civic aynı sınıf arabadır, isterse üzerinde iki tane turbo olsun ikisi de aynı sınıf araçlardır.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #54 : Şubat 21, 2010, 02:33:15 ÖS »
vti diyen arkadasları anlamak her ne kadar mumkun olmasada her turlu tsi tabiki.Aksini kimse iddia edemez, ederse de honda bagımlılıgı hastalık haline gelmiş tir o arkadasda tedavi edilmesi gerekli.Bu dediklerim stock arclar icin gecerli bi yerde hem beygir hemde tork olarak daha usutn olan bi arac bi yandan 150 nm torkla tsi'ya kafa tutabilecegini sanan vti komik.Modlanırsa olay degişir ama tsi'yi modlamak vti'dan daha kolay sonucta aracın uzerinde turbo var tek bir yazılımla 200 bg oluyor hicbirseye dokunmadan.Yinede stock vti diyen arkadaslara saygılar
biraz abartmışın kardeş ne öyle hastalık filan,özenle seçelim kelimelerimizi kimseyi kırmayalım..
arkadaşlar her şey kağıtlarda yazıldığı gibi olmuyor işte, araba da arabayı tutmuyor bazen iki tane aynı model araba bile aynı gitmeyebiliyor. videolarda da görüldüğü gibi bazen birisi geçmiş bazen de birisi, vti'ın stok halini bu saatten sonra bulmak gerçekten zor, o yüzden tam istenen deneme zaten yapılamaz. bence olması gereken tsi'ın turbo ve süpersarjla boy boy ayırması, ancak öyle olmuyor işte, almanlar bu performans işini bence o kadar önemsemiyorlar bu klasman araçlarda. yani tsi bir chiple 200hp oluyor ancak gerçekten bir 200hp gibi davranmıyor. forumları takip ediyorsanız sciroccoların da benzer problemleri mevcut. o yüzden vti'ya bu şartlarda bu yaşlı teknolojiye saygı duymak gerekir bence.

Almanların performans işini ciddiyue almaması değil de konu, Almanların güvenliği daha ciddiye almasıdır. Yeni nesil araçlar gitgide ağırlaşıyor, sebebi de gitgide artan güvenlik donanımları, elektronik aksamlardır. Ağırlaşan araçları da atmosferik motorlar hareket ettirmekte zorlanıyor, eski çeviklikleri kalmıyor, bu sebeple aşırı besleme motorlar uyguluyorlar araçlarında.
200 Hp araç ama neredeyse 1,5 ton, çok normal olarak 200 hp gibi gitmeyecektir.
Neden yeni type r eskisinden daha performanssız sizce? Nedeni artan ağırlığı olabilir mi sizce?

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #55 : Şubat 21, 2010, 02:41:23 ÖS »
Kimse üzerine alınmasın ama sitede Honda ise kesin geçer diye yorum yapan o kadar çok insan var ki neredeyse 1,4 is ile gti geçtiğini idda edecek insanlar bile çıkacaktır. Çok eskiler bilir, ismini vermek istemediğim bir sitede 400 Hp'lik Bmw M5 ile Vti kıyaslaması açılmıştı, hangi mantıkla açıldığını hatırlamıyorum ama elemanın birisi ilk 3 vites vti hafiflikten dolayı önde olacaktır, sonrasında M5 geçer şeklinde bir yorum yapmıştı, hayatım boyunca unutamayacağım güzel bir yorumdu :) :) :)
Şimdi bu arkadaşın araba bilgisini sorgulayabilir miyiz? Veya onunla mantıklı bir tartışma yapabilir miyiz? Bu tarz yorumlara burda da rastlıyorum, gerçekten yazık diyorum...

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #56 : Şubat 21, 2010, 02:46:25 ÖS »
Arkadaşlar kıyasın bir adabı vardır!

Japonların kanında her zaman en iyi performans veren motor üretme hastalığı vardır!

VTI'nın emsali Golf GTI'dır. 1.8 motora turboyla 150 hp verebilen yüz karası bir teknolojiye sahip aracınızı getirip vti'yla kıyaslayın. 95-96 yıllarının teknolojisiyle çırılçıplak 160 hp veren arabadan tüm otomobil aleminin utanması ve hondanın elini eteğini öpmesi gerekir.

Burada kimse duyguyla değil mantıkla hareket eder. Performanssa performans, hadi 1.6 golf getirinde benim vtec2 ile biraz kapışalım ne dersiniz?

Almanların torku japonların yanında her zaman geridedir. Öyleki 1.6 hiç bir alman 1.6 japonların hiç birinden daha iyi değildir.

Kıyas yaparken supercharger ya da turbolanmış arabalarla atmosferik arabaları kıyaslamak kıyas hukukuna aykırıdır.

Japon almanı her zaman yer.


şakamı yapıyorsun japonların tork üreten aracı yok almanların arbalarının torku herzaman japondan yüksektir doğru 1.6 hiçbir alman japondan iyi değildir ama 1.4 alman japondan iyidir konuyu saptırmanın alemi yok arkadaşlar vti mı tsi mı diye konu açılmış sen tutmuşsun japonların 95 yılındaki teknolojisi bilmem nedir diye konu japonların 95 yılındaki teknolojisi değil he bu arada japon almanı her zaman yer demişsin video da kimin yediği gözüküyor vti ın varsa başa çıkacağın araçlarla kapış yeni teknoloji ürünü arabalarla değil çünkü vti dönemi kapandı artık.

Audi A4 1.6 max tork: 148 NM
BMW 3.16   max tork: 150 NM
Citr. C4 1.6 max tork: 147 NM
Marea   1.6 max tork: 145 NM
Vectra  1.6 max tork: 150 NM
307      1.6 max tork: 147 NM
Megane 1.6 max tork: 152 NM
CİVİC    1.6 max tork: 152 NM

SUBARU İMPREZA 1.5  107 HP - 142 NM TORK  0-100 HIZLANMA 13.7 SANİYE


Yani buyur torklar ortada dostum. Odun değiliz biz.
Dostum konu o ondan daha fazladır tartışması değil, ona bakarsan Peugeot 308 de 1,6 litre 160 NM torku var, Auris'in de 1,6 litre hacimli aracı 160 NM olması lazım, demekki varmış. Bir de bu torkları hangi devirlerde verebildiklerine bakmak lazım. Artı olarak bunlar orta sınıf aile araçları, bu araçlar arasında o geçti, bu geçti, o daha hızlı tartışması gereksiz bence, alanlar genelde aileler oluyor, onların da hız yapmak için bu arabaları aldıklarını sanmıyorum. Ben eşim ve çocuğumla seyir halindeyken bir tane civic beni geçti diye gaza gelip onla kapışmam mesela. Herkesin tarzı farklıdır. Sağlamlığı, sorunsuzluğu için Honda kullanıyorum dersen hak veririm...

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #57 : Şubat 21, 2010, 06:18:56 ÖS »
10 sene önce atmoferik araçla 160 almış japonlar 2010 anca yakalamış ww ler 160 hp oda turbo falan dünyanın eklentisiyle bence vtı efsane hala

alpkorkut

  • İleti: 235
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #58 : Şubat 21, 2010, 09:35:40 ÖS »
10 sene önce atmoferik araçla 160 almış japonlar 2010 anca yakalamış ww ler 160 hp oda turbo falan dünyanın eklentisiyle bence vtı efsane hala

160 alınan araç 1.6  litre, tsi 170'i 1.4 litre. ayrıca bu iki motorun CO2 salınımı hakkında bilgisi olan varmı? zira VTİ'nin üretildiği seneler ile şu an arasında çok ciddi kısıtlayıcı kural farkları var araç üretiminde. yani belki de 1.6 litre ile 160 bg elde edemediklerinden değil de kurallar içinde üretilince 160 bg ortaya çıkmadığındandır aradaki fark, zira almanların veya başka araç üreticilerinin hondanın 10-15 sene önce yaptığı motorla rekabet edecek motoru halen yapamadığına inanmak bana pek mantıklı gelmiyor dostlar birde bu açıdan bakın derim ben.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #59 : Şubat 21, 2010, 10:06:17 ÖS »
Alpkorkut doğru yazmışsın, Avrupa emisyon normları denen bir şey var, artık çevreyi kirleten araçların üretilmesine izin verilmiyor. 94 yılında Astra gsi'lar 150 hp motorla piyasaya çıktı, 96 yılından itibaren aynı aracın motoru, Avrupa emisyon normları gereği 136 hp'ye düşürüldü. Bazı arkadaşlara soruyorum, sizce Opel'in teknolojisi mi düştü? Daha önce 150 hp çıkarıyorduk, teknolojimiz düştü artık 136 hp çıkarabiliyoruz artık mı dedi Opel mühendisleri???
Daha önce de ifade etmeye çalıştım bir kere daha anlatayım, bana yüksek devirde güç üreten, torku az olan küçük hacimli bir motor hitap etmiyor, benim gibi düşünen bir çok sürücü var, otomobil üreticileri de her kesimin beğenisine görte araç üretiyor. Yoksa teknoloji eksikliğinden dolayı hp çıkaramamış demek çok mantıksız.
8 adet hava yastığı olan, her türlü güvenlik donanımı olan, sunroofu olan 1400 kg'lık bir arabaya vtecin 1,6 - 160 Hp motorunu koyun, yürüyor mu yürümüyor mu hep beraber görelim. Artan donanımlar sonucu artan ağırlıklar sebebiyle bir çok otomobil üreticisi artık turbo motorlar koyuyorlar. Artık 205 gti gibi, Crx gibi uçan tabut tabir edilen araçlar üretemiyor firmalar yukarıda anlattığımız sebeplerden dolayı.

FLoRFlex

  • İleti: 178
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #60 : Şubat 21, 2010, 10:15:41 ÖS »
Kimse üzerine alınmasın ama sitede Honda ise kesin geçer diye yorum yapan o kadar çok insan var ki neredeyse 1,4 is ile gti geçtiğini idda edecek insanlar bile çıkacaktır. Çok eskiler bilir, ismini vermek istemediğim bir sitede 400 Hp'lik Bmw M5 ile Vti kıyaslaması açılmıştı, hangi mantıkla açıldığını hatırlamıyorum ama elemanın birisi ilk 3 vites vti hafiflikten dolayı önde olacaktır, sonrasında M5 geçer şeklinde bir yorum yapmıştı, hayatım boyunca unutamayacağım güzel bir yorumdu :) :) :)
Şimdi bu arkadaşın araba bilgisini sorgulayabilir miyiz? Veya onunla mantıklı bir tartışma yapabilir miyiz? Bu tarz yorumlara burda da rastlıyorum, gerçekten yazık diyorum...
Buna koptum :D

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #61 : Şubat 22, 2010, 08:38:28 ÖÖ »
10 sene önce atmoferik araçla 160 almış japonlar 2010 anca yakalamış ww ler 160 hp oda turbo falan dünyanın eklentisiyle bence vtı efsane hala
doğru vti efsane oldu artık

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #62 : Şubat 22, 2010, 08:45:57 ÖÖ »
Arkadaşlar kıyasın bir adabı vardır!

Japonların kanında her zaman en iyi performans veren motor üretme hastalığı vardır!

VTI'nın emsali Golf GTI'dır. 1.8 motora turboyla 150 hp verebilen yüz karası bir teknolojiye sahip aracınızı getirip vti'yla kıyaslayın. 95-96 yıllarının teknolojisiyle çırılçıplak 160 hp veren arabadan tüm otomobil aleminin utanması ve hondanın elini eteğini öpmesi gerekir.

Burada kimse duyguyla değil mantıkla hareket eder. Performanssa performans, hadi 1.6 golf getirinde benim vtec2 ile biraz kapışalım ne dersiniz?

Almanların torku japonların yanında her zaman geridedir. Öyleki 1.6 hiç bir alman 1.6 japonların hiç birinden daha iyi değildir.

Kıyas yaparken supercharger ya da turbolanmış arabalarla atmosferik arabaları kıyaslamak kıyas hukukuna aykırıdır.

Japon almanı her zaman yer.


şakamı yapıyorsun japonların tork üreten aracı yok almanların arbalarının torku herzaman japondan yüksektir doğru 1.6 hiçbir alman japondan iyi değildir ama 1.4 alman japondan iyidir konuyu saptırmanın alemi yok arkadaşlar vti mı tsi mı diye konu açılmış sen tutmuşsun japonların 95 yılındaki teknolojisi bilmem nedir diye konu japonların 95 yılındaki teknolojisi değil he bu arada japon almanı her zaman yer demişsin video da kimin yediği gözüküyor vti ın varsa başa çıkacağın araçlarla kapış yeni teknoloji ürünü arabalarla değil çünkü vti dönemi kapandı artık.

Audi A4 1.6 max tork: 148 NM
BMW 3.16   max tork: 150 NM
Citr. C4 1.6 max tork: 147 NM
Marea   1.6 max tork: 145 NM
Vectra  1.6 max tork: 150 NM
307      1.6 max tork: 147 NM
Megane 1.6 max tork: 152 NM
CİVİC    1.6 max tork: 152 NM

SUBARU İMPREZA 1.5  107 HP - 142 NM TORK  0-100 HIZLANMA 13.7 SANİYE


Yani buyur torklar ortada dostum. Odun değiliz biz.
ya işine geldiği gibi arabları yorumlama bi yana vti motor koymuşun bi yana 1.6 102 hp lik a3. fsi motorun torkunu niye koymadın fsi 1.6 a3 155 nm torka sahip

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #63 : Şubat 22, 2010, 11:37:24 ÖÖ »
Beyler 3 5 nm için birbirinizi kırmayın.Sanki kıyaslamada sadece tork mu öne çıkıyor? Siz de biliyosunuz bunu böyle olmadığını.

FLoRFlex

  • İleti: 178
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #64 : Şubat 22, 2010, 11:42:48 ÖÖ »
10 sene önce atmoferik araçla 160 almış japonlar 2010 anca yakalamış ww ler 160 hp oda turbo falan dünyanın eklentisiyle bence vtı efsane hala
doğru vti efsane oldu artık
Ya kardeşim Çok Beğeniyorsan Golf alır binersin Ama Vti küçümsenecek bir araç değil atmosferik motorla 160 Hp güç kolay bir iş değil hemde seneler önce golf dediğin Beslemeli Motorlarla karşılaştırmayın Vti'a besleme yap gör Gti ı Gör Tsi ı yani Boş karşılaştırma yapıyorsunuz.Ww dediğin markanın Atmosferik motorlarınıda görüyoruz ortada yani
« Son Düzenleme: Şubat 22, 2010, 11:44:36 ÖÖ Gönderen: FLoRFlex »

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #65 : Şubat 22, 2010, 02:02:28 ÖS »
arkadaşlar benim anlatmak istediğim anlaşılmamış ben vti ı küçümsemiyorum veya golfü de öyle çok beğenmiyorum ama tsi denince hatta honda dışında bi araba denince direk honda geçer yırtar parçalar tokatlar vs gibi laflar ortaya çıkıyor tht olarak biraz objektif bi forum olsak daha iyi değilmi mevzu o geçer bu geçer değil mevzu honda harici hiç bi araba hondayı geçemez gibi konuşuluyor.florflex vti 1.4 değil sende bunu unutma vw 1.4 den 170 hp üretmiş bi de honda vtech motorun tarihini bilmeden konuşmayın 1.6 vtech 160 hp motor 90 yılların teknolojisi değil 80 li yılların teknolojisi ilk kez 1989 integrada kullanılmış bi motor ne güzel bilip bilmeden kulaktan doğma bilgiyle atıp sıkılamak kolay gelio vtech motorun çalışma şeklini bilmeyen arkadaşlar sanki 40 yıllık vtech uzmanı gibi konuşuyor statik odun değiliz biz demiş bizde odun değiliz boş muhabbet yapmıyoruz ''boş karşılaştırmada yapmıyoruz'' florflex vw atmosferik motorlarınıda görüyoruz demiş bide dizel motorlarını gör bi tane satış rekoru kırmış honda dizeli göster marka kıyaslaması yaparken lütfen her yönüyle ele alın

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #66 : Şubat 22, 2010, 02:04:55 ÖS »
ayrıca vti a turbo beslemesi veriosan tsi a da bi chip yazılımı ile std olmayan bi süpercharger ve turbo at bakalım noluyo o zaman görelim vti kötü araba değil hatta süper araba güzel bi teknoloji  buna lafım yok ama stock  haldeki vti stock haldeki tsi a geçliyor video lar ortada.

FLoRFlex

  • İleti: 178
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #67 : Şubat 22, 2010, 02:54:01 ÖS »
Alican_07 Sen Çok bildiğini Düşünüyorsun öyle devam et kimse bilip bilmeden Konuşmuyor ama Sen nedense herkezden Daha çok Biliyorsun Sanki Resmen Çarpıtmışsın konuyu Tsi La Turbo Vti Kıyaslarken Tsi da turbo Var Tsi a neden Chip Yapıosun tamm 2 Side turbolu motor prensibi aynı oluyor.Artık Bu konuya cevap yazmayacağım polemiğe Dönüştü çok Bilen az konuşsun Devam edin.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #68 : Şubat 22, 2010, 03:00:31 ÖS »
hem turbo hem vtech olucak araç 1.6 diğeri 1.4 ayrıca boş konuşma muhabbeti sana değildi üstüne alınma yani.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #69 : Şubat 22, 2010, 03:01:08 ÖS »
ayrıca ben bilmediğim konu üzerine bu kaddar yorum yapmam her 2 aracıda çok iyi tanıyorum.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #70 : Şubat 22, 2010, 03:01:49 ÖS »
tsi ın 140 lık olanı ama bildiğim araba 170 olanı kullanmak nasip olmadı sadece binmek kısmet oldu.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #71 : Şubat 22, 2010, 03:08:14 ÖS »
İlkokula giderken Turbo marka sakızlar vardı, arkadaşlarımızla hangimizdeki araba en hızlı tartışması yapardık. Sitedeki bazı insanlarla ancak bu şekilde kıyaslama yapılabilir maalesef. Millet araştırmak yerine sağdan soldan duyduklarına göre saçma sapan yorumlar yapıyor. Vtec 10 senelik teknolojiymiş diyen arkadaş bir araştırsa keşke de görse kaç yıllık teknoloji olduğunu. Eminim sağdan soldan duymuştur burda millete satmaya çalışıyor. Ama kıyaslamada Honda ezer geçer demesini biliyor.
Honda turbo taksın da görelim diyen arkadaşların da çok şey bildiğini söyleyemeyeceğim.
Bazı insanlara yorum bile yapmamak lazım aslında...

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #72 : Şubat 22, 2010, 03:12:00 ÖS »
İlkokula giderken Turbo marka sakızlar vardı, arkadaşlarımızla hangimizdeki araba en hızlı tartışması yapardık. Sitedeki bazı insanlarla ancak bu şekilde kıyaslama yapılabilir maalesef. Millet araştırmak yerine sağdan soldan duyduklarına göre saçma sapan yorumlar yapıyor. Vtec 10 senelik teknolojiymiş diyen arkadaş bir araştırsa keşke de görse kaç yıllık teknoloji olduğunu. Eminim sağdan soldan duymuştur burda millete satmaya çalışıyor. Ama kıyaslamada Honda ezer geçer demesini biliyor.
Honda turbo taksın da görelim diyen arkadaşların da çok şey bildiğini söyleyemeyeceğim.
Bazı insanlara yorum bile yapmamak lazım aslında...
aynen katılıyorum kardeşim sana

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #73 : Şubat 22, 2010, 03:12:08 ÖS »
Sıkı bir Hondacıyım ben, yorumun alasını yaparım, mesela; Honda ezer geçer, boy boy ayırır, her türlü Honda, Honda affetmez, tır boyu fark koyar, plakasını arkadan okutur.
Hepimiz bilgi sahibi olduk değil mi benim yorumlarımdan???
Eskiden bu siteyi takip ederdim, epey bir insan yorum yapardı sitede, birçoğu da draglarda profesyonelce araçlar hazırlayan, arabasıyla dereceler alan insanlardı, ama artık hiçbirisinin yorumlarını göremiyorum. Neden acaba???

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda civic VTİ hatcback Vs.Golf 1.4 TSİ
« Yanıtla #74 : Şubat 22, 2010, 03:14:07 ÖS »
İlkokula giderken Turbo marka sakızlar vardı, arkadaşlarımızla hangimizdeki araba en hızlı tartışması yapardık. Sitedeki bazı insanlarla ancak bu şekilde kıyaslama yapılabilir maalesef. Millet araştırmak yerine sağdan soldan duyduklarına göre saçma sapan yorumlar yapıyor. Vtec 10 senelik teknolojiymiş diyen arkadaş bir araştırsa keşke de görse kaç yıllık teknoloji olduğunu. Eminim sağdan soldan duymuştur burda millete satmaya çalışıyor. Ama kıyaslamada Honda ezer geçer demesini biliyor.
Honda turbo taksın da görelim diyen arkadaşların da çok şey bildiğini söyleyemeyeceğim.
Bazı insanlara yorum bile yapmamak lazım aslında...
aynen katılıyorum kardeşim sana

Sağol dostum, teşekkür ederim.
Forumlar, bilmeyen insanların birşeyler öğrendiği yerlerdir, ben de birçok bilgiye sahip oldum bu forumlar sayesinde yıllardır, ama bu kadar taraflılık varken insanlar yalan yanlış şeyler öğreniyorlar maalesef. Seviye gitgide düşüyor...