Gönderen Konu: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi  (Okunma sayısı 12522 defa)

emr_grr

  • İleti: 44
honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« : Ağustos 23, 2008, 11:36:11 ÖÖ »
arkadaşlar civic ile golfün hp si aynı hondanın torku 174 golfün 220 civic in 0-100 ü 10.2 golfün ise8.8 son hızları aynı sizce hangisi  



memo_honda

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #1 : Ağustos 27, 2008, 12:39:08 ÖS »
bu arasındaki ufak değer farkları hiç önemli değil.cıvıc tasarımı golf ten kat kat daha güzel "abikide civic"

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #2 : Ağustos 28, 2008, 08:33:54 ÖÖ »
bence TSI motor ise golf derim...
ama fsı motor ise CIVICCCCCCCC tabiki, golf un tek artısı TSI TSI TSI baska bi esprisi yok, oda sağlam bi artı...

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #3 : Ağustos 28, 2008, 01:00:26 ÖS »
kesinlikle golf 1.4 tsi heleki dsg ise...

CAHİDİM

  • İleti: 74
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #4 : Ağustos 30, 2008, 08:36:51 ÖS »
ewt tsi

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #5 : Eylül 02, 2008, 10:36:04 ÖÖ »
Golf tasarım olarak hep aynı senelerdir hep aynı şeyin etrafında dönüyorlar. Köklü değişiklik yapamıyorlar ama yinde de dünyada en fazla satan modellerin başında geliyor corolla ile.  Honda ise civic modelini her seferinde şekilden şekile sokuyor.  
Ancak son senelerde artık VTEC teknolojisi turbo sistemlerin gerisinde kalmaya başladı nedenide teknoloji ile gelen ağırlık artışlarını küçük hacimin verdiği torkun karşılayamaması. Bu nedenle yeni modellerde yüksek modeller turbo beslemeli olarak piyasaya sürülüyor. yakında japonlarda buna ayak uydurmaya başlayacaklar zaten.

can34

  • İleti: 2468
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #6 : Eylül 02, 2008, 11:43:47 ÖÖ »
tip görünüş bakımından civic.motor bakımındanda tsi.o da turbo ve dsg den dolayı yoksa bi esprisi yok golfün

RaMsEs

  • İleti: 1122
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #7 : Eylül 02, 2008, 11:54:15 ÖÖ »
Tsi.. Performans olarak tatmin edici...

muRatpasa

  • İleti: 484
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #8 : Eylül 02, 2008, 12:06:04 ÖS »
TSI derim, başka bişey demem.

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #9 : Eylül 02, 2008, 02:53:03 ÖS »
Neden otomatik şanzımanları kıyaslıyoruz? i-shift, dsg gibi performans için tasarlanmamış olabilir. Bence düz versiyonları da kıyaslamak daha doğru olur. Eğer düz şanzımanlıları kıyaslarsak son hızları aynı ve 0-100 hızlanmada ise sadece 0.1 sn golf daha hızlı. Torku 46 nm düşük olduğu halde Honda'nın bu başabaş rekabetini ayakta alkışlıyorum. Bu beraberlik Honda'nın fütüristik tasarımıyla sadece görüntü değil aerodinami olarak golfden kat kat başarılı olduğunuda ispatlar nitelikte. Yakıta gelince Honda 100 km de sehir içi 8.4 lt, sehir dısı 5.2 lt, karışık ise 6.6 lt yakıtla yetinirken rakibi oburluk yapıyor ve aynı performans için sehir içi 9.5 lt, sehir dışı 5.7 lt, ortalama 7.1 lt, yakıta ihtiyaç duyuyor. 1.8 lt motordan 1.4 lt ile çok yakmak marifet olabilirmi? Teknik verilerin ışığında baktığımızda golf tsi teknolojiden, yenilikçilikden, ekonomiden uzak ve burda değerlendirmede olmasının tek sebebi turbosu olması. tsi la kıyasladığımızda civic alınmasının güzel yanı aynı paraya hem aynı performansa sahip, hem çok daha yeni tasarımı ile kibrit kutusu şeklindeki otomobillerden ayırt edilebilen, hem donanımı ile tatminkar, hem daha az yakan, herşeyini turbosuna borçlu olan değil teknolojisi, tasarımı ve detayları ile üstün bir otomobile sahip oluyorsunuz. Dahası o bir HONDA...

erdeminkaya

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #10 : Eylül 17, 2008, 10:02:26 ÖÖ »
tsi sağlam bi artı olarak gözükebilirama acaba golf tsi 150.000 i devirebilecekmi eminim 100.000 de turbosu cortlar kesinlikle honda derim uzun ömürlü ve sağlam üstelik görüntü bakımından 10 numara hızlanmasıda bence mükemmel bi düşünsenize golf e daha nasıl bi modifiye yapabilirsiniz olay bitmiş zaten turboyu kompresörü takmış adamlar honda ATMOSFERİK motor honda ya bi turbo çaktığınızı düşünün bence golf tsi HALT ETMİŞ:)))

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #11 : Eylül 17, 2008, 03:18:21 ÖS »
TSI modifiye amaçlı üretilmiş bir motor değil. Ne yapabilirsin dersen bir tane chip ile 30 hp alırsın. Hondada 30 hp almak için ne kadar para harcarsın acaba.

ferhat1240

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #12 : Eylül 19, 2008, 12:24:09 ÖÖ »
arkdaşlar arkadaşlar.
civic hb nin düz viteslisini mümküknse ktunnelden girip bakın youtubeden.manueli 8 snde kalkıyor.kendiniz bakın görürsünüz.
ben aynı paraya gidip golf tsi almadım.bu arabayı almadan önce de hondacı değildim ama şimdi inanılmaz bi honda aşkı yaşıyorum.sebebine gelince:
tsi motor ne olduğu meçhul şikayet yazılan sitelerde tsi ve dsg hakkında neler yazıldığını gördüm.youtube da tsi problem yazın görürsünüz.ama daha civic hb nin 1.8 motoru için hiçbişe duymadım.yakıt oalrak çok az yakıyo.1.5 impreza bile şehir içi 9 litreden aşağı inmiyor ben  klimalı 8.5 geziyorum sakin.
2ci performans oalrak tsi önde oalbilir ama civic hb düz vitesse o da yalan.ki i-shift ise  şanzıman yani otomatikse bile (tr ye nie getimiyolar anlamıyorum) şanzıman yazılımı güncelleme mevcut.ben orjinal şekilde 9 snde kalkıyorum 0-100e.videoalrı youtube da mevcut.ki yazılım güncellemeyle bu araç 8.5 snde kalkacaktır ki manuel ide 8 snde kalkıyor.
bunların hepsi bi yana sürekli dip gaz mı gidiceksiniz bu arbaalrla draglara fln mı giriceksiniz.görsellik de önemli.ki civic kalite olaun tasarım olsun ilgi olsun hepsi bulunuyor.sadece tsi ya kapılmak yanlış kanımca;)
kbakmayın uzun oldu:'(

SlowBlow

  • İleti: 169
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #13 : Eylül 19, 2008, 12:30:18 ÖÖ »

Neden otomatik şanzımanları kıyaslıyoruz? i-shift, dsg gibi performans için tasarlanmamış olabilir. Bence düz versiyonları da kıyaslamak daha doğru olur. Eğer düz şanzımanlıları kıyaslarsak son hızları aynı ve 0-100 hızlanmada ise sadece 0.1 sn golf daha hızlı. Torku 46 nm düşük olduğu halde Honda'nın bu başabaş rekabetini ayakta alkışlıyorum. Bu beraberlik Honda'nın fütüristik tasarımıyla sadece görüntü değil aerodinami olarak golfden kat kat başarılı olduğunuda ispatlar nitelikte. Yakıta gelince Honda 100 km de sehir içi 8.4 lt, sehir dısı 5.2 lt, karışık ise 6.6 lt yakıtla yetinirken rakibi oburluk yapıyor ve aynı performans için sehir içi 9.5 lt, sehir dışı 5.7 lt, ortalama 7.1 lt, yakıta ihtiyaç duyuyor. 1.8 lt motordan 1.4 lt ile çok yakmak marifet olabilirmi? Teknik verilerin ışığında baktığımızda golf tsi teknolojiden, yenilikçilikden, ekonomiden uzak ve burda değerlendirmede olmasının tek sebebi turbosu olması. tsi la kıyasladığımızda civic alınmasının güzel yanı aynı paraya hem aynı performansa sahip, hem çok daha yeni tasarımı ile kibrit kutusu şeklindeki otomobillerden ayırt edilebilen, hem donanımı ile tatminkar, hem daha az yakan, herşeyini turbosuna borçlu olan değil teknolojisi, tasarımı ve detayları ile üstün bir otomobile sahip oluyorsunuz. Dahası o bir HONDA...


budur ;)

erdeminkaya

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #14 : Eylül 19, 2008, 08:27:00 ÖÖ »

arkdaşlar arkadaşlar.
civic hb nin düz viteslisini mümküknse ktunnelden girip bakın youtubeden.manueli 8 snde kalkıyor.kendiniz bakın görürsünüz.
ben aynı paraya gidip golf tsi almadım.bu arabayı almadan önce de hondacı değildim ama şimdi inanılmaz bi honda aşkı yaşıyorum.sebebine gelince:
tsi motor ne olduğu meçhul şikayet yazılan sitelerde tsi ve dsg hakkında neler yazıldığını gördüm.youtube da tsi problem yazın görürsünüz.ama daha civic hb nin 1.8 motoru için hiçbişe duymadım.yakıt oalrak çok az yakıyo.1.5 impreza bile şehir içi 9 litreden aşağı inmiyor ben  klimalı 8.5 geziyorum sakin.
2ci performans oalrak tsi önde oalbilir ama civic hb düz vitesse o da yalan.ki i-shift ise  şanzıman yani otomatikse bile (tr ye nie getimiyolar anlamıyorum) şanzıman yazılımı güncelleme mevcut.ben orjinal şekilde 9 snde kalkıyorum 0-100e.videoalrı youtube da mevcut.ki yazılım güncellemeyle bu araç 8.5 snde kalkacaktır ki manuel ide 8 snde kalkıyor.
bunların hepsi bi yana sürekli dip gaz mı gidiceksiniz bu arbaalrla draglara fln mı giriceksiniz.görsellik de önemli.ki civic kalite olaun tasarım olsun ilgi olsun hepsi bulunuyor.sadece tsi ya kapılmak yanlış kanımca;)
kbakmayın uzun oldu:'(

sayın quelle bu tip arızalara vereceğiniz parayı hondanın modifiyesine verirsiniz olur biter:)) sonrada millete hondanın tozunu yutmak düşer:))

KaRqİ

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #15 : Eylül 19, 2008, 08:37:51 ÖÖ »
valla golften şaşmam şu durumda :)

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #16 : Eylül 19, 2008, 09:57:50 ÖÖ »
turboda 100.000 de sorun cikarir diye bi dusunceye kapilinmis...
ben cok iyi biliyorum 225.000 km de 1.8 turbo passat in daha bugune dek bir tek sorun cikarmadigini...
yeter ki duzgun bakimlari yapilsin...

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #17 : Eylül 19, 2008, 10:01:19 ÖÖ »
ya arkadaslar, tostos bizi motor olarak gecti...
vtec in havasi 2005 de bitmeye basladi, bugun ise bi artisi yok, eskiden vtec dendinmi herkez sus pus olurdu...
malum 4000 den sonra herkez susar vtec konusurdu...
simdi ise adamlarin motorlari 1750 devirden itibaren konusmaya basliyo...
bizim vtec acincaya kadar adamlar fark koyuyo...
yenilige ihtiyaci var...
ha bu arada hondanin tek eksisi motor... geri kismini kiyaslamam bile tostagen ile...

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #18 : Eylül 19, 2008, 10:11:43 ÖÖ »
Vtec teknolojisi güvenliğin getirdiği ağırlık problemlerine yenildi. Yoksa vtec teknolojisinde problem yok. Milyonlarca Vtec üretildi ve bi tane hata bile yok. Sadece bu motor düşük hacimde yüksek hp üretiyor ancak torku ağırlığı kaldırmaya yetmediği için performans olarak geride kalmasına neden oldu.

muRatpasa

  • İleti: 484
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #19 : Eylül 19, 2008, 10:15:42 ÖÖ »
TSI diyorum ben hala...

KaRqİ

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #20 : Eylül 19, 2008, 10:17:12 ÖÖ »

ya arkadaslar, tostos bizi motor olarak gecti...
vtec in havasi 2005 de bitmeye basladi, bugun ise bi artisi yok, eskiden vtec dendinmi herkez sus pus olurdu...
malum 4000 den sonra herkez susar vtec konusurdu...
simdi ise adamlarin motorlari 1750 devirden itibaren konusmaya basliyo...
bizim vtec acincaya kadar adamlar fark koyuyo...
yenilige ihtiyaci var...
ha bu arada hondanin tek eksisi motor... geri kismini kiyaslamam bile tostagen ile...




aynennnn katılıroum ...

mechanicer

  • İleti: 624
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #21 : Eylül 19, 2008, 10:37:14 ÖÖ »
motor olarak dunyada bu segmentte hıc bır uretıcı honda motorunun elıne su dokemez. wv gurubu performansı az olan motorlarını turbolayarak pazar payı almaya calısıyorlar ama hondanın atmosferıgı herzaman daha uzun omurlu olmustur.wv gurubunun motoru ıle ben olsam cıvıc hb dekı R18A yı karsılastırmazdım.. ı-shıft ve dsg ye gelırsek uzulerek dsg dıyecegım cunku ıkısınıde kullandım ve dsg kaybı cok az tam otomatık gıbı calsııyor nerdeyse ı-shıft ıse barız vıtes gecıslerınde yıgılmalar ınsanı sogutmaya yetıyor.. bı honda calsıını olarak tevsıyem hb cıvıc alcaksanız manuel alıp 1.8 ın keyfını cıkarın :)

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #22 : Eylül 19, 2008, 02:33:46 ÖS »
ama turbolayarak, gayet basarili oldu bence...

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #23 : Eylül 19, 2008, 02:36:04 ÖS »
ha bu arada ben vtec de hata var demiyorum...
ne kadar sonusuz ve hatasiz oldugunu iyi biliyoruz hepimiz, sorun motorumuz demode olmaya basladi...

ferhat1240

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic hb i-shift mi golf 1.4 tsi 140 hp dsg mi
« Yanıtla #24 : Eylül 19, 2008, 10:21:51 ÖS »
araştırısanız i-shiftin mantığını dsg ile kıyaslamazsınız.
dsg performans için yapılmış bi şanzıman.i-shift ise daha az yakıt daha uzun şanzıman ömrü mantığıyla üretilmiş.
eşit şartlarda düşünün.ikisininde manuelini.