Gönderen Konu: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI  (Okunma sayısı 4163 defa)

skylock

  • İleti: 11
honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« : Ekim 10, 2009, 08:57:51 ÖS »
merhaba arkadaşlar geçen bir arkadaşımın aracı ile 3 kere drag yaptık benim 1.8 hb civic'i leon 1.4 Tsi rahat bir şekilde geçti.hani kafa kafaya gitsek gam yemicektimde baya bi uzadı.Araçtan soğudum valla.Bu yüzden typer aldırtçaklar:)



emre16

  • İleti: 1996
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #1 : Ekim 10, 2009, 11:19:01 ÖS »
sizin araç oto.mu manuel mi???siz üzmeyin kendinizi o araçlarda turbo ve süpercharging var normaldir...ama uzun yolda plakanızı okurdu ve Honda turbolu bi motor üretse ne tsi tanır ne tfsi....civic leondan her türlü güzel araçtır...

skylock

  • İleti: 11
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #2 : Ekim 10, 2009, 11:44:00 ÖS »
benim araç triptonic

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #3 : Ekim 11, 2009, 12:53:22 ÖÖ »
1.4 tsi kaç hp olan model acaba onlar 170 hp ye kadar çıkıyor diye biliyorum...

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #4 : Ekim 11, 2009, 01:59:10 ÖS »
1.4 tsi kaç hp olan model acaba onlar 170 hp ye kadar çıkıyor diye biliyorum...
Leon Tsi'lar sadece 125 Hp olarak üretildi diye biliyorum.

adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #5 : Ekim 11, 2009, 02:08:03 ÖS »
seat leon:
1.6 102 hp
1.4 TSI 125 hp
1.8 TSI 160 hp
1.8 TSI 160 hp DSG
2.0 TSI 211 hp DSG
2.0 TSI 240 hp

dewo

  • İleti: 401
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #6 : Ekim 11, 2009, 02:14:09 ÖS »
honda neden bı turbolu motor yapmaz ki?

adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #7 : Ekim 11, 2009, 02:14:38 ÖS »
merhaba arkadaşlar geçen bir arkadaşımın aracı ile 3 kere drag yaptık benim 1.8 hb civic'i leon 1.4 Tsi rahat bir şekilde geçti.hani kafa kafaya gitsek gam yemicektimde baya bi uzadı.Araçtan soğudum valla.Bu yüzden typer aldırtçaklar:)
turbo var normaldir..

adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #8 : Ekim 11, 2009, 02:15:34 ÖS »
honda neden bı turbolu motor yapmaz ki?
turbolu araç daha fazla  sorun çıkaracağı için.karizması çizilmesin diye :)
şu anda dünyanın en sorunsuz markası çünkü

dewo

  • İleti: 401
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #9 : Ekim 11, 2009, 02:22:18 ÖS »
supercharcer da da sorun olurmu o kadar

skylock

  • İleti: 11
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #10 : Ekim 12, 2009, 09:09:13 ÖÖ »
karşı araç 1.4tsi 125 lik;170'lik olsa zaten katılımmazdım:)

omerf

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #11 : Ekim 12, 2009, 02:27:25 ÖS »
Sizin aracınız otomatikse bunda şaşırılcak bişey yok ama yok düz vites bir civic hb ise aracınız normal şartlar altında onun çok önünde olmanız gerekirdi pilotaj hatası olabilir.

skylock

  • İleti: 11
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #12 : Ekim 12, 2009, 07:45:43 ÖS »
araç triptonic vites;bugün gaz verdim arkadaşa otobana çıktık;sonuç tabiki HONDAA.

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #13 : Ekim 12, 2009, 10:33:46 ÖS »
yine tsi leonu olan arkadaşla mı çıktınız...eğer oysa ben size demiştim uzun yolda 1.4 motorun şansı olmaz diye tsi cılar övünmesin arabam gidiyo diye....:D yine HONDA HONDA HONDA....

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #14 : Ekim 12, 2009, 10:45:39 ÖS »
cok normal bi sonuç..

skylock

  • İleti: 11
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #15 : Ekim 13, 2009, 01:44:55 ÖS »
evet yine aynı arkadaşla çıktık.

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #16 : Ekim 13, 2009, 03:12:49 ÖS »
Aracın otm vites olmasında da kaynaklanmıştır bu kadar fark olması. Belki işin için de pilotaj farkı da vardır bilemiyorum tabi ki. Bir çok etken vardır bu farkların açılmasında. İyi değerlendirmek lazım.

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #17 : Ekim 13, 2009, 03:13:51 ÖS »
Ha şunu da belirteyim tabi ki isterse Leon 1.4 125 Hp değil  150 Hp olsun. gene honda yı alırdım. ee sevgi meselesi tabi :)

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: honda civic 1.8 hb-seat leon 1.4TSI
« Yanıtla #18 : Ekim 13, 2009, 03:32:26 ÖS »
isterse 1000cc motora 1000hp koysun Hondanın üstüne motor yapamazlar...