Gönderen Konu: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?  (Okunma sayısı 20014 defa)

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #25 : Mayıs 03, 2010, 06:02:36 ÖS »
kardeşim neye karar verdiniz.?
+++1000
şu anda her iki araçtanda vazgeçtik daha doğrusu askıya aldık,
yorumlarınız için herkese teşekkürler.....



gc8

  • İleti: 1
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #26 : Haziran 08, 2011, 11:58:45 ÖS »
herkese merhabalar konuyu hortlatmaktan ziyade gc8 hakkında çok yazı olmadığından ve vti gc8 ikilemi her zaman olacağından arkadaşlar ilk ağızdan kullanandan bilgi alabilsin diye bir iki şey yazmak istedim.
1-subaru alırken kanınıza giren alma diyen çok olur.kesinlikle dinlemeyin.yüzde 99 u bilmeden atıp tutuyordur.sen hiç kullandın mı diye sorun.yok bi arkadaşta vardı falan diye başlıyorsa konuşma o an bitmiştir.
2-vti,gc8,c20let vb araç düşünen arkadaşlar genellikle cebinde 20 bin civarı parası olan hız seven arkadaşlardır.şunu belirteyim gc8 açık ara liderdir ve diğerleri gc8 e 3 gömlek küçük gelir.yok satamazsın yok parçasını bulamazsın yok pahalıdır parçaları yok sorunludur diyenlere iki nokta üst üste D işareti yapıp konuşmaya dahi girmeyin.
subaru mu?subaru.fabrikasyon turbolu mu?evet.konu kapanmıştır.
sürekli 4 çeker turbolu ve SUBARU.var mı ötesi.
3-şu ayrımı iyi yapın.vti,c20let,bmw 3 bilmem kaç tarzı vs vs araçlar,normal kullanımlı arabaların motoru güçlendirilmiş biraz eğlence katılmış halidir.
ama -subaru impreza- katılımçı ruhu taşıyan direk süper güce yönelik tasarlanan her noktasında ekstrem şartlarla dalga geçebilen araçlar olarak tasarlanmıştır.bunlar katılım aracıdır.normal araçların 100 le dalamadığı dalıp sahibini terlettiği virajlara subaru 140 la dalar 160 la çıkar.kara buza düz asvalt muamelesi yapar.arabada savaşçı ruhu var.ruh var arabada ruh.yatıramazsın,kaydıramazsın,patiye alamazsın.gücü olduğu gibi nerdeyse kayıpsız yola verir.subarudaki detaya girmeden direk gücü yola verme düşüncesi,aktarma organlarının sadeliği başarısı en büyük sebebidir bunun.
3- abartı çok yakan bir araç değil.az yakmaz ama abartıda yakmaz.japonun işi motorda mühendislik konuşturmak,avrupalının amerikalının işi motora habire piston koymak.
4-kolay kolay arıza yapmaz.eşşek niyetine kullan yine yaptıramazsın.yok turbo patlatırsın falan filan diyenler olmuş.günde 150-200 km sürekli 6 bin 7 bin devirde gezerseniz belki bir ihtimal patlayabilir.bu şartlarda patlatmayacak bir araç varsa söyleyin.
5-bizim bi arkadaşta vardı diyen bi arkadaş arkadaşının subaruyla yanladığını söylemiş.yorum yapmıyorum bu konuya.dediğim gibi bi arkadaşta vardı dayımda vardı ninemde vardı diyenlere tek cevabınız şu olmalı:tamam canım arkadaşım heyecan yapma hadi bakkala gitte bize bir su al gel sen bakıyım üstünede sakız,çikolata al kendine olmalı.
6-japondayada çıkan evolar imprezalar nerdeyse bomboş çıkar.yok at sensörü yok eşek sensörü koymazlar arabaya.ama bu araçları başka yerlere gönderecekleri zaman ticari kaygılardan dolayı at eşek sensörleri koyarlar.bunun bir katılım aracı olduğunu unutmayın.saldırgan bir görüntü ve saldırgan bir motor ve ekstrem dayanıklılık yol tutuş nokta.ki katılımcı ruhu taşıyan bir insana en büyük hakaret yağmur far sensörü vermektir.ne yani ben kaç beygirlik aracı kullanıyorumda camımı temizlemem için yardımcıya mı ihiyaç duyuyorum?
7-ve lpg.uygularsanız uygulayın.lpg ye ayıp muamalesi yapacak arkadaşları kınıyorum.yok olmaz uymaz diyen arkdaşlar bilmeden konuşuyordur.uygun lpg kitleri var ve bu kitler gayet uyum sağlıyor araca.5 beygir kaybetsin önemi değil.hızlanması 1 saniye düşsün önemli değil.çok önemli mi?zaten her şartta 3-4 gömlek üstünlüğünüz var.araba ruhundan bir şey kaybetmez.benzin pompasına yanaşıp sağa sola bak ben benzin kullanıyorum dediğinizde madalya mı verilecek.bu sadece başkasının düşüncesi karşısında acizlik göstermektir.sizi mi ayıplayacaklar adam impreza yı lpg yle kullanıyor diye.milletin ne dediğini bu kadar takan adam zaten katılım arabasına binmesin katılımçıyım demesin kendisine.bunu diyen varsa da yola davet ediniz.gelsin benzinlisiyle.3-4 saniye sonra aynanızda ki görüntüsü çoktan kaybolmuş olur zaten.mesele lpg benzin meselesi değil.mesele yarı yarıya para ödeyip aynen devam demektir.adam kız gibi civic yapıp elektrik motoru koymuş.ayıp mı?araba at arabası mı oldu?arabanın neyle gittiği önemli değil nasıl gittiği önemli.kaybedin 3-5 hp hiç mesele değil.bu arabalarda hissedilmez o 3-5 kayıp.en önemli nokta mutlu olmaktır.
subaru mu?alınır cayır cayır da binilir.özgüven sahibi kişiye mesele değildir bunlar.

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #27 : Haziran 09, 2011, 12:30:25 ÖÖ »
bencede subaru çok başka alet şu an bi dayımda 97 model ilk wrx stilardan olan impreza var hemde stw 2.0t 285 os uk speec anlatılır bişi değil 0-100 ölçtük 4.9 saniye 5000 den 7000devire vurdunda anlatılmaz bişi yaşatıyo insana ve gazdan ayağını çektin mi kafan direk önde ayrıca çok mükemmel sürükleniyo 4x4 araç sürüklernirmi diyen arkadaşlar valla bunu yaşamak lazım hemde mükemmel sürükleniyo :)

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #28 : Haziran 09, 2011, 04:11:43 ÖS »
subarulara işte cok turbo problemı acar dıyen arkadaslarada benden bır not.;
ımprezaların modellerınde arabayı stop edersınız ancak hala motor calısır,sız kontagı alıp cıkar gıdersınız 25-30 sn araba kendılıgınden calısmaya devam eder kendı kendıne motoru stop eder.bunun sebebı yuksek devırde kullandıgınız ıcın turbo mılı anında durursa asınma hat safhada olur sıcak yag kul ve kurum olusturdugu ıcın mılın tıkanmasına neden olur. ıddıa edıyorum sureklı normal kullanım yapın evladıyelık turbosu vardır.ve soyle bır sıkıntı var turbolu arac kullanmayı bılmıyoruz turbolara laf atıyoruz once kullanmayı ogrenelım... e nıye ımprezayı ovuyorsun hondaya bınıyorsun dıye dusunenlerede,e zamanında kullandık. japona devam...

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #29 : Haziran 09, 2011, 04:25:15 ÖS »
ies geçer ...


(konu karıştı yine açın şöyle bi konuda şenlenelim ya forum rutine bağladı) :D

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #30 : Haziran 09, 2011, 04:34:22 ÖS »
herkese merhabalar konuyu hortlatmaktan ziyade gc8 hakkında çok yazı olmadığından ve vti gc8 ikilemi her zaman olacağından arkadaşlar ilk ağızdan kullanandan bilgi alabilsin diye bir iki şey yazmak istedim.
1-subaru alırken kanınıza giren alma diyen çok olur.kesinlikle dinlemeyin.yüzde 99 u bilmeden atıp tutuyordur.sen hiç kullandın mı diye sorun.yok bi arkadaşta vardı falan diye başlıyorsa konuşma o an bitmiştir.
2-vti,gc8,c20let vb araç düşünen arkadaşlar genellikle cebinde 20 bin civarı parası olan hız seven arkadaşlardır.şunu belirteyim gc8 açık ara liderdir ve diğerleri gc8 e 3 gömlek küçük gelir.yok satamazsın yok parçasını bulamazsın yok pahalıdır parçaları yok sorunludur diyenlere iki nokta üst üste D işareti yapıp konuşmaya dahi girmeyin.
subaru mu?subaru.fabrikasyon turbolu mu?evet.konu kapanmıştır.
sürekli 4 çeker turbolu ve SUBARU.var mı ötesi.
3-şu ayrımı iyi yapın.vti,c20let,bmw 3 bilmem kaç tarzı vs vs araçlar,normal kullanımlı arabaların motoru güçlendirilmiş biraz eğlence katılmış halidir.
ama -subaru impreza- katılımçı ruhu taşıyan direk süper güce yönelik tasarlanan her noktasında ekstrem şartlarla dalga geçebilen araçlar olarak tasarlanmıştır.bunlar katılım aracıdır.normal araçların 100 le dalamadığı dalıp sahibini terlettiği virajlara subaru 140 la dalar 160 la çıkar.kara buza düz asvalt muamelesi yapar.arabada savaşçı ruhu var.ruh var arabada ruh.yatıramazsın,kaydıramazsın,patiye alamazsın.gücü olduğu gibi nerdeyse kayıpsız yola verir.subarudaki detaya girmeden direk gücü yola verme düşüncesi,aktarma organlarının sadeliği başarısı en büyük sebebidir bunun.
3- abartı çok yakan bir araç değil.az yakmaz ama abartıda yakmaz.japonun işi motorda mühendislik konuşturmak,avrupalının amerikalının işi motora habire piston koymak.
4-kolay kolay arıza yapmaz.eşşek niyetine kullan yine yaptıramazsın.yok turbo patlatırsın falan filan diyenler olmuş.günde 150-200 km sürekli 6 bin 7 bin devirde gezerseniz belki bir ihtimal patlayabilir.bu şartlarda patlatmayacak bir araç varsa söyleyin.
5-bizim bi arkadaşta vardı diyen bi arkadaş arkadaşının subaruyla yanladığını söylemiş.yorum yapmıyorum bu konuya.dediğim gibi bi arkadaşta vardı dayımda vardı ninemde vardı diyenlere tek cevabınız şu olmalı:tamam canım arkadaşım heyecan yapma hadi bakkala gitte bize bir su al gel sen bakıyım üstünede sakız,çikolata al kendine olmalı.
6-japondayada çıkan evolar imprezalar nerdeyse bomboş çıkar.yok at sensörü yok eşek sensörü koymazlar arabaya.ama bu araçları başka yerlere gönderecekleri zaman ticari kaygılardan dolayı at eşek sensörleri koyarlar.bunun bir katılım aracı olduğunu unutmayın.saldırgan bir görüntü ve saldırgan bir motor ve ekstrem dayanıklılık yol tutuş nokta.ki katılımcı ruhu taşıyan bir insana en büyük hakaret yağmur far sensörü vermektir.ne yani ben kaç beygirlik aracı kullanıyorumda camımı temizlemem için yardımcıya mı ihiyaç duyuyorum?
7-ve lpg.uygularsanız uygulayın.lpg ye ayıp muamalesi yapacak arkadaşları kınıyorum.yok olmaz uymaz diyen arkdaşlar bilmeden konuşuyordur.uygun lpg kitleri var ve bu kitler gayet uyum sağlıyor araca.5 beygir kaybetsin önemi değil.hızlanması 1 saniye düşsün önemli değil.çok önemli mi?zaten her şartta 3-4 gömlek üstünlüğünüz var.araba ruhundan bir şey kaybetmez.benzin pompasına yanaşıp sağa sola bak ben benzin kullanıyorum dediğinizde madalya mı verilecek.bu sadece başkasının düşüncesi karşısında acizlik göstermektir.sizi mi ayıplayacaklar adam impreza yı lpg yle kullanıyor diye.milletin ne dediğini bu kadar takan adam zaten katılım arabasına binmesin katılımçıyım demesin kendisine.bunu diyen varsa da yola davet ediniz.gelsin benzinlisiyle.3-4 saniye sonra aynanızda ki görüntüsü çoktan kaybolmuş olur zaten.mesele lpg benzin meselesi değil.mesele yarı yarıya para ödeyip aynen devam demektir.adam kız gibi civic yapıp elektrik motoru koymuş.ayıp mı?araba at arabası mı oldu?arabanın neyle gittiği önemli değil nasıl gittiği önemli.kaybedin 3-5 hp hiç mesele değil.bu arabalarda hissedilmez o 3-5 kayıp.en önemli nokta mutlu olmaktır.
subaru mu?alınır cayır cayır da binilir.özgüven sahibi kişiye mesele değildir bunlar.


 ><po ><po ><po
 şimdiye kadar okuduğum en güzel yazılardan birisiydi tebrik ederim üstadım.

ridingstorm

  • İleti: 757
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #31 : Haziran 09, 2011, 04:52:38 ÖS »
sıkı bi honda tarfatarı ve kullanıcısı olduğum halde  gt turboyla vti yanyana bile koymam ikisi tamamen farklı araçlardır yukardaki arlkadaşın dediği gibi gt tam anlamıyla katılım ruhuyla yapılmıştır.bana göre type r bile aynı kulvarda gelmiyor gt ile tabi şahsi fikrim saygılar.

HondaCivic10

  • İleti: 800
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #32 : Haziran 09, 2011, 06:46:00 ÖS »
Abi Impreza 2.0 GT Turbo dan bahsediyoruz daha ne söyleyelim süper arac

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #33 : Haziran 10, 2011, 09:10:57 ÖÖ »
alsammı :D

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #34 : Haziran 10, 2011, 09:24:13 ÖÖ »
2.eli zayıf ama subaru gt çok güzel araçtır sıkılınca modlarsın keyfini sürersin.Sağlıklı motorla sadece chip ile 40 hp 90 tork alabilirsin. Fazla bar basabilecek duruma getirirsen m3 avcısı olman muhtemeldir.

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #35 : Haziran 10, 2011, 09:34:42 ÖÖ »
şimdi baktım nette hepsi ölü duruyor.diri duran bir tek makina bile görmedim..direk soğudum açıkcası

kolok

  • İleti: 564
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #36 : Haziran 10, 2011, 09:41:35 ÖÖ »
KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN BAKSANIZA FORMA HEP SORUN ...

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #37 : Haziran 10, 2011, 10:05:02 ÖÖ »
KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN BAKSANIZA FORMA HEP SORUN ...

çok yanlış,japon otomobillleri özellikle motor ve yürüyen aksamdaki sağlamlığı bakımından çok tutulan ve kendini yıllarca ispatlamış araçlardır..

efsane_001

  • İleti: 945
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #38 : Haziran 10, 2011, 10:21:33 ÖÖ »
önemli olan senin içine sinmesi 2 sinede bir bin gez hangisi içine sinerse onu al

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #39 : Haziran 10, 2011, 10:25:05 ÖÖ »
KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN BAKSANIZA FORMA HEP SORUN ...


japon araçları sağlamdır niçin illaki sıfır alsınki ? uzun yıllar sorun çıkarmazlar bu yüzden tüm dünyada en çok tutulan araçlar japon araçlarıdır. bu konuda yanlış bilgilendirme yapmayın.


rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #41 : Haziran 10, 2011, 11:01:16 ÖÖ »
bence gayet güzel de alcaksan bu arabayı stock bulmaya calıscaksın abi, modlıcaksan da herseyi kendin yap o keyfi de yaşa :) kuzenim 7-8 ay kullandı askere giderken sattı gercekten bi problemiyle karsılasmadık ancak sunu söylicem 99 model falan katılım ruhlu ve ruhuna göre kullanılmıs bi araç alcaksın,21-24bin falan arabaya verceksen kenara bi 3-4bin daha ayırıp ufak tefek yenilemeler yapmak lazım.. yani şusu busu olursa diye de bi para ayırın ki cıkan ilk problemde sogutmasın arac.

şahsen benim bi sene icinde almayı düşündüğüm 3-4 secenekten biridir. 2.2vti prelude manuel, c20let motorlu 2.0t 4x4 opel calibra , yada  impreza gc8dir yani. ki kıyaslandıklarında gc8 in yeri bambaska.. gercekten keyfi sürülcek arac..

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #42 : Haziran 10, 2011, 11:12:54 ÖÖ »
İmpreza çok sorun çıkartır.Motorcuysan veya tanıdık arkadaşın varsa işçilik sorunu yaşamazsın.Cebinde paranda varsa durumunda iyise GC8 daha mantıklı.Subaru'nun boxer motordan alınan o sesi hiç bir araçtan alamazsınız ve onun zevki bambaşkadır. :) Ama Vtec'in zevkide çok ayrıdır. ;) Benim param olsa imkanım vs olsa GC8 alırdım açıkçası.

kolok

  • İleti: 564
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #43 : Haziran 10, 2011, 02:01:22 ÖS »
Oğuzhanbekar kardeşim sen beni yanlış anladın yada tam okumadın bidaha yazıyorum KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN ...Yoksa bende binmem hondaya benimde aracım honda civic ... >=ok

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #44 : Haziran 13, 2011, 09:07:52 ÖÖ »
Oğuzhanbekar kardeşim sen beni yanlış anladın yada tam okumadın bidaha yazıyorum KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN ...Yoksa bende binmem hondaya benimde aracım honda civic ... >=ok

arabayı kötülüyorsunuz demiyorum,neden japonda sıfıra biniceksin diyorsunuz onu anlamadık ??
yani bana sorarsanızda 2.elde japon otomobili aranır.

rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #45 : Haziran 13, 2011, 09:30:50 ÖÖ »
ben de anlamadım bunu , esas volkswagen gibi araclarda 0 a binceksin. 100binde honda aldım şurasında sorun cıktı diyen görmedik.

fearless.32

  • İleti: 584
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #46 : Haziran 15, 2011, 10:53:33 ÖÖ »
ben de anlamadım bunu , esas volkswagen gibi araclarda 0 a binceksin. 100binde honda aldım şurasında sorun cıktı diyen görmedik.

Aynen.. yaklaşık 3 sene oldu İES'i alalı. yağına tuzuna para veriyorum sadece. O bile gözüme çok görünüyor artık :D

fearless.32

  • İleti: 584
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #47 : Haziran 15, 2011, 10:57:24 ÖÖ »
Isparta'da VTİ yok diye biliyorum ben. İmprezza var.
Cadde de bastımı subaru, millet dönüp bakmıyor bile. Neden? sesinden soluğundan belli subaru olduğu. Ama hacıı VTİ olsa, sessiz sakin giderken V-tec açıp da gittiğini bi görseler, bi duysalar :) Bu araba subaruyu geçer derler emin ol :))

Castiel

  • İleti: 757
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #48 : Haziran 15, 2011, 04:34:40 ÖS »
valla acıkcası ben olsam subaru alırdım en azından o keyfi cekerdim:)

ama cogumuzunda dedıgı gıbı sorun cıkartırsa baya basını agırtır. sonucta turbo cıdden masraflı bır olay

ama tavsıyem bu yukardakı lınk gıbı dolu araba almaman bulabılıyorsan sakın kullanılmıs yıpratılmamıs bır subaru bulman


ctr07

  • İleti: 990
Ynt: Hangisi alınır? 1997 Sedan Vti mı yoksa 1999 Impreza 2.0 GT Turbo mu?
« Yanıtla #49 : Haziran 15, 2011, 09:07:19 ÖS »
ne turboymuş ya sorun herkez sorun çıkartır diyo abartmayın bu kadar subaruda da japon.arabayı turbonun kurallarına göre kullanırsanız kolay kolay bi şey olmaz ama sorun çıkartmaz da diyemem en azından risk azalır.
« Son Düzenleme: Haziran 15, 2011, 09:08:21 ÖS Gönderen: ctr07 »