Gönderen Konu: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi  (Okunma sayısı 34271 defa)

angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #50 : Mayıs 25, 2014, 04:08:49 ÖS »
https://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY audi a4 test sonucu: poor (zayıf)
https://www.youtube.com/watch?v=rU6a_s4SHZw passat cc test sonucu: marginal (sınırda)
https://www.youtube.com/watch?v=qlo77euKkCI   honda civic test sonucu: good  >=ok
Bu testleri ben yapmıyorum yapan ortada sonuçlar da ortada.Her arabanın artıları eksileri var yok değil ama önce güvenlik şahsen ben passat cc veya audi a4 gibi bir arabalara 90-100 bin tl arası para verip bu sonuçları beklemem.




Harbidende 2013 civic test sonucu mikemmel ötesi
« Son Düzenleme: Mayıs 25, 2014, 04:09:15 ÖS Gönderen: angaramos »



alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #51 : Mayıs 25, 2014, 06:08:23 ÖS »
ya kusura bakmasın bi kaç arkadaş ama daha şurda 3-5 yıl öncesine kadar esp bile yoktu honda da neyin güvenliğinden bahsediyorsunuz fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik yönünden fazlası ile zayıf ki bende eski bi vtec 2 ve vti kullanıcısıyım abs hava yastığı gibi güvenlik tedbirlerinin vw de standart sunulduğu zamanlarda honda da opsiyonu bile yoktu.Yüksek suratte vti veya vtec2 ile girdiğim virajlarda hatim indirdiğim yerlerde beğenmessiniz şimdi de pug 407 veya golf ile rahat rahat yürüdüm kısacası honda kasası hafif bundan dolayı da biçok markadan daha seri ve motor olarak ta atmosferik sağlam motorlu araçlar yapan bi firma.yine söylüyorum fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik fd6 dan önceki civiclerde yol tutuş ve donanım yönünden zayıf.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #52 : Mayıs 25, 2014, 06:13:26 ÖS »
bbhnda lafı yanlış anlamışım da sen ne diye iğneliyorsun onu anlamadım kaporta kalınlığı ile sağlamlık ölçmüyoruz sadece insana daha fazla güven veriyor aracın tok olmasından dolayı ayrıca kasa olarak civic çok sağlam ya şu testi bi arabanda denesene bakalım ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=mdi_HYl_Y6s

angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #53 : Mayıs 25, 2014, 06:23:44 ÖS »
bbhnda lafı yanlış anlamışım da sen ne diye iğneliyorsun onu anlamadım kaporta kalınlığı ile sağlamlık ölçmüyoruz sadece insana daha fazla güven veriyor aracın tok olmasından dolayı ayrıca kasa olarak civic çok sağlam ya şu testi bi arabanda denesene bakalım ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=mdi_HYl_Y6s


yav kusura bakmada kardeş ben kapının tepesinden arabaya binen adam veya o süratte kapı örten adam görmedim.Bu testle ne amaçlanmıştır ve kime ne faydası var acaba merak ettim
« Son Düzenleme: Mayıs 25, 2014, 06:24:23 ÖS Gönderen: angaramos »

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #54 : Mayıs 25, 2014, 06:43:03 ÖS »
bbhnda lafı yanlış anlamışım da sen ne diye iğneliyorsun onu anlamadım kaporta kalınlığı ile sağlamlık ölçmüyoruz sadece insana daha fazla güven veriyor aracın tok olmasından dolayı ayrıca kasa olarak civic çok sağlam ya şu testi bi arabanda denesene bakalım ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=mdi_HYl_Y6s


yav kusura bakmada kardeş ben kapının tepesinden arabaya binen adam veya o süratte kapı örten adam görmedim.Bu testle ne amaçlanmıştır ve kime ne faydası var acaba merak ettim
kardeş bende arabayı durduk yere duvara vuran kimse görmedim ama adamalar test yapıyor arabanın güvenliğini gösteriyor işte burdada arabanın kaportasının sağlamlığını göstermiş adam.

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #55 : Mayıs 25, 2014, 07:25:27 ÖS »
Kapının sağlamlığını gördük Passat cc kaza testinde :-)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #56 : Mayıs 25, 2014, 07:34:52 ÖS »
bbhnda lafı yanlış anlamışım da sen ne diye iğneliyorsun onu anlamadım kaporta kalınlığı ile sağlamlık ölçmüyoruz sadece insana daha fazla güven veriyor aracın tok olmasından dolayı ayrıca kasa olarak civic çok sağlam ya şu testi bi arabanda denesene bakalım ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=mdi_HYl_Y6s

ya güzel kardeşim... valla ne diyeceğimi bilemiyorum bi kamyon laf ettim yukarıda sen tutmuşsun bana olmayacak saçma sapan bir test ile gerçek hayatta karşılaşılması çok muhtemel otoritesi tartışılmaz kurumların güvenlik testlerini karşılaştırıyorsun... ben hali hazırda 2.0 tdi kullandığımıda söyledim zati o yüzden honda ile suberpin farklarını da biliyorum zaten. ne vw yi bu kadar abartalım ne de hondayı. ikisininde güzel yanları var kötü yanları var. ben tutupta fd6 yı göklere çıkarsam zaten bilen bilir fd6 yı. ama senin için söylemiyorum piyasada vw den ucuzsa kalitesiz pahalıysa gereksiz diyecek kadar bu markayı yüceltenler var ona karşıyım işte. ha ben endüstri mühendisiyim dolayısıyla otomotiv sektörüyle ilgiliyim üretimden ve yönetimden anlarım vw çok iyi yönetilen bir firma. ama ürünlerinin abartılacak yanı yok standart ürünler. ha bi bentley dersin porsche eyvallah der çekilirim.

alimagar

  • şeyhmus bilgiç
  • İleti: 852
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #57 : Mayıs 25, 2014, 07:36:49 ÖS »
neyi tartışıyorsunuz anlamadım gitti.alican haklı kaporta ince hondaların boşuna yer uçağı demiyorlar honda için en ufak rüzgarda araba havalanıyor kendiliğinden.:))))))))))))))))))))))))))

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #58 : Mayıs 25, 2014, 07:49:53 ÖS »
Objektif bir kac yorum yapacagim. 2013 jetta 1.4 tsi ve 13 fb7 civic kullandim. Karsilastirma yapacak olursak jetta biraz daha bindiginizde oturakli bir araba hissi veriyor. Biraz daha tok geliyor. Civic daha sportif bir kullanim hissi veriyor. Gazladigimizda performans olarak ayni giderler yani bariz bir gaz tepkisi farki yok aralarinda. Jettanin alt devirleri daha iyi. Yol tutus konusunda limitleri iki arabaninda cok iyi. Civicin direksiyon yumusakligi hissiyati biraz daha iyi. Suspansiyonlari ikisininde sert biraz ancak bu rahatsiz etmiyor kesinlikle tokluk hissi var iki aracdada. Malzeme kaliteleri iyi denebilir ikisi icinde. Iki aracda 10 ayini fln doldurmustur. Civic 16 jetta 11 binde. Civicde en ufak problem yok. Ancak jetta bu hafta yag isigi yakti. Yarim litre yag yakmis. Arac sakin kullaniliyor hep buna ragmen. Servise goturdugmzde bunun normal oldgnu soyluyorlar. Kusura bakmayinda boyle bi kafa yok. 11 bindrki araba yag yakamaz. 122lk tsi dsg7 le gercktn cok basarili. Muthis bi uyumlari var. Ancak 0 araba yag yakamaz boyle bi kafa yok. Civic 55 bin tlyi jettada 65 lirayi hakediyor yağ yakma meselesi haric. Sunuda ekliyeyim nacizane benim vtec2min gaz tepkisini o 2de asildigimda aldigm hazzi iki aracdada alamadim. Bu konuda biraz objektifligimi bozuyorum 😄

angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #59 : Mayıs 25, 2014, 08:21:35 ÖS »
bbhnda lafı yanlış anlamışım da sen ne diye iğneliyorsun onu anlamadım kaporta kalınlığı ile sağlamlık ölçmüyoruz sadece insana daha fazla güven veriyor aracın tok olmasından dolayı ayrıca kasa olarak civic çok sağlam ya şu testi bi arabanda denesene bakalım ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=mdi_HYl_Y6s


yav kusura bakmada kardeş ben kapının tepesinden arabaya binen adam veya o süratte kapı örten adam görmedim.Bu testle ne amaçlanmıştır ve kime ne faydası var acaba merak ettim
kardeş bende arabayı durduk yere duvara vuran kimse görmedim ama adamalar test yapıyor arabanın güvenliğini gösteriyor işte burdada arabanın kaportasının sağlamlığını göstermiş adam.

Gerçek hayatta arabayı duvara vurma ihtimalin var ancak ben böyle maymun gibi arabanın kapısına binen adam görmedim.

Ha konuya dönecek olursak her iki arabanında birbirine üstün gelen tarafları vardır.Birini yerin dibine sokup öbürünü göklere çıkartmak 2 arabayada haksızlık olur.Ancak fb7 nin çarpışma testindeki başarısıda ortada audinin ve passatın şoför kapısı pert hondanın kapı olduğu yerde duruyor.Hava yastığı passatın tam bir facia
« Son Düzenleme: Mayıs 25, 2014, 08:25:20 ÖS Gönderen: angaramos »

erhanss

  • erhan
  • İleti: 314
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #60 : Mayıs 25, 2014, 08:37:33 ÖS »
ya kusura bakmasın bi kaç arkadaş ama daha şurda 3-5 yıl öncesine kadar esp bile yoktu honda da neyin güvenliğinden bahsediyorsunuz fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik yönünden fazlası ile zayıf ki bende eski bi vtec 2 ve vti kullanıcısıyım abs hava yastığı gibi güvenlik tedbirlerinin vw de standart sunulduğu zamanlarda honda da opsiyonu bile yoktu.Yüksek suratte vti veya vtec2 ile girdiğim virajlarda hatim indirdiğim yerlerde beğenmessiniz şimdi de pug 407 veya golf ile rahat rahat yürüdüm kısacası honda kasası hafif bundan dolayı da biçok markadan daha seri ve motor olarak ta atmosferik sağlam motorlu araçlar yapan bi firma.yine söylüyorum fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik fd6 dan önceki civiclerde yol tutuş ve donanım yönünden zayıf.
https://www.youtube.com/watch?v=VApmfrcKE7o 3-5 yıl öncesi güvenlikten zayıf dediğin araba euro n-cap testinden 5 yıldız aldı.
https://www.youtube.com/watch?v=1SLTLfEb9F0 buda golfun 2008 aracı buda 5 yıldız aldı.
Kısacası aşağı yukarı aynı araçlar ikisinin de artı eksi yönleri var. Burda boş konuşmaya gerek yok güvenliği olmayan araba euro n-cap gibi bağımsız çalışan yerden 5 yıldız alamaz.Ben honda fanatikliği yapmıyorum ama laf derken işkembeden konuşmayın.Arabadan anladığından da şüpheliyim karşılaştırma yaparken aynı segmentleri karşılaştır vtec 2 C segmenti peugeot 407 dediğin araba D segmenti araçtır.D segmentinde de karşılaştıracağın vtec 2 değil ACCORD.

angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #61 : Mayıs 25, 2014, 09:26:16 ÖS »
ya kusura bakmasın bi kaç arkadaş ama daha şurda 3-5 yıl öncesine kadar esp bile yoktu honda da neyin güvenliğinden bahsediyorsunuz fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik yönünden fazlası ile zayıf ki bende eski bi vtec 2 ve vti kullanıcısıyım abs hava yastığı gibi güvenlik tedbirlerinin vw de standart sunulduğu zamanlarda honda da opsiyonu bile yoktu.Yüksek suratte vti veya vtec2 ile girdiğim virajlarda hatim indirdiğim yerlerde beğenmessiniz şimdi de pug 407 veya golf ile rahat rahat yürüdüm kısacası honda kasası hafif bundan dolayı da biçok markadan daha seri ve motor olarak ta atmosferik sağlam motorlu araçlar yapan bi firma.yine söylüyorum fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik fd6 dan önceki civiclerde yol tutuş ve donanım yönünden zayıf.
https://www.youtube.com/watch?v=VApmfrcKE7o 3-5 yıl öncesi güvenlikten zayıf dediğin araba euro n-cap testinden 5 yıldız aldı.
https://www.youtube.com/watch?v=1SLTLfEb9F0 buda golfun 2008 aracı buda 5 yıldız aldı.
Kısacası aşağı yukarı aynı araçlar ikisinin de artı eksi yönleri var. Burda boş konuşmaya gerek yok güvenliği olmayan araba euro n-cap gibi bağımsız çalışan yerden 5 yıldız alamaz.Ben honda fanatikliği yapmıyorum ama laf derken işkembeden konuşmayın.Arabadan anladığından da şüpheliyim karşılaştırma yaparken aynı segmentleri karşılaştır vtec 2 C segmenti peugeot 407 dediğin araba D segmenti araçtır.D segmentinde de karşılaştıracağın vtec 2 değil ACCORD.

Segment zaten başlı başına facia passat cc ile fb7 karşılaştırıyoruz :D
« Son Düzenleme: Mayıs 25, 2014, 09:27:22 ÖS Gönderen: angaramos »

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #62 : Mayıs 25, 2014, 09:57:30 ÖS »
Arz talep meselesi yine soluyorum yurumek isteyen honda alsin
Guvenlik paketi isteyen wv alsin
Yinede kul yapisi hangi kazada kimin nasil cikacagini bilemeyiz
Zonguldakta dogan direge carpiyor araba ortadan ikiye ayriliyor icindekiler arabadan yuruyerek cikiyor.
Kimse kimseye laf sokmasin yorumlarda fikir paylasimini sidik yaristirmaya cevirmeyelim.
« Son Düzenleme: Mayıs 25, 2014, 09:58:25 ÖS Gönderen: tnrdnzekr »

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #63 : Mayıs 25, 2014, 09:57:57 ÖS »
Zonguldaktaki dogan slx den bahsetmek istedim
« Son Düzenleme: Mayıs 25, 2014, 09:58:40 ÖS Gönderen: tnrdnzekr »

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #64 : Mayıs 25, 2014, 10:19:00 ÖS »
ya kusura bakmasın bi kaç arkadaş ama daha şurda 3-5 yıl öncesine kadar esp bile yoktu honda da neyin güvenliğinden bahsediyorsunuz fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik yönünden fazlası ile zayıf ki bende eski bi vtec 2 ve vti kullanıcısıyım abs hava yastığı gibi güvenlik tedbirlerinin vw de standart sunulduğu zamanlarda honda da opsiyonu bile yoktu.Yüksek suratte vti veya vtec2 ile girdiğim virajlarda hatim indirdiğim yerlerde beğenmessiniz şimdi de pug 407 veya golf ile rahat rahat yürüdüm kısacası honda kasası hafif bundan dolayı da biçok markadan daha seri ve motor olarak ta atmosferik sağlam motorlu araçlar yapan bi firma.yine söylüyorum fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik fd6 dan önceki civiclerde yol tutuş ve donanım yönünden zayıf.
https://www.youtube.com/watch?v=VApmfrcKE7o 3-5 yıl öncesi güvenlikten zayıf dediğin araba euro n-cap testinden 5 yıldız aldı.
https://www.youtube.com/watch?v=1SLTLfEb9F0 buda golfun 2008 aracı buda 5 yıldız aldı.
Kısacası aşağı yukarı aynı araçlar ikisinin de artı eksi yönleri var. Burda boş konuşmaya gerek yok güvenliği olmayan araba euro n-cap gibi bağımsız çalışan yerden 5 yıldız alamaz.Ben honda fanatikliği yapmıyorum ama laf derken işkembeden konuşmayın.Arabadan anladığından da şüpheliyim karşılaştırma yaparken aynı segmentleri karşılaştır vtec 2 C segmenti peugeot 407 dediğin araba D segmenti araçtır.D segmentinde de karşılaştıracağın vtec 2 değil ACCORD.
angaramos sana bi yorum yazmış okudun mu ? Benim maksadım kullandığım araçların durumunu belirtmek orda 407 ve golf yazdım kırpıpta lafı farklı anlam çıkarma.He birde öyle işkembeden sallama falan noluyor hayırdır kardeş motordan da emin ol ama emin ol senden çok çok iyi anlarım rahat ol yani o konuda.Ama senin anlamadığın ortada euro n-cap testlerinden alınan yıldızlar aracın üzerinde ki abs esp asr vs vs gibi konuları kapsamaz çarpışma testinden ibarettir yani burada önemli olan şase konusudur hangi euro n-cap testinde frenleme ve durmaya yada savrulup yola dönmeye göre yıldız verildi bi gösterirmisin.Şase sağlamdır ona birşey demem ama üzerine eklenen abs esp asr edl gibi sistemler kaza olasılığını minimuma indirmek içindir.Kısaca n-cap kaza sonrası araç içindekileri inceler abs esp asr edl gibi sistemler kaza olasılığını azaltır.Şimdi bana bi göster bakalım hangi honda da 2006 yılına kadar hangi civicde esp asr edl var gerçi edl hala daha honda da yokta.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #65 : Mayıs 25, 2014, 10:23:00 ÖS »
Bu arada vw falan kullanmıyorum honda yıda seven bi insanım ama doğruları konuşalım honda yı sevmemin nedeni ki yenilerini sevmem araba tüm herşeyi senin eline sunuyor karışmıyor sana elektronik olarak yada yolda direksiyon sana araba kullandığını hissettiriyor gazlayınca tepkileri güzel.Ama donanım az güvenlik tedbirleri az.

angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #66 : Mayıs 25, 2014, 10:27:31 ÖS »
Valla bu konu uzadıkça uzar kimsede pes etmez bence kapatalım gitsin kalp kırmayalım birbirimizin.

HONDA KARDEŞLİĞİ OLSUN

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #67 : Mayıs 25, 2014, 11:07:42 ÖS »
@Ghan turbo araçlar yağ yakıyor maalesef ona yapcak birşey yok dikkatin de dikkati lazım tsi lara. hele yeni nesil kuru 7 ileri ise. bizdeki 2.0 tdi daki 6 ileri yağlı sistem. nisbeten daha dayanıklı. ama genede dsg rahat olmasına rağmen çıtkırıldım narin bir sistem. özellikle tsi ları honda gibi kullanırsanız 6000 devir üstü çok sıkıntı yaşarsınız. şimdi hondanında turbo benzinlileri geliyor onlarıda görücez gerçi. benim arkadaşta 2011 tsi var golf kanka servisle whatsapptan yazışıyom diyor patlamış dsg :D

angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #68 : Mayıs 25, 2014, 11:28:44 ÖS »
@Ghan turbo araçlar yağ yakıyor maalesef ona yapcak birşey yok dikkatin de dikkati lazım tsi lara. hele yeni nesil kuru 7 ileri ise. bizdeki 2.0 tdi daki 6 ileri yağlı sistem. nisbeten daha dayanıklı. ama genede dsg rahat olmasına rağmen çıtkırıldım narin bir sistem. özellikle tsi ları honda gibi kullanırsanız 6000 devir üstü çok sıkıntı yaşarsınız. şimdi hondanında turbo benzinlileri geliyor onlarıda görücez gerçi. benim arkadaşta 2011 tsi var golf kanka servisle whatsapptan yazışıyom diyor patlamış dsg :D

10 yıl sonra bakın buraya yazıyorum tüm markalar tekrar atmosferiğe dönecekler

erhanss

  • erhan
  • İleti: 314
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #69 : Mayıs 26, 2014, 12:32:07 ÖÖ »
ya kusura bakmasın bi kaç arkadaş ama daha şurda 3-5 yıl öncesine kadar esp bile yoktu honda da neyin güvenliğinden bahsediyorsunuz fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik yönünden fazlası ile zayıf ki bende eski bi vtec 2 ve vti kullanıcısıyım abs hava yastığı gibi güvenlik tedbirlerinin vw de standart sunulduğu zamanlarda honda da opsiyonu bile yoktu.Yüksek suratte vti veya vtec2 ile girdiğim virajlarda hatim indirdiğim yerlerde beğenmessiniz şimdi de pug 407 veya golf ile rahat rahat yürüdüm kısacası honda kasası hafif bundan dolayı da biçok markadan daha seri ve motor olarak ta atmosferik sağlam motorlu araçlar yapan bi firma.yine söylüyorum fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik fd6 dan önceki civiclerde yol tutuş ve donanım yönünden zayıf.
https://www.youtube.com/watch?v=VApmfrcKE7o 3-5 yıl öncesi güvenlikten zayıf dediğin araba euro n-cap testinden 5 yıldız aldı.
https://www.youtube.com/watch?v=1SLTLfEb9F0 buda golfun 2008 aracı buda 5 yıldız aldı.
Kısacası aşağı yukarı aynı araçlar ikisinin de artı eksi yönleri var. Burda boş konuşmaya gerek yok güvenliği olmayan araba euro n-cap gibi bağımsız çalışan yerden 5 yıldız alamaz.Ben honda fanatikliği yapmıyorum ama laf derken işkembeden konuşmayın.Arabadan anladığından da şüpheliyim karşılaştırma yaparken aynı segmentleri karşılaştır vtec 2 C segmenti peugeot 407 dediğin araba D segmenti araçtır.D segmentinde de karşılaştıracağın vtec 2 değil ACCORD.

Segment zaten başlı başına facia passat cc ile fb7 karşılaştırıyoruz :D
Karşılaştırma yapmıyorum kardeşim sadece o paraya bu sonuç rezalet aynı D segmentte bunları hondayla karşılaştırsakta yine honda geçerli not alıyor https://www.youtube.com/watch?v=gOOMR-fTBWg

erhanss

  • erhan
  • İleti: 314
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #70 : Mayıs 26, 2014, 12:34:54 ÖÖ »
ya kusura bakmasın bi kaç arkadaş ama daha şurda 3-5 yıl öncesine kadar esp bile yoktu honda da neyin güvenliğinden bahsediyorsunuz fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik yönünden fazlası ile zayıf ki bende eski bi vtec 2 ve vti kullanıcısıyım abs hava yastığı gibi güvenlik tedbirlerinin vw de standart sunulduğu zamanlarda honda da opsiyonu bile yoktu.Yüksek suratte vti veya vtec2 ile girdiğim virajlarda hatim indirdiğim yerlerde beğenmessiniz şimdi de pug 407 veya golf ile rahat rahat yürüdüm kısacası honda kasası hafif bundan dolayı da biçok markadan daha seri ve motor olarak ta atmosferik sağlam motorlu araçlar yapan bi firma.yine söylüyorum fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik fd6 dan önceki civiclerde yol tutuş ve donanım yönünden zayıf.
https://www.youtube.com/watch?v=VApmfrcKE7o 3-5 yıl öncesi güvenlikten zayıf dediğin araba euro n-cap testinden 5 yıldız aldı.
https://www.youtube.com/watch?v=1SLTLfEb9F0 buda golfun 2008 aracı buda 5 yıldız aldı.
Kısacası aşağı yukarı aynı araçlar ikisinin de artı eksi yönleri var. Burda boş konuşmaya gerek yok güvenliği olmayan araba euro n-cap gibi bağımsız çalışan yerden 5 yıldız alamaz.Ben honda fanatikliği yapmıyorum ama laf derken işkembeden konuşmayın.Arabadan anladığından da şüpheliyim karşılaştırma yaparken aynı segmentleri karşılaştır vtec 2 C segmenti peugeot 407 dediğin araba D segmenti araçtır.D segmentinde de karşılaştıracağın vtec 2 değil ACCORD.
angaramos sana bi yorum yazmış okudun mu ? Benim maksadım kullandığım araçların durumunu belirtmek orda 407 ve golf yazdım kırpıpta lafı farklı anlam çıkarma.He birde öyle işkembeden sallama falan noluyor hayırdır kardeş motordan da emin ol ama emin ol senden çok çok iyi anlarım rahat ol yani o konuda.Ama senin anlamadığın ortada euro n-cap testlerinden alınan yıldızlar aracın üzerinde ki abs esp asr vs vs gibi konuları kapsamaz çarpışma testinden ibarettir yani burada önemli olan şase konusudur hangi euro n-cap testinde frenleme ve durmaya yada savrulup yola dönmeye göre yıldız verildi bi gösterirmisin.Şase sağlamdır ona birşey demem ama üzerine eklenen abs esp asr edl gibi sistemler kaza olasılığını minimuma indirmek içindir.Kısaca n-cap kaza sonrası araç içindekileri inceler abs esp asr edl gibi sistemler kaza olasılığını azaltır.Şimdi bana bi göster bakalım hangi honda da 2006 yılına kadar hangi civicde esp asr edl var gerçi edl hala daha honda da yokta.
Laflarını kırpıp farklı anlamlar çıkarmıyorum honda arabasını güvenlikten vasat tofaş arabası gibi yerden yere vurmanı anlamıyorum sonrada vw fanatikliği yapmıyorum diyosun ilginç.Euro n-cap testinin bende ne işe yaradığını gayet iyi biliyorum. Vw bu kadar övüyosunda daha golf 6 1.4 tsı 122hp olan araçlarda trendline,comfortline donanımlarında esp standart bile değil sadece ASR on/off özelliği var.Edl dediğin özellik zaten donanımında yok ne yeni ne eskisinde.Bence araç konusunda az daha araştırma yap ve karaladığın  araçların koltuğuna otur test et sonra fikrini paylaş.Fb7 önceki fd6'ların güvenliği yok diyosun savunduğun golfte güvenlik bakmından ne varsa honda da var.Burda sidik yarıştırmıyorum yanlış birşey bilinmeden konuşulup honda markasına bilmeden çamur atılıyosa bende fikrimi paylaşırım yoksa az çok hepsinin artısını eksisini biliyoz.
« Son Düzenleme: Mayıs 26, 2014, 12:36:21 ÖÖ Gönderen: erhanss »

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #71 : Mayıs 26, 2014, 12:58:38 ÖÖ »
ya kusura bakmasın bi kaç arkadaş ama daha şurda 3-5 yıl öncesine kadar esp bile yoktu honda da neyin güvenliğinden bahsediyorsunuz fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik yönünden fazlası ile zayıf ki bende eski bi vtec 2 ve vti kullanıcısıyım abs hava yastığı gibi güvenlik tedbirlerinin vw de standart sunulduğu zamanlarda honda da opsiyonu bile yoktu.Yüksek suratte vti veya vtec2 ile girdiğim virajlarda hatim indirdiğim yerlerde beğenmessiniz şimdi de pug 407 veya golf ile rahat rahat yürüdüm kısacası honda kasası hafif bundan dolayı da biçok markadan daha seri ve motor olarak ta atmosferik sağlam motorlu araçlar yapan bi firma.yine söylüyorum fb7 dışındaki civiclerin hepsi güvenlik fd6 dan önceki civiclerde yol tutuş ve donanım yönünden zayıf.
https://www.youtube.com/watch?v=VApmfrcKE7o 3-5 yıl öncesi güvenlikten zayıf dediğin araba euro n-cap testinden 5 yıldız aldı.
https://www.youtube.com/watch?v=1SLTLfEb9F0 buda golfun 2008 aracı buda 5 yıldız aldı.
Kısacası aşağı yukarı aynı araçlar ikisinin de artı eksi yönleri var. Burda boş konuşmaya gerek yok güvenliği olmayan araba euro n-cap gibi bağımsız çalışan yerden 5 yıldız alamaz.Ben honda fanatikliği yapmıyorum ama laf derken işkembeden konuşmayın.Arabadan anladığından da şüpheliyim karşılaştırma yaparken aynı segmentleri karşılaştır vtec 2 C segmenti peugeot 407 dediğin araba D segmenti araçtır.D segmentinde de karşılaştıracağın vtec 2 değil ACCORD.
angaramos sana bi yorum yazmış okudun mu ? Benim maksadım kullandığım araçların durumunu belirtmek orda 407 ve golf yazdım kırpıpta lafı farklı anlam çıkarma.He birde öyle işkembeden sallama falan noluyor hayırdır kardeş motordan da emin ol ama emin ol senden çok çok iyi anlarım rahat ol yani o konuda.Ama senin anlamadığın ortada euro n-cap testlerinden alınan yıldızlar aracın üzerinde ki abs esp asr vs vs gibi konuları kapsamaz çarpışma testinden ibarettir yani burada önemli olan şase konusudur hangi euro n-cap testinde frenleme ve durmaya yada savrulup yola dönmeye göre yıldız verildi bi gösterirmisin.Şase sağlamdır ona birşey demem ama üzerine eklenen abs esp asr edl gibi sistemler kaza olasılığını minimuma indirmek içindir.Kısaca n-cap kaza sonrası araç içindekileri inceler abs esp asr edl gibi sistemler kaza olasılığını azaltır.Şimdi bana bi göster bakalım hangi honda da 2006 yılına kadar hangi civicde esp asr edl var gerçi edl hala daha honda da yokta.
Laflarını kırpıp farklı anlamlar çıkarmıyorum honda arabasını güvenlikten vasat tofaş arabası gibi yerden yere vurmanı anlamıyorum sonrada vw fanatikliği yapmıyorum diyosun ilginç.Euro n-cap testinin bende ne işe yaradığını gayet iyi biliyorum. Vw bu kadar övüyosunda daha golf 6 1.4 tsı 122hp olan araçlarda trendline,comfortline donanımlarında esp standart bile değil sadece ASR on/off özelliği var.Edl dediğin özellik zaten donanımında yok ne yeni ne eskisinde.Bence araç konusunda az daha araştırma yap ve karaladığın  araçların koltuğuna otur test et sonra fikrini paylaş.Fb7 önceki fd6'ların güvenliği yok diyosun savunduğun golfte güvenlik bakmından ne varsa honda da var.Burda sidik katılımtırmıyorum yanlış birşey bilinmeden konuşulup honda markasına bilmeden çamur atılıyosa bende fikrimi paylaşırım yoksa az çok hepsinin artısını eksisini biliyoz.
ya allah aşkına ne diyon birader sen bilip bilmeden falan heeee 2 dir ters ters konuşuyorsun edl dediğin sistem ibiza da bile var sen ne diyorsun esp zaten tam faciya asr tuşu aynı zaman da esp yi devre dışı bırakıyor golf te edl xds adında esp her donanımda standart polo da bile standart şu an atıp tutma dan önce düşün tabiii mümkünse

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #72 : Mayıs 26, 2014, 01:03:25 ÖÖ »
he bide karaladığın araçlar falan yazmışın sen babanın arabasını kaçırıp gezerken kpro lu vtec 2 yürütüyorduk antalya tıp yolu havaalanı yoluna takılanlar iyi bilir forumdan tıkır mali vtec07 falan tanır bilirler beni öyle sen gibi havaya sıkmıyoruz kardeş antalyaya yolun düşüerse gel cmd tuninge yada emin oto ya daha detaylı tanıtayım cadde de kendimi.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #73 : Mayıs 26, 2014, 01:19:21 ÖÖ »
bide tutturmuş karalama karalama ya kardeşim vtec 2 de asr esp vardı da bizmi yok dedik yada ek kasada abs airbag standarttı da biz mi değil dedik honda nın sacı kalındıda bizmi ince dedik fb7 hariç eksik fd6 da bile vsa opsiyon olanı söylüyorum bu konuştuklarımda yanlış olan ne anlamadım bu bi tek vw mevzusu değil karşılaştırma o diye vw den örnek veriyorum ki yine devam edicem 99 model golfte abs,çift airbag standart ya adam o yılda dijital klima koymuş arabaya yani olanları söyleyince neden dert oldu anlamadım eksik işte civic in olayıda o yıllarda sıkı yürüyen sağlam makine üretmesi

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: gıcık olduğum 2008 1.8 sedan civic gitti 2010 1.4tsi 160bg golf geldi
« Yanıtla #74 : Mayıs 26, 2014, 01:21:56 ÖÖ »
@Ghan turbo araçlar yağ yakıyor maalesef ona yapcak birşey yok dikkatin de dikkati lazım tsi lara. hele yeni nesil kuru 7 ileri ise. bizdeki 2.0 tdi daki 6 ileri yağlı sistem. nisbeten daha dayanıklı. ama genede dsg rahat olmasına rağmen çıtkırıldım narin bir sistem. özellikle tsi ları honda gibi kullanırsanız 6000 devir üstü çok sıkıntı yaşarsınız. şimdi hondanında turbo benzinlileri geliyor onlarıda görücez gerçi. benim arkadaşta 2011 tsi var golf kanka servisle whatsapptan yazışıyom diyor patlamış dsg :D

10 yıl sonra bakın buraya yazıyorum tüm markalar tekrar atmosferiğe dönecekler
aslında bence ya yüksek sıkıştırmalı atmosferik makine üretecekler yada kırılma ihtimali çok düşük yüksek boost a devam edecekler ama turbo makine kullanmak harbiden eğlenceli heleki 150 hp ve 250 nm üzeri oldumu :D