Gönderen Konu: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe  (Okunma sayısı 5234 defa)

aquarius

  • İleti: 30
focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« : Kasım 02, 2012, 08:45:27 ÖS »
Arkadaşlar bu iki aracın drag yapması halinde sonuç ne olmalıdır.



Alperen Eren

  • İleti: 183
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #1 : Kasım 02, 2012, 10:47:58 ÖS »
kaplumbağayla tavşanın mücadelesine döner gibime geliyor . Ama 0-100 'lerine bakarsanız , fikir verebilir .

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #2 : Kasım 03, 2012, 01:48:33 ÖÖ »
focus kafayı çıkarır ama sonrasında 100ü görmeden arkada kalır

aquarius

  • İleti: 30
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #3 : Kasım 03, 2012, 06:50:59 ÖÖ »
Arkadaşlar honda geride kalıyorsa subap ayarı mı geldi demektir. bu.

aquarius

  • İleti: 30
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #4 : Kasım 03, 2012, 06:51:59 ÖÖ »
Bir de bu drag yapılırken hondayı d' de mi manuel modunda mı kullanmak gerekir?

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #5 : Kasım 03, 2012, 11:15:21 ÖÖ »
geride kalırsa subab ayarıyla alakalı olma ihtimali çok düşük bütün genel bakımlarına bakmak lazım
manuel modda kalkarsanız daha avantajlı olabilirsiniz ama tüketiğiniz yakıtı yazık

Alperen Eren

  • İleti: 183
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #6 : Kasım 03, 2012, 03:55:18 ÖS »
Tiptronik kullanmak avantaj sağlar .

maryo21

  • İleti: 172
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #7 : Kasım 04, 2012, 08:00:56 ÖS »
önce focus u dizel sandım ama değil sanıyorum bu katılım gereksiz hondanızı buna sokmanız onu aşağılamaktır bence

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #8 : Kasım 04, 2012, 08:04:32 ÖS »
dizel olsa kAÇ yazar

cobra34

  • İleti: 1427
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #9 : Kasım 04, 2012, 08:20:21 ÖS »
illk başta focus manual olma sebebiyle kafa tutar 100-110 gibi accord öne geçer..

galantus

  • İleti: 822
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #10 : Kasım 05, 2012, 03:21:04 ÖS »
Arkadaşında dediği gibi bu iş elmayla armut olmuş. Bu iki aracı kaldırmak hondaya hakarettir. BU fordun rakibi accord değil civictir. eğerki accord bu araçtan geride kalıyorsa en kötü ihtimal otomatikse ve 100 110 km sonra ayırmaya başlamıyorsa accordda ciddi problemler var demektir.

maryo21

  • İleti: 172
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #11 : Kasım 05, 2012, 08:15:27 ÖS »
dizel focus u küçümsemeyin 195km hıza kadar geçemedim ama sonra araya tır girdi
işin diğer boyutu trafikte denk gelirse o hıza ulaşacak yol lazım yoksa plaka okursunuz

nick06

  • İleti: 170
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #12 : Kasım 06, 2012, 12:45:36 ÖS »
ayıp ya tdci focus ile accord ayni kefeye konur mu:-)

bir kere tdci focus ile arkadaşım bir honda ya artislik yaptı seyranbağları ışıklarda.yeşil yanıp üç saniye geçti adamın sadece sesini duyduk plakasını bile göremedik:-)

iyi hondalar..

oguz1992

  • İleti: 61
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #13 : Aralık 17, 2012, 08:41:46 ÖS »
ARKADAŞLAR BU BAHSETTİĞİN FOCUS C SEGMENT BİR ARAÇ ACCORD D SEGMENTİ ARAÇ AYNI SEGMENT OLMADIĞI İÇİN >%SakinSAÇMA OLMUŞ AMA DEĞERLER NE OLUR DERSEN İLK BAŞTA FOCUS ÖNE ATLAR ÇÜNKÜ HAFİF ÇABUK HIZLANIR AMA ONDAN SONRA :artis :dilACCORDUN DİKİZ AYNASINDA KAYBOLUR ZATEN HONDA 2.0 FORD 1.4-1.6OLMASI LAZIM  :emoTABİKİ ACCORD ACCORDUMUN OLSA KAFSAYA BİLE TAKMAM FOCUSU HATTAYOLBİLE VERRİRİM  >%6rolSEVİNSİN YAVRUCAK :dil

davyjones24

  • İleti: 987
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #14 : Aralık 17, 2012, 09:42:32 ÖS »
ARKADAŞLAR BU BAHSETTİĞİN FOCUS C SEGMENT BİR ARAÇ ACCORD D SEGMENTİ ARAÇ AYNI SEGMENT OLMADIĞI İÇİN >%SakinSAÇMA OLMUŞ AMA DEĞERLER NE OLUR DERSEN İLK BAŞTA FOCUS ÖNE ATLAR ÇÜNKÜ HAFİF ÇABUK HIZLANIR AMA ONDAN SONRA :artis :dilACCORDUN DİKİZ AYNASINDA KAYBOLUR ZATEN HONDA 2.0 FORD 1.4-1.6OLMASI LAZIM  :emoTABİKİ ACCORD ACCORDUMUN OLSA KAFSAYA BİLE TAKMAM FOCUSU HATTAYOLBİLE VERRİRİM  >%6rolSEVİNSİN YAVRUCAK :dil

forumda büyük harf kullanmazsak güzel olur...saygılar

civicci35

  • İleti: 498
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #15 : Aralık 22, 2012, 11:28:16 ÖS »
dragda focus saplar

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #16 : Aralık 23, 2012, 12:27:54 ÖÖ »
100 e kadar focus şöforlüğe bağlı olarak çok az öndede olabilir geridede,ama 100 den sonra accord alır gider.

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #17 : Aralık 23, 2012, 10:18:20 ÖS »
gereksiz bi karşılaştırma....

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #18 : Aralık 24, 2012, 07:57:39 ÖÖ »
115 beygir dendiğine göre focus benzinli ve geride kalır, ama focus dizelse alır gider başka yolu yok,dizel focusları küçümsemeyin

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #19 : Aralık 24, 2012, 09:49:37 ÖÖ »
115 beygir dendiğine göre focus benzinli ve geride kalır, ama focus dizelse alır gider başka yolu yok,dizel focusları küçümsemeyin
dizel olsada ALIR ama GİDEMEZ dizelin nefesi 190-200 son bulur ondan sonrası accord ayırırrr

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #20 : Aralık 24, 2012, 11:45:51 ÖÖ »
zaten problem orda başlıyor ya :) türkiyede 200 ün üzerine kapışma esnasında çıkabileceğin herhangi bir yol yok malesef, yani günlük bir kapışmada pratikte dizel focus alır accordu, gece şehirlerarası yolda kapışırsın, yada trafiğe kapalı bir yerde kapışırsın,yolda virajsız şöyle 3-5 km lik düz bir yer olur, o zaman accord gelir geçer, ama pratikte dizel focus alır götürür, isteyen denesin

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #21 : Aralık 24, 2012, 12:13:47 ÖS »



Focus 1.6L Duratorq TDCi 115PS, 0-100 : 10,9 sn, maksimum hız: 193km
Accord 2.0 lt 155hp, 0-100 : 10,5 sn, maksimum hız : 210km civarı olması lazım

Açıkçası alır götürür kısmı nasıl oluyor anlayamadım.

yol düzse 0-100 de belki kafa kafaya gider sonra accord geçer
belki rampa bir yolda focus önde götürebilir çünkü torkun etkisi fazla.

her 2 aracın 0-100 ü, son hızı teknik verilerle sabit.

Nasıl oluyorda focus alıp götürüyor aklım ermiyor. Yanlış anlamayın eleştirmiyorum, neyi atladığımı merak ediyorum

haa iki araçta eşit şartlarda değilse olabilir. Accord ta 2 kişi daha vardır, klima açıktır, accordtaki aracı zorlamamıştır, motor kötü durumdadır, bakımsızdır, lastikler kötüdür, araç yola tutunmuyordur vs vs.

bu arada focus un dizel düz vites, accordun benzinli otomatik olduğunu, her 2 aracın fabrikasyon olduğunu (açık hava filtre, çip vs yok) varsayarak yazdım yukarıdakileri. Lpg de durum değişebilir, bir şey diyemem.

Bilimsel teknik verinin dışında başka bir büyü mü var benim bilmediğim bu dizellerde arkadaşlar :)

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #22 : Aralık 24, 2012, 12:19:25 ÖS »
Bu arada yeni kasa Accord 0-100 : 11 sn.
Öyle olsa bile alır götürür olayı yok ortada, yoksa ben mi bir şey atlıyorum ???

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #23 : Aralık 24, 2012, 01:00:37 ÖS »
vites yükselttikçe dizel torkun etkisiyle çok daha seri hızlanacak, tabiki alır götürür dediğim olay öyle 250 metre fark atamaz, ama yinede önde gider, 180-190 km ye kadarda arkaya düşmez focus, isteyen deneyebilir, dizellerdeki büyüye tork diyelim :) aynı turbo benzinlilerde olduğu gibi, büyü=tork ,

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: focus II GHİA 115 hp ve honda accord 156 hp exe
« Yanıtla #24 : Aralık 24, 2012, 01:05:10 ÖS »
vites yükselttikçe dizel torkun etkisiyle çok daha seri hızlanacak, tabiki alır götürür dediğim olay öyle 250 metre fark atamaz, ama yinede önde gider, 180-190 km ye kadarda arkaya düşmez focus, isteyen deneyebilir, dizellerdeki büyüye tork diyelim :) aynı turbo benzinlilerde olduğu gibi, büyü=tork ,

Anladım da neden bu teknik verilerde göze çarpmıyor.
Ona bakarsanız benzinli 16V araçlarda üst devirlerde çok canlı.
Benim araçta 4000 d/d sonra gidişiyle 2000-4000 d/d arası çok ama çok farklı.