Gönderen Konu: fn2'ciler için sevindirici karşılaştırma (type-r vs. diğer performans arabaları)  (Okunma sayısı 24480 defa)

infaztim

  • İleti: 3903
ya seko haklı olduğun yerler var.var ama bütünüyle diil.sen cupra diosun mesela 225 hp araba.hepimiz defalarca gördük header egosz caili typer şamaroğlanına döndürüyor cuğrayı bu işlem 1700 ytl tutuyor.şimdi diyiceksinki cuprada bi chip işi çözer ok çözebileceği yere kadar çözer sonra iş hondataya biner bindiğinde olay yine değişir ibre typerı gösteriri.wrx i örnek göstermişsin yol tutuşta sanırım izledin burada typer pistte 1 saniye !!!!!!! fark attı wrx e top gear testinde.ya allah aşkına herşeyi bırakalım sadece şunu değerlendirelim hangi typer sürücüsü typerına stock binmek için para veriyor ?? sitemizde var adaş megane rs (egsozlu bov lu ) ile typer roll leri gördün sanırım meganeye ne olduğunu !!! type-r herzaman type-r dır üstelik acaba cupra megane rs wrx tarzı arabalarla nekadar benzin yakıcaksın ? bunu neden göz ardı ediosun veya bi arıza açınca cebin nasıl yanıcak ?? uzun lafın kısası heyecan veren şey typerdaki teknoloji 2.0 dan takviyesiz 200 hp.aynı hadise mercedes-bmw arasındada var biz hangisini takdir edioruz bmw yi diimi neden c63 amg 6300 cc v8 kompressor 500 hp sanırım bmw ise v8 atmosferik 420 hp ve 4000 cc performans verileri 0-100 aynı 0-200 mercede 1 sn daha hızlı.haaaa bmw 14 mercedes 20 lt tüketiyor.işte aynı olay typer ve cupra ve rs ve gti arasında var şimdi soruyorum seko hangisi daha hızlı ??

100 km hıza 6.5 sn çıkıp 15 lt tüketenmi
100 km hıza 6.6 sn çıkıp 10 lt tüketenmi
servise girince 1 milyar masraf açanmı 200-300 ytl masrf çıkaranmı ?

şuda unutulmasınki her rs her cupra her gti kullanıcısının aslına gönlünde bir type-r yatar.

saygılaımla...



Seko

  • İleti: 1549
ya adaş simdide yakıt tuletimine girmisin sen o type r dan cıkan sesi duyunca 10 lt ort. yakıtın yanına yaklasacagınımı sanıyorsun neyse ikimizde ayını seyi farklı sekillerde soyluyoruz  >=ok Benim gozumde typer ın 2 lt den cıkardıgı guc ile cupra nın urettigi guc aynıdır turbo olayına girince illa sorun cıkacak diye birsey yok type r da 8000 devirlerde vites atmakta sanzımanı zora sokuyor bu arada hondata liları saymıyorum onlarda hrld stock motorlar 8800-8900 devirleri zorluyorlardır degilmi ? Burada tum karsılastırmaları kilitleyen nokta ep3 e bir cai ve egsoz koyarsam gunun gorursun ile sonuclanıyor cunku piyasada stock gezen typer 3 adet  :vaww Neyse tolga arkadasımız f20 ile k20 arasındaki farkları ozetlemis ben kendi kafamdaki mukemmel aracıı soyle ozetliyorum o zaman ;
ep3 + headers dahil komple egsoz + gruppe m veya custom birseyler + hondata ve birde quaife LSD diger ufak tefek yay dı - conta idi eklersin kafana gore olur biter  >=ok

pasa35

  • İleti: 941
bence bu mercedes bmw kıyaslamasına pek benzemiyor çunku mercedes motorları ve arabaları bmw ye göre hep daha sağlam olmuştur ve herkes aynı şeyi söyler sağlamlık açıısından.burdada honda turbolu motor kullanmıyor ve diğer turbolu motorlardan çok daha sağlam sorunsuz araçlar yapıyor.bence turbo kullanmamasındaki bir nedende sağlamlık.turbo motorların ömürlerinin daha az olduğunu hepimiz biliyoruz.

Seko

  • İleti: 1549
Turbo motorların omurlerinin daha olması diye birsey soz konusu degildir  <nohapy Duzgun bakımını yapmaz isen kalitesiz yakıt kullanırsan her araca oldugundan biraz fazla sorun cıkartır turbo o kadar onun dısında duzgun yakıt kullanır turbo timer veya kendin motoru stop etmeden yarım ila 1 dakika beklersen turbonun yaglamasını yapsın diye normal sartlar altında herhangi bir sorun cıkmaz  >=ok

Seko

  • İleti: 1549
Merso - BMW olayındada v10 Bmw derim 8250 rpm derim o kadar  :gitar

maestro_es

  • Ziyaretçi
ya arkadaşlar iş modifiyeye gelince herkes bütçesine göre bişeyler yaptırır ister cupra alıp 300 beygir yaparsın ister type-r'a turbo takıp m5 ile yürürsün sonra çupra da neymiş dersin. asıl mesele bence stock haliyle ne kadar iyi olduğu ve ben fn2 type-r'ın bu konuda iddialı olduğuna hala inanıyorum zaten top gear tur zamanlarında, renault clio v6'nın, Focus st'nin ve Golf Gti'ın önünde. ep3'ün de önünde aslında ama ben onun videosunu izlemiştim ıslak zeminde kullanıyolardı aracı ondan bişey diyemiyorum ama. şimdi golf ve focus en büyük rakiplerinden değil mi? pistte geçmiş işte linki de var:

http://www.fastestlaps.com/track1.html

vti18

  • İleti: 639
ep3 ün önünde olduğu bir video vs birşey var mı varsa paylaşabilirseniz sevinirim...

pasa35

  • İleti: 941

Turbo motorların omurlerinin daha olması diye birsey soz konusu degildir  <nohapy Duzgun bakımını yapmaz isen kalitesiz yakıt kullanırsan her araca oldugundan biraz fazla sorun cıkartır turbo o kadar onun dısında duzgun yakıt kullanır turbo timer veya kendin motoru stop etmeden yarım ila 1 dakika beklersen turbonun yaglamasını yapsın diye normal sartlar altında herhangi bir sorun cıkmaz  >=ok


piyasadaki turbo motorlara bakınca ve çoğu ustanın kişilerin solediğini duyunca insan doğal olarak turbo motorların daha çabuk yıprandığını düşünüyo bence benim fikrimde bu yönde

pasa35

  • İleti: 941
merso bmw olayındada herkes mercedesin çok daha sağlam ve sorunsuz araç olduğunuda bilir heralde.

infaztim

  • İleti: 3903
mercedesin motorları kaya gibidir ilk sahibiyiz 200 kompressor var babanın göz ağrısı satmıyor.araç 100 binde 1 kere motor arızasımı one ya !!!!! biz bilmioruz öle bişe haaa 530 bmw de vardı allahın belası bi hastalandımı iflah olmuyo. ha ama bmw ninde elektronik aksamı mercedesten 5 kat başarılı. neyse ya olay mer-bmw işine dönmesin bende merakla bekliorum şu fn2 nin ep3 ü geride bıraktığı videoyu.şimdiden teşekkürler

infaztim

  • İleti: 3903
harbiden bu linke bakarsak fn2 perişan etmiş ep3 ü hergün yeni bişe görüoz karşılaştırın şu arbaları artık rahatlıyalım ya bi roll bi drag yapın ya yapın bişiler işte  :emo

vti18

  • İleti: 639
hangi link?

infaztim

  • İleti: 3903
http://www.fastestlaps.com/track1.html  

bu link incele bak ilginç valla stock typer bu kadar geçmi kalkıyo 200 km ye ??

infaztim

  • İleti: 3903
yaw tekrar inceledimde s2000 typerı resmen felç etmiş tüm testlerde.ve typerın 0-200 ü bukadar kötümü ya 29 sn :S:S:S clk kopressor 31 de çıkıyo ya şoık oldum resmen ha.

vti18

  • İleti: 639
bir yanlışlık var sanki bu değerlerde mesela ep3 typer ın tur zamanı 1:36.5 yazıyor ama 1:32.8 olması lazım...

infaztim

  • İleti: 3903
inşallah öledir.benim aklıma takılan 0-200 km süresi bu doğru olmamalı 29 sn 0-200 çok kötü çok !!!!

maestro_es

  • Ziyaretçi

bir yanlışlık var sanki bu değerlerde mesela ep3 typer ın tur zamanı 1:36.5 yazıyor ama 1:32.8 olması lazım...


bu sitede de tur zamanı 1:36.5 http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/
ama fn2'ninkini burada yazmamışlar onun da 1:33.5 olcak.


inşallah öledir.benim aklıma takılan 0-200 km süresi bu doğru olmamalı 29 sn 0-200 çok kötü çok !!!!


0-200 km 29sn kötü değil ki çünkü golf GTI'ın 0-200'ü 33.8 sn yazıyo aynı sitede.
valla tur zamanları doğru ama diğer bilgiler de bana göre yanlış mesela fn2'nin çeyrek mili 15.4 sn olamaz en fazla 14.5 saniyedir. o rakamlar biraz sallanmış heralde.

MaG

  • Ziyaretçi



Bu dergiyi okumuştum ve kendi sınıfında en iyi derece yapan fn2 ve supercarlara çok yakın tur zamanı var :)






hangi dergiydi?



linkini verdiğin dergiyi :) car dergisini...

maestro_es

  • Ziyaretçi
haa ok :) uykulu bi anıma denk geldi heralde anlamadım.

infaztim

  • İleti: 3903
33.5 saniye 0-200 km golf gti ????
usta bu işte bi tuhaflık var diorumya bende clk 200 komp coupe vardı (186 hp liklerden) o bile 32 sn de hızlanıodu 200 km ye

Seko

  • İleti: 1549


bir yanlışlık var sanki bu değerlerde mesela ep3 typer ın tur zamanı 1:36.5 yazıyor ama 1:32.8 olması lazım...


bu sitede de tur zamanı 1:36.5 http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/
ama fn2'ninkini burada yazmamışlar onun da 1:33.5 olcak.


inşallah öledir.benim aklıma takılan 0-200 km süresi bu doğru olmamalı 29 sn 0-200 çok kötü çok !!!!


0-200 km 29sn kötü değil ki çünkü golf GTI'ın 0-200'ü 33.8 sn yazıyo aynı sitede.
valla tur zamanları doğru ama diğer bilgiler de bana göre yanlış mesela fn2'nin çeyrek mili 15.4 sn olamaz en fazla 14.5 saniyedir. o rakamlar biraz sallanmış heralde.

15,4 sn dogruya yakın bir deger fn2 15 sn altına inmesi hayal olur  >=ok

Seko

  • İleti: 1549
ep3 icin 160 hızlanması 16 sn civarı 200 km ye de 24-26 sn arası gorur bence  >=ok

infaztim

  • İleti: 3903
sitede s2000 e 25 sn yazmışlar bence o bile kötü değer.var bu işte bi ..nelik !

maestro_es

  • Ziyaretçi



bir yanlışlık var sanki bu değerlerde mesela ep3 typer ın tur zamanı 1:36.5 yazıyor ama 1:32.8 olması lazım...


bu sitede de tur zamanı 1:36.5 http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/
ama fn2'ninkini burada yazmamışlar onun da 1:33.5 olcak.


inşallah öledir.benim aklıma takılan 0-200 km süresi bu doğru olmamalı 29 sn 0-200 çok kötü çok !!!!


0-200 km 29sn kötü değil ki çünkü golf GTI'ın 0-200'ü 33.8 sn yazıyo aynı sitede.
valla tur zamanları doğru ama diğer bilgiler de bana göre yanlış mesela fn2'nin çeyrek mili 15.4 sn olamaz en fazla 14.5 saniyedir. o rakamlar biraz sallanmış heralde.

15,4 sn dogruya yakın bir deger fn2 15 sn altına inmesi hayal olur  >=ok


golf gti'ın çeyrek mili 14.9 sn ise type-r'ın da 15.4den daha aşağıda olması lazım. 0-160'ı 16 saniye olan aracın çeyrek mili 15.4 olur mu?

Seko

  • İleti: 1549




bir yanlışlık var sanki bu değerlerde mesela ep3 typer ın tur zamanı 1:36.5 yazıyor ama 1:32.8 olması lazım...


bu sitede de tur zamanı 1:36.5 http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/
ama fn2'ninkini burada yazmamışlar onun da 1:33.5 olcak.


inşallah öledir.benim aklıma takılan 0-200 km süresi bu doğru olmamalı 29 sn 0-200 çok kötü çok !!!!


0-200 km 29sn kötü değil ki çünkü golf GTI'ın 0-200'ü 33.8 sn yazıyo aynı sitede.
valla tur zamanları doğru ama diğer bilgiler de bana göre yanlış mesela fn2'nin çeyrek mili 15.4 sn olamaz en fazla 14.5 saniyedir. o rakamlar biraz sallanmış heralde.

15,4 sn dogruya yakın bir deger fn2 15 sn altına inmesi hayal olur  >=ok


golf gti'ın çeyrek mili 14.9 sn ise type-r'ın da 15.4den daha aşağıda olması lazım. 0-160'ı 16 saniye olan aracın çeyrek mili 15.4 olur mu?

golf gti in ancak dsg sanzımanlısı 15 civarına inebilir , fn2 icin konusuyorsak sayet 15,4 ve 15,2 sn civarı zamanlar en olası rakamlar zira ep3 14,9 iala 15,1 arası 400 mt gecisine sahip diye biliyorum stock hali ile ; birde 0 dan 160 a cıkmak icin gecen zaman ile 400 mt lik mesafeyi gecene kadar olan zaman tamamen farklı degerler yanıltmasın , soyle ornek vereyim bu siteden duydugum herkesin ortak fikri type r 1-2 de yerinde sayar yada sarar 3 te yurumeye baslar o yuzden 400 mt lik bir katılım type r ın kalemi degil rolling te cok cok daha avantajlı bir alet diye dusunuyorum ben  >=ok