Gönderen Konu: fn2'ciler için sevindirici karşılaştırma (type-r vs. diğer performans arabaları)  (Okunma sayısı 24486 defa)

maestro_es

  • Ziyaretçi



SONE-R

  • İleti: 2064
Bu hangi dergi kardeşim? Biz de alalım...

maestro_es

  • Ziyaretçi
CAR dergisi, normalde ingiliz dergisi ama EVO gibi türkçeye çevirmişler bu onun ilk sayısı idi.

maestro_es

  • Ziyaretçi
Bu da derginin kapak resmi



SONE-R

  • İleti: 2064
ama bu kasım sayısı :( yoktur ki bayilerde

whitehan

  • İleti: 2572
paylasım ıcın tesekk..FN2 zamanla ıyı yorumlar almaya baslıyo galıba.

maestro_es

  • Ziyaretçi
aslında bu car magazine'in 6 ay önceki sayısında diğer hot-hatch'ler içinde en iyisi seçilmişti.

Seko

  • İleti: 1549
paylasım ıcın tesekk..FN2 zamanla ıyı yorumlar almaya baslıyo galıba.
kimse kotu demiyorki zaten sadece eskidende guc dezavantajı vardı ama simdi makas hepten acıldı 240 beygir artık ortalama hot hatch araclar var piyasada ve neredeyse aynı agrılıktalar onlarda  :kurba
+ olarak madem aracı yeniledin piyasaya surdun bari kronik sorunlarınıda cozseydin senkromec sorunu gibi msl ..
« Son Düzenleme: Aralık 29, 2007, 09:37:05 ÖÖ Gönderen: Seko »

kmorbulut83

  • Ziyaretçi
butun denemelerıme ragmen tabırı caızse cırtlama gıbı bır orunla karsılasmadım

infaztim

  • İleti: 3903
yeni typera f20 motor koysalardı nasıl olurdu .iyi olurdu iyi...

whitehan

  • İleti: 2572


paylasım ıcın tesekk..FN2 zamanla ıyı yorumlar almaya baslıyo galıba.

kimse kotu demiyorki zaten sadece eskidende guc dezavantajı vardı ama simdi makas hepten acıldı 240 beygir artık ortalama hot hatch araclar var piyasada ve neredeyse aynı agrılıktalar onlarda  :kurba
+ olarak madem aracı yeniledin piyasaya surdun bari kronik sorunlarınıda cozseydin senkromec sorunu gibi msl ..


bende kotudur demedım arkdaslarımzın da kotu dedıklerını acıkca pek duymaadım..ama fn2 aracı olan arkadaslarımız ve ep3 karsılastırılma noktasında gerek gorunum gerekse performansta bıraz soguk yorumlar aldı..yanı bu arabayı pıste ılk fıfty gear sokmadı herhalde honda muhendıslerı yuzlerce kere deneme yapmıslardır..zamanla daha ıyı olacagı kanısındayım..performans olarakta typ r ın 200-240 hp araclara veya daha fazlasına koksokturdugunu gorebılıyoruz..ama segment olarak ben megane rc,opel gtc vb vb..araclarda honda kadar bı spor butunluk goremıyorum..ha fazlası olamazmıydı yanii olurdu tabi.  

EnZo

  • İleti: 423
 <nohapy  240 beygir olsaydı S5 in önünde olucaktı demkky :))

maestro_es

  • Ziyaretçi
yaw golf gti da 200 beygir kimse ona niye 240 yapmamışlar demiyo.

Seko

  • İleti: 1549

yaw golf gti da 200 beygir kimse ona niye 240 yapmamışlar demiyo.

fn2 golf gti dan bir 3 sene sonra yollara cıktı bakınız leon cupra - opc - s3 hangi guc aralıgında  :gitar

SONE-R

  • İleti: 2064

yaw golf gti da 200 beygir kimse ona niye 240 yapmamışlar demiyo.


Golf alanlar önce konforuna bakıyor da onun için  >%6rol >%6rol yok far sensörü varmış, yok kararan dikiz aynası varmış, gereksiz bi ton elektronik aksam... :girls

infaztim

  • İleti: 3903
ya seko iyi hoş sölüosun örneklediğin arabalrın aşırı besleme olduğunuda unutma.2.0 lt turbo anca type-r a denk oluyolar.herşey öle 1 sn fark atmakta bitmiyo üstelik.gidin bi megane rs sürün golf gti sürün birde typer sürün ozaman typerın daha doğrusu hot hatch kavramının nedemek olduğunudaha iyi anlicaksınız burdan yanlış bi şe çıkarmayın çoğunuz saten benden daha iyi biliosunuz bu yazdıklarımı.öyle mgane rs imiş golf gti imiş typerın rakibi olamaz beyler ne için alıyoruz buı aracı soruyorum ne için ? o ateşli ruhu için diilmi ? eeeee öyle ise TYPER hala 3 gömlek üstün rakiplerinden.ep3 ile kıyase edicek olursakta varsın ep3 kadar gitmesin o kokpiti o sexi duruşu o farkı kapatıyor benim gözümde.yakında modifiye aparatlarıda çıktımı ozaman fn2 gerçek bir typer olur.(performans açısından.)

TTayfuNN

  • İleti: 339
mesela s2000 çıkalı atıyorum 5 6 sene oldu o zamandan vardı  2.0 240 bg hondada, ama şimdi bakıyorum mesela clio rs şu anda ancak alıyor 2.0 200 bg i ve 7500de kesiciye giriyor,karşılaştırımıyor bile şu anda söylemek istediğim şu, diğer markalarınkiiki günlük daha.ta o zaman çıkarsalarmış bakalım 2.0 dan atmosferik 200 küsür beygiri de eyvallah diyelim.

Onun için hondanın yeri her zaman başka olmuştur :)

Seko

  • İleti: 1549

ya seko iyi hoş sölüosun örneklediğin arabalrın aşırı besleme olduğunuda unutma.2.0 lt turbo anca type-r a denk oluyolar.herşey öle 1 sn fark atmakta bitmiyo üstelik.gidin bi megane rs sürün golf gti sürün birde typer sürün ozaman typerın daha doğrusu hot hatch kavramının nedemek olduğunudaha iyi anlicaksınız burdan yanlış bi şe çıkarmayın çoğunuz saten benden daha iyi biliosunuz bu yazdıklarımı.öyle mgane rs imiş golf gti imiş typerın rakibi olamaz beyler ne için alıyoruz buı aracı soruyorum ne için ? o ateşli ruhu için diilmi ? eeeee öyle ise TYPER hala 3 gömlek üstün rakiplerinden.ep3 ile kıyase edicek olursakta varsın ep3 kadar gitmesin o kokpiti o sexi duruşu o farkı kapatıyor benim gözümde.yakında modifiye aparatlarıda çıktımı ozaman fn2 gerçek bir typer olur.(performans açısından.)

Denk olmuyorlar daha guclu oluyorlar , ok ruha ve typer ın ne kadar degerli bir arac olduguna bende katılıyorum zaten ep3 lerin ikici el piyasası ile megane ların ikinci el piyasası olayı gayet guzel acıklyor , benim ruh olayında anlamadıgım 200 ustu hızlarda ucuyorum zannederken bir cupra yanına geldiginde seni uzmeyecekmi ? adama kalkıp ama sende typer r ruhumu yok diyeceksin ? ep3 sahipleri zaten araclarını saptırmıs yeterince degil cupra 3-5 milyar para harcayıp m3 ile yuruyen gecenler araclar sitede hepimiz biliyoruz. Ruh ve zevk olayına gelince bana su alttaki araba her kosulda ıslak - kar - duz - virajlı - kalkıs - rolling vs. de toplamda bana bir typer ın verecegi zevki vercegine adım gibi eminim  >=ok
http://www.sahibinden.com/2003_model_58000_km_de_subaru_wrxWQQaXQQ4966697WQQpXQQdisplayitem

Tolga-R

  • İleti: 362

yeni typera f20 motor koysalardı nasıl olurdu .iyi olurdu iyi...


K20 kesinlikle f20den çok daha iyi...

Seko

  • İleti: 1549
ok de  f20 koyunca type r a daha iyi  gitmezmi gider o zaman k20 nin daha iyi olmasının bir olayı kalmaz bana gore >=ok

SONE-R

  • İleti: 2064
K20A2 de i-VTEC sistemi olduğundan alt devirlerde daha canlı. Artı modifiyeye F20C den daha fazla karşılık veriyor. Yani potansiyeli çok fazla bir motor K20A2.

Seko

  • İleti: 1549
ok de fn2 ye suan kimse birsey yapmıyor stock kullanıyor stock a stock f20 motor olsaydı fn2 lerde simdi cupra - megane muhabbeti yapmıyorduk vaybe Honda yine yapmıs diyor olurduk  >=ok

MaG

  • Ziyaretçi

Bu dergiyi okumuştum ve kendi sınıfında en iyi derece yapan fn2 ve supercarlara çok yakın tur zamanı var :)


Tolga-R

  • İleti: 362
şimdi şöyle i durum var . f20 derken sadece motordan değil diğer olaydanda bahsedin ... fabrika çıkışı header egzos sistemi gibi... f20 yi tek başına sölersen hiçbişey ifade etmez çünkü 240 hp sini sadece motor teknolojisine borçlu değil

ama k20 yi tek başına söylersen çok şey ifade eder .

seko ep3 veya fn2 typerın fabrika çıkışlı stage2 egzantiirik + yay+şapka +header + egzos sistemini ve işletim sistemi ile geldigini düşün bakalım...  :)     veya hazır yapılmışları var :)

 
« Son Düzenleme: Aralık 30, 2007, 09:32:21 ÖS Gönderen: Tolga-R »

maestro_es

  • Ziyaretçi


Bu dergiyi okumuştum ve kendi sınıfında en iyi derece yapan fn2 ve supercarlara çok yakın tur zamanı var :)




hangi dergiydi?