Gönderen Konu: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..  (Okunma sayısı 3143 defa)

AkSeA07

  • AkSeA
  • İleti: 56
Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« : Ocak 21, 2014, 04:31:04 ÖS »
Foruma bir süredir işim nedenıyle ıkamet ettiğim yerden ınternet olmaması nedeni ile uzak kaldım. Problem burdan başlıyo kısacası. 2000 civic 1.6 ies sahibiyim. Amacım modifiye yapmak ve güzel performanslı bı araç sahibi olmaktı ve birazda cocukluk hayalımdı honda. Ama şimdilerde çiçeği burnunda bir muhendıs olmam nedenıyle ve ağır iş şartları yuzundun neredeyse aracıma ayda 2 defa bıner hale geldım ve taksıtlerı neredeyse belımı cok buktu. Aılemın taksıtlere destek cıkıp ortak olması ıle ve aılemın benım ıstedıgım aracı kullanamama gıbı sıkıntıları oldu. Düşük olması vb. gıbı problemlerden dolayı. Ve can alıcı nokta benım ıcın: babamın bana desek cıkmak ıcın kendıne araç alamamasını öğrenmek oldu. Sıkıntı bır kaç seneye mutlaka Allah'ın izni ile istediğim Civic'i alacak imkanım olacak belkı de Vtec ki İnşallah tabi. Sorum sizlere  Babam için aracımı satsam ve onun hayali olan Rav4 yada Crv modellerinden hangisini almalıyım? Bu şekilde birşey mantıklı olur mu ? Daha doğrusu bunu yapmayı planlıyorum iş maddi ve duygusal konuların karışımının çıkardığı sonuç bu.Amacım Civic hayalımı bı kaç sene ertelemek ve yeni gözdem Yeni civic Typr almak :) Babam için Civic'imi satıp parası ile yada 1-3 Bin Tl ekleyerek bi rav4 yada Crv almayı düşünüyorum. Ama bu iki araç hakkında hiç bi bilgim yok neredeyse Civic hastası olunca.. Kullananlar ve bilgi sahibi olanlar ne düşünür bu konuda. hangı araç nasıl? Yakıt bakım kullanım güvenlik vs. gibi kriterler nasıl? Yardımcı olursanız çok sevinirimmm.. 

NOT:Bu kadar uzun ve içten yazmamın sebebi Honda kullanıcıları arasında garip bi yakınlık olduğunu hissetmemdi. Hatam yanlışım varsa affola.. Herkese şimdiden TEŞEKKÜRLER..



HONDAHAN

  • İleti: 2100
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #1 : Ocak 21, 2014, 04:48:02 ÖS »
:) Tesbit doğru, Honda kullanıcıları arasında garip bir yakınlık var :) Babanızın hassasiyeti de sizin hassasiyetiniz de çok güzel duygular, maaşallah. Allah gönlünüze göre versin. Kullanıcı arkadaşlar fikirlerini söyleyecektir, ben sadece bunları söylemek istedim.

BiTEC

  • İleti: 530
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #2 : Ocak 21, 2014, 05:03:50 ÖS »
@fotoaktuel saydır bakalım :))
Baba oğul arası bağ örnek olacak cinsten tebrik ederim.. Allah nazardan saklasın...

AkSeA07

  • AkSeA
  • İleti: 56
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #3 : Ocak 21, 2014, 05:34:00 ÖS »
Allah razı olsun Teşekkürler :)

AkSeA07

  • AkSeA
  • İleti: 56
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #4 : Ocak 21, 2014, 07:22:59 ÖS »
Yardimci olucak yok mu :/

BiTEC

  • İleti: 530
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #5 : Ocak 21, 2014, 07:34:33 ÖS »
dur bakalım gelirler... Başlıkta crv yazsaydın işin kolay olurdu :)

ozdemirasil

  • İleti: 61
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #6 : Ocak 21, 2014, 08:19:30 ÖS »
yardımcı olmak isterdim ama 2 araç hakkında hiçbir fikrim yok.kullananlar daha net birşeyler söyleyebilir.ama araç pazarlarını çok dolaştığımdan olsa gerek crv nin daha çok müşterisi olduğunu söyleyebilirim.

BiTEC

  • İleti: 530
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #7 : Ocak 21, 2014, 10:21:40 ÖS »
rav4 daha sportif araziye biraz daha yatkın gibidir crv ye göre...
Ama crv de ağır abidir heybetlidir ve en önemlisi amblemi :)

hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #8 : Ocak 21, 2014, 10:52:09 ÖS »
güzel düşüncelerin var tebrikler ; sat arabanı babanın gönlünü yap duasını al ; ömrün boyunca hep sıfır arabalara binmen büyük olasılık olur bu şekilde ; öncce babalar ve anneler sonuçta onların dualarıyla ayakta kalıyoruz bunu çoğu kişi farketmesede ..içtenlikle yazman gayet normal çünkü burası honda sitesi .. >=ok

AkSeA07

  • AkSeA
  • İleti: 56
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #9 : Ocak 22, 2014, 07:52:46 ÖÖ »
Tesekkurler..

GrcnTml

  • İleti: 178
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #10 : Ocak 22, 2014, 08:10:55 ÖÖ »
rav4 daha sportif araziye biraz daha yatkın gibidir crv ye göre...
Ama crv de ağır abidir heybetlidir ve en önemlisi amblemi :)

CR-V var iken rav4 ???

BiTEC

  • İleti: 530
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #11 : Ocak 22, 2014, 09:22:39 ÖÖ »
rav4 daha sportif araziye biraz daha yatkın gibidir crv ye göre...
Ama crv de ağır abidir heybetlidir ve en önemlisi amblemi :)

CR-V var iken rav4 ???
Sonuçta ikisini de değerlendiriyoruz...
Bana göre artılarını yazdım ikisinin de...

yahsi38

  • yahsi38
  • İleti: 52
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #12 : Ocak 22, 2014, 12:47:52 ÖS »
CRV  >=ok

AkSeA07

  • AkSeA
  • İleti: 56
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #13 : Ocak 24, 2014, 07:07:58 ÖS »
CRV'de anlaştık ama çok seçenek çıktı karşımıza bu kadarını beklemiyoruk açıkcası, SantaFe'ler Sorento'lar vs vs. bi ton araba varmış meğer civic gözümü kör etmiş sankı bı cıvıc varmış gibi hissetmişim hep :) Crv hakkında pek bilgi sahibi olamadım araştırmaya devam ediyorum tabi bi de aracımı satılığa çıkarmak var. Bakalım Allah gönlümüze göre verir inşallah..

Albayrak

  • İleti: 107
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #14 : Ocak 24, 2014, 07:41:14 ÖS »
CRV...
honda sonuçta, eniştemin eski aracıydı 2004 falandı galiba, konfor vs çok iyiydi ama 2bin motor oluşu benzin fln düşünürsek baya masraf yani..
ama yeni kasa crv ler de çok güzel... alınır binilir...

AkSeA07

  • AkSeA
  • İleti: 56
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #15 : Ocak 24, 2014, 07:51:34 ÖS »
Yeni kasaya  durumum yetmez malasef ama güzel evet.. Bu forumda crv'nin 200 motor ve 4x4 olmasına karşın 1.6 ies'den çok cüzzi bi miktar fazla yaktığını okumuştum aşırı bi yakıt tüketimi olur mu ?

faw13

  • İleti: 1783
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #16 : Ocak 24, 2014, 08:43:45 ÖS »
iş yerinden bir arkadaşımda vardı 2011 model CR-V, yani Istanbul iş gidiş geliş saatlerinde çok net 10 litrenin üstünde genelde de 12-13 civarında yakıyordu, FD6 aynı yolda 10 civarı yakıyordu (bi 10 dakika erken çıkarsam işten - yaklaşık 15km mesafede), kuruş hesabından gitmek istemedim çünkü benim aracım da arkadaşın aracı da değişti :) hani benim araba o zaman 45 kuruş yakıyordu kmde şimdi 50nin üstünde yakar, şimdiki 35 kuruş yakıyor mesela benzinli olmasına rağmen, o zaman olsa 30 kuruş yakardı, bu sebepten kuruş hesabı bana hep mantıksız gelmiştir, benzin fiyatının dansöz olduğu ülkemizde :)

AkSeA07

  • AkSeA
  • İleti: 56
Ynt: Fikir ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
« Yanıtla #17 : Ocak 24, 2014, 08:57:29 ÖS »
Abi yemin ederim tekerleme gibi okudum :D Mükemmel akış :D Şaka bı yana benzın fıyatları öyle dedıgın gıbı aynen. Bende de bi fıkır var bu konuda bana gore araç yakmaz yanı araç çok yakar diye birşey yok, olan yakıtın pahaşlı olması sadece. ınsanlar başka ulkelerde 2.0lt'lik motorlu araçdan aşağısına binmezken bizde 2.0lt motor kelımesı geçtiği anda insan bir ürperiyor doğrusu :)