Gönderen Konu: FERRARİ 550 MARANELLO & HONDA CİVİC FD6  (Okunma sayısı 2850 defa)

kayaci26

  • İleti: 1443
FERRARİ 550 MARANELLO & HONDA CİVİC FD6
« : Temmuz 20, 2011, 08:41:05 ÖÖ »
Evet arkadaşlar bu iki aracı kaldırsak hangisi alır acaba . . .

Ferrari klasik stock bir araba . . . V12 48v 485hp basit bir makine . . . (
üstelik 96 model, motor kompresyonu da eksi faktör)

Honda mız dolu mu dolu. . . hatta böyle bir honda ya tam bir honda parası daha harcamışlar...

Headers, 51 lik düz boru, race lastik jant takımı, performans hava filtresi, iridyum buji, performans buji kablosu, tunning chip, 8,0 bar turbo, çelik piston, özel alaşım sübap ve kaval takımı....  yok yok anlayacağınız . . .

Bu iki aracı her türlü denesek hangisi alır acaba ?? '' !!



Grafink

  • İleti: 939
Ynt: FERRARİ 550 MARANELLO & HONDA CİVİC FD6
« Yanıtla #1 : Temmuz 20, 2011, 08:43:23 ÖÖ »
valla bu işlerden pek anlamam ama 485 hp eski de olsa 485 hp... oldukça ürkütücü bi beygir gücü

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: FERRARİ 550 MARANELLO & HONDA CİVİC FD6
« Yanıtla #2 : Temmuz 20, 2011, 08:49:16 ÖÖ »
şimdi bu soruya ciddi ciddi cevap verenler olursa gerçekten şaşırmayacağım ;D

benım merak ettiğim 8 bar basıncı neyle ? nereye basıyolar ahahaha ;D

ikinci olarak turbo bır araçta headers ne arar ? ;D

üçüncü olarak fd6 ya nasıl chip tunıng yapılıyor ? ;D
« Son Düzenleme: Temmuz 20, 2011, 08:51:16 ÖÖ Gönderen: DENON »

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: FERRARİ 550 MARANELLO & HONDA CİVİC FD6
« Yanıtla #3 : Temmuz 20, 2011, 08:58:07 ÖÖ »
usta civic stock olsada geçer kafayı yormayın siz :)