Gönderen Konu: fd6 & focus (110 hp dizel)  (Okunma sayısı 7887 defa)

mu§tafa01

  • İleti: 450
fd6 & focus (110 hp dizel)
« : Ekim 27, 2014, 08:16:21 ÖS »
Arkadaslar iki arac manuel kalkis yapicaz cok uzun bi mesafe degil 160 180 e kadar yururuz anca o kadar yol var..

Focus bi abimizde yeni aldi turbolu arac 2008 ghia dizel motor diri

Sizin goruslerinizi alalim nasil olur bendede manuel fd6  ?
« Son Düzenleme: Ekim 27, 2014, 08:16:35 ÖS Gönderen: mu§tafa01 »



SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #1 : Ekim 27, 2014, 09:10:05 ÖS »
Ön sıradan bilet alalım  :D Takip

mu§tafa01

  • İleti: 450
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #2 : Ekim 27, 2014, 09:27:10 ÖS »
Oylemi dersin yani 100 lirada idda atio ortaya :D

Selcuk-006

  • İleti: 97
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #3 : Ekim 27, 2014, 09:56:48 ÖS »
Boy boy fark olmasada fd6 alır gibi geliyor bana. Bekleyip sonucu görelim :)

mu§tafa01

  • İleti: 450
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #4 : Ekim 27, 2014, 10:02:22 ÖS »
240 veya 270 tork olmasi lazim denicez video kesinlikle cekerim gecerse atmam ama  :dil

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #5 : Ekim 27, 2014, 10:11:38 ÖS »
fd6 manuel ise alır , eger otomatik ise 150'den sonra yaklaşıp 180'lerde geçer. Ama ilk kalkışta alamazsın tork farkı var maalesef . Birde kalkacağınız yer hafif bile olsa yokuş yukarı olmasın honda zaten torktan kaybediyor.

atilla9090

  • İleti: 142
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #6 : Ekim 27, 2014, 11:04:31 ÖS »
110'luk dizel aracı her türlü tokatlarsın dizeller devir çevirmediği için yürümüyor hocam için rahat olsun arabada yalnız olmaya çalış birde gereksiz herşeyi çıkar aracından benzini gazı fulleme stepneyi falan al arabadan zır boş olsun işin garanti olur.

cagatay54

  • İleti: 1229
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #7 : Ekim 27, 2014, 11:26:48 ÖS »
:) arkadaşımda aynı araçtan vardı manuel benimki f1 kalkış başabaş sonrası uzadım zaten.araba yürümüyor.manuel ile her türlü ayırırsın ;)
« Son Düzenleme: Ekim 27, 2014, 11:26:59 ÖS Gönderen: cagatay54 »

ysr

  • Yasir
  • İleti: 311
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #8 : Ekim 28, 2014, 10:29:32 ÖÖ »
her türlü fd6 tabi focus da yazılım falan yoksa

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #9 : Ekim 28, 2014, 10:47:21 ÖÖ »

Vitesleri kaçırmazsanız geçersiniz fark çok olmaz fakat Focusda o kasalar iyi gidiyor şoför faktörü önemli birazda bizim şirkette daha önceden vardı.

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #10 : Ekim 28, 2014, 03:40:46 ÖS »
Focusu hafife alma derim. Zira 115lik focus 10,5sn de fabrika verisi 100 yapar. Düz yolsa ufaktan da olsa alırsın ama hafifden de olsa rampa olursa hiç şansın olmayabilir. Siteye bakarsanız focusun hızlanma değerleri hondayı zorlayacak düzeyde. hatta 1,6 ecobost 8sn. en kötü hızlanan 95lik dizelidir ki 12,5sn. 12,5sn otomatik civic hızlanma değeridir. Honda artık öle eskisi gibi alıp gitmiyor malesef. Fabrikadan aldığın gibi binersen keyif arabası. Ama vti falan olsa alayına gidersin o ayrı :)
« Son Düzenleme: Ekim 28, 2014, 03:41:01 ÖS Gönderen: mehmet zengin »

Ruski

  • İleti: 197
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #11 : Ekim 28, 2014, 04:49:51 ÖS »
kalkış pilotaja bakar,dizeller küçük devir aralığında vites attığı için 110-120 ye kadar zorlar tahminimce...140 150 gibide kesilirler ondan sonra kalkıştaki gibi gitmiyorlar..
rolling yaparsanız hiç ihtimal vermiyorum zten vites aralığını zor tutturursunuz.Yaparsanızda FD6 çok rahat alır

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #12 : Ekim 28, 2014, 06:56:11 ÖS »
daha önce defalarca denedim, fd6 açık ara alıyor. özellikle düz vites ise 3. vitese atarken panik yapma gerisini civic halleder.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #13 : Kasım 03, 2014, 08:32:30 ÖS »
o araçla spontan yürüdüm sonradan basmama rağmen 188 de ayırdım manuel benimki

melankolistt

  • İleti: 75
Ynt:
« Yanıtla #14 : Kasım 05, 2014, 10:34:23 ÖS »
Focus kalkista torkun avantajini iyi kullanacaktir ve virajli bir yolda kapisacaksaniz focus alir fakat duzlukler varsa yolda focus turbosu biter bitmez tikanip vit kagniya dönecektir o anda ise honda cigerlerini acarak yaninda uzayacaktir. Size kazasız belasız katılımlar

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #15 : Kasım 06, 2014, 04:35:14 ÖS »
tartışmasız fd6....

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #16 : Kasım 06, 2014, 06:18:59 ÖS »
Arkadaslar hepsini yazmis. Yola egime sofore bakiyor iş

GökhanAlbayrak

  • İleti: 215
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #17 : Kasım 10, 2014, 12:44:34 ÖS »
Her iki aracıda kullanmış biri olarak söylüyorum, iş tamamen şoförde bitiyor. Mekanik olarak yokuş varsa şansın yok, viraj varsa şansın yok ama düz bir yol ise dert etme, en kötüsü 160 dan sonra geçersin.

Tavsiyem, 50 sen ver 50 de arkadaşın, gidin yemek + tatlı + sinema + vs... yapın, katılımmayın.

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #18 : Kasım 11, 2014, 09:05:31 ÖÖ »
Eğimde focus gider ama,virajlı yolda fd6ya bariz bi üstünlük kuracağını sanmıyorum.İyi pilotajla hep önde gider civic,4.vites itibarıyla farkı açmaya başlar


Sent from my iPhone using Tapatalk

GökhanAlbayrak

  • İleti: 215
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #19 : Kasım 11, 2014, 01:04:58 ÖS »
Eğimde focus gider ama,virajlı yolda fd6ya bariz bi üstünlük kuracağını sanmıyorum.İyi pilotajla hep önde gider civic,4.vites itibarıyla farkı açmaya başlar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Focuslarda ESP çok nadir ama ihtiyacı yok dersek abartmış olmayız. Virajlarda çok güveniyorum arabama (lastik durumuyla %1500 alakalı) ki tam spin atacağımı düşündüğüm ani direksiyon kırmalarında bile beni çok şaşırttığı anlar oldu.

melankolistt

  • İleti: 75
Ynt:
« Yanıtla #20 : Kasım 27, 2014, 02:01:51 ÖÖ »
Otomatik civic duz yolda alacaktır.  Fakat virajli yolsa focus yoltutus ve torkuyla one cikar. Pilotajiniz onemli civic ve size oyum

murat220

  • İleti: 8
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #21 : Temmuz 10, 2016, 08:05:19 ÖS »
8 aydır fb7 civic kullanıyorum. Eski araç da focus 2005 chia. Ford da duruyor. Birini ben birini eşim kullanıyor. Ancak viraj, yokuş varsa kesinlikle focus derim. Düz yolda bişey diyemem. Focusta 195'i gördüm.

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: fd6 & focus (110 hp dizel)
« Yanıtla #22 : Temmuz 10, 2016, 08:50:27 ÖS »
düz yol otoban da civic 195 den sonra alır fakat Ford focus yol tutuş olarak hala referas değerlere sahip en iyi yol tutuşa sahip C segmenti otomobiller içinde baş sıralardadır.