Gönderen Konu: F20C vs. K20A  (Okunma sayısı 12625 defa)

VWci

  • İleti: 661
    • http://www.vwtr.net/forum
F20C vs. K20A
« : Eylül 27, 2006, 09:08:53 ÖS »
Merak ettim honda severler olarak siz araciniz da hangi motoru gormek isterdiniz ? F20C, K20A dan ustun bir makine midir?



R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #1 : Eylül 27, 2006, 10:33:57 ÖS »
K20A çok daha fazla potansiyelli bir motor. f20c zaten limitlerde.  Type-r 'ın JDM versiyonu 260beygirdir.

erischman

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #2 : Eylül 28, 2006, 12:18:19 ÖS »
+1

i-vtec ;)

IMPREZA MANIAC

  • İleti: 95
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #3 : Eylül 28, 2006, 06:59:11 ÖS »
K20A çok daha fazla potansiyelli bir motor. f20c zaten limitlerde.  Type-r 'ın JDM versiyonu 260beygirdir.
JDM EP3 Type R 260hp mi?ben 215 diye biliyordum.

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #4 : Eylül 28, 2006, 07:28:25 ÖS »
jdm ctr 215 ps

SinanS2000

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #5 : Eylül 29, 2006, 12:27:18 ÖÖ »
ya motor içine girmeden f20c den j's, amuse gibi markalar 300hp alıolar, bence pek limitlerde gibi değil  \:D/

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #6 : Eylül 29, 2006, 02:06:50 ÖÖ »

sleeperEK

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #7 : Ekim 03, 2006, 10:59:58 ÖS »
K20a biraz daha ba$arılı ve teknik açıdanda avantajları var. Aslında çok çok ciddi yüklenmi$ bir K20 göremedim $imdiye kadar . Mesela boosted B18c  ler gibi .. Yine de atmosferik yüklemede oldukça keyifli sonuçlar alınan bir makina ..

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #8 : Ekim 03, 2006, 11:07:56 ÖS »
HAN geliyor bomba gibi :)

erkoamp;Z

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #9 : Ekim 03, 2006, 11:32:35 ÖS »
nasıl bir bomba? biraz detay verirsen sevinirim.

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #10 : Ekim 04, 2006, 10:22:55 ÖÖ »
Araba bitince zaten sahibide forum üyelerimizden , kendisi detayları verecektir.

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #11 : Ekim 05, 2006, 12:02:49 ÖÖ »
K20a biraz daha ba$arılı ve teknik açıdanda avantajları var. Aslında çok çok ciddi yüklenmi$ bir K20 göremedim $imdiye kadar . Mesela boosted B18c  ler gibi .. Yine de atmosferik yüklemede oldukça keyifli sonuçlar alınan bir makina ..

   Ya işte Yüreğir'in Turbo Type-R var, Cemal abinin 2.4 litre Type-R var (gerçi o K20 olmuyor ama :) ) bunların dışında HAN, FB gibi atmosferikler de vardı, Kaan'ın dediğine göre HAN yeni bir şeyler yapmış heralde, onu da bekleyip göreceğiz artık :)


sleeperEK

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #12 : Kasım 27, 2006, 11:20:45 ÖS »

   Ya işte Yüreğir'in Turbo Type-R var, Cemal abinin 2.4 litre Type-R var (gerçi o K20 olmuyor ama :) ) bunların dışında HAN, FB gibi atmosferikler de vardı, Kaan'ın dediğine göre HAN yeni bir şeyler yapmış heralde, onu da bekleyip göreceğiz artık :)


kast ettiğim güçler 600 lü 700lü rakamlar ..
« Son Düzenleme: Kasım 27, 2006, 11:21:56 ÖS Gönderen: sleeperEK »

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #13 : Kasım 27, 2006, 11:27:46 ÖS »

   Ya işte Yüreğir'in Turbo Type-R var, Cemal abinin 2.4 litre Type-R var (gerçi o K20 olmuyor ama :) ) bunların dışında HAN, FB gibi atmosferikler de vardı, Kaan'ın dediğine göre HAN yeni bir şeyler yapmış heralde, onu da bekleyip göreceğiz artık :)


kast ettiğim güçler 600 lü 700lü rakamlar ..




tamam işte benim makinadan bahsediyorsun :D anladım hemen

AHM

  • İleti: 174
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #14 : Kasım 28, 2006, 12:00:36 ÖÖ »
600 -700hp  için k20 de 15bin $ dan  aşağısı hayal gibi :lol:   ama ndn 500 hp olmasın   :twisted:

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #15 : Kasım 28, 2006, 12:21:02 ÖÖ »

   Ya işte Yüreğir'in Turbo Type-R var, Cemal abinin 2.4 litre Type-R var (gerçi o K20 olmuyor ama :) ) bunların dışında HAN, FB gibi atmosferikler de vardı, Kaan'ın dediğine göre HAN yeni bir şeyler yapmış heralde, onu da bekleyip göreceğiz artık :)


kast ettiğim güçler 600 lü 700lü rakamlar ..

   Cevap epey geç gelmiş ama olsun :)

Bahsettiğiniz rakamlar dünyada yok.. Bir tane var sözde, resmini koyarım ama ülkemizde bu işlerden fazlasıyla anlayan kişilere göre tamamen şişirme..




   Türkiye'den Turbo Type-R sahibi Yüreğir'in bu konudaki fikir ve görüşlerini yazıyorum:

750cc enjektörle o gücü alması imkansız, bana inandırıcı gelmedi..
Ya yanlış yazmışlar, yada o güçte değil, o 35psi basmak için 1200-1600cc arası enjektörler gerekir, ben 13 psi basıyorum 750cc ile duty cycle %85..

   Ayrıca aynı şeyden yurt dışı Civic Type-R forumlarında da bahsediliyor...

Benim araştırmalarım sonucunda en yüksek beygire sahip Type-R 500-550 civarında, yani bu civarda birkaç tane var..

     Bu da Yüreğir'in aracın dyno verileri; 391 @ 13 psi





Yani aşağı yukarı 400'lü beygirlere ulaşılmış, üzerine çıkılır mı bilemem...


Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #16 : Kasım 28, 2006, 12:23:54 ÖÖ »

   Ha bir de şunu söyleyebilirim, Cemal Bey'in 2400cc Type-R'ı atmosferik kralı olarak adlandırılıyor yani Civic Type-R'a atmosferik olarak ne yapılabiliyorsa hepsi yapılmış durumda.. Bu araca turbo uygulaması yapılırsa canı yanacak araçların listesi sayfalar dolusu olur :)  Ama öyle bir düşünce yok buarada bunu da belirteyim...

vti18

  • İleti: 639
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #17 : Kasım 29, 2006, 10:53:26 ÖS »
ayiptir sormasi kac hp bu 2.4 typer ???

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #18 : Kasım 30, 2006, 12:37:56 ÖÖ »
ayiptir sormasi kac hp bu 2.4 typer ???

   Tam olarak bilinmemekle beraber 340 civarı olduğu söyleniyor...

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #19 : Kasım 30, 2006, 08:20:01 ÖS »
tehlikeliiiiii   :twisted:

sleeperEK

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #20 : Aralık 01, 2006, 12:11:19 ÖÖ »

   Ha bir de şunu söyleyebilirim, Cemal Bey'in 2400cc Type-R'ı atmosferik kralı olarak adlandırılıyor yani Civic Type-R'a atmosferik olarak ne yapılabiliyorsa hepsi yapılmış durumda.. Bu araca turbo uygulaması yapılırsa canı yanacak araçların listesi sayfalar dolusu olur :)  Ama öyle bir düşünce yok buarada bunu da belirteyim...


cemal abi çok sevdiğim çok saygı duyduğum bir abimdir. Arabasınıda ilk halinden son haline hep yakından görmü$lüğüm ve sürmü$lüğüm var ..

Tam olarak bitmemi$ bir proje. Bir iki ciddi ayrıntısı daha var. Onlar tamamlandığında o zaman dü$ündüğünüz güçlere eri$mi$ olacak araç.


Evet o araç tamıtamına bir $i$irmece. Benim kast ettiğim güçler b serisi bloklardan çıkıyor. Bunu K serisinde görmek nasip olmadı henüz onu demek istemi$tim ...

kAAn

  • İleti: 103
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #21 : Aralık 01, 2006, 10:50:12 ÖÖ »
F20C de K20A da başarılı motorlar.Her ne kadar f20c nin sınırLarı olduğu söylensede paranın yapamadığı şey yok gibi bence :).Diğer tarafta K20A çok dayanıklı bi motor.Gönder JUN a yapsın makinayı örnekleri var ;)

sleeperEK

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #22 : Aralık 02, 2006, 03:07:18 ÖS »
F20c sınırda diyorlarda J's Spoon gibi firmalar 2.0 Na makinayla 300 lü rakamlara eri$ebiliyorlar  8)

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #23 : Aralık 02, 2006, 03:21:41 ÖS »
ayiptir sormasi kac hp bu 2.4 typer ???

   Tam olarak bilinmemekle beraber 340 civarı olduğu söyleniyor...


eminmisin bi yanlışlık yok değilmi ? 340 hp 2.4 atmosferik bi araba için çok zor .. ama yapılmışsa helal olsun . 

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: F20C vs. K20A
« Yanıtla #24 : Aralık 02, 2006, 04:33:43 ÖS »
ayiptir sormasi kac hp bu 2.4 typer ???

   Tam olarak bilinmemekle beraber 340 civarı olduğu söyleniyor...


eminmisin bi yanlışlık yok değilmi ? 340 hp 2.4 atmosferik bi araba için çok zor .. ama yapılmışsa helal olsun . 

benzin tune olayı war onlarda farklı bezinle çok farklı güçler alabiliolar yüklü arabalardan ki vtı aymosferik 300 hp gibi rakamlarında örnekleri war dünyada  type r danda çıksın bi 340 beya  ;D