Gönderen Konu: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı  (Okunma sayısı 5837 defa)

MuHi

  • İleti: 126
Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« : Mart 23, 2008, 05:14:54 ÖS »
arkadaslar bilmiyorum belki bu karsılastırma önce yapıldı eger yapıldıysa özür.. bn aradım ama bulamadım.. şimdi sorum siz typer alcak olsanız hangisini alırsınız bn karar vermedim 1sene snra fln yurt dısında (isvicirede) almak istiyorum.. orda yeni kasaların fiyatları 38.500 fr. yani yaklasık 39.000 ytl.. eskilerin 2.elide yaklasık 34.000ytl simdi hangisinin kalkısı felan filan daha ii.. ??? umarım anlata bilmişimdir... simdiden yorumlarınız icin tskler... :) :-k




MuHi

  • İleti: 126

buura

  • İleti: 1869
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #3 : Mart 23, 2008, 06:16:29 ÖS »
bnce eski kasa al geriye kalan paraylada ıvır zıvır eklersin arabaya bnce bu daha mantıklı gelio bna..yani bna sorarsan eski kasa derim

bugrahan

  • Ziyaretçi
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #4 : Nisan 16, 2008, 02:37:33 ÖS »
haayır ya eski kasayı napcan abi yeni kasa harika sedanları özellikle ben aşırı memnunum arabamdan bence yeni kasa araban yeni olcak abi 2005i satıp 2007 aldım ben eski araba alınmaz herzxaman için yenisini düşünmelisin tabi zewkler tartışılmaz ama madem açdın benm fikrim bu :)

SpeedTuning

  • İleti: 136
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #5 : Nisan 16, 2008, 02:58:24 ÖS »
bence de eski kasa.. daha seri daha atik.. ve yenilerde elektronik gaz kelebeği var.. o yuzden eski kasa..

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #6 : Nisan 16, 2008, 03:44:16 ÖS »
yenilerinin içi çok güzel koltuklarının kavrayışı daha iyi daha değişik bi tasarımı var komfor ekipmanları mevcut ama eski kasa çok daha safkan bir typer.

eskisi yenisinden biraz daha seri bir araç.ama arada bukadar az bi fark varsa ben yenisini alırdım.

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #7 : Nisan 16, 2008, 03:59:21 ÖS »
Eski kasa al zaten kimden nerden bulursan bul mutlaka bişeyler vardır arabada en kötü ihtimal bi headers bide filtre vardır yeni kasaları yersin yollrda...

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #8 : Nisan 16, 2008, 04:24:28 ÖS »
paran varsa yenisini al tabi hocam lafı dahi edilmez :)

alfaus007

  • İleti: 1127
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #9 : Mayıs 04, 2008, 03:40:42 ÖS »
yenisini al bence görüntüsü  yeter

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #10 : Mayıs 04, 2008, 03:52:25 ÖS »
fn2 çokk ama çok seksi bi araç görüntü olarak fn2 ep3 sollar fakat perfrmans olarak ep3 daha atik diolar bn yeni kasa al derim hele hele varsa sedan typeR al sonuçta typeR deilmi kardeşim eski kasa yeni kasa farketmez ruhu yeter :D :D :D

edo typer

  • Ziyaretçi
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #11 : Mayıs 04, 2008, 04:01:49 ÖS »
bu ıs zewk ısı...babam yenı kasa al dıyodu sonucta sıfır arac...ama ben ep3 aldım...yenı kasa var burda bıtane ara sıra sahıbı al abı ac arabayı dıyo:D alakamız yok cocuk benım arabaya bınınce gozlerı doluyo:D kullanmak ıstemedı benım arabayı :D  gecen hafta tekrar kullandım arabası...yaw gercekten cok kotu hıc begenmıyorum....gaz tepkısı gercekten kotu...elektronık fln ben bılmem ama sunu solıyım uce atınca araba kafayı egıyo...debrıyaja basıyosun dewır dusmuyo vıtesı degıstırıyosun sonra dusuyo vıtesı degıstırınce halıyle gaza basıyosun ama o sırada dewır dusme mesgul oluyo.....ben sehır ıcınde hızlı araba kullanmam hele hıc bır honda ıle vıraj yapmam...ama kullandıklarım arasında en cok kayan arac fn2 typerdı...kafadan her honda kayar ama bu alakasız yerlerde arkasınıda koparıyor bılmem anlatabıldım mı....

ıı tarafına gelınce...ıcı cok ıı....cok rahat uzun yolda yaptım bu aracla sessız sakın bır arac ama bence typer gıbı deıl....shıft lıght ve ıvtec uyarı lambası cok hosuma gıttı:D

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #12 : Mayıs 04, 2008, 04:36:02 ÖS »
vtec on lambasını ep3 e de yaparsın babali.

şahine bile yaparım ben :D vtec olsun olmasın önemi yok

edo typer

  • Ziyaretçi
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #13 : Mayıs 04, 2008, 07:02:13 ÖS »

vtec on lambasını ep3 e de yaparsın babali.

şahine bile yaparım ben :D vtec olsun olmasın önemi yok



bılıyom kanka ama bu cok orj..

soyle kucuk bı ıvtec yazıyo kadranda vtec acılınca kucucuk bı kırmızı lamba yanıyo...shıftlıghta kucucuk lambalar var 5 tane cok sırın:D once yesıller yanıyo yaklastıkca sarı oluyo sonra kırmızı oluyo....kucucuk lambalar yoplu ıgne bası kadar....

aracın ıcı fln guzel m3 gıbı olmus ama typer gıbı deıl hıcbıryerı gozunu baglayıp bındırseler typer demezsın yanı:D

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #14 : Mayıs 04, 2008, 09:08:30 ÖS »
Tamamen para ile alakalı hrld imkanım olsa fn2 nin kontagına ilk ben basmak isterim ha bir yerlerde stokta teşhirde ep3 varsa onada hayır demem tabide hal boyle iken fn2 cok daha mantklı paran varsa yoksa zaten boyle tırım tırım ep3 arasın :)

edo typer

  • Ziyaretçi
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #15 : Mayıs 04, 2008, 09:29:23 ÖS »

Tamamen para ile alakalı hrld imkanım olsa fn2 nin kontagına ilk ben basmak isterim ha bir yerlerde stokta teşhirde ep3 varsa onada hayır demem tabide hal boyle iken fn2 cok daha mantklı paran varsa yoksa zaten boyle tırım tırım ep3 arasın :)




fn2 alıcagıma turbo ep3 alırım ygzyı....:D aynı para asıgı yukarı....

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #16 : Mayıs 04, 2008, 09:30:45 ÖS »
bi japon atasözü derki typre daima typredir

buura

  • İleti: 1869
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #17 : Mayıs 04, 2008, 11:18:43 ÖS »

haayır ya eski kasayı napcan abi yeni kasa harika sedanları özellikle ben aşırı memnunum arabamdan bence yeni kasa araban yeni olcak abi 2005i satıp 2007 aldım ben eski araba alınmaz herzxaman için yenisini düşünmelisin tabi zewkler tartışılmaz ama madem açdın benm fikrim bu :)


adam type-r dio sn civici anlatıosn

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #18 : Mayıs 04, 2008, 11:27:15 ÖS »
type-r olsun çamurdan olsun,kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun :):)

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #19 : Mayıs 04, 2008, 11:31:36 ÖS »
sedanı varsa hiç düşünme bile yeni kasa al

edo typer

  • Ziyaretçi
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #20 : Mayıs 04, 2008, 11:56:07 ÖS »

sedanı varsa hiç düşünme bile yeni kasa al




kankam sedan olsun beyaz olsun ıstersen bıde mugen rr olsun :D  begendın mı:D

TTayfuNN

  • İleti: 339
Ynt: Eski Kasa type-r mi yoksa yeni kasa mı
« Yanıtla #21 : Mayıs 05, 2008, 04:47:45 ÖS »

Eski kasa al zaten kimden nerden bulursan bul mutlaka bişeyler vardır arabada en kötü ihtimal bi headers bide filtre vardır yeni kasaları yersin yollrda...


+++