Gönderen Konu: en iyi dizel araç  (Okunma sayısı 4988 defa)

alican_07

  • İleti: 1822
en iyi dizel araç
« : Ocak 09, 2010, 07:04:18 ÖS »
arkadaşlar sizce motor verimliliği göz önüne alarak bir değerlendirme yaparsak sıralama nasıl olur?



zack

  • İleti: 497
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #1 : Ocak 09, 2010, 07:18:23 ÖS »
Walla tdi golf kullanan cevremde cok sorun yasadıgını duymadım hıc o yuzden oyum golf e.

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #2 : Ocak 09, 2010, 07:47:40 ÖS »
bmw nin 3.35d motoru en iyi dizel motor seçildi. daha yeni okudum ikinci golf 6.nesil tdi motor 2.0

mali

  • İleti: 8035
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #3 : Ocak 09, 2010, 08:24:55 ÖS »
ben Q7 diyorum o arabanın arkasından yetişmek imkansız gibi bişey :)


adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #4 : Ocak 09, 2010, 08:53:07 ÖS »
mercedes her zaman farklıdır benim için..bi akrabamızda mercedes var 450 bin km yi geçti hala canavar gibi Maşallah

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #5 : Ocak 09, 2010, 09:25:47 ÖS »
arkadaşlar hız komfor veya güç karşılaştırması değil bu sağlamlık ve en verimli motor karşılaştırması yani cc sine göre en az yakma  gibi en az karbon salınımı filan

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #6 : Ocak 09, 2010, 09:29:49 ÖS »
he bu arada bu karşılaştırmayı bi araç otoritesi yapmış sonuçları var ama ben bizim sitenin gönlünden ne geçio diye yaptım oylamayı :D

mehmet1971

  • İleti: 1601
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #7 : Ocak 09, 2010, 10:40:46 ÖS »
Oyumu bmw ye verdim ama ben şu anda oto alsam 1.6 TDİ volkswagen alırım. hem az yakıyor. hem vergisi az hem de torku yüksek.

demokena

  • İleti: 89
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #8 : Ocak 09, 2010, 10:42:15 ÖS »
dünyada dizel motoru ilk yapan marka ısuzu fakat otomobil olarak  seri üretimini ilk yapan marka audi  ve en iyi ve en sorunsuz dizel motoru yine audinin yaptığı gerçek gb. görünüyor bazı kaynaklara göre ..

byberkay000

  • İleti: 213
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #9 : Ocak 09, 2010, 11:15:56 ÖS »
en sağlam dizel motor ısuzuların bence. corsa 1.7 dizel motorlar ısızu motorudur. sorunsuzdur. 2. olarak vw-seat-audi-skoda motorları hoşuma gidiyor.

REİS

  • İleti: 122
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #10 : Ocak 25, 2010, 12:30:19 ÖS »
bmw  derim

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #11 : Ocak 25, 2010, 12:45:22 ÖS »
pug 308 le audiyi yada mercedesi nasıl kıyaslıcaz ki?

ben oyumu audiden yana kullanıyorum sıfır a4 kullandım 2 sene yola gidişi yakışı bence çok güzeldi volvo s40 t4 ten sonra hiç perf kaybı yaşamamıştım

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #12 : Ocak 26, 2010, 01:31:38 ÖS »
bmw yani :) hemde 335 dizel, yoldan asfaltı kaldırıyor be

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #13 : Ocak 26, 2010, 04:08:40 ÖS »
BMW sorunsuz diye bilinir

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #14 : Ocak 26, 2010, 05:22:09 ÖS »
bmw

cıvıcem

  • İleti: 709
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #15 : Ocak 26, 2010, 08:02:30 ÖS »
q7 bence...

Harvester

  • İleti: 34
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #16 : Ocak 26, 2010, 10:44:45 ÖS »
a3 dedim 2.0 tdi düşünerek. Dizel motoru en iyi ISUZU yapar. 1 000 000 km garanti veren başka marka görmedim.

ozturk

  • İleti: 41
Ynt: en iyi dizel araç
« Yanıtla #17 : Ocak 27, 2010, 01:10:18 ÖS »
bencede audi arkadaşımda 80 serisi 79 model turbo dizeli var o yıllarda öncelikli performansı ve
sağlamlıklığı değerlendirisek süper 1,6T 90 hp