Alıntı yapılan: gmail34 - Kasım 05, 2010, 08:45:09 ÖÖAlıntı yapılan: yusufaltintepe - Kasım 05, 2010, 08:32:36 ÖÖsafkan bir güç varken ne gerek var aşırı beslemeye type-r ın sürüş keyfi ve devir bandındaki zevki cupra verebilecekmi acaba olaya birde şu yönden bakın type-r da turbolu düşünün yada cuprayı atmosferik düşünün ve kıyaslamayı o şekilde yapın bakalım kim önde olacak bence her ne kadar segmentleri aynı olsada motor tipleri bir değil araçların ama son olarakta söylemek isterim cuprada kötü bir araç değil bence seçim tamamen beklentiler ve zevk yönünden kişiden kişiye değişirBu işin sonu yok, sen type r'a da turbo takalım dersen, başkası da gelir der ki cupradaki turboyu büyütelim o zaman.Sonra type r'a çift turbo takalım der birisi, öbürü de der ki cupraya da ift turbonun yanında bir de egzantrik takalım. Yani bu işte maddiyat olduğu sürece sınır yoktur. İstanbul'da GT30 turbo takılmış bir cupra, 420 Hp'lik en yeni kasa M3'ü ciddi farklarla geçiyor mesela. Para olduğu sürece herşey yapılır.yazımı yanlış yorumlamışın ama ben her iki aracıda fabrika çıkışlı aynı turboda yada aynı atmosferde kıyaslayım demek istemiştim yani typerde fabrika çıkışlı cupra gibi k20 de turbolu olsaydı hangisini tercih ederdin ? yoksa mekanik modifiyede illaki parası olan son noktayı koyar...
Alıntı yapılan: yusufaltintepe - Kasım 05, 2010, 08:32:36 ÖÖsafkan bir güç varken ne gerek var aşırı beslemeye type-r ın sürüş keyfi ve devir bandındaki zevki cupra verebilecekmi acaba olaya birde şu yönden bakın type-r da turbolu düşünün yada cuprayı atmosferik düşünün ve kıyaslamayı o şekilde yapın bakalım kim önde olacak bence her ne kadar segmentleri aynı olsada motor tipleri bir değil araçların ama son olarakta söylemek isterim cuprada kötü bir araç değil bence seçim tamamen beklentiler ve zevk yönünden kişiden kişiye değişirBu işin sonu yok, sen type r'a da turbo takalım dersen, başkası da gelir der ki cupradaki turboyu büyütelim o zaman.Sonra type r'a çift turbo takalım der birisi, öbürü de der ki cupraya da ift turbonun yanında bir de egzantrik takalım. Yani bu işte maddiyat olduğu sürece sınır yoktur. İstanbul'da GT30 turbo takılmış bir cupra, 420 Hp'lik en yeni kasa M3'ü ciddi farklarla geçiyor mesela. Para olduğu sürece herşey yapılır.
safkan bir güç varken ne gerek var aşırı beslemeye type-r ın sürüş keyfi ve devir bandındaki zevki cupra verebilecekmi acaba olaya birde şu yönden bakın type-r da turbolu düşünün yada cuprayı atmosferik düşünün ve kıyaslamayı o şekilde yapın bakalım kim önde olacak bence her ne kadar segmentleri aynı olsada motor tipleri bir değil araçların ama son olarakta söylemek isterim cuprada kötü bir araç değil bence seçim tamamen beklentiler ve zevk yönünden kişiden kişiye değişir