Gönderen Konu: e36 mı ies mi ?  (Okunma sayısı 3124 defa)

PREDATOR06

  • İleti: 213
e36 mı ies mi ?
« : Kasım 11, 2013, 05:48:13 ÖS »
Arkadaslar 98 model 1.6 iese sahibim. Ama aracima yaptığım atmosferik islemler falan bana pek haz vermiyor. Aradığım torku o tok sesi performansi bulamıyorum. Aklimda bir 3.20 e36 almak var ama aradığımı bulabilecegime emin degilim. Cunki hic kullanmadim 1 defa e30 320 bi defada e36 ya bindim ayrica 1 defa e30 3.25 kullandim. Benim icin cok büyük bir zevkti 325 ama icine girince neyle karsilasirim bilmiyorum. 22-23 bin liraya alacagim bir 320 beni tatmin edrr mi sizce ikide bir arıza verme durumu olur mu yakit ne kadar artar kisacasi bütün düşüncelerinizi öğrenmek Istiyorum



siriussahin

  • Şahin
  • İleti: 560
Ynt: e36 mı ies mi ?
« Yanıtla #1 : Kasım 11, 2013, 06:52:46 ÖS »
sanayiden çıkmazsın kardeşim. yine kendinbilirsin ama bence 3,20 falan çok temiz olmadıkça yanaşma

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: e36 mı ies mi ?
« Yanıtla #2 : Kasım 11, 2013, 08:44:10 ÖS »
Hocam hondadan hevesimi aldım acıkcası. Bikaç defada kafama 320ler vurdu. Turbo ies yapmayı planlıyordum ama astarı yüzünü geçiyor. Maliyet çok çıkıyor. Muayene falan hep sıkıntı. Ben askeri personelim. Sanayiye gidecek değil başımı kasıyacak zamanım yok. 320 hosuma gidiyor ancak alıpta sanayiye abone olmaktan korkuyorum. Emsali olarak alınacak bi aracta yok galiba.

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: e36 mı ies mi ?
« Yanıtla #3 : Kasım 12, 2013, 08:36:29 ÖÖ »
şimdi genel olarak konuşacak olursak, herşeyin bir bedeli var, 0 km si 120 bin lira olan araca 21-22 bin liraya binipte başıma bişe gelirmi demek??? illaki gelecektir, ve bu seni baya hırpalayacaktır, bu tarz araçları almak problem değil, bunlara binmek problemdir, parçaları el yakar, ustalığı işçiliği el yakar, eski bmw ler, mersolar, jeep cherokiler, bunların 2. elleri çok uygun ama gelde binenlere sor seni yakıtınımı düşünecen, vergisinimi, yedek parçasınımı, sen bunlara hiç girme bence, yada 22 ye alıp, 22 de araca harcamayı göze alıp dalacan, bunların tamamını parasal açıdan sıkıntın olmayacağını düşünerek yazdım, bunun yanında zaman olarak da baya bişe ister, sende kafamı kaşıyacak vaktim yok demişsin, e sonuç ortada, yaklaşma...

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: e36 mı ies mi ?
« Yanıtla #4 : Kasım 12, 2013, 09:29:57 ÖÖ »
2000 model al bitane temiz 30 35 bin e
rahat et :D

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: e36 mı ies mi ?
« Yanıtla #5 : Kasım 13, 2013, 05:33:36 ÖS »
Peki arkadaslar tesekkur ederim. Onumuzdeki yazi bekleyip e46 alacagiz o zaman :)

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: e36 mı ies mi ?
« Yanıtla #6 : Kasım 13, 2013, 06:07:07 ÖS »
İes senin beklentilerini karşılamadı abi :) Aslında turbo yapsan keyifli olur ama uğraştırır vakit ayırman gerekir, :)

klc-ozhn

  • İleti: 403
Ynt: e36 mı ies mi ?
« Yanıtla #7 : Kasım 15, 2013, 08:19:42 ÖÖ »
Temiz bir e36 3.20 bulursan al.