Gönderen Konu: connect glx - cıvıc kalkış  (Okunma sayısı 22311 defa)

hatalay

  • İleti: 19
connect glx - cıvıc kalkış
« : Kasım 27, 2010, 10:01:39 ÖS »
bu ıkı aracın kalkısı hakkında ne dusunuosnz arkadslar a3 tek kapı dahıl focus megan gıbı 1.6 ları rahtlıkla yıyıyor connect kalksta ama cıvıc daha denk gelmedı



06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #1 : Kasım 27, 2010, 10:08:35 ÖS »
coonetcle civic kıyaslıyorsun ya helal olsun tek kelimeyle ben connect için marş bile basmam arabaya

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #2 : Kasım 27, 2010, 10:25:18 ÖS »
coonetcle civic kıyaslıyorsun ya helal olsun tek kelimeyle ben connect için marş bile basmam arabaya

+9999999999999


batuhan55

  • İleti: 34
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #3 : Kasım 27, 2010, 10:27:35 ÖS »
connect ın civicle kalkma ıhtımalı hıc yok belkı 1 2. vitesinde tutunur ama sorna sanmıyorum kullandım 110 luk olanını defalarca

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #4 : Kasım 28, 2010, 01:13:43 ÖÖ »
bence yukarda bahsedilen araçlarıda kesinlikle geçemez kendi sınıfının bile en hantalıdır connect dalga mı geçiyosunuz???

nucro

  • İleti: 1276
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #5 : Kasım 28, 2010, 01:24:00 ÖÖ »
Zamanında şantiyeden cıkmayan bi connect ile şahine geçilmişligim var. :))

En kral caddy 3. viteste arkada kalır hondaya hondaysa.

Ha şu da var 2007 yılında partner adventure( 4 kişi bagajda da valizler) ile 1.6 ies yi bozguna ugrattım 2 ısık arasında ama 2. ısıkta durmadım kalan yol uzun oldugu için :) biliyordum uzunda basıma gelecegi :))

hatalay

  • İleti: 19
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #6 : Kasım 28, 2010, 02:31:56 ÖÖ »
connect glx 1.8 turbodizel 110 beygir 280 tork motoruna sahip o kullandıgın connect 75 lık olabılr.. hııh connect dıyenlerı kalkısta cok uzdum dedıgım gıbı cıvıc denk gelmedı gelmesını gercktn ıstyrm.. bugun cıvıc 1.6 lar 150 tork cıvarı 120 beygr cıvarı belli bir süratten sonrasnı solemıorm bıle tbıkı sonuc ortda olr ancak kalkısta yada 100e 110 a kadr nolr bılmıorm 2009 a3 tek kapı 130 a kadar seyretti.. sınıfındakı en ıyı cekıs de connect de caddy 105 bg 270 tork dıgerlerını saymıorm bıle..

nucro

  • İleti: 1276
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #7 : Kasım 28, 2010, 03:05:25 ÖÖ »
Bir si bir vti için hiç birsey degil üstad 1,8 110hp.

Düz 1.4 1.6 larla oynarsın kalkısta rahat. ama 120-130 a kadar dedigin gibi.(4 sene kadar kullandım o tarz araçları nacizane önerim 100 dedin mi bırak  )

dedigin a3 1.6 dır büyük ihtimalle ondan seyretmiştir. ( seat leon 2.0 tdi dsg zar zor ayırdı beni otomatik si ile). golf audi seat bunlarında 1.6 motorları aynı diye biliyorum ben. leon kankamda var imkanı yok avans versem düzde geçemez arabamı otomatik benım arabam birde.

Babamın işi geregi o sınıfta yani hafif ticaride partner-partner hdi-doblo jti(ki chipliydi)-connect-caddy dsg-bipper-fiorino hepsine bindim halada biniyoruz.

O sınıfta kesilmeden yüksek hızlara kadar cıkan 170-180 km ye kadar caddy dsg idi. Son hızda 205 km görmüştüm. chipli doblo bile 170 den sonra caddye göre daha kesik gidiyordu.

Onuda geçtim karadeniz otobanında chipli bir caddy'e gecildim. Hemde altımda 0 toyota auris vardı. Kalkıstan 165 e kadar öndeydim taki 5. vitese aldıgımda hersey bitti caddy gecti gitti beni.


dedigim gibi ben trafikte çok severim kalkmayı yürümeyi  denk geldiginde. Ama söylediginiz araçla güçlü bir hondaya yaklasmayın :) benden size öneri bende cok biniyorum o tarz ticarilere.

sasinti

  • İleti: 238
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #8 : Kasım 28, 2010, 09:23:23 ÖÖ »
Arkadaşlar ben connect ekip arabasıyla birçok defa kovalamaca yaşadım ama tozunu bile zor gördüğüm iki araba oldu bunlardan biri peugeot 307 idi dıştan modifiye sağlamdı muhtemelen iç aksamıda aynı olmalı plakasını bile hala unutmam 34 FB 3400 diğeride civic 1.6 ies idi yanımda nasıl geçti nereye gitti pek kavrayamadım vti sandım ilk önce adamlar arabayı bırakıp kaçınca 16 ies olduğunu gördüm yani nerde connect nerde civic

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #9 : Kasım 28, 2010, 12:39:41 ÖS »
bende coonect ekip arabası kullanıyorum 160 son baskada yok hafif eğimde servis çıkışı 195le ekip otosuyla radara girdim gecen gün kaldırdık benim si ile daha 1. viteste öldü araba

egc

  • İleti: 646
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #10 : Kasım 28, 2010, 01:07:36 ÖS »
Arkadaşlar ben connect ekip arabasıyla birçok defa kovalamaca yaşadım ama tozunu bile zor gördüğüm iki araba oldu bunlardan biri peugeot 307 idi dıştan modifiye sağlamdı muhtemelen iç aksamıda aynı olmalı plakasını bile hala unutmam 34 FB 3400 diğeride civic 1.6 ies idi yanımda nasıl geçti nereye gitti pek kavrayamadım vti sandım ilk önce adamlar arabayı bırakıp kaçınca 16 ies olduğunu gördüm yani nerde connect nerde civic
Ya hocam karıstırıyo olabilirmisin FB3400 307 degil,306 gti ve ünlü bir araçtı hala öylemi akıbeti noldu bilmiyorum

Rpm..

  • İleti: 52
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #11 : Kasım 28, 2010, 01:35:45 ÖS »
Arkadaşlar ben connect ekip arabasıyla birçok defa kovalamaca yaşadım ama tozunu bile zor gördüğüm iki araba oldu bunlardan biri peugeot 307 idi dıştan modifiye sağlamdı muhtemelen iç aksamıda aynı olmalı plakasını bile hala unutmam 34 FB 3400 diğeride civic 1.6 ies idi yanımda nasıl geçti nereye gitti pek kavrayamadım vti sandım ilk önce adamlar arabayı bırakıp kaçınca 16 ies olduğunu gördüm yani nerde connect nerde civic
Ya hocam karıstırıyo olabilirmisin FB3400 307 degil,306 gti ve ünlü bir araçtı hala öylemi akıbeti noldu bilmiyorum
 

34fb3400  önceden gri şimdi ise kırmızı noslu bir 306 gtidir hocam. modifiye alanında gayet tanınır. geçen gün satıyodu adam yanılmıyorsam 42 milyar gibi bişey olmalıydı..

sasinti

  • İleti: 238
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #12 : Kasım 28, 2010, 04:48:25 ÖS »
Ben 307 diye hatırlıyorum geceydi gerçi ama plakadan eminim gri veya ona benzer bir renkti

Rpm..

  • İleti: 52
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #13 : Kasım 28, 2010, 09:49:48 ÖS »
Ben 307 diye hatırlıyorum geceydi gerçi ama plakadan eminim gri veya ona benzer bir renkti
 

dediğim gibi önceden gri şuanda kırmızı bir 306 gti. 34fb3400 kesinlikle 307 falan değil.

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #14 : Kasım 28, 2010, 10:30:24 ÖS »
isterse connect 120hp 300nm olsun yinede 1.4 civicle bile zor yürürsünüz...görüp görceği max devir 4500rpm o bile değil diyorum ya en hantalı connectir kasası çok ağır geliyo 110hp de bişey değiştirmez 0-100 14sn(1.3mjet fiorinolarla aynı) civarı nereye geçiyosunuz hocam 1.4ü bile zor en fazla 1ve2. vites oda torktan ondan sonra biter connect....illede civic istiyorsanız denemek isteyen arkadaşlar çıkar mutlaka ama bence hiç kalkışmayın derim....
« Son Düzenleme: Kasım 28, 2010, 10:31:55 ÖS Gönderen: emre16 »

hatalay

  • İleti: 19
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #15 : Kasım 29, 2010, 09:32:36 ÖS »
max 160 mı ben duzlukte 200u gordum ayrıca ne 14 sanıyesnden bahsedıyosunz test verılerıne bakmayın aracın performansı kısıseldır aynı motor aynı model arclarn performansı aynı dııldr kullanıma gore farklılık gosterır 1.4 cıvıc ı kalkısta gerı gerı gecerm die dusunuorm bence 1.4 1.6 cıvıcle kafa cıkarmada connecte karsı cıkmayn otobanda lafm yok zaten

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #16 : Kasım 29, 2010, 09:48:21 ÖS »
abi getir kaldıralım ozaman her zaman kullandığım arac istersen ben kendim ileri profosyonel sürüş eğitimi almış adamı koltuğa oturtup benim arabaya kendim binip video çekeyim sana ya honda fanatikliği yapmıyoruz ama gercekler acıdır

Owner89

  • İleti: 1298
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #17 : Kasım 29, 2010, 10:01:27 ÖS »
:) connecten bahsediyoruz bildiğimiz :D ford olan dime

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #18 : Kasım 29, 2010, 10:04:28 ÖS »
aynen ben diyorum 1.4le başa çıkamassınız ama hondanın tadını tatmayanlar anlamaz ve anlayamaz görmeden....

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #19 : Kasım 29, 2010, 10:07:48 ÖS »
usta altımda hergün kullandığım ekip arabası connect ya ben bilirim o rabadan ne çektiğimi 160 a kadar güzel ama ondan sonra eğim olucak falan filan belki gitmeye tenezzül eder bi kere servis çıkışı araba 30bindeyken eğimli yolda 195i bile zar zor dedirttim arabaya hatta o hızlada radara girdim ceza yiyodum az kalsın

Yamazaki

  • İleti: 294
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #20 : Kasım 29, 2010, 10:11:21 ÖS »
connect glx 1.8 turbodizel 110 beygir 280 tork motoruna sahip o kullandıgın connect 75 lık olabılr.. hııh connect dıyenlerı kalkısta cok uzdum dedıgım gıbı cıvıc denk gelmedı gelmesını gercktn ıstyrm.. bugun cıvıc 1.6 lar 150 tork cıvarı 120 beygr cıvarı belli bir süratten sonrasnı solemıorm bıle tbıkı sonuc ortda olr ancak kalkısta yada 100e 110 a kadr nolr bılmıorm 2009 a3 tek kapı 130 a kadar seyretti.. sınıfındakı en ıyı cekıs de connect de caddy 105 bg 270 tork dıgerlerını saymıorm bıle..

civic le boy ölçüşemezde connect in caddy i geçiçeğinide sanmıyorum çok kullandım bizim pederin aracı 1,9 turbo dizel 120 beygir ayrıca 105 diil saygılarımla :)

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #21 : Kasım 29, 2010, 10:13:37 ÖS »
ben connectle caddy nin tozuna bile yetişemiyorum ne diyosun usta sen ya

Rpm..

  • İleti: 52
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #22 : Kasım 29, 2010, 10:51:47 ÖS »
max 160 mı ben duzlukte 200u gordum ayrıca ne 14 sanıyesnden bahsedıyosunz test verılerıne bakmayın aracın performansı kısıseldır aynı motor aynı model arclarn performansı aynı dııldr kullanıma gore farklılık gosterır 1.4 cıvıc ı kalkısta gerı gerı gecerm die dusunuorm bence 1.4 1.6 cıvıcle kafa cıkarmada connecte karsı cıkmayn otobanda lafm yok zaten

sen şimdi fordun profesyonal şöforunden daha mı iyi olduğunu mu sanıyosun yani ? yada teknik verilerin nası oluşturulduğunu bilmiyosun sanırım.. eğer öle bi iddaan varsa sana sadece gülerim gerçekten komiksin çünkü ahaha :)))

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #23 : Kasım 30, 2010, 12:09:00 ÖÖ »
connect diyen aarkadaş beni dinle sen kamyonet die geçen bi aracı civic gibi şu anda 1.6 kategorsinin en baba olan arabasıylamı bir tutuyossun kardeşim 2010 model 1.6 atmosferik motorlarda en iyi teknik veriler civicdedir tork olayına gelince tork çekme gücüdür hızlanma değil tork demek yükü çekmekdir illa tork diosan sana çok güzel bi örnek type r ın torku 190 peki 0-100 ü kaç biliyomusun????6.6sn bugün torku havada uçan golf 5 gti bu değeri yakalayamadı turbo olmasına rağmen neyle neyi kıyaslıcamıza dikkat edelim lütfen

karapilot

  • İleti: 914
Ynt: connect glx - cıvıc kalkış
« Yanıtla #24 : Kasım 30, 2010, 12:16:30 ÖÖ »
tutarlı karşılaştırma olmamış...