Gönderen Konu: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6  (Okunma sayısı 7716 defa)

altunparmak

  • İleti: 2138
CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« : Ekim 07, 2008, 11:00:14 ÖS »
« Son Düzenleme: Ekim 07, 2008, 11:01:28 ÖS Gönderen: altunparmak »



HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1466
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #1 : Ekim 07, 2008, 11:02:04 ÖS »
bu arac ygz plakali bi typer satilikti bi ara sanirim turbosu sokulup satildi

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #2 : Ekim 07, 2008, 11:03:26 ÖS »
ben m6 yı alayım :)

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1466
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #3 : Ekim 07, 2008, 11:04:43 ÖS »
typer typer typer  :P

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #4 : Ekim 07, 2008, 11:05:11 ÖS »
tabiki type-r

SlowBlow

  • İleti: 169
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #5 : Ekim 07, 2008, 11:59:49 ÖS »
Type R.. ForeveR..

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #6 : Ekim 08, 2008, 01:08:05 ÖS »
Geçse de geçilse de M6, M6'dır..  :)

GKS TypeR

  • İleti: 544
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #7 : Ekim 08, 2008, 02:07:21 ÖS »
2008 typeR ım var ama seçim yapmak zorunda kalsaydım tabiki M6 derdim

sleeperEK

  • Ziyaretçi
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #8 : Ekim 08, 2008, 04:25:28 ÖS »

bu arac ygz plakali bi typer satilikti bi ara sanirim turbosu sokulup satildi


araba olduğu gibi satılmıştı , birşeyi söküldüğü yok , sorunsuz hala tertemiz yürüyor..

M6 geçilsede tabikide M6yı alırım  ;)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #9 : Ekim 08, 2008, 05:09:31 ÖS »
type r demiycem :))

m6 tabiki

can34

  • İleti: 2468
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #10 : Ekim 08, 2008, 06:05:30 ÖS »
m6 alırım ;) aracı iskender usta aldı

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #11 : Ekim 09, 2008, 12:23:10 ÖÖ »
yakışır iskender ustaya turbocu iskender oldu demek helal kazasız belasız.

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #12 : Ekim 09, 2008, 12:31:13 ÖÖ »
ona bi egzost bi ara boru :):)

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #13 : Ekim 09, 2008, 12:33:42 ÖÖ »

ona bi egzost bi ara boru :):)
of of walla sesinden insanın tüyleri diken diken olur

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #14 : Ekim 09, 2008, 12:41:53 ÖÖ »
ben makara yapmak istemiştim ygz turbo yada turbo idi yazdımın çogu wardır

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #15 : Ekim 09, 2008, 08:26:39 ÖÖ »
abi gene bişey yazıcam gene ortalık karışacak.
Yaw neden hep arabaların düz gidişlerini dikkate alıyorsunuz. Hangi üretici direk drag specli araba çıkarıyor. Type R o güçlere geldikten sonra pistte ne derece yapar M6 ne dereceler yapar acaba. Bence Type R o güçlerle stock derecesinden daha kötü dereceler bile yapabilir. Arabaları yükle yükle ondan sonra ferrari lambo onları geç büyük olay olsun. Adamlar drag ya da roll için  araba üretmiyorlar ki. Bizim yüklediğimiz arabalarda tamamen bu işlere göre oluyor. Buna bende dahilim. Volvoyu yaptık yaptık arkadaşımın evosunu ayıra ayıra gidiodum. Sonra Otodroma bi çıktık ben stock zamanlarımı arar oldum. Turbo lagden dolayı araba yerinden kalkamıodu kalktıktan sonra bir sonraki virajda daha önceden frene basman gerekiodu falan filan.

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #16 : Ekim 09, 2008, 09:38:37 ÖÖ »
Bencede geçmek geçmektir adam 200 ile giderken yakaladın diyelim otobadanda zannetti seni basit bir type r gazladı 230-240-250-260-270 type r halen tamponda o an M6 cınn yuz halini gormek isterim :)
Sonucta m6 derim tabiki fakat arasıra insanalara şaka yapmakta gerek :)

8663

  • Ziyaretçi
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #17 : Ekim 09, 2008, 10:49:40 ÖÖ »
bence tamamen tercih meselesi, ikisi de olabilir...

type-r gerçekten çok iyi ama direk m6 derim hiç düşünmeden ;) çok deli bişey :)

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #18 : Ekim 09, 2008, 07:41:28 ÖS »
stock m6 zaten 250 de bitiyor kesici kaldırılmadıysa o yüzden 200-250 arasında stock type R ı ne kadar ayırabilir ki. Hadi ayırsın 10 boy. Ondan sonra yakala yine geç gene kemirir direksiyonu.Ertesi gün serviste kaldırır limiti.:)

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #19 : Ekim 09, 2008, 08:10:28 ÖS »
aynen katılıyorum guelle kardesim.

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #20 : Ekim 09, 2008, 09:46:48 ÖS »
güncel

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #21 : Ekim 09, 2008, 11:20:49 ÖS »
typer geçsede bence m6 arkadaşlar ;)

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #22 : Ekim 10, 2008, 09:05:06 ÖÖ »

stock m6 zaten 250 de bitiyor kesici kaldırılmadıysa o yüzden 200-250 arasında stock type R ı ne kadar ayırabilir ki. Hadi ayırsın 10 boy. Ondan sonra yakala yine geç gene kemirir direksiyonu.Ertesi gün serviste kaldırır limiti.:)

Katılmıyorum zır stock type r duzde 250 ye zorlanrak cıkar 260 a gelene kadar yol biter :)
M6 200-250 arası sayamayacagın kadar boy fark atar bence stock bir type r yani sonradan kapatmak aradaki farkı bence imkanı yok :)

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #23 : Ekim 10, 2008, 09:10:27 ÖÖ »
Stock type R 260 görüyor Seko kadranda. Bi de ne dedim isterse 10 boy fark atsın yol varsa yakalar geçersin. M6 nın Type R dan daha hızlı olduğunu zaten herkes biliyor. Koşullar sağlandıktan sonra gerisi ufak detaylar bence. Bu arada M6 nın limitör ü kaldırmamak koşulu ile tabiiki. Yoksa M6nın benzin bitene kadar Type R geçemez.

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: CivicTypeR Turbo vs Hartge M6
« Yanıtla #24 : Ekim 10, 2008, 09:21:10 ÖÖ »
Varmı bir video filan elinizde ben inanmıyorum duz yolda boyle rahat rahat 260 devirecegine; 240 dan sonra yalan olur nazlana nazlana gider ancak yokus bulursa 250 sonrası 260 ı gorur veya goremeyebilir stock type r ..