Gönderen Konu: peugeot 308 & honda civic  (Okunma sayısı 34748 defa)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #75 : Mayıs 25, 2009, 08:50:55 ÖS »
308 imi sattım kurtuldum ohbe bir rahatladım sormayın gitsin :)
Hormonlu alet 1400 kg :)



megAkrep07

  • İleti: 139
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #76 : Mayıs 26, 2009, 02:58:26 ÖÖ »
308 ler gerçekten çok sağlam oldu civic lerde çok sağlam motor var ama 308 i geçmesi öyle kolay olmaz geçemezde benim görüşüm tabiki bu

et302gti

  • İleti: 538
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #77 : Mayıs 26, 2009, 03:14:35 ÖÖ »
peugeot işte, aynı tiple 10senedir ilerletiyo... nası bi mantık anlamıyorum, birazcık cesur ol, biraz marjinal ol. bütün arabaları aynı. kasalarda değişiklik yok. ufak tefek değişiklikler... civicler arasında ben benzerlik bulamıyorum walla, hepsinin ayrı bi kişiliği, ayrı bi tarzı var. ama peugeot öyle değil...

esso06

  • İleti: 142
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #78 : Mayıs 26, 2009, 10:38:19 ÖÖ »
Beyler 308 170-180e kadar gelir sonra civic kaybolur gozden Allah Aşkına hiçmi peugeota binmediniz.Bu 307hdi leri 130luk transporterla aglattım.Bu 308leri yok co2 az veriyo diye falan kakalıyorlar millete 90.000-10.000 oluyor sonra takkk rektefiyeeeee !Ondan oncede elektronık arızalar bujıler baskı balatalar falan filan Vtec2imle hepsini yerim bu kadar buyuk konusuyorum 307,308,206 gelsinler

HAKAN739

  • Ziyaretçi
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #79 : Mayıs 26, 2009, 11:37:02 ÖÖ »
Fransadaki 308ler donanım konfor açısından güzel ama Türkiyedekiler dandik ikisi aynı deil.içleri farklı buraya tenekesini yollamışlar...!İnternette 308i beğenmiştim ama almaya gittim,anaa bide baktım bambaşka bi araba göüslük möğüslük herşey başka,bu ne dedim abi onlar fransada çıkıo burdakiler böle demişlerdi.

HAKAN739

  • Ziyaretçi
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #80 : Mayıs 26, 2009, 11:43:54 ÖÖ »
Fransadaki 308ler donanım konfor açısından güzel ama Türkiyedekiler dandik ikisi aynı deil.içleri farklı buraya tenekesini yollamışlar...!İnternette 308i beğenmiştim ama almaya gittim,anaa bide baktım bambaşka bi araba göüslük möğüslük herşey başka,bu ne dedim abi onlar fransada çıkıo burdakiler böle demişlerdi.
konuyla ne alaka ama olsun :D daha sonra seat leon cupraya baktım kapıyı açar açmaz kapattım çünki iğrenç bi dashboardı vardı.
3. durağım wolkswagendi golf gt almaya karar vermiştim para cepte almaya gittim arabanın etrafında 10 tur attım bi tane allahuın kulu hoşgeldin deyip ilgilenip arabayı satmaya kalkışmadı bende tav olup dışarı çıktım düşünsenize cepte para canlı kredi mredide diil hazır alıcıyım armutlar benim gibi alıcı müşteriyi kaçırdılar.ve hepsi iiki böyle oldu HONDAM OLDU...!

hllmrt

  • Ziyaretçi
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #81 : Mayıs 30, 2009, 10:20:30 ÖS »
308 in yol tutuşu ve virajlardaki performansı nasıl merak ettim var sa bilen gören bizleride bilgilendirirse mutlu oluruz

esso06

  • İleti: 142
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #82 : Mayıs 31, 2009, 10:02:09 ÖÖ »
308in 150hplikleri hariç hepsinin eline verir İesde Vtec2de Yeni Civicte ;) Hdi olanının max hız 190 0-100 11.3 sn agırlık 1322 kg.150lilik olanlarınıda vti ve accord 2.0 rahat rahat ayırır :D

esso06

  • İleti: 142
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #83 : Mayıs 31, 2009, 10:10:29 ÖÖ »
308in 150hplikleri hariç hepsinin eline verir İesde Vtec2de Yeni Civicte ;) Hdi olanının max hız 190 0-100 11.3 sn agırlık 1322 kg.150lilik olanlarınıda vti ve accord 2.0 rahat rahat ayırır :D
120hp benzinli olanında verilerini yazayım 1287kg max hız 195 0-100 10.8 bizm vtec2ler 9.5/9.2snde cıkıyor max hız bildigim kadarıyla vtec2lerinkide 195 ama agırlık farkı var birde Honda yuksek devirlerde daha verimli oldugu icin herturlu 0-400 roll max flan fılan CİVİC  team  (ies,vtec2,yeni civic) 308i yer

asmaz

  • İleti: 1908
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #84 : Mayıs 31, 2009, 10:16:51 ÖS »
Fransadaki 308ler donanım konfor açısından güzel ama Türkiyedekiler dandik ikisi aynı deil.içleri farklı buraya tenekesini yollamışlar...!İnternette 308i beğenmiştim ama almaya gittim,anaa bide baktım bambaşka bi araba göüslük möğüslük herşey başka,bu ne dedim abi onlar fransada çıkıo burdakiler böle demişlerdi.
konuyla ne alaka ama olsun :D daha sonra seat leon cupraya baktım kapıyı açar açmaz kapattım çünki iğrenç bi dashboardı vardı.
3. durağım wolkswagendi golf gt almaya karar vermiştim para cepte almaya gittim arabanın etrafında 10 tur attım bi tane allahuın kulu hoşgeldin deyip ilgilenip arabayı satmaya kalkışmadı bende tav olup dışarı çıktım düşünsenize cepte para canlı kredi mredide diil hazır alıcıyım armutlar benim gibi alıcı müşteriyi kaçırdılar.ve hepsi iiki böyle oldu HONDAM OLDU...!
aynı olayı ankara dogus oto da yasadım...komikler valla

batu306

  • İleti: 58
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #85 : Haziran 25, 2009, 01:23:20 ÖS »
futbolcu 1 arkadaşımda var 308 yeni aldı 1 ay falan oldu.adana spor kalecisidir kendisi. arac gercekten cok hırçın.saolsun ben cok sert kullanıyorum diye sürmeme izin vermedi ama hızlanması ve düşük devirlerde performansı harika adeta yarıyor.306 yı satacak ve üstüne para koyacak olsam direk 308 e yapışırım.yanımdan 308 geçse hayranlıkla bakıyorum. civic de arkadaşımda var fakat 308 e göre  baya hantal kalacagından eminim. >=ok

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #86 : Haziran 26, 2009, 12:31:31 ÖS »
308in özellikle dizelleri çok çok çok hantal kaplumbağadan bile yavaş.Gazı köklüyorsun araba yerinde sayıyor.Ben bizzat kullandım kesinlikle tavsiye etmem.Civic hantalsa ben başka bir şey demiyorum artık :)

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #87 : Haziran 26, 2009, 12:35:07 ÖS »
308 dizelin hantal kalması çok enteresan babamda 307 dizel var arabayı sanki biri arkadan itiyo inanılmaz bir çekiş var typer ve vti hariç hondalar dragta rolingte geçsin ben arabamın anahtarını veririm bukadar kesin konuşuyorum...

alfaus007

  • İleti: 1127
Ynt: peugeot 308 & honda civic
« Yanıtla #88 : Haziran 26, 2009, 12:39:34 ÖS »
308 dizelin hantal kalması çok enteresan babamda 307 dizel var arabayı sanki biri arkadan itiyo inanılmaz bir çekiş var typer ve vti hariç hondalar dragta rolingte geçsin ben arabamın anahtarını veririm bukadar kesin konuşuyorum...
Peugeot ve Citroen'in oluşturduğu PSA Grubu ile Ford'un 2001 yılında imzaladıkları ortak motor üretim anlaşmasının ilk ürünü 1.4 litrelik DV4 olmuştu. Tarafların bu başarılı motordan sonraki ikinci adımı, bugün hacmine göre Avrupa'nın en popüler turbo dizel motoru olan 1.6 litrelik DV6 oldu. Günümüzde Peugeot, Citroen, Ford ve Volvo tarafından onlarca modelde kullanılan motor, turbo basıncı ve elektronik işletim yazılımına göre belirlenebilen 90 ve 110 HP'lik iki güç seviyesine sahip. Motorun çalışma karakteri öyle esnek ki, örneğin 307'de hem 90 HP'lik hem de 110 HP'lik versiyonda şanzıman oranları bile değiştirilmeden kullanılabiliyor. Türkiye'de DV6 üretim kodlu olarak ilk tanıştığımız 110 HP'lik versiyonda 1750 d/d'de elde edilebilen maksimum tork, overboostla anlık olarak 260 Nm'ye kadar çıkartılabilen 240 Nm'lik değerdi. İki motor versiyonu arasındaki farkları karşılaştırırsak, 90 HP'lik versiyonda hem maksimum tork, aynı devirde olmak üzere 215 Nm, hem de turbo basıncını anlık olarak arttıran overboost özelliği yok. Bu eksikliklerin götürdükleri ilk hızlanmalarda, örneğin 0-100 km/s hızlanmada 1.0 sn gibi önemsiz görünen bir değerse de (1.0 sn sportif bir otomobilde önemli olabilir ama 307 HDI ekonomi amaçlı kullanılan bir araç olduğundan önemsenmeyebilir.) özellikle ara hızlanmalarda 2.0, hatta 3.0 sn'ye kadar fark yaratabiliyor. Testimizde 90 HP'lik versiyonla 0-100 km/s hızlanma değerini 11.7 sn olarak belirlememize karşın 2004 yılında 110 HP'lik 307 1.6 HDi'la yaptığımız ölçümlerde 0-100 km/s hızlanma değerini 10.7 sn olarak saptamıştık. Güç ve tork eksiğiyle düşen canlılık ve son hıza ulaşma sıkıntısı da sürüşteki diğer kayıplar. Gerçekten de hantallık hissettirmese de etkileyici bir canlılık sezilmiyor. 90 HP'lik versiyon silahları sınırlanmış bir ordu gibi. Yine 110 HP'lik kardeşine göre kıyasladığımızda güç ve torktaki eksiklik akıcılıkta kayıplara yol açıp, değişen eğimlere göre sık vites düşürme gereksinimi doğunca yakıt tüketiminde de küçük çapta da olsa aleyhte gelişmeler yaşanması kaçınılmaz oldu. 100 km'de test tüketim ortalaması 5.5 litre olan 110 HP gücündeki 307 1.6 HDi'ye karşılık 90 HP'lik kardeşiyle 5.8 litrelik ortalama tüketim saptadık. Elbette bu değer de çok değil ama ekonomi sürecinin aracı satın alırken 2 bin YTL az ödeyerek başladığını unutmamak gerekiyor.