Gönderen Konu: civic vti mı?saxo vts mi?  (Okunma sayısı 26525 defa)

birisimi

  • İleti: 497
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #25 : Ağustos 01, 2008, 09:47:02 ÖÖ »

arkadaşım ies 'i neden küçümsiyim.aynı güçte iki araç biri 900 kg diğeri 1ton küsür o aradaki kg farkı kaç boy eder sen bliyomusun.en az 1,5-2 boy.vts in ies'i geçeceği apaçık belli bunun ies i küçümsemekle alakası yok!
ies 110 kg .... demek vts nin motoru kotuydu..ama biri pejo motoru biri honda...ayrıca torkları nasıl bu iki motorun biliyormusun????bilgi için soruyorum



loiz

  • İleti: 560
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #26 : Ağustos 01, 2008, 11:08:03 ÖÖ »
ahada ortalık yine karıştı..vts-vti bitti vts-ies başladı..
1.6 ies le 3te 160 gördüm ben cutoff'a gelmeden..vts ne kadar asılabilir?

yunusferman

  • İleti: 82
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #27 : Ağustos 01, 2008, 11:21:45 ÖÖ »
arkadaşlar yapmayın ies hiç bi şekilde rakip olamaz.. kovalayamaz bile.. tamamen hp güçlerine bakıp yorum yapıyosunuz.. vts 123 aktarma şanzıman iesle kıyaslanamaz.. 3 te kaç bastığı önemli değil.. sen 3 te 160 bilmem kaç vurmya çalışırken vts 4'ü çoktan ezmeye başlamıştır bile.. ona göre karşılaştırma yaparsak iesler 4. viteste, vtec'in 4 vitesine göre daha yüksek hıza ulaşıyor.. ies vti'dan daha ii diyebilirmisin buna göre ! hayır..  

loiz

  • İleti: 560
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #28 : Ağustos 01, 2008, 11:27:58 ÖÖ »
yok birader ben şakasına dedim 3te 160 die..zaten öyle ufak ve üstüne üstlük hız için üretilmiş bi arabayla ies'in kalkması imkansız.ben vts ne kadar asılabilir derken max süratini sordum.ies 3te 6bin deviri bulana kadar belirttiğin gibi 4te asılmaya başlar vts..ilk arabam 106 gti dı ordan iyi biliyorum nası çabuk hızlandıklarını..eve 170le radar cezası gelince babam satıp uzun süre arabasız bırakmıştı beni :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #29 : Ağustos 02, 2008, 01:09:41 ÖÖ »
ies ler ilk 2 de 1.4 is lere bile boyun büküyor dostum o senin denediğin turşu pancarıymış

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #30 : Ağustos 02, 2008, 07:41:44 ÖS »
Bence bu konuya en iyi yorumu ben yaparım... İlk arabam 99 civic vti dı, ıkıncısı 106 gtı 3.su ıse saxo2 vts su ankı fn2 type r. vtı a 92000km bındım saxo2 vts ye 101000 km 106 ya ıse 19000 km bındım. Şimdi ben acıkcası frenlerının erken ısınması dıreksıyonunun ınce olması koltuk yan desteklerının yetersız olması ve camurluk davlumbazlarının arasının gorunmesı (ekren deforme olması sonucu) dısında her yonu ıle cıvıc vtı derım. Kesınlıkle cok daha ustun bı arac zaten 106 ve saxo onun 2 segment altı araclar. Ayrıca cıvıcde yazdıklarımdan daha fazla eksıkler 106 ve saxo da mevcut. 106 da saxo da tu5jp4 kodlu motorla uretılıyolar ve sanzımanları saselerı kapıları hatta arka camları harıc butun camları aynı. Sadece saxo2 ının on camı atermıtlı ve 15 jantla ve ve ful paket sunroof abs 2 hava yastıgı olarak sunulması ve yuvarlak hatları ıle daha guzel gorunmesı ustunlugu var. Bu fransızlar hıcbır sart altında cıvıcle bas edemezler belkı 250 ayrı goruntu aklımda bunları yazarken yanı total 8.5 yılımı verdıgım 3 aracımıda 1000lerce kez kaldırmısımdır. ara hızlanmalarda ve son hızda kesınlıkle cıvıc ustun 0 100 de ıse standart olarak zaten bravo hgt yı hatta 98 model passat 1.8 t ıle bıle kafa kafaya kalan araclar fransızlar. Yanı hondayla mukayese edılmez. Ancak moıfıye edılmıs durumlar cok farklı tabı cold aır ıntake 13 59 ayna mahrutı ve supersprınt kıt ıle standar ep3type r da gectım veya gecemedıgımde oldu ama arkasından gıttım bu araclarla. turbo ıle saxo mu 23000 km kullandım 2 kere motor yenıledım. kesınlıkle cok hızlıydı zaten bırlıkte yaptıgımız arkadaslarımında ıkı tane cıvıc vtı ı var onlarda turbo cok ıyı vakıt gecırdık aynı psılarda cıvıcden hafıf olması ve turbonun cok allta gelmesı ile vti a gore daha cabuk toparlanıyo ama yuksek hızları zayıf ve b16nın zıbılle parcası olması gıbı avantajları var. Yanı standart olarak asla gecemez fransızlar. ama modlu olarak dragda gecıyolar ne yazıkkı. Tabı yıne stroker kıtlı bı vtı kesınlıkle dragda da geyıco bunu da 40 kere falan gozlemledım. Sonuç olarak fransızların artıları dıreksıyonları cok kontrollu ve gokart kadar zevklı dragda motor hacmı ıle oynanmadan yapılmıs lımıt atmosferık halı ıle daha hızlı cıvıcden. Ancak bunun dısında her durumdakı bu gerıye kalan yuzde 98 dır denılebılır cıvıc ustun. Yalnız motoru cok saglam bı araç bunuda solemeden gecemıcem. Roman gıbı oldu ama cıvıc ve saxo arasında bı benzetme yapmak gerekırse cıvıc benım eşim gıbıydı her dedıgımı yapan guzel yemekler pısıren aılecek saygı gordugumuz bırlıkte cok guzel vakıt gecırdıgımız. saxo ve 106 ım ıse pavyonda tanıstıgım bı rus kızı kadar fantezılerıme cvp veren en cılgın hatta sapıkca anılarımın ortagı ancak asla aılemden sevgı goremez dısarıya alıp cıkamam... :D Bu betımlemem surus zevkı ıle ılgılı performans olarak yıne eklıyorum kesınlıkle her yonu ıle (frenlerın ısınması harıc) cıvıc vtı.

birisimi

  • İleti: 497
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #31 : Ağustos 02, 2008, 08:01:41 ÖS »

ies ler ilk 2 de 1.4 is lere bile boyun büküyor dostum o senin denediğin turşu pancarıymış
tamam arkadasım sen yanımdaydın herhalde ben kalkarken..... ben sıkıyorum durtulerimi tatmin ediyorum... soforluk denen bi unsur var farkındamısın bilmem .... neyuse iddalasmaya gerek yok....ben gorecegimi gordum ;)

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #32 : Ağustos 02, 2008, 08:02:51 ÖS »
 Bu arada su ankı 106 ve saxoların bırcogu cok bakımsız hatta bazılarına acık yag koyduklarını gordum. Bu araclar hıdrolık ıtıcı ıle calısıyolar ve bu halde mahvolup gıdıyolar. bırcogunda yerlı segman yatak var motorları ıcı dısı her yerı bıtmıs akslerı bozuk amortısorlerı patlak vs vs. Valla abartmıyorum 10 tanesınden bakın 7 tanesı bu yada daha kotu haldedır. Düzgun bakıldıgı takdırde g-techle olctum defalarca en kotu 8.5 sn de 100 e cıkıyolar yanı ıes ıle kıyaslamak hakaret olur bence... 8300 dd lık chıp cold aır ıntake 13 59 ayna mahrutı supersprınt komple eksoz kentcams pt 52 egzantrıkler pıpercams subap yayı ve tıtanyum sapka setı ıle klıma ve stepne de sokukdu 6.27 sn ye kadar 0 100 dustu. Turbo ıse tutunamadıgı ıcın kesınlıkle saglıklı bı olcum yapamadık ama ozellıkle ara hızlanmalar cok hızlıydı gercekten. Standart olarak ıse dedıgım gıbı ıes den hızlı ama vtı dan cok zayıf araclar...   

loiz

  • İleti: 560
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #33 : Ağustos 02, 2008, 11:27:57 ÖS »
turbovts2 verdiğin bu güzel bigiler için saol..bi dönem benimde 106gti'ım vardı nası kaçtıklarını ve dediğin gibi verdiği go kart zevki bi başkaydı..yüksek eksoz sesi ve eve gelen 170kmlik bi radar cezası  ertesi gün arabanın satılmasına sebep olmuştu..özlüyorum ama civicin keyfide bi başka :)

can34

  • İleti: 2466
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #34 : Ağustos 04, 2008, 09:22:12 ÖÖ »
turbovts2 dediğin gibi vti lerin frenleri çok zayıftı..bana güven vermiyordu hiç .ama bambaşka bi aractı!

onur34

  • İleti: 580
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #35 : Ağustos 11, 2008, 10:58:13 ÖS »
cınarıqık sahıLde kapısıoLardı qce 3 de vtı oLe 1 werdıkı vts saqdan kactı :D :D :D

mikaileren

  • İleti: 196
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #36 : Ağustos 16, 2008, 08:19:29 ÖS »
Vti Tabiki 3. vitesden itibaren alir Ama Vts Hafif'e alinacak Bir Arac Degil Eski Bir 106 Ve Vts'ci olarak Diyorum ki dragda vti yi yiyebilir saglam bir saxo ama rollingde 2-3. vitesde :D Tabiki Vtiiii:D Nasib olmadi bu yil almak arkadasin 1.4 var ama :D tat vermedi pek 1.6 vti deniycem hastasi oldum ya :) iyiki arastirmisim iyiki hondafan olmusum :D

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #37 : Ağustos 19, 2008, 11:41:34 ÖÖ »
saxo yu ben vtec le geciyorum arkadaslar, ucuncu vitese kadar var, sonra vtec yavas yavas fark atiyo, bi esprisi yok vti 160 hp lik yer onu citir citir

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #38 : Ağustos 19, 2008, 11:48:53 ÖÖ »
arkadaslar konu saxo vts in fabrika cikisli hali ise kesinlik le ve kesinlik le bi numarası yok, ama modifiye varsa apayrı... bu konu ile ilgili yorumum ise gercege dayaniyo, cunku arkadasim da vts var... al palio sporting i vur vts e

can34

  • İleti: 2466
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #39 : Ağustos 19, 2008, 12:21:03 ÖS »
resimdeki vtec2 seninse o arabayla vts i geçmen hayal .aynı cc deler vts in 10 hp fazlası var ve kg senden cok hafif nasıl geçebilirsin?? eğer geçiosanda o vts i at çöpe

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #40 : Ağustos 19, 2008, 12:34:23 ÖS »
arkadasim hic denedin mi vts le kalkmayi, ben denedim ve bilerek konusuyorum...

ama gecemez, hayal vs vs diyosan bi dene ve ona gore konus...

Sercan

  • Ziyaretçi
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #41 : Ağustos 19, 2008, 12:36:53 ÖS »
4000 devir den sonra vtec konusur, peki saxo neyi konusturcak...

can34

  • İleti: 2466
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #42 : Ağustos 19, 2008, 06:50:10 ÖS »
sana orda bişey dedim eğer vtec2 geçiosa o aracı stock olarak , at o vts i çöpe ;) öyle dene ona göre konus gibi laflar edip ortamı germeye gerek yok ok ;) neyin nolduğunu gayet iyi biliyoruz biz akıl var mantık var ikiside 1.6 motora sahip vtec2 110hp vts 120hp ,vtec2 vts ten ağır kg a sahip kimin geçmesi lazım ?.... yine söylüyorum sana vts geçiliosa bitiktir o arabanın motoru veya sanzumanı filan

antonow

  • İleti: 502
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #43 : Eylül 29, 2008, 12:40:59 ÖS »
yok cnm okadarda dgl
neden bu vts lerı bukadar kucumsuyosunz anlamıorm
arac bıker 900 kılo 120 beygır we kılo farkından zaten kalkısı cok ıyı aracın
1.2.3. viteslede cok basarılı performans saglıyo.
ama vti la kalktıgında vti 3 den sora ayırmaya baslıo

K a a N

  • İleti: 166
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #44 : Eylül 29, 2008, 12:54:47 ÖS »

yok cnm okadarda dgl
neden bu vts lerı bukadar kucumsuyosunz anlamıorm
arac bıker 900 kılo 120 beygır we kılo farkından zaten kalkısı cok ıyı aracın
1.2.3. viteslede cok basarılı performans saglıyo.
ama vti la kalktıgında vti 3 den sora ayırmaya baslıo
vtı ın temızlıgıne gore oda dımı kardesım bu kladar kucumsencek arac deıl sınıfının en ıyısı olarak 106 gtı ve vts gelıyor en basta hafıflık 120 hp ıle 160 hp lık aracı denıyorsunuzkı bız bunu her hafta denıyoruz temde bizde honda kullanıoruz ama marka fanatıklıgı yapmayalım bence  =)

antonow

  • İleti: 502
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #45 : Eylül 29, 2008, 02:45:27 ÖS »
dostum ben pejo araclardan oldum olası nefret etmısımdır
fakat gorunen koyde kılavız ıstemez
bu araclarıda fasla kucumsuyolar
ben zaten 106 gecer demıorm farkedersen
ama bukadarda kotu performansı yok aracların

antonow

  • İleti: 502
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #46 : Eylül 29, 2008, 02:46:09 ÖS »
we ayrıca bu kalkıslar aractan aracada farkeder sureklı kaldırıosanız sen daha ıyı bılırsın bunu:p

fastmarley

  • Ziyaretçi
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #47 : Temmuz 19, 2009, 11:05:24 ÖÖ »
 106 Aynı karakter nerdeyse Saxo ama VTI aşar saxoyu :)

tender06

  • Ziyaretçi
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #48 : Temmuz 21, 2009, 03:50:05 ÖS »
sabaha kadarda konuşsak denemeden görülmez aradaki 40 hp ye aldanmayın

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: civic vti mı?saxo vts mi?
« Yanıtla #49 : Temmuz 21, 2009, 04:35:17 ÖS »
valla gtı ıle vts arasında secım yap deseler vts derım, 106 gıbı bır teneke olcaana vts gıbı bır teneke olsun :D :D