Gönderen Konu: Civic Si & Bmw 3.20 Ci  (Okunma sayısı 7950 defa)

Time-R

  • Ziyaretçi
Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« : Ekim 09, 2009, 06:56:38 ÖÖ »
Arkadaslar sizce 4. vitese kadar durum nasil gelisir 2 araclar?

(Benim aracta crx sanzuman ve short ram pipercross var, 2 parca haricinde arac stock..)

2 gun once sultanahmetten ciktim sahilyoluna, 3.20 ci durdu yanima 2004 model sanirim yeni kasa emin degilim.. aslinda kalkmicaktim fakat yesil isik yanar yanmaz kalkinca bu, bende kendisine bir dohc senfonisi caliyim istedim, o kalktiktan hemen sonra bende kalktim, benden once kalkmisti 1 boy, 1. viteste yarim boy farki kapattim, 2.viteste yanyana olduk, 3.vitese attim tam uzuyordum yanindan ileride baktim en sol seritte onun onunde taxi ariza yapmis kapilarini falan acmis duruyor, ben hemen en sag seride gectim, eger en sag seride gecmeseydim arac ondeki taxiye vuruyodu.. ileride gordum " kusura bakma kardesim seni tehlikeye atmak istemedim " falan dedim, oda " cok guzel kalkisti tebrikler sagol " deyip ayrildi yoldan..

Sadece sizlerle paylasmak istedim ..



canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #1 : Ekim 09, 2009, 07:24:29 ÖÖ »
ilginç bir durum.kalkışta alman normal ama 180den sonra bmw rahat alır. özellikle 6 silindir 3.20 kullanmışlığım var. efsane bir araçtı.motor sesi mükemmeldir performansıda başlarda kötü olsada yolunu bulunca 220 rahat yapıyor. yeni 3.20 ler 4 silindir olması lazım. yinede tebrik ederim 3.20 küçümsenecek bir araç değil.

brsylmz

  • İleti: 54
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #2 : Ekim 09, 2009, 10:10:44 ÖÖ »
bence normal bir durum cakal kasa 3,25 ler bıle zor ayırıyor
Sİ kalkışta gercekten cok seri bir araç

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #3 : Ekim 09, 2009, 10:21:11 ÖÖ »
gercekten dohc senfonisini hissettirmişiniz....:D tebrikler...ama düz yolda giderdi....

can_gnr

  • İleti: 308
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #4 : Ekim 09, 2009, 01:47:26 ÖS »
Bence sağlıklı bir Sİ 200 e kadar ci yi geride bırakır 200 den sonrasıda şüpheli bence 320ler
2000 motorun 6 sılındırın hakkını vermıyorr

Bizde denedik 2000 model 1.4is hb  ile  1998 model e36 coupe 2000 motor 6 silindir 3.20i yi

kalkışdan 3 vitesin ortalarına kadar 1.4 bir boy önde oluyor  3. vitesin bitimine doğru 3.20  öne geçiyor

araçlar; HONDA flitre,son susturucu,orta susturucu iptali, 1400cc

            Bmw   flitre, 2000cc  >%6rol

can_gnr

  • İleti: 308
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #5 : Ekim 09, 2009, 01:50:14 ÖS »
Güzel paylaşım olmuş tebrik ederim Tİme-R

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #6 : Ekim 09, 2009, 04:14:25 ÖS »
Arkadaslar sizce 4. vitese kadar durum nasil gelisir 2 araclar?

(Benim aracta crx sanzuman ve short ram pipercross var, 2 parca haricinde arac stock..)

2 gun once sultanahmetten ciktim sahilyoluna, 3.20 ci durdu yanima 2004 model sanirim yeni kasa emin degilim.. aslinda kalkmicaktim fakat yesil isik yanar yanmaz kalkinca bu, bende kendisine bir dohc senfonisi caliyim istedim, o kalktiktan hemen sonra bende kalktim, benden once kalkmisti 1 boy, 1. viteste yarim boy farki kapattim, 2.viteste yanyana olduk, 3.vitese attim tam uzuyordum yanindan ileride baktim en sol seritte onun onunde taxi ariza yapmis kapilarini falan acmis duruyor, ben hemen en sag seride gectim, eger en sag seride gecmeseydim arac ondeki taxiye vuruyodu.. ileride gordum " kusura bakma kardesim seni tehlikeye atmak istemedim " falan dedim, oda " cok guzel kalkisti tebrikler sagol " deyip ayrildi yoldan..

Sadece sizlerle paylasmak istedim ..

ortak cok guzel kalkmısın helal olsun 3.20 modelıyle daha once bende kalktım hemde aracı ove ove bıtıremıyorlardı ama bız 0 dan aynı anda kalktık ve kalkar kalkmaz farkı koymaya basladım farkı olcmedık 500 m de ama heralde 3-4 boy vardı :) hakını vermıyo bmw nın o motoru :)

yalçınn

  • İleti: 3389
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #7 : Ekim 09, 2009, 10:16:17 ÖS »
valla ilginç arkadaşlar 1.6 136 ps motorla 2.0 6 silindir 150 hp motora kafa tutuyorsunuz bide geçiyorsunuz tebrikler >=ok

mali

  • İleti: 8034
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #8 : Ekim 10, 2009, 01:29:45 ÖÖ »
tebrikler :) bence şanslıymışsın o kasalar çok seri olduğunu biliyorum
son diyalog hoşuma gitti
çoğu basar geçer durumu anlatıp özür dilemen örnek bir davranış

T@NYöLi

  • İleti: 10
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #9 : Ekim 10, 2009, 02:49:24 ÖS »
Dohc senfonisi diyorsunuz da o bmw tek eksantrikli mi sanki.

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #10 : Ekim 11, 2009, 02:51:38 ÖS »
Dohc senfonisi diyorsunuz da o bmw tek eksantrikli mi sanki.

motorcu degiliz arkadasim, bilmiyoruz, eger dohcsa durum daha vahim..

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #11 : Ekim 11, 2009, 02:59:51 ÖS »
tebrikler :) bence şanslıymışsın o kasalar çok seri olduğunu biliyorum
son diyalog hoşuma gitti
çoğu basar geçer durumu anlatıp özür dilemen örnek bir davranış

abi cok tesekkur ederim, sans isi pek sayilmaz aslinda bilek isi diyelim...

ewt ben boyle bi insanim asla kapistigim yada kapiscagim bi insani tehlikeye atmam, attigimda kurtarmak icin elimden geleni yaparim abi..

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #12 : Ekim 11, 2009, 03:00:44 ÖS »
valla ilginç arkadaşlar 1.6 136 ps motorla 2.0 6 silindir 150 hp motora kafa tutuyorsunuz bide geçiyorsunuz tebrikler >=ok

heuehue sagol abi tesekkur ederim, civic si ve vti boyle cok yuksek beygirli torklu araclara kafa tutabilcek seri araclar seninde bildigin uzere, japonlara helal olsun

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #13 : Ekim 11, 2009, 03:05:58 ÖS »
Arkadaslar sizce 4. vitese kadar durum nasil gelisir 2 araclar?

(Benim aracta crx sanzuman ve short ram pipercross var, 2 parca haricinde arac stock..)

2 gun once sultanahmetten ciktim sahilyoluna, 3.20 ci durdu yanima 2004 model sanirim yeni kasa emin degilim.. aslinda kalkmicaktim fakat yesil isik yanar yanmaz kalkinca bu, bende kendisine bir dohc senfonisi caliyim istedim, o kalktiktan hemen sonra bende kalktim, benden once kalkmisti 1 boy, 1. viteste yarim boy farki kapattim, 2.viteste yanyana olduk, 3.vitese attim tam uzuyordum yanindan ileride baktim en sol seritte onun onunde taxi ariza yapmis kapilarini falan acmis duruyor, ben hemen en sag seride gectim, eger en sag seride gecmeseydim arac ondeki taxiye vuruyodu.. ileride gordum " kusura bakma kardesim seni tehlikeye atmak istemedim " falan dedim, oda " cok guzel kalkisti tebrikler sagol " deyip ayrildi yoldan..

Sadece sizlerle paylasmak istedim ..

ortak cok guzel kalkmısın helal olsun 3.20 modelıyle daha once bende kalktım hemde aracı ove ove bıtıremıyorlardı ama bız 0 dan aynı anda kalktık ve kalkar kalkmaz farkı koymaya basladım farkı olcmedık 500 m de ama heralde 3-4 boy vardı :) hakını vermıyo bmw nın o motoru :)

:D kanka sanada helal olsun iyi ayirmissin bende seni tebrik ediyorum :))

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #14 : Ekim 11, 2009, 03:06:21 ÖS »
Güzel paylaşım olmuş tebrik ederim Tİme-R

ne demek can kardesim her zaman :)

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #15 : Ekim 11, 2009, 03:08:19 ÖS »
Bence sağlıklı bir Sİ 200 e kadar ci yi geride bırakır 200 den sonrasıda şüpheli bence 320ler
2000 motorun 6 sılındırın hakkını vermıyorr

Bizde denedik 2000 model 1.4is hb  ile  1998 model e36 coupe 2000 motor 6 silindir 3.20i yi

kalkışdan 3 vitesin ortalarına kadar 1.4 bir boy önde oluyor  3. vitesin bitimine doğru 3.20  öne geçiyor

araçlar; HONDA flitre,son susturucu,orta susturucu iptali, 1400cc

            Bmw   flitre, 2000cc  >%6rol

abi sanada helal olsun tebrik ederim 1.4 arac ile iyi basari yapmissin :)

saglikli bi si gercekten 200'e kadar boy boy acar..ama sonuc itibari ile bmw 260'a kadar yolu var, yuksek hizli bir arac oldugundan sonunda gececektir..


Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #16 : Ekim 11, 2009, 03:08:44 ÖS »
gercekten dohc senfonisini hissettirmişiniz....:D tebrikler...ama düz yolda giderdi....

tesekkurler emre kardesim iliklerinde hissetti ewt o abimiz :)

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #17 : Ekim 11, 2009, 03:09:16 ÖS »
bence normal bir durum cakal kasa 3,25 ler bıle zor ayırıyor
Sİ kalkışta gercekten cok seri bir araç


+5500

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #18 : Ekim 11, 2009, 03:10:59 ÖS »
ilginç bir durum.kalkışta alman normal ama 180den sonra bmw rahat alır. özellikle 6 silindir 3.20 kullanmışlığım var. efsane bir araçtı.motor sesi mükemmeldir performansıda başlarda kötü olsada yolunu bulunca 220 rahat yapıyor. yeni 3.20 ler 4 silindir olması lazım. yinede tebrik ederim 3.20 küçümsenecek bir araç değil.

180 demeyelimde, 200'den sonra belki uzayabilir, oda BELKI abi, cok kucuk bir ihtimal ama sonunda kadrani 260 o aracin, gececektir 5.viteste... cok tesekkurler abi, 3.20 tabikide kucumsenecek bir arac degil :)

civic si_r

  • İleti: 168
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #19 : Ekim 11, 2009, 05:28:30 ÖS »
bi hondacı yakışan bi centinmenlik bir gün mdifiyecilerin serseri olmadıklarını herkes görecek bu bi yaşam şekli..keşke bi güzel bi video olsaydı tadından yenmezdi....

chewwwquette

  • İleti: 56
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #20 : Ekim 11, 2009, 05:56:13 ÖS »
Dohc senfonisi diyorsunuz da o bmw tek eksantrikli mi sanki.

sadece doch motorlar mı çift eksantrik?

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Si & Bmw 3.20 Ci
« Yanıtla #21 : Ekim 11, 2009, 06:45:09 ÖS »
bi hondacı yakışan bi centinmenlik bir gün mdifiyecilerin serseri olmadıklarını herkes görecek bu bi yaşam şekli..keşke bi güzel bi video olsaydı tadından yenmezdi....

abi ben tektim, video cekicek durumdada degildim yoksa cekerdik yani :) ewt abi gentleman'im ben :D