Gönderen Konu: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC  (Okunma sayısı 19174 defa)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #50 : Ocak 27, 2014, 01:41:31 ÖS »
merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların 3 c ve a4 sınıfında güvenlikten çaktığını bilmiyormusunuz ? merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların (3.20d den biliyorum c ve a4 te ondan aşağı kalmaz) hava filtresinin 120 lira olduğunu bilmiyormusunuz ? bu son olaylarla daha da çok artmıştır. fiyatlar zaten fırladı. sözün özü çok paran yoksa bu 3 markaya girilmez. parasına göre en optimum güvenliği veren marka hondadır. varsın 3-5 desibel ses alsın.



bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #51 : Ocak 27, 2014, 01:42:23 ÖS »
ha dahada çok paran vardır gidersin a6 e klass veya 5 kasa alırsın o araçlar 4*4 lüğe çok yakın. tek dezavantaj paraları çok türkiyede.

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #52 : Ocak 27, 2014, 01:50:24 ÖS »
merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların 3 c ve a4 sınıfında güvenlikten çaktığını bilmiyormusunuz ? merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların (3.20d den biliyorum c ve a4 te ondan aşağı kalmaz) hava filtresinin 120 lira olduğunu bilmiyormusunuz ? bu son olaylarla daha da çok artmıştır. fiyatlar zaten fırladı. sözün özü çok paran yoksa bu 3 markaya girilmez. parasına göre en optimum güvenliği veren marka hondadır. varsın 3-5 desibel ses alsın.

Ses de almasın arkadaşım çözüldü o sorun. Kendinden yapışkanlı ısı yalıtım malzemesini (genel adıyla bitüself) kapı saçlarına kesip yapıştırıyorsun sonra bir ALMAN severi aracına bindirip gezdiriyorsun bir tur ver demezse ne olayım :D

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #53 : Ocak 27, 2014, 02:03:32 ÖS »
merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların 3 c ve a4 sınıfında güvenlikten çaktığını bilmiyormusunuz ? merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların (3.20d den biliyorum c ve a4 te ondan aşağı kalmaz) hava filtresinin 120 lira olduğunu bilmiyormusunuz ? bu son olaylarla daha da çok artmıştır. fiyatlar zaten fırladı. sözün özü çok paran yoksa bu 3 markaya girilmez. parasına göre en optimum güvenliği veren marka hondadır. varsın 3-5 desibel ses alsın.

Ses de almasın arkadaşım çözüldü o sorun. Kendinden yapışkanlı ısı yalıtım malzemesini (genel adıyla bitüself) kapı saçlarına kesip yapıştırıyorsun sonra bir ALMAN severi aracına bindirip gezdiriyorsun bir tur ver demezse ne olayım :D

öyle tabide kapı döşemesini söküp söktürüp tıkırtı şikayeti alanda çok. asıl sesi lastik yapıyor zaten sert continentaller

cemele

  • İleti: 32
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #54 : Ocak 31, 2014, 08:11:36 ÖÖ »
Merhaba,

Yaklasik 4 yildir 2004 model benzinli Golf4 kullandim. Oldukca konforlu ve sorunsuz aracti.
0 km bir arac almak istedim ve begendigim markalardan biri olan Honda civic 2013 model Elegance Eco modelini 2 hafta once teslim aldim.

Once olumsuz yonleri soyleyim;

1.) Sisen kapi dosemeleri
2.) Lpg yakmasina ragmen dusen benzin gostergesi.
3.) Ben tespit edemedim ama 1500-2000 devirlerdeki silkeleme
4.) Seyyar verilen lpg dolum aparati.

Yukardakiler aracta gorulen kronik sorunlar bana ozel degil.

Bunlari bilerek aldim ama ben asil hayal kirikligini iceri aldigi seste yasiyorum.

1.) Arac cok fazla ses aliyor. Bozuk yollarda daha fazla, 2004 model VW Golf4 daha konforluydu.
2.) Bagaj ve kapputta amortisorlu mekanizma bari olurdu. 2004 model aracta olup bunda olmamasi
3.) Cok yuksek yolcu koltuklari binen bunu soyluyor.

Artilarina gelelim.
1.) ABD carpisma testlerinde yuksek not almis sanirim Volvo dan sonra ikinci.
2.) Fonksiyonlar guzel, I mid ekrani klima, ses v.b
3.) Bahsedildigi gibi cok yakmiyor.
4.) Mekanik olarak saglamlik hissi veriyor mesala kapilari cok dik bir rampada actigimda korkusuz ca birakabilirim. Eski aracimda diger elimle tutardim.
5.) Sedan arac isteyenlere guzel bir altarnatif ve ekol olmus bir arac.
6.) Marka-Sorunsuzluk ve Donanim olarak fiyati oldukca cazip.

Yorumlarim bu sekilde 15 gunde bilinen kronik sorunlari ciktim benim icin konfor ve bazi ince dusuncelerden biraz yoksun gibi.





Arac su anda 700 km de, 3 haftada da ancak bunu yapabildim sanirim 250 km de yeni arac oldugu icin arac yatmasin tarzinda zoraki oldu. Hafta ici yatiyor arac.

Kullandikca deneyimlerimi ve karsilastirma verilerini yenilemek istiyorum.

1.) Sisen kapi kollari: Bu hali hazirda devam ediyor. Cami acipta sonra kapatinca kapi kolu dosemesinin iceri dogru sistigi goruluyor.
Bu olay butun araclarda var. Bir zarari yok gibi ama psikolojik olarak sanki zorlanma var patlayacak gibi dusunuyor insan.

2.) Lgp de benzin dusmesi: Bu sorun bir emulator vasitasiyla cozulmus ama para aliyorlar. Benim sorumlu olmadigim birseye neden para odeyim. Cozulmemis olarak goruyorum.

3.) Lpg dolum aparatini bir tornacida hallettim yalniz kapak alt kisimdan biraz kasma yapip acik gibi duruyor. Disardan eli depo kapaginda gezdirince hissediliyor. Takinti yapmadim.

4.) Cok fazla yol sesi almasi: Daha berbat yollarda daha fazla ses alinca onceki sikayetim askida kaldi. Ses olayina alistim.
Lastik degistirsem sanirim minimumam inebilir.

5.) Hafif rampalara filan biraz hazirlikli girmek gerekiyor yada acimaksizin gaza yuklenmek gerekiyor aksi durumda aracin performansi zayif kaliyor. Besiktas Yildiz yokusunda kirmizida durunca kalkisdaki agirligi hissediyorum. Bu olayida ilerde f1 viteslerle cozeriz gibi.

6.) 1500-2000 devirlerde bahsedilen vuruntu yada silkeleme olayini ben bir turlu yakalayamadim. Sorun yok.


Olumlu gorusler
1.) Fiyatina gore donanim olarak oldukca dolu bir arac.
2.) Koltuk isitmayi hayatta dusunmezdim ama bu arac bu keyfi yasatti kis gunu harika.
3.) Yine donanim olarak dusunmeyecegim Sunroof danda yaz gunleri cok keyif alacagimin garantisi var gibi.
4.) Kullanici dostu tuslar ve ozellikle I-mid ekran.
5.) Yakit konusu dusunduruyordu ama sakin guzel kullanimda yakit orani guzel ilk 500 km de 164 tl sehir ici gaz yakti.
6.) İki sefer ani fren yapmak zorunda kaldim guven verici sekilde saga sola kıvırmadan durdu.
7.) Dıs gorunus olarak yandan, onden ve arkadan kusursuz bir durusu var bu kasa neden elestiri alir bilmiyorum ama tam benlik.

Genel olarak memnunum kullandica araca olan bakis acim da degisiyor. Ilk baslardaki negative dusuncelerim gitti. Arac almamis olsam ve bu deneyimleri yasamis olsam Civic  Sedan C sinifi arac secminde kesin ilk 3 de dusunurum ve su anki hali ile yine 1 numara olur benim degerlendirmemde.

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #55 : Ocak 31, 2014, 09:21:23 ÖÖ »
rent a car şirketleri, kurumsal şirketler ve taksiciler ne kullanıyorsa o sağlamdır,kendini kanıtlamıştır, renault ve fiat motor konusunda şu anda dünyada ilk 2, reno zaten f1 de bile tepeye oynuyor, fiattan kastımda illa fiat araçlar değil, ferraride fiat bunu unutmayın, yani teknoloji konusunda baya ileriler, ama mükemmel motoru yapıp albeaya koyamazsın, koyarsan satamazsın, bugün dci ve multijet motorlar tırlardan tutunda küçük otolara kadar dünyada her yerde kullanılıyor, şu anda japonlar motor konusunda geri kaldılar, nitekim lexus (yani toyota) LFA denilen süperspor aracında kullanabileceği motoru kendisi üretemedi, diğer japon otomobil şirketlerinde de bulamadı, en sonunda gitti yamahaya yaptırdı, sebebi de küçük, az yer kaplayan ve güçlü bir motor bulamadığı için, motosiklet üreticisinden yardım aldılar, ortaya yamahanın v10 motoru çıktı, bugün dci yada multijet motorların kullanım amaçları performans değildir, şimdi adam kalkmış almış 1.3 multijet albeayı, 1.5 symbolü ver allah 4000-4500 devir yapıyor, multijet ne yapsın arkadas, yada dci ne yapsın, millet istiyorki hem yakıtı koklasın hemde uçsun kaçsın, ondan sonra vay efendim arıza yapıyor, kul yapısı bu arkadaşlar, hondanın motoru yüksek devir çevirmeye müsait üretiliyor, ama onu bile çok zorlarsan elinde kalır, kısacası kullanım amacına göre motor seçersen hiç şikayet etmezsin emin ol, ben performans istediğim için gittim t-jet motor aldım, benzinli turbo, geçenlerde de dayamadım gittim chip yaptırdım, şimdi alçak uçuş yapıyorum araçla, ekonomi isteseydim dizel alırdım, yani tercihinizi belirleyin ve ona göre araç seçin, sonrasında arıza oldu diye servise gitmeyin derim :)

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #56 : Ocak 31, 2014, 11:28:56 ÖÖ »
Adyobatik arıza çıkarma konusunda senle hemfikirim. Araba alacak kişiye hep dedim git test et. Hoşuna giderse al. Ben tam 1 yıl C segment (alabileceğim segment olduğu için) araçların test sürüşünü yaptım. Honda bayisinin yanında bir gün yemek yedik. Arkadaş gülerek honda nasıldı denediklerin arasında deyince honda denemedim ki o ne olaki dedim :) yemek yedik la git honda mı alcam ben opel alıcam uğraştırma beni dedim (bu arada 1,3 dizel astra için pazarlık yaptım alıyorum neredeyse:). Neyse girdik bi test edelim bakalım şunu dedim. Bi turladık, daha direksiyonda iken eşimi aradım yarın senle hondaya gidiyoz buldum arabayı dedim :). ertesi gün hondaya geldim benim astra g yi verdik civici aldık :) aynı keyfi başka araba verse idi onu alırdım. Ben sakin kullanırım kronik bir arıza olmadıkça her araba bana gelir. ama şuan civicten daha keyif veren bir c sınıfı olmadı (merso c 180 dahil, bmw 3 serisini test etmedim ama dış dizayn çok güzel). Sözün kısası o dönem için sölüyorum 45-55bin tl aralığında sürüş keyfi en iyi araba civic idi aldım. allah herkese kazasız belasız güzel günler nasip etsin.

cemele

  • İleti: 32
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #57 : Ocak 31, 2014, 01:32:27 ÖS »
rent a car şirketleri, kurumsal şirketler ve taksiciler ne kullanıyorsa o sağlamdır,kendini kanıtlamıştır, renault ve fiat motor konusunda şu anda dünyada ilk 2, reno zaten f1 de bile tepeye oynuyor, fiattan kastımda illa fiat araçlar değil, ferraride fiat bunu unutmayın, yani teknoloji konusunda baya ileriler, ama mükemmel motoru yapıp albeaya koyamazsın, koyarsan satamazsın, bugün dci ve multijet motorlar tırlardan tutunda küçük otolara kadar dünyada her yerde kullanılıyor, şu anda japonlar motor konusunda geri kaldılar, nitekim lexus (yani toyota) LFA denilen süperspor aracında kullanabileceği motoru kendisi üretemedi, diğer japon otomobil şirketlerinde de bulamadı, en sonunda gitti yamahaya yaptırdı, sebebi de küçük, az yer kaplayan ve güçlü bir motor bulamadığı için, motosiklet üreticisinden yardım aldılar, ortaya yamahanın v10 motoru çıktı, bugün dci yada multijet motorların kullanım amaçları performans değildir, şimdi adam kalkmış almış 1.3 multijet albeayı, 1.5 symbolü ver allah 4000-4500 devir yapıyor, multijet ne yapsın arkadas, yada dci ne yapsın, millet istiyorki hem yakıtı koklasın hemde uçsun kaçsın, ondan sonra vay efendim arıza yapıyor, kul yapısı bu arkadaşlar, hondanın motoru yüksek devir çevirmeye müsait üretiliyor, ama onu bile çok zorlarsan elinde kalır, kısacası kullanım amacına göre motor seçersen hiç şikayet etmezsin emin ol, ben performans istediğim için gittim t-jet motor aldım, benzinli turbo, geçenlerde de dayamadım gittim chip yaptırdım, şimdi alçak uçuş yapıyorum araçla, ekonomi isteseydim dizel alırdım, yani tercihinizi belirleyin ve ona göre araç seçin, sonrasında arıza oldu diye servise gitmeyin derim :)

Kurumsal firmalar, rent a car firmalar ne kullaniyorsa o saglamdir dusuncesi yanlis.

Kiralanan araclar 100-200 bin kullanilmiyor zaten. 40-50 bin km olunca degisiyor.

Bugun hangi 0 km araci alirsaniz alin rutin bakimlarini yaptirdiktan sonra 100 bin km zaten gider.

Kurumsal firmalar ve rent a car lar filo satisi kimde uygunsa onu alir. Japon araclarininda filo satisinda cok yaygin olduklarini soyleyemeyiz.

Sonuc olarak Honda motor konusunda yenilikci olmasada sorunsuzlugu ile one cikan bir marka. Degisik forumlara giriyorum. Baska markalarda sanzuman yada turev arizalardan bahsedilirken Honda topiginde modifiye tartisiliyor.

Hondayi:  Modifiyeye uygun arac yapip sonrasinda modifiye icin fazla para gitmesi ve arıza cikartmadigi icin ozellikle sanayiden es dost edinememizden dolayi elestire biliriz.

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #58 : Ocak 31, 2014, 03:15:18 ÖS »
rent a car şirketleri, kurumsal şirketler ve taksiciler ne kullanıyorsa o sağlamdır,kendini kanıtlamıştır, renault ve fiat motor konusunda şu anda dünyada ilk 2, reno zaten f1 de bile tepeye oynuyor, fiattan kastımda illa fiat araçlar değil, ferraride fiat bunu unutmayın, yani teknoloji konusunda baya ileriler, ama mükemmel motoru yapıp albeaya koyamazsın, koyarsan satamazsın, bugün dci ve multijet motorlar tırlardan tutunda küçük otolara kadar dünyada her yerde kullanılıyor, şu anda japonlar motor konusunda geri kaldılar, nitekim lexus (yani toyota) LFA denilen süperspor aracında kullanabileceği motoru kendisi üretemedi, diğer japon otomobil şirketlerinde de bulamadı, en sonunda gitti yamahaya yaptırdı, sebebi de küçük, az yer kaplayan ve güçlü bir motor bulamadığı için, motosiklet üreticisinden yardım aldılar, ortaya yamahanın v10 motoru çıktı, bugün dci yada multijet motorların kullanım amaçları performans değildir, şimdi adam kalkmış almış 1.3 multijet albeayı, 1.5 symbolü ver allah 4000-4500 devir yapıyor, multijet ne yapsın arkadas, yada dci ne yapsın, millet istiyorki hem yakıtı koklasın hemde uçsun kaçsın, ondan sonra vay efendim arıza yapıyor, kul yapısı bu arkadaşlar, hondanın motoru yüksek devir çevirmeye müsait üretiliyor, ama onu bile çok zorlarsan elinde kalır, kısacası kullanım amacına göre motor seçersen hiç şikayet etmezsin emin ol, ben performans istediğim için gittim t-jet motor aldım, benzinli turbo, geçenlerde de dayamadım gittim chip yaptırdım, şimdi alçak uçuş yapıyorum araçla, ekonomi isteseydim dizel alırdım, yani tercihinizi belirleyin ve ona göre araç seçin, sonrasında arıza oldu diye servise gitmeyin derim :)
ilk cümlenizden sonra okumadım kusura bakmayın ama son derece yanlış düşünüyorsunuz bazı hususları..

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #59 : Ocak 31, 2014, 03:15:37 ÖS »
rent a car şirketleri, kurumsal şirketler ve taksiciler ne kullanıyorsa o sağlamdır,kendini kanıtlamıştır, renault ve fiat motor konusunda şu anda dünyada ilk 2, reno zaten f1 de bile tepeye oynuyor, fiattan kastımda illa fiat araçlar değil, ferraride fiat bunu unutmayın, yani teknoloji konusunda baya ileriler, ama mükemmel motoru yapıp albeaya koyamazsın, koyarsan satamazsın, bugün dci ve multijet motorlar tırlardan tutunda küçük otolara kadar dünyada her yerde kullanılıyor, şu anda japonlar motor konusunda geri kaldılar, nitekim lexus (yani toyota) LFA denilen süperspor aracında kullanabileceği motoru kendisi üretemedi, diğer japon otomobil şirketlerinde de bulamadı, en sonunda gitti yamahaya yaptırdı, sebebi de küçük, az yer kaplayan ve güçlü bir motor bulamadığı için, motosiklet üreticisinden yardım aldılar, ortaya yamahanın v10 motoru çıktı, bugün dci yada multijet motorların kullanım amaçları performans değildir, şimdi adam kalkmış almış 1.3 multijet albeayı, 1.5 symbolü ver allah 4000-4500 devir yapıyor, multijet ne yapsın arkadas, yada dci ne yapsın, millet istiyorki hem yakıtı koklasın hemde uçsun kaçsın, ondan sonra vay efendim arıza yapıyor, kul yapısı bu arkadaşlar, hondanın motoru yüksek devir çevirmeye müsait üretiliyor, ama onu bile çok zorlarsan elinde kalır, kısacası kullanım amacına göre motor seçersen hiç şikayet etmezsin emin ol, ben performans istediğim için gittim t-jet motor aldım, benzinli turbo, geçenlerde de dayamadım gittim chip yaptırdım, şimdi alçak uçuş yapıyorum araçla, ekonomi isteseydim dizel alırdım, yani tercihinizi belirleyin ve ona göre araç seçin, sonrasında arıza oldu diye servise gitmeyin derim :)

Kurumsal firmalar, rent a car firmalar ne kullaniyorsa o saglamdir dusuncesi yanlis.

Kiralanan araclar 100-200 bin kullanilmiyor zaten. 40-50 bin km olunca degisiyor.

Bugun hangi 0 km araci alirsaniz alin rutin bakimlarini yaptirdiktan sonra 100 bin km zaten gider.

Kurumsal firmalar ve rent a car lar filo satisi kimde uygunsa onu alir. Japon araclarininda filo satisinda cok yaygin olduklarini soyleyemeyiz.

Sonuc olarak Honda motor konusunda yenilikci olmasada sorunsuzlugu ile one cikan bir marka. Degisik forumlara giriyorum. Baska markalarda sanzuman yada turev arizalardan bahsedilirken Honda topiginde modifiye tartisiliyor.

Hondayi:  Modifiyeye uygun arac yapip sonrasinda modifiye icin fazla para gitmesi ve arıza cikartmadigi icin ozellikle sanayiden es dost edinememizden dolayi elestire biliriz.
+1

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #60 : Ocak 31, 2014, 04:39:59 ÖS »
kusura bakmayın ama ben fikrimde ısrarcıyım, japonlar genel olarak çok yakıyor, bu arada honda CR-V 2012 model full aracıda daha yeni aldık kullanıyoruz, araç daha 15 binde, ama bu onun şehiriçinde 12 litre yaktığı gerçeğini değiştirmiyor, aracı ve kalitesini çok beğendiğim için aldım aracı babama, aynı paraya alternatifi yok birde, zaten 2. eli çok düştüğü için tercih ettim, ama civic için aynı şeyi söyleyemem, 60-65 bin bandında o kadar güçlü rakipleri varki, hemde sapasağlam, zaten satış rakamlarına bakarsanız ortaya çıkar, kiralanan araçları 40-50 bin kullanıp değiştiren hangi firma ? ben daha görmedim, bizim şirketin focus dizelleri 1 yılda 150.000 yapıyor ve 250-300 bin bandında süresi doluyor anlaşmanın, anlaşma 2 yıllık yapılıyor, 8 tane focus var, türkiyede ayak basmadık yer bırakmıyorlar yaz-kış, sıcakta-karda , yeni mağazalar müdürümüzün focus aracı 287.000 km de süresi doldu ve yenilendi, bu araçlar standart bakım harici sıkıntı çıkarmıyor, yada taksiciyi düşünün, milyonluk plaka taşıyor araç, arızadan yatsa kaybını düşünün adamın, kısacası araçları şartlarında kullanmak esastır, asla marka fanatiği olmadım ama hondayı her zaman sevdim, kendimede CR-V planım var 2. el olarak ilerde, güç meselesi tabi :)

cemele

  • İleti: 32
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #61 : Ocak 31, 2014, 11:11:44 ÖS »
sn adyobatik: Elestiriden ziyade kusur ariyor gibisiniz. Kusur bulunucaksa Mercedes, Audi getirseniz onlara da bulunur. Ilk msg nizda motoru elestirdiniz simdi ise yakiti ve fiyati elestiriyorsunuz. Sizin sirketin 8 Focus icin aldigi teklif ve degisim km si farklidir, 2000-3000 arac kiralayan firmanin aldigi teklif ve km degisimi farklidir. Bu tarz bir sirkette calistigim icin biliyorum.

Gelelim yakit olayina: Honda nin yakit degeri cok ucuk kacik degil, heleki lpg bunu fazlasiyla tolere ediyor.

60-65 bin bandinda cok rakip var demissiniz bence rakipsiz. Tabii Top10 markalari saymaz isek.

Aralik 2013 de bende civic aldim. Civic almadan once Focus-Corolla-Jetta yi inceledim.

C sinifi, Sedan, Otomatik, Lpg kiti uzerinde ve garantili, Sun Roof lu, xenon, Koltuk isitma v.b sayamayacagim daha bir cok ozelligi olan, marka bilinirligi yuksek, sorunsuzlugu test edilmis 57.500 tl ye ben baska arac goremedim.

Diger markalari bizzat bayilerinde inceledim. Sun roof, Koltuk isitma, Lpg kiti v.b donanimlar olmadan, Honda elegance eco en dolu fiyatina satiliyordu.

Civic in elestirilecek cok seyi olabilir bence en onemlisi konfor ama sorunsuzluk ve fiyatta digerlerine gore en son elestirilmelidir.

Civic in girtlagina kadar donanim dolu Elegance 2014 modelini lpg kiti dahil 65.000 tl ye aliyorsunuz birde ayni donanimdaki rakiplerine bakin. Birde Sedan VW haric 1.2 motor otomatik vites kac marka var.

Honda Civic; C sinifi, Sedan, otomatik vites, yakit tasarrufu ve fiyati ile arac arayanlar icin en ideal adaylardan biridir.

Ben araci elestiriyorumda ama belirttiginiz elestirileri hakletmiyor diye dusunuyorum ozellikle fiyat konusunda.

Honda nicin az satar; Honda zaten Turkiyede cok satan bir marka degilki. Cevresi ve kitlesi belli hedef kitlesi de Turkiye degil. ABD satislarina bakinca daha iyi anlarsiniz.
« Son Düzenleme: Ocak 31, 2014, 11:15:10 ÖS Gönderen: cemele »

accordEX

  • accord ex
  • İleti: 27
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #62 : Mart 08, 2014, 12:12:09 ÖÖ »
honda benzinli araç satışında türkiyede 1 numaradır.diğer markaların çok satması dizel motor seçeneği ile genelde rent a car firmalarına satışlarından kaynaklanır yakıt konusunda japon araçlar aksine az yakar buradaki en önemli hata benzinli honda ile dizel diğer marka araçların kıyaslanmasıdır.diğer markaların benzinli motorlarını kıyasladığınızda farkı görürsünüz.lpg'de kullanımda ise dizele yakın yakıt değerleri yakalanabilir bu tamamen kullanıcı ile alakalıdır.sorunsuzluğu tartışmaya gerek yok donanım olarak fiyat  bandının en iyisidir.

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: Eski aracim GOLF4 Yeni aracim Honda CIVIC
« Yanıtla #63 : Mart 08, 2014, 05:27:24 ÖS »
honda kendini yırtsa 1.4 tsi benzinden az yakamaz :D ama yinede ekonomik oldugunu düşünüyorum bende araba az yakmaz sofor az yaktırır :D ( genel anlamda :D )