Gönderen Konu: civic ies vs ford focus  (Okunma sayısı 13517 defa)

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #25 : Kasım 26, 2011, 12:07:37 ÖS »
1,4 is ile focus hb katılımını izlemiştim honda almıştı :)

bende deneyin paylaşın sonucu yorumlayalım

+1 deneyin paylaşın bizimle.. şu karşılaştırmalar havada kalmasın ;D



civicci35

  • İleti: 498
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #26 : Kasım 26, 2011, 12:36:01 ÖS »
03 otomatik vtec ile 2000 manuel focus 0-100'e focus aldı (burun farkı ile diyebiliriz)
ov vtec 0*100'e hızlanması 10.7 ile 11.4 arası değişiyor.kendi ölçümlerim sonucu bu değerler yanlış algılanmasın
otomatic vtec ile manuel focus top speed vtec aldı
yukarıdaki örneğe göre ies'in şansı ne olur?
a)ies vtec'i ayırır
b)vtec ies'i ayırır
c)ies alır
d)focus verir
e)otomatik ile manuel kalkamaz
f)seçenekler sürer gider.....:)


pencu

  • İleti: 41
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #27 : Kasım 26, 2011, 05:07:25 ÖS »
1.6 doch 1080 kg 100ps bi araba focus dedimiz araç iesle kg lar neerdeyse aynı 20 ps var ama otomatik vites ies baya başarısız 
otm iesin 0-100 verisi nedir ?13 sn den aşa değildir

otomtaik iesin 0-100 12 sn kardeşim otomatikte zaten hondanın üstüne yok diye biliyom

jaggalagalaga

  • İleti: 424
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #28 : Kasım 27, 2011, 02:04:49 ÖÖ »
http://www.arabam.com/Test/Ford-Focus-16-16V-Ghia/Detay-95 focus un 0-100 ü 10.6 saniye ben taa ilk çıktığında hatırlıyorum bu araçları özellikle 0-100 üyle tanıtırlardı hatırlarmısınız mavi örneğiyle.... ies otomatik zor alır hp 100 de olsa 0-100  de iyi giden bir araç veriler burda ies alsın diyosanız eyv alsın :)

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #29 : Kasım 27, 2011, 09:12:07 ÖS »
kimse focusu gözünde büyütmüyor sadece otomatik iesle karşılaştırılınca yorumlamalar da böle oluyor.otomatikde hondanın üstüne yokta sorunsuzlukda yok.bende vtec 2 otm vardı zevk alamadım ara hızlanmaları hzlanmaları bence manuelle kıyaslanmaz ama bi tdi yumurta kasa passat otomatikde baya başarılı mesela

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #30 : Kasım 28, 2011, 12:15:11 ÖÖ »
bende fiesta vardı 100 hp 146 nm .4 ileri otomatik.keske su zaman olsaydı itina ile denerdim otm.ies ile bi tanesiyle denemedik arkadasın megana geçilince bende denemedim :D .düzü ile denediğimde 2 .vitesin sonuna doğru geçmeye basladı ,3 te 1 boy açtı.3 sonu katılım bitti.600 mt ye tekabül eder o da zaten.ama o aracın bi kullanım inceliği var,iestede bu var.
1 le kalkıyorsun giderken 6000 rpmde 2 ye alıyorsun alır almaz geçmiyor sen 7 binlere gelirken zaten gecıyor vites daha cok devir dönüyorsun.sanzımana bi zarar yok.
ies te de 6600 rpm gibi vites adar d de,ama 1-2-d seklinde yürürsen 7200 dönersin manuel gibi.ama tam zamanında atmak önemli çünkü kesiciye kalırsan cok kötüdür.calısmak lazım.

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #31 : Kasım 29, 2011, 09:37:43 ÖS »
bende fiesta vardı 100 hp 146 nm .4 ileri otomatik.keske su zaman olsaydı itina ile denerdim otm.ies ile bi tanesiyle denemedik arkadasın megana geçilince bende denemedim :D .düzü ile denediğimde 2 .vitesin sonuna doğru geçmeye basladı ,3 te 1 boy açtı.3 sonu katılım bitti.600 mt ye tekabül eder o da zaten.ama o aracın bi kullanım inceliği var,iestede bu var.
1 le kalkıyorsun giderken 6000 rpmde 2 ye alıyorsun alır almaz geçmiyor sen 7 binlere gelirken zaten gecıyor vites daha cok devir dönüyorsun.sanzımana bi zarar yok.
ies te de 6600 rpm gibi vites adar d de,ama 1-2-d seklinde yürürsen 7200 dönersin manuel gibi.ama tam zamanında atmak önemli çünkü kesiciye kalırsan cok kötüdür.calısmak lazım.
+5500

pencu

  • İleti: 41
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #32 : Kasım 30, 2011, 05:56:37 ÖS »
600 metrede 1 boy fark koydum :D 0-190 daha denemedik...

logıcthıs

  • İleti: 761
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #33 : Kasım 30, 2011, 05:59:44 ÖS »
600 metrede 1 boy fark koydum :D 0-190 daha denemedik...
0-190 da o fark 2 boy olur merak etme :))

GökhanAlbayrak

  • İleti: 215
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #34 : Aralık 01, 2011, 02:32:07 ÖS »
ben demiştim 1,4 is geçmişti diye :)

metin.yildiz

  • İleti: 403
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #35 : Aralık 01, 2011, 02:34:18 ÖS »
Bende demiştim:) Bravo  :balık

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #36 : Aralık 12, 2011, 04:30:07 ÖS »
helaaal :D

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #37 : Aralık 12, 2011, 05:39:48 ÖS »
Otomatikte Adı kickdown muydu neydi Yani halk arasında Roket.. İlkde 1 de kalksa Bence manuelde farkı kalmaz . haaa manuel ies tokatlar ama ne olursa olsun o araç 100 bg bizimki 120 bg.. Tekere aktarılan Güç 2 sindede 20 bg kayboluyorsa 80 e 100 bg ???? Otomatik manuel ne fark edecek ? Tekere aktarılan güç lazım bize değilmi ????????? sonra kesiciye girmeden 2 ye takacak sonra yine kesicisiz d3 e takacak. Oradada fazla olmamak sartıyla ilerledimi kökleyecek gazı Girecek rokete Olay bitmiştir.. Yapmayın gözünüzü Seveyim Otm 1.6iES in neresi performanssız ?????
« Son Düzenleme: Aralık 12, 2011, 05:41:02 ÖS Gönderen: PearL GreY MoNsteR »

turrtleeee

  • İleti: 29
Ynt: civic ies vs ford focus
« Yanıtla #38 : Aralık 15, 2011, 08:24:22 ÖS »
eğer 2 de max. devir çevirmiş ve 3 e atmışsanız o sırada artık kickdown yapmanız imkansızdır çükü kickdown ancak bir alt viteste çevirebilecek devir varsa şanzımanın vites küçültmesidir. siz 2 de max devri çevirmişseniz artık bir da ha 2 ye çekmez vitesi. 2001 focus hb de kullandım uzun süre. kalkışları süper olmasa da otomatik vitesli ies yi az farkla da olsa geçer ancak tabi düz vitesli karşısında şansı yok. tekerleklere aktarılan güç olarak her ikisinde de aynı kayıp olmaz. düz şanzımanda baskı balata kaçırmıyorsa yüzde 100 kavramaya yakındır (tabi diğer aktarma organlarındaki kayıp aynıdır) ancak otomatik şanzımanda hiçbir zaman yüzde 100 kavrama olmaz yünkü yağ basıncı ile kavrama vardır. konfor önceliklidir. kavrama sistemi dışındaki kayıplar ise hemen hemen aynıdır ancak kavramadaki kayıp klasik otomatik şanzımanlı araç için dezavantajdır. Ayrıca genelde o zamanki modeller 4 ileri olduğu için daha uzun oranlı yani serilikten çok konforlu ve sarsıntısız hızlanmaya ve ekonomik kullanıma yönelik oranlar vardır.